Άλλο ένα θέμα επιλογής αυτοκινήτου / Opel Corsa 1.4 + εργοστασιακό LPG


Abessalom

Βαρώνος
Κι εγώ απορούσα πώς πάει στα Ιωάννινα αφού δεν φτάνει εκεί αγωγός.

Πάντως έστω και 300 χλμ να καλύψει κανείς με φ.αεριο της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Αθήνα είναι μεγάλο πράγμα. Δυστυχώς η δεξαμενή για μετατροπή είναι ολίγον γκουμουτσοειδής, οπότε μόνο στα εργοστασιακά έχει νόημα. Για 14 κιλά αερίου θέλει δεξαμενή 95πόντους μήκος επί 40 και βάλε πόντους διάμετρο. Θηρίο. Και τι είναι 14 κιλά αέριο; Το αντίστοιχο 23-24 λίτρων βενζίνης το πολύ. Στο 1/3 της τιμής βέβαια.
 

Σε βάθος χρόνου, το γιαρις το υβριδικό θα κοστίσει λιγότερο από όλα.

Και προσφέρει υψηλή ποιότητα στην καθημερινή κίνηση της πόλης, το χαίρεσαι να το οδηγείς.

Με γυναίκα στο τιμόνι, η κατανάλωση θα είναι κάτω από 5. Πόσο; Εξαρτάται από το πόδι.

Με νευρική οδήγηση, με άντρα που θέλει να το σπάσει, θα φτάσει τα 5,6 λίτρα στα 100. Πιο πάνω, δε πάει...

Πραγματικά χαμηλή κατανάλωση, έχει και το γιαρις το ντίζελ. Αν πηγαίνεις με 100 σε ίσιο δρόμο, θα σου βγάλει 3,3 μέση κατανάλωση, δε παλεύεται στις ευθείες. Εντός κίνησης, φτάνει τα 6.

Ομοίως πολύ χαμηλή κατανάλωση στις ευθείες, βγάζει το ντίζελ το πάντα. Αλλά καμία σχέση σαν ποιότητα κατασκευής με το γιαρις.

Ωστόσο, με το πάντα φυσικού αερίου, θα είναι τραυματική εμπειρία η κατανάλωση εντός πόλης, όπως και με το απ' της φολγξβάγκεν.

Να προσθέσω ότι yaris diesel δεν υφίσταται πλέον καθώς σταμάτησε η παραγωγή του
Για το panda απλά μακρυά. Σε τελευταίο crash τεστ πήρε 0 (μηδέν) αστέρια που σημαίνει απλά επικίνδυνο.
Και για του λόγου το αληθές:
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191

Συγκριτικά παραθέτω τα αντίστοιχα

του toyota yaris
https://www.euroncap.com/en/results/toyota/yaris/29484
του opel corsa
https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/corsa/7884
του peugeot 208
https://www.euroncap.com/en/results/peugeot/208/10941
του renault clio
https://www.euroncap.com/en/results/renault/clio/35877
του Honda Jazz
https://www.euroncap.com/en/results/honda/jazz/21484
και του Hyundai i20
https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/i20/20641
 
Last edited:



Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν νέος κάτοχος.
Το αγόρασα φέτος τέλος Φεβρουαρίου.
Έκδοση 120 edition + κάμερα οπισθοπορείας + αισθητήρες μπρος-πίσω + μεταλλικό χρώμα + έξοδα αυτοκινήτου, σύνολο 13.500 ευρώ.
Η 120 edition έχει στον εξοπλισμό, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 15'', 6 αερόσακους, πακέτο ορατότητας (αισθητήρα βροχής, αισθητήρα φώτων με αναγνώριση τούνελ και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη), προβολείς ομίχλης, ηλεκτρονικό κλιματισμό και cruise control.
Δεν νομίζω σε αυτήν την τιμή να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με αυτόν τον εξοπλισμό.
Έχει επίσης το IntelliLink infotainment που σημαίνει ότι κατεβάζεις στο κινητό σου το android auto και έχεις και χάρτη πλοήγησης δωρεάν στην 7'' οθόνη του αυτοκινήτου.
Μετά από 7.500 χιλιόμετρα, κατανάλωση μεικτή 7,8 λίτρα και με τιμή lpg 0,69, έχουμε 5,40 ευρώ στα 100 χλμ.
Εννοείται ότι πρέπει να κάνεις κάποια χλμ και με την βενζίνη, οπότε σύνολο έχουμε όχι πάνω 6,20 ευρώ στα 100 χλμ.
Με ελαφρύ πόδι να διευκρινίσω.
Μέσα στην πόλη η κατανάλωση εκτοξεύεται.
Κάνω τον μήνα 1200 χλμ, με το 1/3 μέσα στην πόλη, το 1/3 στην εθνική με 120-130 και το υπόλοιπο 1/3 σε επαρχιακό δρόμο με 90, στο όριο δηλαδή.
Το αμάξι επίσης είναι πολύ ποιοτικό για την κατηγορία του.
Σε σχέση ας πούμε με το SEAT IBIZA καμιά σχέση, πολύ ανώτερο.
Όπως καλύτερο και από το PEUGEOT 208 που όντως είναι επίσης ποιοτικό αμάξι, πάντα για την κατηγορία την συγκεκριμένη μιλάμε.
Επειδή η προσωπική μου εμπειρία περιορίζεται σε ένα αμάξι 20ετίας, δεν θεωρώ ότι μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα όσον αφορά την συμπεριφορά του στον δρόμο, συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
Σίγουρα πάντως σε σχέση με το προηγούμενο μου αμάξι είναι μέρα με την νύχτα.
Αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι πατάει πολύ καλά στο δρόμο.
Τέλος να επισημάνω ότι έχει 4/5 αστέρια στο Euro NCAP Crash Test.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ, ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ TEST DRIVE ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Ότι και να σου λέμε εμείς, το θέμα είναι εσύ τι θέλεις και τι είναι προτεραιότητα για σένα.
 
