Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Contrast ratio, on/off contrast, ansi contrast. Πολύ κουβέντα γίνεται και τα νούμερα πάνε και έρχονται. 400/1, 500/1, 1000/1, 1.000.000/1. Σκοτεινοί θάλαμοι, φωτόμετρα, έγκυροι και αναξιόπιστοι, κρυφές μετρήσεις, φανερές μετρήσεις, σκοτεινές μετρήσεις. Κοντεύουν να μας κάνουν να τρέχουμε και να μη φθάνουμε. Που άραγε να βρίσκεται η αλήθεια και που η μπλόφα ;

Θα αρχίσω με μια αιρετική κατά πολλούς άποψη. Έτσι για να ανάψουν τα αίματα.

Why We No Longer Test Contrast Ratio


Contrast ratio is a measure of the difference between the darkest possible areas in an image (read: black) and the lightest possible areas (read: white). We used to test contrast ratio for every projector, with tests based on the ANSI testing procedures. We've now dropped this test for most projectors, however.
Contrast ratio for projectors is a little like dot-per-inch ratings for printers. At one point in the history of each technology, the one specification told you a great deal about image quality. Today, both have become nearly meaningless numbers, because there are so many other factors involved.
All other things being equal, the contrast ratio will tell you how well colors pop and how well you can see details based on small changes in shading. In theory, high-contrast images look sharp and colorful; while low-contrast images look washed out and flat. In today's projectors, however, all other things are almost never equal, and the contrast ratio is only one factor among many that can give an image the same visual impact.
For example, more and more projectors are using dynamic adjustments, changing levels based on what's on the screen in any given frame. Since contrast ratio is measured with a static screen image—a checkerboard pattern of alternating full black and full white squares—the measurements have no way to take this dynamic aspect into account.
As a result, it's not at all unusual for a projector with a low contrast ratio to outdo one with a much higher contrast ratio in precisely those aspects of the image that contrast ratio is supposed to measure. Given that the contrast ratio doesn't really tell you anything today, measuring it is usually pointless. If we notice that a given projector has obviously poor contrast ratio, however, we may still measure and report it so we have a quantitative measurement to back up our qualitative observation.

Από το PC magazine.

http://mobile.pcmag.com/device/arti.../www.pcmag.com/article2/0,2817,2352865,00.asp

Συνεχίζεται...
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Contrast ratio, on/off contrast, ansi contrast. Πολύ κουβέντα γίνεται και τα νούμερα πάνε και έρχονται. 400/1, 500/1, 1000/1, 1.000.000/1. Σκοτεινοί θάλαμοι, φωτόμετρα, έγκυροι και αναξιόπιστοι, κρυφές μετρήσεις, φανερές μετρήσεις, σκοτεινές μετρήσεις. Κοντεύουν να μας κάνουν να τρέχουμε και να μη φθάνουμε. Που άραγε να βρίσκεται η αλήθεια και που η μπλόφα ; ...
ειναι απλα τα πραγματα....
Τωρα που πηρες το φωτομετρο θα δεις την πραγαμτικοτητα...

εαν εχεις χωρο ελεγχομενο σε φωτεινοτητα θα παρεις την ποιο σωστη μετρηση(ειδικα με το μηχανακι σου)

απο εκει και περα ο καθε ενας εχει την μεθοδολογια του και γραφει με βαση αυτη τι εδειξε το φωτομετρο του....
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Στον κόσμο της ποιοτικής προβολής ίσως δεν υπάρχει προδιαγραφή σημαντικότερη από τον λόγο αντίθεσης, είτε απολαμβάνετε τις ταινίες σας σε ΒΠ είτε σε TV.

Δυστυχώς, αυτό που συμβαίνει επίσης είναι να γίνεται τελικά μια από τις προδιαγραφές με τη μικρότερη αξία, επειδή ο κάθε κατασκευαστής την μετρά διαφορετικά και στοχεύει σε μεγάλα και εντυπωσιακά νούμερα που δεν έχουν πραγματική ουσία.

