SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Once again our apologies, but I hope you understand our statement that
Pioneer Europe has a different policy than Intersys.
Ευγε στη intersys :121: Αναβαθμιζεις τη συσκευη σου και κατι παει στραβα? Χανεις την εγγυηση και πληρωνεις στην intersys. Οι Ελληνες καταναλωτες θεωρουνται προβατα για τους κουτοπονηρους της intersys .
Μπραβο μπραβο. Ελπιζω τα στελεχη τους να διαβαζουν το φορουμ, εγω προσωπικα θα κρατησω αυτο το thread για να αποθαρρυνω οσους θελουν να αγορασουν προιον που αντιπροσωπευεται απο την intersys.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Έστειλα σήμερα email στο Βέλγιο για να μάθω σε ποιο στάδιο βρισκόμαστε γιατί έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχω νέα.
Ορίστε η απάντηση που έλαβα

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We have send the mainboard to
Greece some weeks ago to repair your unit. It surprises in the bad way that
your unit still has not been repaired yet. I will call immediately to
investigate. Please await my email for more information regarding your
issue.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αυτό το email ήρθε στις 15 : 37

Λίγο μετά τις 16:00 με πήραν τηλέφωνο από Intersys να πάω να το παραλάβω.

Στις 16:16 μου ήρθε το επόμενο email από Βέλγιο

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Intersys informed us that you
unit was ready they only need to do some final checks. Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αύριο η παραλαβή και τα νεότερα.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Το παρέλαβα σήμερα και έβαλα κάποιες ταινίες να δω για να το δοκιμάσω.
Μέχρι στιγμής όλα καλά.
Προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά το player στο μενού δείχνει ότι είναι version 1.32!!!(δεν ξέρω αν το έκανε η intersys η στείλανε έτσι την πλακέτα από το Βέλγιο.
Τέλος καλό, όλα καλά. . .
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.197
Reaction score
107.769
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Καλορίζικο τότε από σήμερα!:105:
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Καλορίζικο τότε από σήμερα!:105:
Σε ευχαριστώ πολύ!
Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ καιρό ήταν στο service παρά στο σπίτι μου.
Μηδενίστηκαν οι ώρες του.
Έστειλα και ευχαριστήριο email στο Βέλγιο.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Όπως είπα έστειλα ευχαριστήριο email στο Βέλγιο όπου τους ευχαρίστησα για τις προσπάθειες που κάνανε για την επίλυση του προβλήματος μου.
Επίσης, τους ανέφερα ότι το πρόβλημα εδώ στην Ελλάδα είναι η Intersys.
Τέλος τους είπα ότι θα συνεχίζω να αγοράζω προϊόντα της Pioneer και αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα πάλι θα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΏ ΜΑΖΊ ΤΟΎΣ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΜΑΖΊ ΤΟΎΣ!!!!
Ορίστε το email που μου έστειλαν σήμερα

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.We are happy that you have
your player back and working. In case you have a problem again in the
future you can always contact us. Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Όπως καταλαβαίνετε η intersys δεν υπάρχει πλέον στο λεξικό μου.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Και μετά απορούσατε που άνοιξα μόνος μου το 91 για να βγάλω το προβληματικό κολλημένο δισκάκι. Σιγά μην το έτρεχα στην Intersys... Να τη βράσω την "εγγύησή" τους.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Και μετά απορούσατε που άνοιξα μόνος μου το 91 για να βγάλω το προβληματικό κολλημένο δισκάκι. Σιγά μην το έτρεχα στην Intersys... Να τη βράσω την "εγγύησή" τους.
Ναι αλλά τότε δεν θα έβρισκες το δίκιο σου ποτέ γιατί θα θεωρούσαν ότι άνοιξες το μηχάνημα και το πείραξες άρα και στο Βέλγιο δεν θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Προτιμώ που την ίδια μέρα το είχα σε λειτουργία, παρά να το περίμενα βδομάδες και μήνες από το σέρβις. Κι αν τυχόν ξανακολλήσει σε ασύμβατο δισκάκι, το ανοίγω το tray πανεύκολα με την οπή που έχει στο εσωτερικό, δε θα το πηγαίνω πέρα-δώθε στην αντιπροσωπεία.

