Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Μηνύματα
1.924
Reaction score
1.077
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Μερικές σκέψεις:
[/I]
του χωρίς να είχαμε ποτέ την ευκαιρία να το ακούσουμε κάτω από τις δικές μας συνθήκες.
[STYLE="inquote"]μήπως δεν είναι ελεγχόμενες συνθήκες αυτές; Για να παίξει σωστά ένα ηχείο σε ένα χώρο πρέπει:
α) ή να έχεις σωστό χωρο, σωστή πηγή, ..., σωστό ηχείο, σωστή θεση ακρόασης (αν και αυτό είναι διαπραγματεύσημο) ή
β) να είναι όλα αλλού γι' αλλού και το σύνολο να είναι σωστό (και μετά πάμε για ΤΖΟΚΕΡ).
[/STYLE]
...
δεν παίζει ρόλο η καμπίνα του όπως στο πιάνο?
[STYLE="inquote"]είναι περισσότερα απο ένα "μουσικά όργανα" που πρέπει να συνδιαστούν. Και ο συνδιασμός είναι πολύ δύσκολος και εκεί πονάνε πολλά ηχεία. Η ομοιογένεια είναι πιό σημαντική απο την κάλυψη των συχνοτικών άκρων[/STYLE]

Αλοίμονο αν ένα σπουδαίο ηχείο ήταν απλά μία σωστή επιλογή καλών μεγαφώνων, μία ορθή κατασκευή κροσόβερ και των τελικών σωστών μετρήσεων.
[STYLE="inquote"]
θέλει στοργή και προδέρμ :107: [πλάκα κάνω] [/STYLE]
Σε βεβαιώ είναι κάτι πολύ περισσότερο και ο σχεδιαστής του μπορεί να φάει και χρόνια πριν καταλήξει, όχι μετρώντας αλλά ακούγοντας.
[STYLE="inquote"]και μετά το μάρκετινγκ του αλλάζει τα φώτα (στα υλικά) :126:[/STYLE]
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

[/i]

Kώστα μου κατ'αρχάς δεν εκνευρίζομαι, απλά απογοητεύομαι να συζητάμε για ένα ηχείο αντλώντας ενθουσιασμό μόνο από τις άψογες μετρήσεις του χωρίς να είχαμε ποτέ την ευκαιρία να το ακούσουμε κάτω από τις δικές μας συνθήκες.
Για τα υπόλοιπα θα διαφωνίσω στα εξής:
Γιατί ένα ηχείο δεν είναι μουσικό όργανο? Μουσικούς ήχους δεν καλείται να αναπαράγει? επειδή το ένα είναι μηχανικό και το άλλο μηχανικοηλεκτρικό? δεν παίζει ρόλο η καμπίνα του όπως στο πιάνο? ...
No! Η κάσα του πιάνου πρέπει να πάλλεται, του ηχείου όχι.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

No! Η κάσα του πιάνου πρέπει να πάλλεται, του ηχείου όχι.
Δεν εννοούσα οτι πρέπει να πάλλονται και των ηχείων, απλά οτι η σωστή κατασκευή για το καθένα παίζει το ρόλο της.
Αν και πολλά, ειδικά παλαιότερα της σχεδίασης BBC (Spendor, Harbeth, Heybrook, Chartwell κλπ) είχαν λεπτότερες καμπίνες από κοντραπλακέ που έπαιζαν ρυθμιστικό ρόλο στην τελική ηχητική απόδοση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

...Αλοίμονο αν ένα σπουδαίο ηχείο ήταν απλά μία σωστή επιλογή καλών μεγαφώνων, μία ορθή κατασκευή κροσόβερ και των τελικών σωστών μετρήσεων. Σε βεβαιώ είναι κάτι πολύ περισσότερο και ο σχεδιαστής του μπορεί να φάει και χρόνια πριν καταλήξει, όχι μετρώντας αλλά ακούγοντας.
Για να σχεδιασθεί ένας κινητήρας χρειάζονται δυό - τρία χρόνια, δεκάδες δοκιμών διαφόρων ειδών, και κάποια εκατομμύρια ευρώ. Για να σχεδιασθεί μια γραμμή παραγωγής χρειάζονται κάποιες εβδομάδες ή μήνες προετοιμασίας και προγραμματισμού του λογισμικού των ρομπότ, καθώς και κάποια εκπαίδευση του προσωπικού. Για να κατασκευασθεί ο κινητήρας χρειάζονται -ας πούμε- δύο ώρες. Για να κατασκευασθεί το αυτοκίνητο χρειάζονται 20 - 40 λεπτά της ώρας.

