Ηχεία Home Cinema για Onkyo TX-SR876

Reaction score
0
Καλησπέρα παιδιά! Είμαι ψιλό-έως πολύ αρχάριος στο χώρο... και....

Μετά από αυτά που διάβασα σε αντίστοιχο topic στο forum αυτό, είμαι έτοιμος για την αγορά ενός Onkyo TX-SR876 από το http://www.schlauershoppen.de, και γι' αυτό θα ήθελα να μου προτείνεται ένα πακέτο ηχείων 5.1 που θα μπορούσε να ταιριάξει με τον ενισχυτή αυτό ή αν ένα πακέτο-σύνθεση 5.1 ηχείων δεν είναι αρκετό, τότε κάποια σύνθεση από διαφορετικά ηχεία.

Το πακέτο ηχείων Β&W MT-30 θα ήταν καλή επιλογή ή είναι τελείως άσχετη?

Reaction score
164
Απάντηση: Ηχεία Home Cinema για Onkyo TX-SR876

Καλωσήλθες στην παρέα μας! :107:
Πες μας για τι χώρο προορίζονται και πόσα χρήματα θέλεις να δώσεις στο περίπου.

Reaction score
0

Είναι ένας χώρος γύρω στα 40 τετραγωνικά, σαλονι-καθιστικό-κουζίνα, όλα μαζί δηλαδή. Ο χώρος του καθιστικού είναι 4.50m x 7.00m. Στην διάσταση του 4.50μ είναι τοποθετημένη η τηλεόραση και ο καναπές απέχει απο αυτήν γύρω στα 3.00-3.50 μέτρα και ο υπόλοιπος χώρος μέχρι τα 7.00m είναι προς το παρόν άδειος. Το ύψος είναι 3.10m.

Γενικά είναι ένα χώρος με βασική χρήση την παρακολούθηση ταινιών-τηλεόρασης-wii-ps3.

Ξέχασα: 1.500€ με 2.000 € είναι περίπου τα χρήματα που θέλω να ξοδέψω για τα ηχεία.... τώρα και με λιγότερα δεν θα με χάλαγε αλλά αν είναι να επιτευχθεί ενάς "καλός" ήχος τότε χαλάλι.

Reaction score
10
Καλησπερα και καλως ορισες.

Απο τη δικη μου πλευρα, η Atlantic Technology εχει τα :

1200

2200

και 3200

που μπορουν να ταιριαξουν και στο χωρο σου και στη τσεπη σου.
Διαθεσιμα και προς ακροαση.

Reaction score
0

Σε ευχαριστώ, καλά φαίνονται, φυσικά πρέπει να τα ακούσεις για να τα δεις. Θα ήθελα όμως πιο ντισαινάτα ή πιο επώνυμα! Δεν παίζει τίποτα άλλο?

Reaction score
0
Για το Design είναι γούστο του καθενός, αλλά όχι και δεν επώνυμα τα ηχεία της Atlantic Technology φίλε μου. Κάνε ένα search και θα καταλάβεις πόσο επώνυμα είναι.