Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων και των μοτοσικλετών ετοιμάζει η κυβέρνηση, σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ι. Παπαθανασίου στην τηλεοπτική εκπομπή «Μega Ενημέρωση». Ο υπουργός ανέφερε ότι θα λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας πέραν των κυβικών εκατοστών του κινητήρα του οχήματος και η κατηγορία ρύπων στην οποία αυτό εμπίπτει. Ετσι είναι προφανές ότι τα πιο ρυπογόνα οχήματα θα επιβαρύνονται με υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας. Σημειώνεται ότι από εφέτος οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κυβισμό κινητήρα άνω των 1.929 κυβικά εκατοστά θα επιβαρυνθούν με ετήσιο ειδικό τέλος το οποίο κυμαίνεται από 150 ευρώ ως 650 ευρώ.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=278628&dt=15/07/2009
 

Μηνύματα
32.485
Reaction score
27.393
ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ. ΚΑΤ ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝ ΤΑ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΤΑΜΕΙΑ! Η ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ.....
 

Μηνύματα
3.216
Reaction score
802
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

δηλαδη ενας κατοχος πχ jeep 3.7 θα πληρωνει εκτος απο το αυξημενο τελος (25% λενε) ΚΑΙ εξτρα τελος λογω κυβικων ΚΑΙ εξτρα τελος λογω ρυπων?
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Να ρωτήσω και το άλλο, με ποια στοιχεία θα υπολογίζουν τους ρύπους;
Με τις μούφες εκπομπές ρύπων που παρουσιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες;
Με αυτές που δείχνουν ένα αυτοκίνητο 200hp να ρυπαίνει όσο και ένα 1400cc των 90hp;
Με αυτές που παρουσιάζουν το 3500cc και 2,5 τόνων LEXUS να καταναλώνει λιγότερο από 1600cc μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
 

Μηνύματα
3.216
Reaction score
802
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

λογικα με των αυτοκινητοβιομηχανιων...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

λογικα με των αυτοκινητοβιομηχανιων...

Η ΕΕ κατατάσσει τα αυτοκίνητα σε κατηγορίες ανάλογα με το πόσο ρυπογόνοι είναι οι κινητήρες τους (οι γνωστές κατηγορίες EURO1 έως EURO5). Προφανώς θα χρησιμοποιηθεί αυτή η κατηγοριοποίηση.

Το ίδιο γίνεται και στο εξωτερικό.
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Οτι και να αλλαξουνε,το συγουρο ειναι οτι θα μας ελαφρωσουνε τις τσεπες.Σιγα να μην τους πειρε ο πονος για το περιβαλον.
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Προφανώς θα χρησιμοποιηθεί αυτή η κατηγοριοποίηση.
Να γελάσω τώρα ή αργότερα;
Σπύρο μου, πως θα δικαιολογίσει στον ΨΗΦΟΦΟΡΟ, ιδιοκτήτη ενός OPEL corsa 1000cc του 1990 που ούτε euro1 δεν είναι, ότι θα πληρώνει περισσότερα από την cayenne;
Θα πάμε ξανά στους γνωστούς Ελληνικούς Λαϊκισμούς!
 

Μηνύματα
10.431
Reaction score
4.910
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Καλή η ιδέα, αλλά δύσκολη η εφαρμογή γιατί θα προκύψουν αδικίες και ...αιφνιδιασμοί και γιατι δεν ξέρουμε πόσο αντικειμενικές είναι οι μετρήσεις. Βεβαια λεει (οπως το διαβασα) ότι θα συνυπολογίζονται και τα κυβικά. Στην Γαλλία πάντως έχουν εφαρμόσει bonus-malus στην αρχική αγορά του νέου οχήματος και απο την εφαρμογή του τα μεγαλου κυβισμού και τα λίαν ρυπογόνα τζιπ και τζιποειδή είδαν σημαντική πτώση στις πωλήσεις τους! Το θεμα σ εμας ειναι ότι με τα νεα τελη κυκλοφορίας θα θελήσουν πάλι να εισπράξουν περισσότερα συνολικά, οπότε ....όλοι θα βγουν χαμένοι!
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Να γελάσω τώρα ή αργότερα;
Σπύρο μου, πως θα δικαιολογίσει στον ΨΗΦΟΦΟΡΟ, ιδιοκτήτη ενός OPEL corsa 1000cc του 1990 που ούτε euro1 δεν είναι, ότι θα πληρώνει περισσότερα από την cayenne;
Θα πάμε ξανά στους γνωστούς Ελληνικούς Λαϊκισμούς!
Δεν θα πληρώνει περισσότερο από την Cayenne. Το Corsa όμως θα πληρώνει όμως προσαύξηση σε σχέση με ένα καινούριο αυτοκίνητο 1000cc. Τώρα το τι ποσοστό θα έχει αυτή η προσαύξηση είναι θέμα υπουργείου κλπ κλπ.


