SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Εκτός από την προσθήκη του όρου By downloading software and firmware, you agree to the terms of our Software Download Agreement Software Download Agreement έχουν γίνει και άλλες αλλαγές στο επίσημο site της Pioneer όπως ότι άλλαξε ο χρόνος αναμονής για το update απο τα 30 λεπτά στα 60 λεπτά!
What do I do if over 60 minutes have passed and the player has not switched to standby mode?
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player or if the try is open with disc still in it. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center.
Τελικά νομίζω ότι η Pioneer στα πρώτα μοντέλα της σε blue-ray player μας χρησιμοποίησε εν αγνοία μας σαν Beta testers...
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Έστειλα email πάλι στο Βέλγιο λέγοντας τους ότι αφού έχει περάσει τόσος καιρός και δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου η Intersys υποθέτω ότι δεν μπορούν να φτιάξουν την ζημιά οπότε αν μπορούν να τους βοηθήσουν.
Ορίστε η απάντηση από Βέλγιο

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Dear Mr. Voutetakis,

Intersys informed me a while ago that your unit was ready, so I assumed
they would have contacted you too. I would advise you to give them a call
today and check with them. In case they say that your unit is not ready
yet, please contact me again so I will talk with them.
Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Πήγα από κοντά στον Μανωλοπουλο και μου είπαν ότι δεν είναι έτοιμο το μηχάνημα γιαυτό και δεν με έχουν ειδοποιήσει.

Ενημέρωσα το Βέλγιο και περιμένω απάντηση. . .

(Η μας δουλεύουν η δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι άνθρωποι στην intersys με τους οποίους μίλησε το Βέλγιο ότι επέστρεψα το μηχάνημα και αυτή έχουν μείνει ακομα στην πρώτη ενημέρωση ότι έχει φτιαχτεί).
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ήρθε σήμερα η απάντηση από το Βέλγιο.

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Dear Mr. voutetakis,

I believe this is the second repair am I correct ? The first time Intersys
replaced the main board. Can you inform us when was the second time you
have returned your unit to Intersys for repair ? In any case you can ask
Intersys an estimate when your unit can be ready. If you have any problems
with the service, I will contact the service manager.

VincentBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Τους απάντησα ότι το παρέλαβα στις 04/08/2009 και το επέστρεψα στις 17/08/2009. Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας γι' αυτό υπέθεσα ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν . .
 

Μηνύματα
392
Reaction score
0
Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ρωτησα λοιπον την pioneer europe για το αν αξιζει να κανω αναβαθμισει στο μπλε μου
να η απαντηση

Dear Sir,

Thank you for the confidence in our products.We suggest not to update when
it is not necessary so you will avoid any problems. A firmware update in
Greece is not covered by the warranty while here in Belgium it is covered
by warranty.
Τα συμπερασματα δικα σας
αν και πιονερακιας κατι τετοια τους κανουν μικρους
και δεν μιλαω για τους ντοπιους αλλα για τους βελγους
Δυστυχώς διαφωνώ !!
Ας πούμε λόγω δουλειάς και συχνής επαφής με το εξωτερικό το να ακολουθήσεις το Customer service της μαμάς εταιρείας δεν είναι υποχρεωτικό. Επειδή λοιπόν οι ελληνικές εταιρείες με εξαίρεση κάποιες ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία του, κάνουν box moving ακολουθούμενο με το γνωστό ελληνικό ρητό "Δεν βαριεσαι ....τα λεφτά τα πήραμε? Αστον να τραβιέται μόνος του" Φυσικά μόνο οι εταιρείες που έχουν υποκαταστήματα στην Ελλαδα είναι υποχρεωμένες να έχουν κοινή εμπορική πολιτική service. Οχι βέβαια πως εάν η πολιτική service της όποιας Intersys κατά την εφαρμογή της ,απαξιώνει τα προιόντα της και εάν γίνεται κατ'εξακολουθηση δεν θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για αυτήν. Ο αντιπρόσωπος οποιασδήποτε εταιρείας του εξωτερικού δεσμευεται και δεσμέυει με ένα συμβόλαιο. Με την λήξη του συμβολαίου ο κακός αντιπρόσωπος θα χάσει την αντιπροσωπεία ...απλά.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Δυστυχώς διαφωνώ !!
Ας πούμε λόγω δουλειάς και συχνής επαφής με το εξωτερικό το να ακολουθήσεις το Customer service της μαμάς εταιρείας δεν είναι υποχρεωτικό. Επειδή λοιπόν οι ελληνικές εταιρείες με εξαίρεση κάποιες ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία του, κάνουν box moving ακολουθούμενο με το γνωστό ελληνικό ρητό "Δεν βαριεσαι ....τα λεφτά τα πήραμε? Αστον να τραβιέται μόνος του" Φυσικά μόνο οι εταιρείες που έχουν υποκαταστήματα στην Ελλαδα είναι υποχρεωμένες να έχουν κοινή εμπορική πολιτική service. Οχι βέβαια πως εάν η πολιτική της όποιας Intersys γίνεται κατ'εξακολουθηση δεν θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για αυτήν. Ο αντιπρόσωπος οποιασδήποτε εταιρείας του εξωτερικού δεσμευεται και δεσμέυει με ένα συμβόλαιο. Με την λήξη του συμβολαίου ο κακός αντιπρόσωπος θα χάσει την αντιπροσωπεία ...απλά.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά πως εξηγείς ότι η Intersys έχει ακομα συμβόλαιο?
Μην ξεχνάς ότι ακομα και στο υπουργείο την έχουν στη μαύρη λίστα.
 

