- Μηνύματα
- 1.597
- Reaction score
- 6
ενας που κοβεται στα δυο και τα δυο που γινονται ξανα ενας.:111:
http://www.youtube.com/watch?v=g56SEaF6Slo
http://www.youtube.com/watch?v=g56SEaF6Slo
Αξίζει να κλάψεις για κάτι που χάνεις. Αξίζει ακόμη πιο πολύ, αν γενικά είναι κατι που πραγματικά αξίζει ή προσωπικά σημαίνει πολλά για σένα. Αξίζει ακόμη πιο πολύ όταν *κάποιοι σου το πέρνουν*, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό. Όταν άλλοι αποφασίζουν για το πως θα ακούς τη μουσική σου με γνώμονα το κέρδος τους και ταυτόχρονα την πτώση του επιπέδου σου. Όταν σου πλασάρουν ένα υποκατάστατο που σε πάει πίσω αντί για μπροστά. Ναι αξίζει να κλάψεις, αλλά όχι μόνο. Αξίζει πιο πολύ να υπερασπίζεσαι την ποιότητα. Δύσκολο όταν έχει η ποιότητα δαιμονοποιειθεί στο συμφέρον. Και σαν να μην φτάνει αυτό σε βλέπουν και με μισό μάτι οι διάφοροι χειροκροτητές, γελοτοποιοί και διακωμοδητές.Αξίζει να κλάψουμε ποτέ γιά ΄΄βασίλεια΄΄ που έρχονται και παρέρχονται τη στιγμή που η μουσική πανδαισία γεννά κι από ένα νέο παιδί γιά να μας καταπλήξει;
[reliops=The Saddest Commercial Ever (CRY !!!)][youtube]dpf2hsZGsJM[/youtube][/reliops]
![]()
Οι "εμπειρίες" μερικές φορές γίνονται "γνώση". -:616: -....
Α! Ξέχασα η εμπειρίες δεν είναι γνώση. Και αυτό το ακούσαμε.Λ.Σ.
Χαίρομαι που το διαβάζω γιατί υπήρχε η αντίθετη άποψη, δεν θυμάμαι από ποιον.Οι "εμπειρίες" μερικές φορές γίνονται "γνώση". -:616: -
[youtube]0pndlnfmkrE[/youtube]
Από εμένα, φυσικά.Χαίρομαι που το διαβάζω γιατί υπήρχε η αντίθετη άποψη, δεν θυμάμαι από ποιον.
Κατανοώ και συναινώ...Πολύ ωραίο το κείμενό σου...αλλά γιατί να κλάψεις;Το κλάμα απαλύνει τον πόνο ...:126:Αξίζει να κλάψεις για κάτι που χάνεις. Αξίζει ακόμη πιο πολύ, αν γενικά είναι κατι που πραγματικά αξίζει ή προσωπικά σημαίνει πολλά για σένα. Αξίζει ακόμη πιο πολύ όταν *κάποιοι σου το πέρνουν*, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό. Όταν άλλοι αποφασίζουν για το πως θα ακούς τη μουσική σου με γνώμονα το κέρδος τους και ταυτόχρονα την πτώση του επιπέδου σου. Όταν σου πλασάρουν ένα υποκατάστατο που σε πάει πίσω αντί για μπροστά. Ναι αξίζει να κλάψεις, αλλά όχι μόνο. Αξίζει πιο πολύ να υπερασπίζεσαι την ποιότητα. Δύσκολο όταν έχει η ποιότητα δαιμονοποιειθεί στο συμφέρον. Και σαν να μην φτάνει αυτό σε βλέπουν και με μισό μάτι οι διάφοροι χειροκροτητές, γελοτοποιοί και διακωμοδητές.
Η *σαβούρα* πλασάρεται σαν ποιότητα και πανάκεια. Είσαι μοντέρνος αν τρώς στα φαστφουντάδικα. Προσωπικά θεωρώ μέγα αμάρτημα να πατήσω το πόδι μου σε τέτοιο μαγαζί. Τί παράξενος που είμαι!!!
