Άλλο ένα θέμα επιλογής αυτοκινήτου / Opel Corsa 1.4 + εργοστασιακό LPG


tyler durden

Μη ριβγιούερ
Οι bluehdi της Citroen/peugeot ειδικα στις εκδοσεις με τις χαμηλοτερες ιπποδυναμεις, ειναι εξαιρετικά οικονομικοί.
 

Δεν μας αναφέρεις και τις τιμές κατανάλωσης (εργοστασιακές - μικτός κύκλος) για τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν?
Ποιό είναι το μέγιστο ποσό που διαθέτεις γιατί άλλο να μας πεις έχω ταβάνι τα 12Κ και άλλο τα 15
 



Οι bluehdi της Citroen/peugeot ειδικα στις εκδοσεις με τις χαμηλοτερες ιπποδυναμεις, ειναι εξαιρετικά οικονομικοί.
Κούκλε, πάμε στα 15 Κ
[DOUBLEPOST=1562069561][/DOUBLEPOST]
Δεν μας αναφέρεις και τις τιμές κατανάλωσης (εργοστασιακές - μικτός κύκλος) για τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν?
Ποιό είναι το μέγιστο ποσό που διαθέτεις γιατί άλλο να μας πεις έχω ταβάνι τα 12Κ και άλλο τα 15
Δεν θέλω να ξεπεράσω τα 13 Κ ... ωστόσο, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα (εννοείται) ...

Όλα σε πραγματικές καταναλώσεις, από αυτά που ανέφερα, είναι σε μικτό κύκλο στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ. ... Το απλό κόρσα είναι μισό λίτρο παραπάνω ... σε lpg χρειάζεται 8,5 λίτρα, πλην στοιχίζουν 0,72 ευρώ / λίτρο ...
[DOUBLEPOST=1562069769][/DOUBLEPOST]
Με φυσικό αέριο τι θα ελεγες; ειδικά για πόλη τέλειο θα είναι (seat arona, 3,5€/100χλμ)
το φυσικό αέριο θα ήταν η βέλτιστη λύση ... εκτός από το vag γκρουπ, έχει και το φίατ πάντα σε πολύ λογική τιμή (αν και δεν μου αρέσει σαν αυτοκίνητο)...

ωστόσο, με ελάχιστα πρατήρια σε όλη την χώρα (κάπου είδα 11) θεωρώ ότι είναι λύση για 3-4 χρόνια μετά ...


ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι το έχω ψάξει το πράγμα ...

όπως και στο πρώτο μνμ μου, η ερώτηση για μένα είναι κατά πόσο υπάρχουν εμπειρίες από την αξιοπιστία του κόρσα, ιδιαίτερα σε lpg και όχι αν θα ήταν καλύτερα να πάρω ιάπωνα ή ντίζελ ...
[DOUBLEPOST=1562069883][/DOUBLEPOST]βέβαια, και γω που κάνω τον μάγκα, όταν κάποιος εδώ μέσα ρωτάει τι κεφαλή να πάρει, εγώ του λέω να πάρει ντακ ... οπότε, ήταν αναμενόμενο ...
[DOUBLEPOST=1562069923][/DOUBLEPOST]
στο μυαλό μου είναι η αμέσως επόμενη λύση ...
 

αν υπαρχει πρατηριο εκει που μενεις και ειναι εντος του προυπολογισμου σου μην το σκεφτεσαι καν
δεν υπαρχει φθηνοτερο κοστος ανα χλμ απο οτι εργοστασιακο φυσικο αεριο.
μιλαμε για octavia να πηγαινει αερα θεσσαλονικη με 22 ευρω (συν διοδια) - ουτε με τρενο δεν πας τοσο φθηνα
μου το λεγε ταξιτζης , εχει παθει την πλακα του με το φυσικο αεριο και δεν κινδυνευεις απο λαμογιο πρατηριουχο οπως με τα πετρελαια και ισως το lpg
 