Μηνύματα
392
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Συμφωνώ μαζί σου αλλά πως εξηγείς ότι η Intersys έχει ακομα συμβόλαιο?
Μην ξεχνάς ότι ακομα και στο υπουργείο την έχουν στη μαύρη λίστα.
Οι ξένοι (εκτός από τους Ιταλούς) δεν μπορούν να σκεφτούν ότι κάτω από τα αποτελέσματα που παρουσιάζεις μπορεί να μαγειρεύεις ή να κρύβεις ή να εξαπατάς τους πελάτες σου. Απλά είναι άλλος τρόπος σκέψης. Αλλο mendality. Αρα εάν το ποσοστό των κακώς εξυπηρετημένων πελατών είναι μικρό - σύμφωνα με το factor της εταιρείας - και εάν τα νούμερα που παρουσιάζεις από τις πωλήσεις είναι ικανοποιητικό και εάν επίσης το placement των προιοντων είναι σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας (κάτι που ελέγχεται από τους area managers της) τότε όλα πάνε καλά γι αυτούς. Εάν ήξεραν πως σκεφτόμαστε εδώ έπρεπε να δημιουργήσουν area detectives!!!!!!!
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Οι ξένοι (εκτός από τους Ιταλούς) δεν μπορούν να σκεφτούν ότι κάτω από τα αποτελέσματα που παρουσιάζεις μπορεί να μαγειρεύεις ή να κρύβεις ή να εξαπατάς τους πελάτες σου. Απλά είναι άλλος τρόπος σκέψης. Αλλο mendality. Αρα εάν το ποσοστό των κακώς εξυπηρετημένων πελατών είναι μικρό - σύμφωνα με το factor της εταιρείας - και εάν τα νούμερα που παρουσιάζεις από τις πωλήσεις είναι ικανοποιητικό και εάν επίσης το placement των προιοντων είναι σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας (κάτι που ελέγχεται από τους area managers της) τότε όλα πάνε καλά γι αυτούς. Εάν ήξεραν πως σκεφτόμαστε εδώ έπρεπε να δημιουργήσουν area detectives!!!!!!!
Άρα δεν υπάρχει καμία ελπίδα. . .
 

Μηνύματα
392
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Άρα δεν υπάρχει καμία ελπίδα. . .
Ελπίδα υπάρχει!! Οσο συνεχίζεις να επικοινωνείς με την μαμά εταιρεία. Εκείνη επικοινωνεί μαζί τους και της απαντάνε ότι π@π@ριες μπορείς να φανταστείς για να κερδίσουν χρόνο.
Συνέχιζε να πιέζεις !!!
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ήρθε σήμερα και άλλο email από Βέλγιο

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Please let us know if you
require any further assistance. If you don't hear from Intersys shortly
than let us know so we can take further actions.Best regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Τους πήρανε χαμπάρι!!!
Ελπίζω να βοήθησα και εγώ προς αυτή την κατεύθυνση. . .
 

Μηνύματα
688
Reaction score
1
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Καποια στιγμή θα γράψω κι εγώ τις δικές μου περιπέτειες με την intersys. Προς το παρόν τους έχει κοινοποιηθεί η καταγγελία μου από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και αναμένω την απάντησή τους...
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

βρες καποιον ηλεκτρονικο που να εχει αποφορτιστη πυκνωτων.ειναι πολυ πιθανο να λυθει το προβλημα
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

βρες καποιον ηλεκτρονικο που να εχει αποφορτιστη πυκνωτων.ειναι πολυ πιθανο να λυθει το προβλημα
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πως συνδέεται το πρόβλημα ότι δεν παίζει reggion2 dvd αλλά και blue-ray B, C με τους πυκνωτές? Διάβασες όλο το θέμα?
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ειπες οτι καποια στιγμη το μηχανημα επαψε να αποκρινεται στις εντολες σου.αν αυτο ισχυει ακομα,η πληρης αποφορτιση των πυκνωτων ισως λυσει το προβλημα
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