Άσε που θα έβρισκαν κάτι να το έβγαζαν εκτός εγγύησης. Π.χ. ασύμβατο δισκάκι-λάθος χρήστη.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Δεν μιλάμε για ασυμβατότητες δίσκων αλλά για προβληματικά μηχανήματα εντός εγγύησης στα οποία αν βάλεις χέρι χάνεις απευθείας το δίκιο σου!
Τρως γκολ από τα αποδυτήρια.
Σκέψου στην περίπτωση την δική σου (δεν το εύχομαι να σου συμβεί με τίποτα)να παρουσιάσει προβλήματα το player, τότε με το που θα δουν ότι έχεις βάλει χέρι ανεξαρτήτως αν η ζημιά οφείλεται στην δική σου επέμβαση χάνεις απευθείας την εγγύηση σου.
Τώρα για τις δικαιολογίες που θα σου έβρισκαν έχεις δίκιο(εμένα με ρώταγαν συνέχεια αν το update το έκανα από το επίσημο site!!!!) αλλά όπως είδες θέλει κυνήγι για να δικαιωθείς.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Χάνοντας την εγγύηση ένιωσα μια λύτρωση. Τώρα αν πάθει κάτι, θα το (χρυσο)πληρώσω μεν, αλλά δε θα παρακαλάω κανέναν για να μου το δεχτούν μες στην εγγύηση.

Δικό μου δεν είναι το player; Ό,τι θέλω θα το κάνω, θα το διαλύσω εξ ων συνετέθη άμα γουστάρω. Σιγά μην τρέμω τι θα πει η Intersys. Άντε γειαααα...
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Χάνοντας την εγγύηση ένιωσα μια λύτρωση. Τώρα αν πάθει κάτι, θα το (χρυσο)πληρώσω μεν, αλλά δε θα παρακαλάω κανέναν για να μου το δεχτούν μες στην εγγύηση.

Δικό μου δεν είναι το player; Ό,τι θέλω θα το κάνω, θα το διαλύσω εξ ων συνετέθη άμα γουστάρω. Σιγά μην τρέμω τι θα πει η Intersys. Άντε γειαααα...
Δεν με νοιάζει τι θα πει η Intersys αλλά το Βέλγιο.(ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ την υπόθεση μου για να δεις ότι γείωσα την Intersys και τους έστειλα αδιάβαστους. . . )
Τεσπα δικό σου είναι το player και ότι θέλεις το κάνεις.
Άντε γειααααα Intersys...
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Επίσης, μετά από όλα όσα συνέβησαν απέκτησα ένα ισχυρό σύμμαχο στο Βέλγιο και άρα ότι και να μου συμβεί από εδώ και πέρα σε προϊόντα της Pioneer Θα βρω πολύ πιο εύκολα το δίκιο μου!
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Εύγε και πάλι εύγε...

Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για όλο αυτό το τρέξιμο, που όμως σε δικαίωσε τελικά. :123:

Αν όλοι εμείς οι υπόλοιποι -οι ανεκδιήγητοι Έλληνες καταναλωτές στη συντριπτική μας πλειοψηφία-, είχαμε το δικό σου κουράγιο και θέληση, :111: τα πράγματα στη χώρα μας θα ήταν πολύ καλύτερα, ενώ θα απολαμβάναμε αντίστοιχη αντιμετώπιση και σεβασμό από τις αντιπροσωπείες, σαν αυτή που απολαμβάνει ο Γερμανός, Άγγλος καταναλωτής κτλ. :126:

Ενώ τώρα έχουμε ανεκδιήγητες αντιπροσωπείες, όπως η Intersys, να αντιπροσωπεύει προϊόντα που είναι απολύτως κορυφαία τεχνολογικά αριστουργήματα, όπως είναι οι τηλεοράσεις Kuro!

Κρίμα και πάλι κρίμα... :141:
 


argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ρωτησα λοιπον την pioneer europe για το αν αξιζει να κανω αναβαθμισει στο μπλε μου
να η απαντηση

Dear Sir,

Thank you for the confidence in our products.We suggest not to update when
it is not necessary so you will avoid any problems. A firmware update in
Greece is not covered by the warranty while here in Belgium it is covered
by warranty.
Τα συμπερασματα δικα σας
αν και πιονερακιας κατι τετοια τους κανουν μικρους
και δεν μιλαω για τους ντοπιους αλλα για τους βελγους
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.197
Reaction score
107.769
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ρωτησα λοιπον την pioneer europe για το αν αξιζει να κανω αναβαθμισει στο........
...Τα συμπερασματα δικα σας
αν και πιονερακιας κατι τετοια τους κανουν μικρους
και δεν μιλαω για τους ντοπιους αλλα για τους βελγους
:111::111::111:
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ρωτησα λοιπον την pioneer europe για το αν αξιζει να κανω αναβαθμισει στο μπλε μου
να η απαντηση