Last edited:

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Η γνώμη μου είναι ότι σε μία αγορά όπως είναι το αυτοκίνητο, η οποία δεν γίνεται κάθε ημέρα, είμαστε αναγκασμένοι δηλαδή να συμβιώσουμε με αυτήν για αρκετό χρονικό διάστημα, τα κόστη των 400 - 500 ,άντε και 1000 ευρώ να μην μας απασχολούν. Το αυτοκίνητο είναι σαν ένα νέο μέλος της οικογένειας. Δεν πρέπει λοιπόν επ ουδενί να μετανιώσουμε κατόπιν και να συμβιβαστούμε.

Πραγματοποιήστε την αγορά με κριτήριο τις απαιτήσεις σας.
Δεν είναι τυχαίο πχ που το c3 ή το toyota κοστίζει κάτι παραπάνω!
Όσον αφορά το υγραέριο, υπάρχουν κόστη επί πλέον που δεν αναφέρονται στην τιμή της κατανάλωσης!
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Ασχετο: Πολυ θα ηθελα ενα υβριδικο που ειναι τρεντυ αλλα με χαλαει:

1. Το γεγονος οτι οι μπαταριες ειναι μπαταριες και σε 7,8,10 χρονια θα εχουν χασει αποδοση και θα θελουν πανακριβη αλλαγη.

2. Η μεταπωλητικη τους αξια, ειδικα σε συναρτηση με το 1.

Ειμαι λαθος;
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Και θέτοντας την παραπάνω παρατήρηση, δεν αναφέρομαι βέβαια στην αλλαγή της εμφάνισης...
Το τρέχον μοντέλο, κυκλοφορεί στην αγορά για αρκετό χρονικό διάστημα. Ικανό όμως να το κάνει να βρίσκεται τεχνολογικά πολύ πίσω από τον Ανταγωνισμό.

'Έτσι η εταιρεία προσπαθεί με λύσεις όπως οι παραπάνω, (χαμηλή τιμή, διάφορα καλούδια κλπ) να παρασύρει τον αγοραστή.

Κάνε μια βόλτα με ένα c3 πχ και ας έχει σιδερένιες ζάντες, και θα καταλάβεις αμέσως, στην πρώτη λακκούβα, στην καλή άσφαλτο την διαφορά στην ποιότητα κύλισης, δεσίματος, και γενικά στην ποιότητα μιας άλλης κατηγορίας.
 

Δεν είναι ακριβή η αλλαγή μπαταριών πλέον

Το πακέτο του Prius είναι κάτω από τα 2000 πλέον και όσο περνά ο καιρός θα φθηναινει
 

Τελικά, στην περίπτωση μου, και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προοριζόταν για το έτερο ήμισυ αλλά και για τους γιους που πλέον βγήκαν από το αυγό, ήμουν η μειοψηφία ...

Πήραμε τελικά ένα c3 , βενζίνη, 1.2
 

Καλή επιλογή και το c3 με τον PureTech κινητήρα.
Πολύ οικονομικός για βενζίνη και πολυβραβευμένος στην κατηγορία μέχρι 1200".
Δεν το έκανα test drive προσωπικά αλλά διαβάζοντας αυτά που έχουν γίνει από περιοδικά και ιστοσελίδες, βγάζει κανείς το συμπέρασμα ότι είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Και σε ποιότητα κύλισης αλλά και σε χώρους για τους επιβάτες.
Με μια πολύ μικρή παραχώρηση όσον αφορά την ευστάθεια του αυτοκινήτου?
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
 


Staff online

Forum statistics

Threads
149.703
Μηνύματα
2.224.274
Members
34.033
Νεότερο μέλος
Johnnys
Top