- Μηνύματα
- 25.917
- Reaction score
- 22.948
Κάπου εδώ παραδίπλα, εξελίχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με τον τρόπο που φθάνει κανείς από ένα ηχείο σωστό στα χαρτιά, σε ένα ηχείο πραγματικά καλό, ο,τιδήποτε κι αν σημαίνει αυτό.
Πολλοί υποστηρίζουν πως ένα νευραλγικής σημασίας στάδιο αυτής της διαδικασίας βελτιστοποίησης είναι το λεγόμενο «voicing». Με ενδιαφέρει πολύ να συζητήσουμε τον τρόπο με τον οποίο (πρέπει να) διεξάγεται αυτή η διαδικασία, ώστε από ένα ηχείο που μετράει σωστά, να φθάσουμε σε ένα ηχείο που είναι πραγματικά καλό. Το συγκεκριμένο θέμα θα έλεγα πως αναλύεται σε τρία βασικά υποερωτήματα.
1. Τί κάνει ο σχεδιαστής για να πραγματοποιήσει το σωστό voicing;
2. Μετά το επιτυχές πέρας αυτής της διαδικασίας, τι είναι αυτό που έχει το ηχείο και δεν είχε πριν, και τι είναι αυτό από το οποίον απηλάγη, ώστε από ένα απλώς σωστό ηχείο, να μεταβληθεί σε ένα καλό ηχείο; Σε έναν ιδανικό κόσμο, ένα ηχείο που μετρά γενικώς σωστά, έχει καλή φωνή. Είναι αυτό πάντοτε δυνατόν; Εάν όχι, τι είναι αυτό που στερείται και δεν είναι καλό; Αντιστρόφως, εάν ένα ηχείο έχει μέτριες μετρήσεις, τι είναι αυτό που διαθέτει, ώστε να έχει καλή «φωνή»;
3. Ποιο είναι το προφίλ ενός σχεδιαστή που γνωρίζει πώς να επιτύχει καλή "φωνή" σε ένα ηχείο; Τι πρέπει να γνωρίζει;
Πολλοί υποστηρίζουν πως ένα νευραλγικής σημασίας στάδιο αυτής της διαδικασίας βελτιστοποίησης είναι το λεγόμενο «voicing». Με ενδιαφέρει πολύ να συζητήσουμε τον τρόπο με τον οποίο (πρέπει να) διεξάγεται αυτή η διαδικασία, ώστε από ένα ηχείο που μετράει σωστά, να φθάσουμε σε ένα ηχείο που είναι πραγματικά καλό. Το συγκεκριμένο θέμα θα έλεγα πως αναλύεται σε τρία βασικά υποερωτήματα.
1. Τί κάνει ο σχεδιαστής για να πραγματοποιήσει το σωστό voicing;
2. Μετά το επιτυχές πέρας αυτής της διαδικασίας, τι είναι αυτό που έχει το ηχείο και δεν είχε πριν, και τι είναι αυτό από το οποίον απηλάγη, ώστε από ένα απλώς σωστό ηχείο, να μεταβληθεί σε ένα καλό ηχείο; Σε έναν ιδανικό κόσμο, ένα ηχείο που μετρά γενικώς σωστά, έχει καλή φωνή. Είναι αυτό πάντοτε δυνατόν; Εάν όχι, τι είναι αυτό που στερείται και δεν είναι καλό; Αντιστρόφως, εάν ένα ηχείο έχει μέτριες μετρήσεις, τι είναι αυτό που διαθέτει, ώστε να έχει καλή «φωνή»;
3. Ποιο είναι το προφίλ ενός σχεδιαστή που γνωρίζει πώς να επιτύχει καλή "φωνή" σε ένα ηχείο; Τι πρέπει να γνωρίζει;