Dear Sir,

Thank you for the confidence in our products.We suggest not to update when
it is not necessary so you will avoid any problems. A firmware update in
Greece is not covered by the warranty while here in Belgium it is covered
by warranty.
Τα συμπερασματα δικα σας
αν και πιονερακιας κατι τετοια τους κανουν μικρους
και δεν μιλαω για τους ντοπιους αλλα για τους βελγους
Έτσι είναι Αργύρη εγώ τους ανάγκασα με τον αγώνα μου. . .
(η λύση από το εξωτερικό δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση!!!)
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αναγκάστηκα να επιστρέψω το player πίσω στο service γιατί παρουσίαζε το εξής πρόβλημα:
Νοίκιασα καποια blue-ray discs και σε 2 από αυτά εμφανίστηκε το παρακάτω μήνυμα στην οθονη του προβολεα
<<This disc has been coded for Region B and C only and will not play in this machine.Please eject this disc and play on a Region B or C player>>
Παρατήρησα ότι αυτά τα δισκάκια ανέγραφαν σαφώς τα γράμματα B και C στο πάνω μέρος τους.
Μου μπήκαν υποψίες και δοκίμασα dvd από τη συλλογή μου που έγραφαν σαφώς ότι είναι περιοχής 2. Τότε εμφανίστηκε το παρακάτω μήνυμα στην οθόνη του προβολέα
<<incompatible region number>>
Ύστερα κοίταξα όλα τα blue-ray και dvd που είχα δοκιμάσει τις πρώτες μέρες και είδα ότι σε κανένα από αυτά δεν αναγραφόντουσαν τα γράμματα B, C ούτε περιοχής 2.
Υπήρξε πρόβλημα δηλαδη μόνο για τα region spacific δισκάκια.
Ενημέρωσα για το πρόβλημα και το Βέλγιο όπου μου απάντησαν

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.My aplogies for the late
answer. Due to the holidays we receive a lot more mails. In case the
problem is not resolved by the service center please contact us again.

Θα δούμε. . .
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μου ήρθε η απάντηση που έστειλε στο Υπουργείο η Intersys σχετικά με την καταγγελία.
3 Σημεία αξίζει να σημειώσετε:
1/ Αναφέρουν ότι όσοι κάνουν αναβάθμιση πρέπει να αποδεχτούν το
Download Software End user Licence agreement.
Σχολιο δικο μου:
Οντως στο επισιμο site της Pioneer υπάρχει ο ακολουθος ορος
By downloading software and firmware, you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement.
http://www.pioneer.eu/eur/content/su...t/upgrade.html
Με μια πολύ σημαντική διαφορά!!!!
Αυτός ο όρος μπήκε μετά τον Μάιο Κύριοι της Intersys!!!
Γι 'αυτό άλλωστε δεν τον επικαλέστηκαν πριν.
Για να γνωρίζετε και εσείς στο site της Pioneer υπήρχε πριν διαχωρισμός ανάμεσα στο Firmware update και στο download software και μόνο για το τελευταίο υπήρξε ο εξής όρος:
By downloading software you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement.
Όπως παρατηρείτε δεν υπάρχει η λέξη firmware!!!
2/ Συνεχίζουν να αναφέρουν τα περί δικού μου ρίσκου.
Την έχω αναλύσει αυτή την θέση.
3/ Και το κορυφαίο είναι το εξής το οποίο σας το παραθέτω αυτολεξεί:
<<Επειδή όμως η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά πάνω από 20 χρόνια, αντιπροσωπεύοντας επάξια τα προϊόντα Pioneer και παρά το γεγονός ότι δεν αναγνωρίζουμε ουδεμία ευθύνη της εταιρείας μας για το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο καταναλωτής,θέλοντας να είμαστε κοντά στους
πελάτες που τιμούν με την προτίμηση τους τα προϊόντα Pioneer , σας ενημερώνουμε κατόπιν συνεννόησης με την κατασκευάστρια εταιρεία θα μας σταλεί το απαιτούμενο για την επισκευή ανταλλακτικό και θα επισκευαστεί το μηχάνημα του καταγγέλλοντος χωρίς χρέωση>>.

Σχόλιο δικό μου
Με λίγα λόγια πρέπει να τους ευχαριστήσω γιατί χάρη στην Intersys πείστηκαν οι Βέλγοι να στείλουν το ανταλλακτικό!!!!
Μόλις διάβασα την τελευταία παράγραφο μου ανέβηκε το αίμα στο
κεφάλι!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας. . .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.929
Μηνύματα
3.034.268
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top