Ένα από τα πιο πρόσφατα τεχνάσματα είναι να εισαχθεί η δυναμική αντίθεση. Έτσι αντί της μέτρησης της διαφοράς (λόγου φωτεινότητας) μεταξύ του πιο άσπρου λευκού και πιο σκούρου μαύρου που εμφανίζεται στην οθόνη συγχρόνως (ansi contrast), μετρούν το λευκό και το μαύρο στην οθόνη σε διαφορετικούς χρόνους (on/off contrast ). Το κακό δεν σταματάει όμως εδώ, αλλά και εκεί ακόμα γίνεται το έλα να δεις, μια και ο καθένας ακολουθεί διαφορετική μεθοδολογία μέτρησης.

Προφανώς οι μετρήσεις του on/off contrast είναι σχεδόν άχρηστες, επειδή δεν εμφανίζεται ουσιαστικά ποτέ κατά τη διάρκεια της κανονικής προβολής και ταυτόχρονα η τιμή της μέτρησης είναι προϊόν αλχημείας.

Η πρώτη λοιπόν παρατήρηση που θα κάνω είναι πως το on/off contrast δεν μας δίνει καμιά σημαντική πληροφορία. Αντίθετα εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι η τελική αίσθηση του μαύρου και του λευκού ταυτόχρονα, που θα κάνει ελκυστική την προβολή και θα δώσει ζωντάνια στην εικόνα και η λεπτομέρεια που αποδίδεται με την διαβάθμιση στις σκιές. Και τα δύο αυτά μπορούν να μετρηθούν και θα δούμε αργότερα πως γίνεται.

.Τέλος ο μόνος τρόπος να συγκριθεί το μήλο με τα μήλα, κατά την αξιολόγηση ενός προβολικού, είναι να γίνεται η μέτρηση της αντίθεσης πάντα με τον ίδιο τρόπο.

Συνεχίζεται...
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Προφανώς οι μετρήσεις του on/off contrast είναι σχεδόν άχρηστες, επειδή δεν εμφανίζεται ουσιαστικά ποτέ κατά τη διάρκεια της κανονικής προβολής και ταυτόχρονα η τιμή της μέτρησης είναι προϊόν αλχημείας.

Μάλιστα. Θα μπορούσες να μας απαντήσεις τότε και σε ένα απλό ερώτημα;

Πέρυσι, περίπου τέτοια εποχή, είχε εμφανιστεί ο Marantz VP11S2. Ο προβολέας μετρήθηκε και απέδιδε περίπου 9.000:1 on/off contrast με την σταθερή ίριδα εντελώς κλειστή, που είναι και η απολύτως κορυφαία μέτρηση που έχω κάνει ποτέ σε μονότσιπο DLP προβολέα.

Ταυτόχρονα απέδωσε σχεδόν 1700:1 ANSI contrast στο πατερνάκι μισό μαύρο και μισό λευκό, που είναι επίσης η απολύτως κορυφαία μέτρηση που έχω κάνει ποτέ σε προβολέα, ανεξαρτήτως τεχνολογίας κατασκευής. Νομίζω άλλωστε ότι κανένας δεν αμφισβητεί ότι ο VP11S2 είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του ANSI contrast με τον Sharp 21000 μία ανάσα πίσω του.

Μερικές μέρες αργότερα εμφανίζεται ο Sony VPL80. Ο προβολέας αποδίδει 38.500:1 on/off contrast και μόλις ένα... ταπεινό 590:1 ANSI contrast στο ίδιο ακριβώς πατερνάκι, δηλαδή μισό μαύρο και μισό λευκό.