Και κάτι ακόμη...
Αμάξι Euro1 απαγορεύεται πλέον να κυκλοφορεί στις περισσότερες χώρες, ή η φορολόγηση είναι τόσο μεγάλη που δεν συμφέρει να το κυκλοφορείς.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Να ρωτήσω κάτι τους φωστήρες μας?
Έχω ένα αυτοκίνητο αγορασμένο καινούριο το 1992. Καταλυτικό και σε άριστη κατάσταση. Και στο θέμα καυσαερίων είναι εντός ορίων.
Έχω επίσης ένα αυτοκίνητο αγορασμένο καινούριο το 2001. Καταλυτικό επίσης (προφανές), Euro3 και επίσης σε άριστη κατάσταση.
Το παλιό κάνει κατά μέσο όρο 3000km τον χρόνο, με πολύ οικονομική οδήγηση (το οδηγεί η σύζυγος).
Το πιο καινούριο κάνει κατά μέσο όρο 5000km τον χρόνο (και πολλά λέω.....Κάπου στα 4 κάνει...)

Με ποια λογική θα πληρώσω παραπάνω λόγω καυσαερίων?
Η εκπομπή καυσαερίων εξαρτάται από την κατανάλωση και τα χιλιόμετρα που διανύουμε.......
Άσε που οι τελευταίες μετρήσεις εκπομπής καυσαερίων είναι εξωπραγματικές. Ξέρετε κανένα TSi να καίει 5 ή 6lt/100km??
Σε συνθήκες εργαστηρίου καίνε και εκπέμπουν σαφέστατα λιγότερο. Και είναι λογικό......
Αν συμπεριλάβουμε και τα χιλιόμετρα/έτος χάθηκε η μπάλα......

Δηλαδή το 1300άρι των 90 ίππων (και 990kgr) και 3000km/έτος καίει περισσότερο από ένα Golf TSi των 140 ίππων (και 1300kgr) και 12000km/έτος.....

Μάλιστα......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.072
Reaction score
145.167
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

εγώ πάλι πιστεύω πως τέλη κυκλοφορίας πρέπει να πληρώνουν όσες κυκλοφρούν έτσι:


καθώς και οι αλλοδαπές στις παραλίες:

 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Ρε Κωστάκη.....
Θες να μας φορολογήσεις και το......μάτι?? :142:
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Είναι πολύ λογικό το παλιό αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερα από το καινούργιο...

Επίσης είναι πολύ λογικό η φορολόγηση να γίνεται με βάση την τιμή πώλησης και όχι τα κυβικά.

Αυτές οι 2 λογικές έχουν φυσικά και πολλές εξαιρέσεις και αδικίες. Όμως κατά βάση οι 2 αυτές λογικές είναι σωστές και δεν μπορείς να βρεις το τέλειο πακέτο που θα ικανοποιεί τους πάντες...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Και τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνει αυτό το αεροπλάνο??







Απίστευτο αεροπλάνο........
10 Mach τουλάχιστον :111: :107:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

Είναι πολύ λογικό το παλιό αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερα από το καινούργιο...


Χρήστο διαφωνώ μέχρι ενός σημείου.....
Το παλιό αλλά σωστά συντηρημένο όχημα σημαίνει πιθανότατα πως ο ιδιοκτήτης του δεν έχει την οικονομική άνεση να αγοράσει ένα καινούριο (αν οι ανάγκες μετακίνησης δεν είναι τόσο μεγάλες)
Με το σύστημα αυτό οι κυβερνήσεις έχουν έσοδα από φόρους (αγορά νέου οχήματος) και βοηθούν και τα φιλαράκια τους τους τραπεζικούς να γεμίζουν τις τσέπες τους από τα δάνεια......

Δεν αναφέρομαι σε παλιές σακαράκες.....
Να κοιτάξουν να βελτιώσουν τους ελέγχους των ΚΤΕΟ ώστε τα παλιά να είναι σωστά συντηρημένα.......
Και να μην ζητούν πάντα από τους πιο αδύνατους οικονομικά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα....

Και για όσους εξακολουθούν να πιστεύουν πως τα αυτοκίνητα δημιουργούν την μόλυνση και ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, ας το ψάξουν λίγο.....
Είναι πολλά τα πακέτα των € για τις οικολογικές οργανώσεις, είναι πολλοί οι ψήφοι των οικολόγων και «οικολόγων» και δεν μπορούν να χτυπήσουν τις μεγαλοβιομηχανίες που εκπέμπουν τεράστια ποσά ρύπων (και όχι μόνο αυτές)
Θα φορολογήσουν τα μικρομεσαία αυτοκίνητα 10ετίας αλλά όχι την ΔΕΗ που βγάζει τόνους CO2.....Μάλιστα......

