GRAN TURISMO 5,official thread. Release Date USA & EU:24/11/10

Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Φίλε εμένα κανένας δεν με σκίζει...

...είμαι τόσο άσχετος που σκίζομαι μόνος μου! :138:
Ε τοτε εσενα θα σκουνταμε να σε βαζουμε στην πιστα :143:

Reaction score
49

Αυτο θα ελεγα και εγω!! Λεω μολις βγει το παιχνιδι και το παρουμε, να κανονισουμε κανενα προταθληματακι AVSite!!

Θα φτιάξουμε νέο sticky thread για το «AVsite Πρωτάθλημα GT5»
και θα διοργανώνουμε αγώνες.
Όταν είδα το συγκεκριμένο (την δυνατότητα «πρόσκλησης» φίλων για αγώνα) αμέσως σκέφθηκα να δημιουργήσουμε πλήρες πρωτάθλημα!!
Με αγώνες σε διαφορετικές πίστες και οριοθετημένες ημερομηνίες.
Σαν το πρωτάθλημα F1!!!

Πχ κάθε Κυριακή βράδυ κάνουμε 1/2 ώρα Qualifying και 1 ώρα αγώνα. Την πρώτη Κυριακή Suzuka, μετά Monaco, μετά El Capitan, μετά Tokyo, μετά London κλπ
Και βαθμολογίες όπως στην F1 που θα βγαίνουν στο thread την επομένη του αγώνα.....

Μιλάμε σφαγή!!! :142:

Reaction score
134
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Όταν είδα το συγκεκριμένο (την δυνατότητα «πρόσκλησης» φίλων για αγώνα) αμέσως σκέφθηκα να δημιουργήσουμε πλήρες πρωτάθλημα!!
Σαν το πρωτάθλημα F1!!!

Πχ κάθε Κυριακή βράδυ κάνουμε 1/2 ώρα Qualifying και 1 ώρα αγώνα. Την πρώτη Κυριακή Suzuka, μετά Monaco, μετά El Capitan, μετά Tokyo, μετά London κλπ
Και βαθμολογίες όπως στην F1 που θα βγαίνουν στο thread την επομένη του αγώνα.....

Μιλάμε σφαγή!!!
Τι είπες τώρα?????!!!!!! :131::131::131::131:

Πολύ καλό!!!!!!Μέσα κι εγώ!!!!!!

Reaction score
11.753
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GRAN TURISMO 5, official thread

Σαν το πρωτάθλημα F1!!!

Πχ κάθε Κυριακή βράδυ κάνουμε 1/2 ώρα Qualifying και 1 ώρα αγώνα.

Μιλάμε σφαγή!!! :142:
Φοβερο θα ειναι!! Βεβαια η επιλογη της καταλληλης ημερας και ωρας θα ειναι λιγο προβλημα.

Reaction score
49

Εγώ παίζω, εσύ βλέπεις βιντεάκια...

Ποιος περνάει καλύτερα; :136:

Παίζω GT5Prologue και περνάω ωραιότατα.