Στο συγκριτικό που διοργανώθηκε είμασταν παρόντες εγώ, ο Σκαφάτος, ο Νικόλας (Zoglair), ο Βαγγέλης Λάμπρου και αρκετοί άλλοι που δεν θυμάμαι. Όλοι μας ανεξαιρέτως συμφωνήσαμε, χωρίς να εκφράσουμε την παραμικρή αμφιβολία, ότι ο VPL80 έκανε απλά αλοιφή για τα παπούτσια τον VP11S2 στα σκοτεινά πλάνα.

Κάναμε pause στη σκηνή από το Casino Royal στους δύο προβολείς. Ήταν ηλίου φαεινότερο, ότι ο VPL80 απέδιδε μέσα στην ταινία και όχι μόνο στο πατερνάκι, εμφανέστατα καλύτερο μαύρο από τον VP11S2.

Εφόσον κατά την άποψή σου, το on/off contrast δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο, και εφόσον αποδεδειγμένα ο VP11S2 αποδίδει τριπλάσιο και βάλε ANSI contrast από τον VPL80, μήπως θα μπορούσες να μας εξηγήσεις με ποιον μαγικό τρόπο ο VPL80 έκανε αλοιφή για τα παπούτσια τον VP11S2 στα σκοτεινά πλάνα;;; :118:

Από τη στιγμή μάλιστα που ισχυρίζεσαι ότι on/off contrast πάνω από 1.000:1 δεν παίζει απολύτως κανέναν ρόλο και δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε κατά την διάρκεια των ταινιών.

Να σου θυμίσω επίσης ότι όταν είχες πρωτογραφτεί στο AVsite μας έλεγες ότι on/off contrast πάνω από 200 έως 300:1 δεν παίζει κανένα ρόλο... :204:
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

το ον-οφ παιζει ρολο και μαλιστα μεγαλο,και τα πραγματα ειναι ακριβως οπως τα λεει ο Παναγιωτης.Επισης ρολο παιζει το native κοντραστ χωρις την ιριδα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Α) Ποτέ δεν ανέφερα πως δεν παίζει κανένα απλύτως ρόλο το ον/οφ.

Β) Είπα πως το ansi είναι πολύ σημαντικότερο, αλλά σε συνδιασμό με την κλίμακα του γκρί που αποδίδει ο ΒΠ. Αυτά τα δύο μαζύ κάνουν την διαφορά.

Αυτά σε συνδιασμό λύνουν την απορία σου.

Εκείνο που έλεγα και λέω είναι πως πολύ λίγα μάτια πιάνουν διαφορά σε μια εικόνα μεγαλύτερη απο 200/1-300/1 και το πολύ που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο μάτι είναι 400, με εξαίρεση κάποιους που πιάνουν περισσότερο. Και αυτά τα λένε οι οφθαλμίατροι και όχι εγώ.

This specification is used in marketing hype and promotion and is an unreliable figure for determining performance. Ignore it.

Contrast ratio simply put means how bright and how dark an image can be and is one element of understanding and defining dynamic range. Human contrast ratio is about 800 and anything beyond that may cause viewer fatigue. This is based on a dark room at night compared to being outside on a clear sunny day. For most of us just going outside of your house on a sunny day will make your eyes water and squint until your iris closes up to compensate. Of course once you step back in the house it will be too dark and it will take a few minutes for your iris to open back up. Imagine going immediately from a darkened closet to a sunny day outside; people would wonder if you are crying from the tears running down your face. You would not want that experience with a display or the image you are viewing.

The correct way to measure contrast ratio is to use a checker board pattern of 100IRE peak white squares and 0IRE peak black squares after contrast and brightness have been properly calibrated. In this way you are measuring how the bright parts of the image would degrade the dark parts of the image due to the technology of the display in a real world application. This is called intra-field contrast ratio and has real world value since it represents real dynamic range capability.

