- Μηνύματα
- 18
- Reaction score
- 0
α!... έχει και μεγαλύτερο αισθητήρα από την sony ( 1/3.3 αντί για 1/5 )
750 από που;Η HDR-TG3 είναι ακριβώς αυτό που θέλω...
Η HDR-TG1 που είναι το αμερικάνικο μοντέλο έχει περίπου 750 δολάρια δηλαδή περίπου 500 Ευρώ σε σχέση με τα 750 Ευρώ που έχει η HDR-TG3 δηλαδή η Ευρωπαική pal έκδοση...
Όμως η HDR-TG1 είναι ntsc... και εδώ είναι μεγάλο το δίλημμα... τι προτείνετε;
Μα και η HDR-TG, έχει dolby digital 5.1.Γενικέ, δεν ξέρω τι από τα χαρακτηριστικά που έχει μια βιντεοκάμερα θεωρείς σπουδαιότερο,
αλλά στη θέση σου θα έδινα μεγάλη σημασία σε αυτό που είχε πει ο stelios για την SONY SXR11: To 5.1 είναι όλα τα λεφτά. Άκουσέ τον, δεν θα χάσεις.
επειδη εχω την εν-λογω καμερα canon hv30 ειμαι παραπανω απο ευχαριστημενος !!! τελεια ποιοτητα εικοναςΧρήστο,η Canon hv20-30 είναι μονόδρομος.
Απίστευτες λήψεις την ημέρα,μέτριες την νύχτα-αλλά ποιά δεν έχει μέτριες-,λίγα σχετικά χρήματα,έξοδος hdmi.
Σίγουρα χαμηλότερη ποιότητα κατασκευής από μια Sony,όμως οι λήψεις της θα σε γοητεύσουν.
εγώ μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα στην canon HF 100 η οποία μπορεί να έχει ελάχιστα χειρότερη ποιότητα απο την hv-30 αλλά η εγγραφή σε sdhc card χωρίς κινούμενα μέρη με 17mbps είναι ότι καλύτερο πμορεί να βρεθεί σε AVCHD...
..επίσης την έχω βρεί στο J&R.COM στη Νέα Υόρκη 649$ δηλαδή 410 Ευρώ...
το μόνο που με απασχολούσε άν υπήρχε θέμα ntsc ή pal αλλά μάλλον μου το λύσατε..
την άλλη εβδομάδα που θα γυρίσω θα γράψω νέα...
Δεν αναφέρθηκα στο μοντέλο που έχει Dolby 5.1, αλλά στο Dolby 5.1 που έχει το μοντέλο.Μα και η HDR-TG, έχει dolby digital 5.1.
Και εγώ αυτό θέλω να σιγουρέψω...ok σε ευχαριστώ για τις πληροφοριες.
το μόνο που θα ήθελα να είμαι σίγουρος είναι εάν δέν υπάρχει πρόβλημα με ntsc στο high definition μιά και βλέπω ότι κάνει διαχωρισμό σε ntsc και pal camcorders στο site τους.( sony και jvc υπάρχουν στα pal, ενώ canon μόνο στο ntsc )
Kamia καμερα hd που γραφει σε σκληρο-stick κλπ δεν εχει καταφερει να πιασει την εικονα μιας Canon Hv20-30 σε mini hdv.
Εχω δοκιμασει αρκετες και ειδικα σε γρηγορες σκηνες τα artifacts ειναι ορατα.
Δειτε εδω ενα κλιπακι απο τη δικια μου hv20 + canon φακους ... για να δειτε τι εστι κινηματογραφικη αισθηση.
http://www.vimeo.com/976616
δεν πιστεύω ότι απλά με προσπεράσατε , αλλά τα 2 παραπάνω πράγματα είναι μεταξύ τους αλληλοσύνδετα ...Ν. Σχοινάς said:Είχα διαβάσει παλαιότερα reviews για την αποτελεσματικότητα των μέσων ... Δυστυχώς η κασέτα βγαίνει πρώτη και με διαφορά από τους σκληρούς και τα memory sticks ... Έχει διπλάσιο bit rate ....
θα προτιμούσα να αποφεύγουμε ακραίες και αόριστες ατάκες του στυλ "αυτό είναι καλύτερο από οτιδήποτε άλλο"Kamia καμερα hd που γραφει σε σκληρο-stick κλπ δεν εχει καταφερει να πιασει την εικονα μιας Canon Hv20-30 σε mini hdv.
Εχω δοκιμασει αρκετες και ειδικα σε γρηγορες σκηνες τα artifacts ειναι ορατα.
Δειτε εδω ενα κλιπακι απο τη δικια μου hv20 + canon φακους ... για να δειτε τι εστι κινηματογραφικη αισθηση.
http://www.vimeo.com/976616
Εντελώς λάθος πληροφορία. Η εγγραφή στην κασσέτα είναι ΚΑΙ συμπιεσμένη ΚΑΙ με συγκεκριμένο Bitrate......η εγγραφή σε κασσέτα είναι πέραν απο ασφαλής γιατί πάντα εχεις ενα backup copy ασχετα απο το τι εχεις επεξεργασθεί στον υπολογιστή σου, και επίσης εχει το αβαντάζ οτι είναι ασυμπίεστο, και δεν εχει καμμία μείωση του Bitrate.!
Βασιζόμενο που?Οτι αλλη μέθοδο βάλεις είναι καλή, και πρακτική αλλά σαν την κασσέτα δεν εχει την ίδια ποιότητα.
Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Ίσχυε όμως σε προηγούμενης γενιάς μοντέλα.Δεν χρειαζαται να κανεις τοσο περιπλοκα πραγματα.
Οσον αφορα τη κινηση μπορεις να διαπιστωσεις ευκολα σε γρηγορα pannings της καμερας και με κινουμενα αντικειμενα οτι οι καμερες χωρις κασετα εχουν πολλες φορες artifacts.
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι σχετικό. Σίγουρα ο χαμηλότερος φωτισμός έχει σημαντικές επιπτώσεις αλλά αυτό ισχύει για κάθε συμπιεσμένη πληροφορία αυτήν την στιγμή. Η SR12 έχει εκπληκτικές επιδόσεις στο σκοτάδι, αλλά θα επανέλθω με συγκριτικό (HV20)Σε χαμηλο φωτισμο επισης , μπορεις να διαπιστωσεις ευκολα τον αυξημενο κοκκο και τη μειωση της χρωματικης πληροφοριας.
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα !!!!!!!!!Τελος, και για μενα το πιο σημαντικο... δεν μπορεις ακομη, να επεξεργαστεις ευκολα το υλικο σε Mpg4.
Θελεις ΠΟΛΥ καλο μηχανημα και παλι δεν υποστηριζεται (ακομη) απο τα καλυτερα προγραμματα που χρησιμοποιουμε στη τηλεοραση (Avid Composer).