Πόσο παλιομοδίτης που τη βρίσκω με τα βινύλια!!!!
Ακόμα πιο παράξενος όταν η συγκεκριμένη προτίμηση είναι αποτέλεσμα προβληματισμού και συσσωρευμένης γνώσης πολύχρονων εμπειριών ακρόασης ζωντανής ακουστικής μουσικής!!!!
Α! Ξέχασα η εμπειρίες δεν είναι γνώση. Και αυτό το ακούσαμε.Λ.Σ.
Δεν νομίζω να ήσουν ο μόνος που καταφέρονταν στις εμπειρίες και στην πείρα ως όντας όχι γνώση ή αντιγνώση.Από εμένα, φυσικά.
Τα ίδια, και τα ίδια και τα ίδια ad infinitum. Δεν υπάρχει αντιγνώση. Υπάρχει άγνοια, εσφαλμένη γνώση και ορθή γνώση. Η εμπειρία είναι το αποθηκευμένο αντιληπτικό απόκτημα διαμέσου των αισθήσεών μας, και δεδομένου, δεδομένου, ότι οι αισθήσεις μας επιτρέπουν να αντιληφθούμε ένα απειροελάχιστο τμήμα των τεκταινομένων, η εμπειρία είναι εκ φύσεως δραματικά ελλειπής, ανεπαρκής να οδηγήσει στη γνώση, οδηγώντας συνήθως στην εσφαλμένη γνώση. Η γνώση προϋποθέτει προσδιορισμό των αιτιάσεων, δηλαδή αναζήτηση των αιτίων, κοινώς διάβασμα. Όποιος το καταλαβαίνει, το καταλαβαίνει. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, επειδή βαριέται, ή επειδή δεν γουστάρει να μάθει πόσο μικρό είναι το εγώ του και δεν ξέρω τί άλλο, ας κάτσει με τις εμπειρίες του, να ζήσει αυτός καλά, κι εμείς καλύτερα.Δεν νομίζω να ήσουν ο μόνος που καταφέρονταν στις εμπειρίες και στην πείρα ως όντας όχι γνώση ή αντιγνώση.
Θα ήθελα να μου εξηγήσεις το πώς θα ξέρει κάποιος το πώς ακούγεται μια συμφωνική ορχήστρα ή έστω και ένα όργανο, όπως π.χ. το πιάνο, αν δεν το ακούσει ζωντανά. Πώς θα αποκτήσει τη γνώση για το πώς πραγματικά ακούγεται το πιάνο; Λ.Σ.
Mπααα! Τίποτα απ' όλα αυτά! Ο Κόγιας είναι ο Κόγιας!Μην είναι ο Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ???
μην είναι ο Καρτέσιος???
μην είναι ο Παραμαχάνσα Γιοκανάντα???
μην είναι ο Δαλαϊ_Λάμας???
:140:
Ωραιο παραδειγμα. :136:Δυο ατομα κοιταζουν δυο πινακες ζωγραφικης. Ο ενας εχει ένα ομορφο τοπιο και ο άλλος κατι παραξενες γραμμες με περιεργα χρωματα. Ρωταει ο ενας τον αλλον «ποιος σ αρεσει?» Μα φυσικα αυτος με το τοπιο απανταει ο άλλος. Ρωτησαν στην συνεχεια 100 περαστικους αλλα οι απαντηση ηταν ομοφωνη «ο πινακας με το τοπιο». Ο πρωτος όμως εχει μια απορια «γιατι ο πινακας με το τοπιο πωλειται 50 ευρω και ο άλλος εχει 2 μηδενικα από πισω?» Τελος παντων πηγαινει με τον πινακα σε μια σχολη καλων τεχνων και κανει την ερωτηση. Ποιος πινακας είναι καλυτερος? Η απαντηση είναι ομοφωνη αλλα ακριβως η αντιθετη αυτή την φορα.
Αρκει μονο να βλεπουμε? Αρκει μονο ν ακουμε?