So what are the manufacturers doing to come up with outrageous contrast ratios? They set the contrast control for all the light output the display can create and set the brightness for the least amount of light output regardless of proper performance for an image. In other words they are taking the display out of correct performance using settings that no one would use because the image will not look right. On top of that they do not use the checkerboard pattern and instead use on / off contrast ratio using a 100IRE white raster and then a 0IRE black raster. Some go even further by turning the display off and measuring what ever light remains for black which in many cases is none. Using these methods they can come up with very impressive numbers in their literature but they mean nothing for your application.

It is quite possible to have a display with an extremely high on / off contrast ratio yet have a poor or typical intra-field contrast ratio. In such a scenario that means the display will be very bright but the image will be washed out lacking dynamic range.


http://www.hdtvmagazine.com/forum/viewtopic.php?t=3787

Φίλτατε Παναγιώτη η διαφορά μας είναι πως εγώ τεκμηριώνω τα λεγόμενά μου.

Κατά τα άλλα καλώς το δέχτηκες και καλά ξενύχτια.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Φίλτατε Οαναγιώτη η διαφορά μας είναι πως εγώ τεκμηριώνω τα λεγόμενά μου.

Κατά τα άλλα καλώς το δέχτηκες και καλά ξενύχτια.

Δεν θα προσπαθήσω να σου πω τίποτε περαιτέρω, ούτε προσπαθώ να σε πείσω, ένας άνθρωπος πρέπει πρώτα από όλα να έχει ανοιχτό μυαλό, για να μπορεί να συγκρίνει, να κρίνει, και τελικά να αποδεχτεί την επιχειρηματολογία ενός άλλου ανθρώπου.

Σηκώνω πλέον τα χέρια ψηλά, η περίπτωσή σου είναι εντελώς ιδιάζουσα... :203:

Απλά να συμπληρώσω ότι ένα εξειδικευμένο φόρουμ για την εικόνα και τον ήχο δεν είναι παιδική χαρά, για να υποστηρίζει ο οποιοσδήποτε και μάλιστα με τόσο στόμφο, ότι... του κατέβει στο κεφάλι τέλος πάντων. :137:

Για αυτόν ακριβώς το λόγο έχω τονίσει πολλές φορές ότι δεν θα ήθελα να είμαι... ούτε ψύλλος στον κόρφο της διαχειριστικής ομάδας... :204:
 

Μηνύματα
356
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Εκείνο που έλεγα και λέω είναι πως πολύ λίγα μάτια πιάνουν διαφορά σε μια εικόνα μεγαλύτερη απο 200/1-300/1 και το πολύ που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο μάτι είναι 400, με εξαίρεση κάποιους που πιάνουν περισσότερο. Και αυτά τα λένε οι οφθαλμίατροι και όχι εγώ.


Human contrast ratio is about 800 and anything beyond that may cause viewer fatigue.
Το κείμενο που παρέθεσες πάντως άλλα λέει...
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

....
Στο συγκριτικό που διοργανώθηκε είμασταν παρόντες εγώ, ο Σκαφάτος, ο Νικόλας (Zoglair), ο Βαγγέλης Λάμπρου και αρκετοί άλλοι που δεν θυμάμαι. Όλοι μας ανεξαιρέτως συμφωνήσαμε, χωρίς να εκφράσουμε την παραμικρή αμφιβολία, ότι ο VPL80 έκανε απλά αλοιφή για τα παπούτσια τον VP11S2 στα σκοτεινά πλάνα.

Κάναμε pause στη σκηνή από το Casino Royal στους δύο προβολείς. Ήταν ηλίου φαεινότερο, ότι ο VPL80 απέδιδε μέσα στην ταινία και όχι μόνο στο πατερνάκι, εμφανέστατα καλύτερο μαύρο από τον VP11S2.