Δεν λέω πως διαφωνώ, αλλά το μετρώντας και ακούγοντας έχει να κάνει με την κατασκευή των κινητήρων. Για να γίνει το ηχείο δεν χρειάζονται πάνω από 15 (παραγωγικά) λεπτά.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λο

Δεν εννοούσα οτι πρέπει να πάλλονται και των ηχείων, απλά οτι η σωστή κατασκευή για το καθένα παίζει το ρόλο της.
Αν και πολλά, ειδικά παλαιότερα της σχεδίασης BBC (Spendor, Harbeth, Heybrook, Chartwell κλπ) είχαν λεπτότερες καμπίνες από κοντραπλακέ που έπαιζαν ρυθμιστικό ρόλο στην τελική ηχητική απόδοση.
Mad dogs and englishmen go out chasin' tha thin wall construction... :114:

Έλα ρε, πες του Woodman για thin wall construction, να δούμε πόσα σπυριά θα βγάλει...
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Θα συμφωνήσω με το Θέμη στο οτι ένα μουσικό όργανο έχει τις ίδιες αρχές σχεδίασης με ένα ηχείο.Και όταν εννοώ αρχές δέν εννοώ το οτι πρέπει να πάλλεται η καμπίνα στο ένα ενώ στο άλλο το αντίθετο.Αρχές σημαίνει οτι πολύ απλά υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία τα οποία δημιουργούν το καλό αποτέλεσμα.Με το ίδιο μουσικό μέσο, αλλάζοντας απλά το υλικό βλέπουμε τεράστιες διαφορές.Δηλαδή, ανάμεσα σε δύο (κλασικές) κιθάρες θα παρατηρήσουμε οτι η φιρμάτη έχει τεράστια διαφορά σε ποιότητα του ήχου.Όχι τόσο σε παραμόρφωση στις νότες και στον ήχο αλλα σε ένταση και καθαρότητα.Το ίδιο ισχύει και σε ένα φλάουτο που είναι φτιαγμένο απο ασήμι και σε ένα απο χρυσό.
Αν κάποιος ΔΕΝ παρατηρεί με ένα μόνο άκουσμα τις παραπάνω διαφορές ας πετάξει το στερεοφωνικό του και ας αγοράσει δύο ηχειάκια των 10ευρώ.Πιστέψτε με στο ίδιο άτομο θα του φανεί το ίδιο το K&H,B&W,BMW και DAEWOO.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Κ.Κ. και το κειμενάκι του για τις μετρήσεις των ηχείων.Επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω οτι γενικότερα ένα ηχείο που έχει καλές μετρήσεις(τις τυπικές-συνηθισμένες) μπορεί να είναι και καλό ηχείο.Ένα ηχείο όμως που ΔΕΝ έχει καλές σίγουρα θα είναι κακό.
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

μα καλα δεν εχεις δοκιμαση ποτε να ακους ενα μικρο ηχειο με σαμπ;

αν δεν εχεις δοκιμασε και πες μας μετα αν εχει καμια σχεση ο ηχος

με οταν παιζη μονο του.
Αυτο δεν σημαινει οτι αντικαθιστα το μεγαλο ηχειο. Δηλαδη αν θελουμε να ακουσουμε τον ηχο του B&W 800D δεν αγοραζουμε το 805 παρεα με ενα καλο σαμπ.
 


Μηνύματα
595
Reaction score
47
Δεν επιμενω στην αποψη μου γιατι δε το εχω ψαξει πολυ αλλα πως μπορει ενα ηλεκτροδυναμικο ηχειο να παιζει σα μεβρανη δε το καταλαβα. Ακομα και αν βαλουμε στα συνοδα 1000dsp δε γινεται.
 

