- Μηνύματα
- 3.618
- Reaction score
- 8
Αγαπητοι φιλοι,
Ειμαι εδώ και ένα 6μηνο ίσως κατι παραπανω ,σ’ αυτό το site , διβαζοντας , διαβαζοντας και ξαναδιαβαζοντας έναν περιδρομο αρθρα, ένα κατεβατο από threads, διαφορες αποψεις, και πανω απ’όλα επιδειξη γνωσεων των μεν στους δε και τουμπαλιν.
Αναθεμα, εάν καποιοι από ολους αυτους εχουν κατσει ποτε πισω από αυτό το εργαλειο που λεγετε κονσολα, για να δουν τι εστι βερυκοκο. Για να μπορουν να λενε ότι μπορω να εχω αποψη στις διαφορες ηχογραφησεις (διοτι ολοι εχουν αποψη…κανεις δεν εκφραζει την γνωμη του).
Ελατε λοιπον να κατσετε φιλοι μου να δειτε πως ηχογραφειται μια drums. Εδώ θελω να σας δω να εχετε αποψη, όταν πανω από το οργανο παιζουν το λιγοτερο 8 μικροφωνα. Να σας δω πως θα συμμαζεψετε το lickage. Να σας δω πως θα κανετε τον drummer να παιξει (αν είναι κουλος)
Ελατε να ηχογραφησετε μια ακουστικη solo κιθαρα και να μην ακοιτε την ανασα του καλλιτεχνη (διοτι είναι κρυομενος)
Ελατε να ηχογραφησετε ένα σξωφονο ή ένα κλαρινο και να μην ακουτε τα πληκτρα διοτι ετσι γουσταρει ο παικτης.
Ηχογραφηστε μια τρομπετα ή ένα τρομπονι εχοντας καθαρες τις δυναμικες τους.
Ηχογραφηστε ένα steel drum μεταφερετε το στο αποθηκευτικο σας μεσον χωρις παραμορφωσεις.
Γραψτε ένα biribao εχοντας ολες τις νοτες και ολες τις αξιες ατοφιες .
Όλα αυτά φυσικα θα πρεπει να μεταφερθουν οσο γινετε πιο φυσικα στο μεσον ηχογραφησης.
Για να γινει αυτό όμως υπαρχει μια απαραιτητη προυποθεση. Να μαθουμε να ακουμε την πραγματικα σωστη χροια των οργανων ( που μονο σ’ ένα studio μπορει κανεις να την ακουσει) και όχι όπως μας προσφερετε από τις διαφορες ηχογραφησεις, διοτι θα δειτε ότι αν ακουσετε να παιζει πιανο (για παραδειγμα), αλλοιως θα το ακουσετε στην μια ηχογραφηση και διαφορετικα στην άλλη. Αυτό για ποιο λογο να γινετε αραγε ? Ισως διοτι οι τεχνικοι που ηχογραφησαν ειχαν διαφορετικη αντιληψη του πιανου ??? Ισως διοτι ο πιανιστας επαιζε διαφορετικα από τον αλλον συναδελφο του ? Ισως διοτι στο κατω κατω επαιζαν δυο διαφορετικα πιανα??? Ποια απ’ ολες τις εκδοχες είναι η σωστη. Πως θα μπορουμε να εχουμε την σωστη κριση επι του θεματος. Μονο όταν γνωριζουμε τις πραγματικες χροιες του πιανου και φυσικα οποιου οργανου.
Ισως να είναι λιγακι καθετα αυτά που γραφω και πολλοι να διαφωνισουν. Δεν θα προσπαθισω να πεισω κανεναν φυσικα για το ορθον των γραφομενων μου, καθως κάθε ανθρωπος εχει το δικαιωμα να πιστευει ότι θελει και μαθαινει οτι θελει. Υπαρχουν όμως και εκεινοι που με τα ρανταρ τους συνεχεια σε επαγρυπνηση μαθαινουν κατι παραπανω.