Εφόσον κατά την άποψή σου, το on/off contrast δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο, και εφόσον αποδεδειγμένα ο VP11S2 αποδίδει τριπλάσιο και βάλε ANSI contrast από τον VPL80, μήπως θα μπορούσες να μας εξηγήσεις με ποιον μαγικό τρόπο ο VPL80 έκανε αλοιφή για τα παπούτσια τον VP11S2 στα σκοτεινά πλάνα;;; :118:...
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως μερικές μετρήσεις απο μόνες τους δεν αποδεικνύουν την ποιότητα ενος ΒΠ.

Το τελικό συμπέρασμα, μόνο απο την θέαση βγαίνει.
 

Μηνύματα
356
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως μερικές μετρήσεις απο μόνες τους δεν αποδεικνύουν την ποιότητα ενος ΒΠ.

Το τελικό συμπέρασμα, μόνο απο την θέαση βγαίνει.


Αυτό τώρα τί είναι;

Αυτό είναι το συμπέρασμα που καταλήξαμε στο θέμα "Contrast ratio αλήθειες και μπλοφες"; :138:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Οι μετρήσεις απο μόνες δεν κρίνουν το μηχάνημα, αυτό θέλω να πω, όσο για τα υπόλοιπα δεν ξέρω Μπάμπη μου αν αξίζει τον κόπο να συνεχίσω. Νομίζω πως έστω και αν χαρακτηριστουν αιρετικές κάποιες απόψεις καλό είναι να ακούγονται.

Εγώ προσωπικές επιθέσεις τις θεωρώ αήθεις και άδικες. ¨Εστω πως κάποιος έχει απόλυτα άδικο, πιστεύω ότι έχει δικαίωμα να εκφράσει την άποψή του.

Χαρακτηρισμοί δε σαν.τους παρακάτω....


Σηκώνω πλέον τα χέρια ψηλά, η περίπτωσή σου είναι εντελώς ιδιάζουσα...

Απλά να συμπληρώσω ότι ένα εξειδικευμένο φόρουμ για την εικόνα και τον ήχο δεν είναι παιδική χαρά, για να υποστηρίζει ο οποιοσδήποτε και μάλιστα με τόσο στόμφο, ότι... του κατέβει στο κεφάλι τέλος πάντων. ......


χρειάζονται ανάλυση απο ειδικούς.

Φίλε Παναγιώτη ακόμα και στο καλοπροαίρετο και με φιλική διάθεση...

Κατά τα άλλα καλώς το δέχτηκες και καλά ξενύχτια.

...δεν απάντησες.

Σίγουρα δεν έχω να μοιράσω τίποτα και με κανένα, ούτε έχω καμία προσωπική διαφορά. Γιαυτό λυπάμαι.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Να η άποψη ενός ακόμα...Αν δε ρωτήσετε τον οποιοδήποτε οφθαλμίατρο θα τα βεβαιώσει.


The human eye is capable of distinguishing images from a low end of near total darkness to a high end of bright sunshine. This results in a contrast ratio of about 10 million to one. But, it takes the human eye about 30 minutes to completely resolve to that contrast ratio. That is, if you go from bright sunshine to a very dark room, it takes about a half hour for the eye to fully adjust itself to near dark conditions. At any given time, the human eye can only resolve about a 400 - 800 : 1 contrast ratio.

Δέστε επίσης

http://www.highdefforum.com/flat-panel-tvs/69651-why-you-should-ignore-contrast-ratio-specs.html

And keep in mind (although it is a matter of some debate), the human eye when viewing normal television content can probably not discern much better than 200:1 to 500:1 of contrast ratio (some argue as high as 700:1).
You just "ain't never" gonna see those big numbers!!

Μερικοί το φτάνουν και 800.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Για να επανέλθω λοιπόν. Είναι το ίδιο σημαντικό το ansi contrast με το on/off ;

Και βέβαια το ansi contrast είναι σημαντικότερο, αλλά το on/off εντυπωσιακότερο.