Μηνύματα
595
Reaction score
47
Απλα καταλαβα οτι προσπαθειτε να παραμετροποιησετε πληρως το ηχητικο αποτελεσμα αφηνωντας εξω παραγοντες που δεν ειναι μετρησιμοι. Υπαρχει και ο X factor στο ηχητικο αποτελεσμα. Δε μπορει σε συνθηκες σπιτιου να ειναι οπως θελεις γιατι εγω να ερθω που εχω παρει κιλα, μετραει διαφορετικα ο χωρος...
 

D

deleted user 10898

Guest
μηπως μπορειτε να απαντησετε στις εξης βασικες μου αποριες?

γιατι τα μονιτορ δεν εχουν επικρατησει σε οικιακο περιβαλλον?

γιατι τα μαγαζια που πουλανε και μονιτορ και home σειρες του ιδιου κατασκευαστη δεν προτεινουν σχεδον ποτε τα μονιτορ για σπιτι?

γιατι ενω καθε προιον με φανταστικο λογο αποδωσης προς τιμη γινεται στα γνωστα φορουμ της αλοδαπης αμεσα γνωστο και προτεινομενο, κανενα ηχειο μονιτορ δεν εχει γινει ποτε αναρπαστο?

περιμενω τις τεχνικα τεκμηριωμενες απαντησεις στην πρωτη ερωτηση και πιστευω να αποφυγουμε θεωριες συνωμοσιας...

Νικος
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Βρε Θέμη γιατί εκνευρίζεσαι! Εντάξει, 2 ηχεία με ακριβώς ταυτόσημες μετρήσεις και χαρακτηριστικά μπορούν κάλλιστα να ηχούν δραματικά διαφορετικά. Έχεις δίκιο, αλλά μόνον έως το σημείο που ταυτίζονται οι μετρήσεις τους, οι οποίες, δεν εκτείνονται μέχρις εκείνου του σημείου, όπου στο πλαίσιο του εφικτού βεβαίως, αναπαριστούν πλήρως την απόδοση των συγκρινομένων ηχείων. Δεν φτάνει τα δύο ηχεία να έχουν ευθεία απόκριση, και ίση ευαισθησία και παρόμοια καμπύλη εμπέδησης, ούτε ακόμη κι αν έχουν κάσα ίσου όγκου και μεγάφωνα ίσης επιφάνειας και διαδρομής ανά δρόμο. Οι μετρήσεις δεν επαρκούν ουτε ακόμη κι αν έχουν εντελώς ίσες παραμορφώσεις σε όλα τα σημεία του φάσματος. Πρέπει να έχουν τις ίδιες παραμορφώσεις και στην ίδια κατά περίπτωση ισχύ. Αν το ένα ηχείο αρχίζει να αγριεύει νωρίς και το άλλο εξακολουθεί να έχει χαμηλότερες παραμορφώσεις σε υψηλότερα επίπεδα ισχύος, λίγο πιο δυνατή να είναι η εγγραφή ή λίγο να ανοίξεις τη στάθμη, αμέσως τα ηχεία διαφοροποιούνται. Να μη βάλουμε στο παιχνίδι και τους λοβούς διασποράς.

Οι μετρήσεις που μπορούν να αναπαραστήσουν πλήρως, ή εν πάση περιπτώσει, με σχετική επάρκεια την απόδοση ενός ηχείου, είναι πολλές, σελίδες ολόκληρες, τόσες που ελάχιστοι θα μπουν στον κόπο να τις μελετήσουν, και ίσως ακόμη λιγότεροι να συνδυάσουν, ώστε να εξαγάγουν ένα ασφαλές συμπέρασμα. Εντάξει, ή σχεδόν όλοι τέλος πάντων, ας πούμε ότι δημοσιεύουν ανηχοϊκή απόκριση απόκριση επί του άξονα, και μάλιστα από κάποια 200 - 300Hz και πάνω, άντε και μια καμπύλη THD στο 1W. Μετά; Στα 5 βάτ; Στα 50; Στα 100; Στα 500; Κάτω από τα 200Hz; Απόκριση στα 2 μέτρα; Στα 3; Στα 4; Και σε ποιον άξονα; Του τουήτερ; Κι αν το ηχείο έχει μόλις 90 εκατοστά μπόι και οι ακροατές είναι όρθιοι και χορεύουν;