Με εκτιμηση
Β.Β
Ειμαι εδώ και ένα 6μηνο ίσως κατι παραπανω ,σ’ αυτό το site , διβαζοντας , διαβαζοντας και ξαναδιαβαζοντας έναν περιδρομο αρθρα, ένα κατεβατο από threads, διαφορες αποψεις, και πανω απ’όλα επιδειξη γνωσεων των μεν στους δε και τουμπαλιν.
Αναθεμα, εάν καποιοι από ολους αυτους εχουν κατσει ποτε πισω από αυτό το εργαλειο που λεγετε κονσολα, για να δουν τι εστι βερυκοκο. Για να μπορουν να λενε ότι μπορω να εχω αποψη στις διαφορες ηχογραφησεις (διοτι ολοι εχουν αποψη…κανεις δεν εκφραζει την γνωμη του).
Ελατε λοιπον να κατσετε φιλοι μου να δειτε πως ηχογραφειται μια drums. Εδώ θελω να σας δω να εχετε αποψη, όταν πανω από το οργανο παιζουν το λιγοτερο 8 μικροφωνα. Να σας δω πως θα συμμαζεψετε το lickage. Να σας δω πως θα κανετε τον drummer να παιξει (αν είναι κουλος)
Ελατε να ηχογραφησετε μια ακουστικη solo κιθαρα και να μην ακοιτε την ανασα του καλλιτεχνη (διοτι είναι κρυομενος)
Ελατε να ηχογραφησετε ένα σξωφονο ή ένα κλαρινο και να μην ακουτε τα πληκτρα διοτι ετσι γουσταρει ο παικτης.
Ηχογραφηστε μια τρομπετα ή ένα τρομπονι εχοντας καθαρες τις δυναμικες τους.
Ηχογραφηστε ένα steel drum μεταφερετε το στο αποθηκευτικο σας μεσον χωρις παραμορφωσεις.
Γραψτε ένα biribao εχοντας ολες τις νοτες και ολες τις αξιες ατοφιες .
Όλα αυτά φυσικα θα πρεπει να μεταφερθουν οσο γινετε πιο φυσικα στο μεσον ηχογραφησης.
Για να γινει αυτό όμως υπαρχει μια απαραιτητη προυποθεση. Να μαθουμε να ακουμε την πραγματικα σωστη χροια των οργανων ( που μονο σ’ ένα studio μπορει κανεις να την ακουσει) και όχι όπως μας προσφερετε από τις διαφορες ηχογραφησεις, διοτι θα δειτε ότι αν ακουσετε να παιζει πιανο (για παραδειγμα), αλλοιως θα το ακουσετε στην μια ηχογραφηση και διαφορετικα στην άλλη. Αυτό για ποιο λογο να γινετε αραγε ? Ισως διοτι οι τεχνικοι που ηχογραφησαν ειχαν διαφορετικη αντιληψη του πιανου ??? Ισως διοτι ο πιανιστας επαιζε διαφορετικα από τον αλλον συναδελφο του ? Ισως διοτι στο κατω κατω επαιζαν δυο διαφορετικα πιανα??? Ποια απ’ ολες τις εκδοχες είναι η σωστη. Πως θα μπορουμε να εχουμε την σωστη κριση επι του θεματος. Μονο όταν γνωριζουμε τις πραγματικες χροιες του πιανου και φυσικα οποιου οργανου.
Ισως να είναι λιγακι καθετα αυτά που γραφω και πολλοι να διαφωνισουν. Δεν θα προσπαθισω να πεισω κανεναν φυσικα για το ορθον των γραφομενων μου, καθως κάθε ανθρωπος εχει το δικαιωμα να πιστευει ότι θελει και μαθαινει οτι θελει. Υπαρχουν όμως και εκεινοι που με τα ρανταρ τους συνεχεια σε επαγρυπνηση μαθαινουν κατι παραπανω.
Με εκτιμηση
Β.Β