Συνεχίζεται...
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Most modern HD products provide at least "pretty darn good" contrast under "normal" viewing conditions.
If you watch most of your time in a dim light room you should be more concerned about screen brightness than contrast ratio.
If you prefer to watch in a "lights out" environment, then look for sets that offer the "best black levels". HD forum

Με λίγα λόγια υπάρχει μεγάλη εξάρτηση και απο τις συνθήκες θέασης. Δηλαδή το νόμισμα έχει δυο πλευρές.
 

Μηνύματα
356
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Εγώ προσωπικές επιθέσεις τις θεωρώ αήθεις και άδικες. ¨Εστω πως κάποιος έχει απόλυτα άδικο, πιστεύω ότι έχει δικαίωμα να εκφράσει την άποψή του.

Σαφώς κι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράσει την άποψή του αρκεί να είναι άποψη κι όχι προσβολή.
Μερικές φορές βέβαια ανάβει λίγο η κουβέντα και μαζί μ΄αυτή και τα αίματα αλλά μεγάλα παιδιά είμαστε και ξέρουμε που να σταματήσουμε,νομίζω.

Τώρα για το θέμα μας, και κόντρα σ΄αυτά που πιθανώς λένε οι οφθαλμίατροι, θα σε ρωτήσω κάτι.
Αν σου βάλω έναν προβολέα με ON/OFF contrast 1000:1 να παίξει δίπλα-δίπλα με κάποιον που "βγάζει" 30,000:1 δεν θα καταλάβεις διαφορά;
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Σαφώς κι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράσει την άποψή του αρκεί να είναι άποψη κι όχι προσβολή.
Μερικές φορές βέβαια ανάβει λίγο η κουβέντα και μαζί μ΄αυτή και τα αίματα αλλά μεγάλα παιδιά είμαστε και ξέρουμε που να σταματήσουμε,νομίζω.

Τώρα για το θέμα μας, και κόντρα σ΄αυτά που πιθανώς λένε οι οφθαλμίατροι, θα σε ρωτήσω κάτι.
Αν σου βάλω έναν προβολέα με ON/OFF contrast 1000:1 να παίξει δίπλα-δίπλα με κάποιον που "βγάζει" 30,000:1 δεν θα καταλάβεις διαφορά;
Μπάμπη μου και βέβαια θα την καταλάβω. Αλλά εγώ προσπαθώ να πω για την μεγαλύτερη αξία του ansi contrast, που όπως ξέρουμε την αγνοούν πλήρως οι κατασκευαστές γιατί τα νούμερα δεν εντυπωσιάζουν.

Τα δε νούμερα που αναφέρομαι είναι για το ansi contrast.

Αν πάμε τώρα στο ON/OFF, με το να αυξομοιώνεται η ίριδα, ουσιαστικά βλέπουμε άλλη ταινία απο αυτή που γύρισε ο σκηνοθέτης με τον διευθυντή φωτογραφίας, μια και αλλάζουμε τη σχέση στην φωτεινότητα των πλάνων μεταξύ τους. Να μια δεύτερη μπλόφα

Dynamic means the display is dimming the backlight on dark scenes to achieve deeper blacks, and brightening on lighter scenes to boost the white output. This doesn't help detail though in the way that a truly deeper black does, and kills detail in dark scenes. You pretty much have to ignore the states contrast ratios these days, they aren't meaningful. What would be meaningful is if companies stated the black output with ANSI patterns.

http://forums.highdefdigest.com/home-theater-gear/71482-contrast-ratio-native-vs-dynamic.html

Λέtε να έχει δίκιο;
 

Μηνύματα
356
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Όλοι οι DLP-άκηδες προτιμούν το Ansi από το ON/Off... :119:
Απλά το ρώτησα γιατί ύποθετικά - βάσει των παραπάνω - το όριο του ανθρώπινου ματιού είναι κάτω από 1.000:1.