εννοω,αν σου ξαναπαρουσιαστει το προβλημα του "κολληματος",και η αποσυνδεση και επανασυνδεση της συσκευης δεν φερουν αποτελεσμα,η τελευταια λυση πριν το σερβις ειναι η αποφορτιση
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

οσο για το οτι δεν παιζει συγκεκριμενα δισκακια,αν ησουν σε οποιαδηποτε αλλη ευρωπαικη χωρα,το προβλημα σου θα ειχε λυθει την επομενη μερα.εχω την εντυπωση ομως πως επειδη η φυση του προβληματος ειναι απλη,η καταληξη θα ειναι αισια,εστω και με καθυστερηση.(και εγω εχω αρκετα προβληματα με το LX-91)
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Έχεις δίκιο.
Θεωρώ αυτή την σειρά της Pioneer(51,71,91) προβληματική στον τομέα του software-update.
Πρέπει να βρει λύση η ίδια η Pioneer γι' αυτά τα κοληματα και να μην μας χρησιμοποιεί εν αγνοία μας ως Beta-testers.
Καλό κουράγιο να έχουμε!
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ολες οι εταιριες ενιοτε εχουν προβληματα με τις συσκευες τους.ειδικα στα updates,δεν γνωριζω ουτε μια εταιρια που να αναλαμβανει αυτη την ευθυνη για τυχον βλαβη,λογω της σχετικα υψηλης επικινδυνοτητας του εγχειρηματος.βεβαια οι περισσοτερες,οπως και η Pioneer,συμβιβαζονται πολλες φορες,για να μη δημιουργηθει δυσαρεσκεια γυρω απο το ονομα τους,και προβαινουν σε δωρεαν επισκευες.οπως εχεις ηδη καταλαβει,η ταλαιπωρια οφειλεται στην INTERSYS,για την οποια κανεις δεν εχει να πει καποιον καλο λογο.
 

Μηνύματα
162
Reaction score
0
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

βιωσα προσωπικα τον αντιποδα οσων εχεις περασει.Πριν 10 μερες χαλασε ενα κουμπι απο το χειπιστηριο της Philips μου.Στο σερβις μου προτειναν να περιμενω μεχρι να επισκευαστει,και εγω δεχτηκα.Στο διαστημα των 70' αναμονης μου,εμεινα εντυπωσιασμενος απο την εξυπηρετηση προς τα ατομα που μπενοβγαιναν.Ακομα και οσων οι συσκευες δεν επιδεχονταν επιδιορθωση,τους το εξηγουσαν με τετοιο τροπο και τοσο διεξοδικα και ευγενικα,που στο τελος κανεις δεν εφευγε με εκφραση δυσαρεσκειας στο προσωπο του.Και παροτι εγω δεν τους προσκομισα την εγγυηση,και αναγνωριζοντας την ευθυνη μου για αυτο,τους ξεκαθαρισα οτι προτιθεμαι να πληρωσω το κοστος της επισκευης,εντουτοις μου το εφτιαξαν δωρεαν.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Τελικά δεν κατάφερε να το φτιάξει το πρόβλημα η Intersys και με πήραν τηλέφωνο ότι συνεννοήθηκαν με το Βέλγιο να σταλεί κει και να αναλάβουν αυτοί την επισκευή του μηχανήματος.
Συγχρόνως, μου ήρθε και το ακόλουθο email από το Βέλγιο:

Dear Sir/Madam,

Thank you for the confidence in our products.Intersys called me a few days
ago concerning your unit. It seems they can not fix the problems and asked
us for assistance. We decided to let them return the unit to Pioneer. A
technician will investigate your unit and repair it for you of course free
of charge.

We would like to ask you if you can provide Intersys 2 blu rays and one dvd
that don't work on your unit. We want to do some checks with those blu-rays
here on your blu ray player.

We are very sorry about your delay, but we can assure you that this is not
a common problem and that we therefore have to investigate the issues you
have with your unit. I will personally be in touch with you to keep you
updated about the status of the investigation and repair of your unit. You
can be certain that you will get a working unit back.

VincentBest regards

Pioneer Europe Customer & Service Support
http://www.pioneer.eu/eur/showContact.do

DISCLAIMER

This response is provided in good faith but Pioneer cannot warrant the
accuracy or completeness of information given,its suitability for any
particular purpose and it may contain technical or typographical errors.
All liability of Pioneer howsoever arising is expressly excluded to the
fullest extent permitted by law.

Αυτό το blue-ray player έχει αποκτήσει πλέον συλλεκτική αξία. . .
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.928
Μηνύματα
3.034.212
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top