Είναι τόσες οι μετρήσεις που δεν γίνονται ή δεν δημοσιεύονται, και είναι αυτές που μπορούν να τεκμηριώσουν γιατί δύο ηχεία με ίδιες τις κοινές και τετριμμένες μετρήσεις, ακούγονται δραματικά διαφορετικά, όπως ορθώς επισημαίνεις. Και για εμβαθύνω κι άλλο, η απόδοση ενός μόνιτορ δεν είναι η ακραιφνώς ορθή απόδοση, καθ΄όσον αυτό είναι εκτός πραγματικότητας, και είναι η πραγματικότητα, μέσα στο πλαίσιο της οποίας είναι αναγκασμένος και πρέπει να λειτουργήσει κάποιος μηχανικός. Και αυτή η πραγματικότητα λέει, πως για να πουληθεί αυτό που πρέπει να φτιάξει ο μηχανικός, πρέπει πρωτίστως να αποπνέει ένα ορθό άκουσμα, μέσα στο κοστολογικό πλαίσιο που είναι αναγκασμένος να κινηθεί. Τί να το κάνω, αν ένα ηχείο ευαισθησίας 87dB είναι τέλειο μέχρι τα 15 βατ, και μετά αγριεύει απότομα, επειδή σπάει ένας κώνος εδώ, ή χρωματίζει τις μεσαίες επειδή το τουήτερ του έχει καρούμπαλο εκεί. Το έχει χάσει το παιχνίδι ένα τέτοιο ηχείο.

Επίσης, διαφωνώ τελείως με τον παραλληλισμό των ηλεκτρικών μηχανών, που είναι τα ηχεία, με τις χειροκίνητες μηχανές που είναι τα μουσικά όργανα. Όχι απλώς είναι φυσικό, αλλά στα μουσικά όργανα είναι πολλές φορές και το ζητούμενο, να διαφέρουν μεταξύ τους. Αλλιώς ακούγεται ένα όρθιο Yamaha, αλλιώς ένα grand Yamaha, και αλλιώς ένα Steinway. Αλλιώς ακούγεται μια Vinodetto, αλλιώς μια Ibanez 850 κι αλλιώς μια Yamaha GC41. Το μουσικό όργανο και το ηχείο, είναι και τα δύο μηχανές, αλλά εντελώς διαφορετικής προσέγγισης, και με εντελώς διαφορετικό προορισμό. Ο μουσικός και ο συνθέτης ξεκινούν από τη σιωπή και επιλέγουν να προσθέσουν στους άχαρους τόνους, που είναι ίδιοι, απολύτως όμοιοι ανά συχνότητα, διαφορετική αρμονική παραμόρφωση, ο συνθέτης επιλέγοντας διαφορετικά όργανα, ο μουσικός -και ο μαέστρος!- διαφορετικές εκδοχές του ιδίου οργάνου. Άλλα ξύλα, άλλα μέταλλα, άλλες χορδές, ώστε, για τους ίδιους τόνους να επιτύχουν διαφορετικούς φθόγγους και διαφορετικό τίμπρο.
Όταν ήρθε το Ray Charles να παίξει στην Αθήνα, ήθελε σώνει και καλά να παίξει με Grand Steinway. Του Steinway τις αρμονικές παραμορφώσεις του άρεσαν, αυτές απαίτησε. Και τί πάει να πει αυτό δηλαδή; Ότι ένα Grand Yamaha ή ένα Grotrian Charis, ή ένα αντίστοιχης αρχιτεκτονικής Bossendorfer, είναι κακά πιάνα, επειδής ο Ray Charles ή ο Richter γούσταραν Steinway; Άλλο όργανο το ένα, άλλο το άλλο.