Η συζήτηση μπορεί να είναι μεγάλη.....Πολύ μεγάλη.....Και άκρη δεν θα βγει......Αλλά ποσώς ενδιαφέρονται για την υγεία μας ή την άνεσή μας ή το περιβάλλον.....
Μην ξεχνάμε πως οι λιμουζίνες που μόλις αγόρασαν πολλά λαμόγια μέσα στην Βουλή (των 4000cc αλλά.......χαχαχα.....υβριδικές, Lexus) μολύνουν πολύυυυυ περισσότερο από το 90% των οχημάτων που κυκλοφορούν στο AVsite (και πιθανότατα και στην Ελλάδα....)
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

...
.
Άσε που οι τελευταίες μετρήσεις εκπομπής καυσαερίων είναι εξωπραγματικές. Ξέρετε κανένα TSi να καίει 5 ή 6lt/100km??
Σε συνθήκες εργαστηρίου καίνε και εκπέμπουν σαφέστατα λιγότερο. Και είναι λογικό......
Αν συμπεριλάβουμε και τα χιλιόμετρα/έτος χάθηκε η μπάλα......



Μάλιστα......
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ κύριε Κουρτινόπουλε.
Δουλεύουν τον κόσμο και τα μηχανήματα οι Γερμανοί.
Το 2lt Q5, σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων καταναλώνει το πολύ 10lt/100km.
Εάν γνωρίζετε κάποιον τέτοιον ελάτε να μου το πείτε.
Το αυτοκίνητο καταναλώνει από 10lt και πάνω, στη δε σβέλτη οδήγηση περισσότερα από 15 με 17lt και αυτό είναι λογικό διότι από πλευράς απόδοσης το αυτοκίνητο είναι σαν να έχει 3000cc και βάλε. Αλλά με τα κόλπα που έχουν βρει το αυτοκίνητο δείχνει να καταναλώνει λιγότερο από 1000άρι. Όμοια και η υπεραπάτη που ονομάζεται LEXUS RX400H ή ακόμα και το νεότερο 450Η. Εντός πόλης καταναλώνει από 11lt/100km και πάνω. Δε λέω για 3000cc κινητήρα καλά είναι, τόσο κατανάλωνα με το ατμοσφαιρικό forester, αλλά όχι και για πλήρη απαλλαγή. Δηλαδή η corolla των 1800cc, μοντέλο το 2006, που καταναλώνει εντός πόλης λιγότερο τι πρέπει να κάνει;
Βασικά, εάν θέλουν να βάλουν πράσινο φόρο ας τον βάλουν στη βενζίνη, να περιλάβουν επιτέλους και αυτές τις βλαμμένες θείτσες (έχω ένα σκασμό στη γειτονιά μου), που πάνε τα αυτοκίνητά τους από Νέα Σμύρνη μέχρι Αθήνα με σκασμένη πρώτη- δευτέρα και βάζουν 4η μόνο στη Συγγρού. Την τρέλα μου μέσα, αυτές οι ρουφιάνες καταναλώνουν περισσότερο από το Pajero μου.
Δε κάνω πλάκα, πριν 2 εβδομάδες, η κυρία Ρούλα μου εξομολογήθηκε ότι για εντός πόλης το αυτοκίνητό της της καταναλώνει σχεδόν 15lt/100km.
Η κυρία Ρούλα οδηγεί punto1.4.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας

πριν 2 εβδομάδες, η κυρία Ρούλα μου εξομολογήθηκε ότι για εντός πόλης το αυτοκίνητό της της καταναλώνει σχεδόν 15lt/100km.
Η κυρία Ρούλα οδηγεί punto1.4.
Και πάλι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο λόγω λάθος οδήγησης. Αν πχ η κυρία Ρούλα ζεστένει το αυτοκίνητο 5 λεπτά πριν ξεκινήσει (έτσι της είπε ο γείτονας, ο Μπάμπης ντεεεε.....που οδηγεί 30 χρόνια.....Ναι, ο πρώην ταρίφας), έχει συνεχώς το AC ανοικτό, κυκλοφορεί ώρες με μέγιστο κυκλοφοριακό χάος και κάνει για απόσταση 5km 2 ώρες, έχει αλλάξει φίλτρο αέρα πριν από 20000km κλπ......τι περιμένεις?
Και να χαίρεσαι που οδηγεί ατμοσφαιρικό Punto.
Φαντάζεσαι να οδηγούσε κανένα διπλοτούρμπινο TSI με 140 ή 160 ίππους? 25lt/100km θα έκαιγε....:116:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.255
Μηνύματα
3.046.558
Members
38.543
Νεότερο μέλος
intergrale
Top