Και τώρα μιά άλλη ερώτηση για συζήτηση πάνω στο παράδειγμα του Παναγιώτη για τον 80-άρη και τον Marantz.
Ένας προβολέας με μικρότερο on/Off contrast δεν μπορεί να είναι καλύτερος στα σκοτεινά από κάποιον άλλο με μεγαλύτερο ON/Off;
Στην προκειμένη περίπτωση δεν μας ενδιαφέρουν οι φωτεινές σκηνές, μιλάω μόνο για τις σκοτεινές.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Dynamic means the display is dimming the backlight on dark scenes to achieve deeper blacks, and brightening on lighter scenes to boost the white output. This doesn't help detail though in the way that a truly deeper black does, and kills detail in dark scenes.

Τι άποψη υπάρχει για το παραπάνω άραγε ?

Συμπιέζονται μήπως οι σκούροι γκρί τόνοι και η λεπτομέρια της εικόνας?

Θα έλθει η ώρα για να δούμε πως και αυτό είναι μετρήσιμο αλλά το αποφεύγουνε και αυτό μερικοί γιατί καίει.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Όλοι οι DLP-άκηδες προτιμούν το Ansi από το ON/Off... :119:
....
Ένας προβολέας με μικρότερο on/Off contrast δεν μπορεί να είναι καλύτερος στα σκοτεινά από κάποιον άλλο με μεγαλύτερο ON/Off;
...
Όλα είναι δυνατά και φαίνεται απο αυτό που έγραψα ακριβώς πρίν. Δώσε μου τις μετρήσεις του πόσα διαφορετικά γκρί βγάζει με σταθερή ίριδα και στο ίδιο πλάνο θα έχεις την απάντηση.

Μόνο έτσι θα φανεί η αξία του πάνελ και όλου του συστήματος προβολής. Συνδιασμός contrast & gray scale.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Η επόμενη μπλόφα είναι πως στην οκτάμπιτη κλίμακα του γκρί από 0-255, καλιμπράρουν με μαύρο το 8 η και το 16 και λευκό στο 235 με 243. Έτσι η συμπίεση στις διαβαθμίσεις από 16 και κάτω θεωρείται νόμιμη και η εικόνα αποκτάει βέβαια περισσότερη μαυρίλα και τότε μιλάμε για τα βελούδινα μαύρα και τα υπέροχα κατράμια. Το σχόλιο αυτό δεν αφορά τους ISF, γιατί βέβαια αυτοί κάνουν ότι λένε οι κανονισμοί που άλλοι ορίσανε.

Το ανθρώπινο μάτι βέβαια πιάνει πολύ περισσότερες διαβαθμίσεις και ανταποκρίνεται σε πολύ πιο πλούσια κλίμακα, αλλά δεν μας βολεύει κάτι τέτοιο όταν δεν το αντέχει η τεχνολογία του πάνελ η του προβολικού γενικότερα.

Έρχεται τώρα και αυτός που κάνει τις μετρήσεις και βάζει το δικό χεράκι για να αυξήσει το μέγεθος της μπλόφας. Μετρώντας το ον-οφ κόντραστ κλίνει το διάφραγμα στο μαύρο και το ανοίγει στο λευκό με την δικαιολογία της μεταβλητής ίριδας. Αποτέλεσμα της τελικής μέτρησης τερατογέννεση.

Μπράβο παιδιά μας φωτίσατε μια και είστε οι νέοι Illuminati. Κρατείστε καλύτερα τα νουμεράκια σας , γιατί αρκετά νούμερα γίνατε με αυτές τις αλχημείες.

Επειδή γνωρίζουμε ότι στην 8-μπιτη εικόνα ο μέγιστος αριθμός χρωμάτων είναι 256x256x256=16.777.216 διαφορετικά χρώματα, καταλαβαίνουμε πως με αυτή την συμπίεση τα κάναμε (256-16-16=224) 224x224x224=11.239.424. Μειώσαμε ούτε λίγο ούτε πολύ 33% την χρωματική γκάμα.

Συνεχίζεται...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.902
Μηνύματα
3.033.379
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top