Αντιθέτως προς τα όργανα, η φύση της λειτουργίας του ηχείου είναι εντελώς διαφορετική, αφού αυτό καλείται ξεκινήσει από τη σιωπή και να δεχθεί τις συγκεκριμένες κατά περίπτωση παραμορφώσεις μιας ορχήστρας, το μείγμα παραμορφώσεων της συγκεκριμένης ενορχήστρωσης που επέλεξε ο συνθέτης ή ο μαέστρος με τα συγκεκριμένα όργανα, και μόνον αυτές, χωρίς να προσθέσει τίποτα, στο πλαίσιο, όχι του εφικτού, αλλά του οικονομοτεχνικώς εφικτού.
Άλλο πράγμα τα μουσικά όργανα, άλλο πράγμα τα ηχεία. Μη ξεπέσουμε τώρα στον παραλογισμό του κάθε ολιγοφρενούς παπάρα, που πάει να κάνει το Yamaha Bossendorfer αλλάζοντας καλώδια!

Η επιλογή οργάνου και τραγουδιστή, αλλά και η ερμηνεία, είναι θέματα γούστου και καλλιτεχνικής άποψης. Η επιλογή ηχείου είναι θέμα επιστημονικής ορθότητας, αμφότερα στο πλαίσιο του οικονομοτεχνικώς εφικτού.
να γινει sticky και υποχρεωτικο αναγνωσμα πριν ποσταρει καποιος στην κατηγορια ηχεια...
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

μηπως μπορειτε να απαντησετε στις εξης βασικες μου αποριες?

γιατι τα μονιτορ δεν εχουν επικρατησει σε οικιακο περιβαλλον?

γιατι τα μαγαζια που πουλανε και μονιτορ και home σειρες του ιδιου κατασκευαστη δεν προτεινουν σχεδον ποτε τα μονιτορ για σπιτι?

γιατι ενω καθε προιον με φανταστικο λογο αποδωσης προς τιμη γινεται στα γνωστα φορουμ της αλοδαπης αμεσα γνωστο και προτεινομενο, κανενα ηχειο μονιτορ δεν εχει γινει ποτε αναρπαστο?

περιμενω τις τεχνικα τεκμηριωμενες απαντησεις στην πρωτη ερωτηση και πιστευω να αποφυγουμε θεωριες συνωμοσιας...

Νικος
Γιατί προορίζονται για αλλού. :126:
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Γιατί προορίζονται για αλλού. :126:
αρα τα ηχεια που προτεινει ο εαρ δεν κανουν για σπιτι...
γιατι ομως?
τι σημαινει προοριζονται για αλλου?
ποιες ειναι οι ιδιαιτεροτητες που δεν τα αφηνουν να "λαμψουν" σε οικιακο περιβαλλον?
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

αρα τα ηχεια που προτεινει ο εαρ δεν κανουν για σπιτι...
.................
γιατι ομως?
τι σημαινει προοριζονται για αλλου?
ποιες ειναι οι ιδιαιτεροτητες που δεν τα αφηνουν να "λαμψουν" σε οικιακο περιβαλλον?
α) λάθος συμπέρασμα.

β) Ξεκινάμε ανάποδα..
Αν ο χώρος σου το επιτρέπει μπορείς να χρησιμοποιήσεις τέτοια ηχεία.
Αυτό που συνήθως γίνεται λάθος είναι να αγοράζονται ηχεία μεγαλύτερα από το μέρος που θα παίξουν.
Οπότε.., πόσο(μεγάλο) είναι το σωστό ηχείο σπίτι μου και γιατί ;

Παίζουν καλύτερα "κοντά".......(αλλά και μακρυά δεν παίζουν άσχημα). :137:

Έχουν χρήσιμα εργαλεία τοποθέτησης (Gain-room eq).

Στα αφτιά του Χαηεντά ακούγονται "στεγνά" και έχει μάθει στα μέλια.....:423:.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

μηπως μπορειτε να απαντησετε στις εξης βασικες μου αποριες?

γιατι τα μονιτορ δεν εχουν επικρατησει σε οικιακο περιβαλλον?

γιατι τα μαγαζια που πουλανε και μονιτορ και home σειρες του ιδιου κατασκευαστη δεν προτεινουν σχεδον ποτε τα μονιτορ για σπιτι?

γιατι ενω καθε προιον με φανταστικο λογο αποδωσης προς τιμη γινεται στα γνωστα φορουμ της αλοδαπης αμεσα γνωστο και προτεινομενο, κανενα ηχειο μονιτορ δεν εχει γινει ποτε αναρπαστο?

περιμενω τις τεχνικα τεκμηριωμενες απαντησεις στην πρωτη ερωτηση και πιστευω να αποφυγουμε θεωριες συνωμοσιας...

Νικος
Δεν έχω έτοιμη τεχνικά τεκμηριωμένη απάντηση. Αν θέλεις μια φιλοσοφική...
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Πάντως τα B&W είναι καί μόνιτορ και hi-end.

Γενικά και ουδέτερα μάλλον είναι θέμα κακού design το οτι οι hi-end δέν προτιμούν monitor.Σε σαλόνι πάνε...όχι σε studio.Υπάρχουν στο εμπόριο λύσεις hi-end,monitor και όμορφα.βλ. b&w 800 series.
 

D

deleted user 10898

Guest
δεν μιλαω για ομορφια και μεγεθος ρε παιδια.
αυτο που εχω καταλαβει εως τωρα απο τα φτωχα ακουσματα μου ειναι πως τα studio μονιτορ στο σπιτι μετα απο ενα διαστημα ειτε τα βαριεσε ειτε αρχιζουν να σε κουραζουν.
ο λογος ειναι απλος.
μου αρεσει το μοτο " το ηχοσυστημα σου ειναι τοσο καλο οσο η δυνατοτητα του να παιζει το χειροτερα ηχογραφημενο δισκακι σου".
και εξηγουμαι...
σας αρεσει ο μιλτος πασχαλιδης? τα ηχεια του κωστα εαρ δεν κανουν για το live του. ακους τα παντα εκτος απο μουσικη. ξερετε ποσες τετοιες ηχογραφησεις υπαρχουν σε εντεχνο Ελληνικο τραγούδι?
αυτος ειναι ο λογος που αντιστοιχα ηχεια δεν βρισκουν απηχηση στο κοινο.
δεν κανουν για το συνολο των προτιμησεων των ακροατων.
οταν η ηχογραφησεις γινουν 24/96 απο καλους μηχανικους πιθανως αυτο θα αλλαξει.
για την ωρα οι μηχανικοι ξερουν που απευθυνονται. ειναι χαρακτηριστικη η συμπιεση σε hard rock δισκακια που μονο απο ipod ακουστικα ακους καλα. και σιγουρα ξερουν πως μονο ενα ελαχιστο ποσοστο εχει ηχεια με χαρακτηρα μονιτορ σπιτι του.
αυτα απο εμενα, περιμενω και τις φιλοσοφιες του κογια τωρα...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

Τα μόνιτορ είναι εργαλεία στα χέρια του επαγγελματία, και τα εργαλεία υπηρετούν. Οι άνθρωποι που βάζουν ηχεία σπίτι τους, τα θέλουν, όχι για να τους υπηρετούν, αλλά ως προέκταση του εαυτού τους, για να τους προεκτείνουν.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.931
Reaction score
22.983
Απάντηση: Re: Ηχείο - πλήρες ηχοσύστημα - η δύναμη της λογικής

να παιζει το χειροτερα ηχογραφημενο δισκακι σου".
και εξηγουμαι...
σας αρεσει ο μιλτος πασχαλιδης? τα ηχεια του κωστα εαρ δεν κανουν για το live του. ακους τα παντα εκτος απο μουσικη. ξερετε ποσες τετοιες ηχογραφησεις υπαρχουν σε εντεχνο Ελληνικο τραγούδι?
αυτος ειναι ο λογος που αντιστοιχα ηχεια δεν βρισκουν απηχηση στο κοινο.
...
Εν τοιαύτη περιπτώσει, αυτό που σ' αρέσει δεν είναι ο Μίλτος Πασχαλίδης, αλλά τα ηχεία σου που παίζουν Μίλτο Πασχαλίδη. Η ερμηνεία δεν φράσσεται από τα κακά ηχεία.

Πρόταση απόδειξης:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.860
Μηνύματα
3.031.051
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top