όπως και στο πρώτο μνμ μου, η ερώτηση για μένα είναι κατά πόσο υπάρχουν εμπειρίες από την αξιοπιστία του κόρσα, ιδιαίτερα σε lpg και όχι αν θα ήταν καλύτερα να πάρω ιάπωνα ή ντίζελ ...
Δηλαδή θα ήσουν διατεθιμένος να πάρεις απόφαση με βάση τις 2-3-4-5 εμπειρίες που θα τύχαινε να βρεις εδώ στο φόρουμ; Βγαίνει σοβαρή στατιστική εκτίμηση με δείγμα λίγων μονάδων;
 

αν υπαρχει πρατηριο εκει που μενεις και ειναι εντος του προυπολογισμου σου μην το σκεφτεσαι καν
δεν υπαρχει φθηνοτερο κοστος ανα χλμ απο οτι εργοστασιακο φυσικο αεριο.
μιλαμε για octavia να πηγαινει αερα θεσσαλονικη με 22 ευρω (συν διοδια) - ουτε με τρενο δεν πας τοσο φθηνα
μου το λεγε ταξιτζης , εχει παθει την πλακα του με το φυσικο αεριο και δεν κινδυνευεις απο λαμογιο πρατηριουχο οπως με τα πετρελαια και ισως το lpg
Μένω Ωρωπό και το κοντινότερο είναι Φιλαδέλφεια ...
[DOUBLEPOST=1562074415][/DOUBLEPOST]
Δηλαδή θα ήσουν διατεθιμένος να πάρεις απόφαση με βάση τις 2-3-4-5 εμπειρίες που θα τύχαινε να βρεις εδώ στο φόρουμ; Βγαίνει σοβαρή στατιστική εκτίμηση με δείγμα λίγων μονάδων;
Κοίταξε, σωστό είναι αυτό που λες, πλην στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για ένα αυτοκίνητο από μεγάλη εταιρεία που έχει πουλήσει διεθνώς εκατομμύρια κομμάτια ... δεν πάμε τελείως στην τύχη, σαν να αγοράζουμε πχ. ενισχυτή από την Σερβία που έχει πουλήσει 15 κομμάτια σε όλη την Ευρώπη ...

Στην ουσία όμως, αν υπάρξουν μία - δύο αρνητικές γνώμες του τύπου : '' ... το έχει ο πατέρας μου και σε ένα χρόνο του έχει βγάλει ένα κάρο προβλήματα...'' είτε '' το έχω και το lpg δεν λειτουργεί ομαλά... '' έχω λακίσει με χίλια ... δεν χρειάζεται να περιμένω για περισσότερες ... η αβεβαιότητα μου προκαλείται όχι τόσο από το μοντέλο, όσο από την χρήση υγραερίου ...
 

melina

Unabomber
Είχα κάποτε (πριν μια δεκαετία περίπου) clio 1.2 turbo, για κάνα δυο χρόνια, πολύ τίμιο και πρακτικό αυτοκίνητο.
Το lpg θα πρέπει να το δουλεύεις συχνά και στη βενζίνη για να μην έχει προβλήματα. Ο ανεφοδιασμός είναι ένα θέμα αλλά υπάρχει πάντα το backup της βενζίνης οπότε δεν υπάρχει ανησυχία ουσιαστική σε αυτό.
Ειχαμε στην οικογένεια προ 25ετίας ένα corsa βενζίνη-γκάζι (ταξί :eek: ). Το ότι είχε από τότε τέτοιο σύστημα με βάζει σε σκέψεις ότι το εργοστασιακό της σύστημα δεν είναι μια ευκαιριακή συμφωνία με κάποιον τρίτο κατασκευαστή όπου έβαλε το όνομα της η οπελ και μοιράζονται κέρδη και κόστος εγγύησης. Σίγουρα όμως θέλει ψάξιμο για το πόσο εργοστασιακό είναι το σύστημα της.
 

Είχα κάποτε (πριν μια δεκαετία περίπου) clio 1.2 turbo, για κάνα δυο χρόνια, πολύ τίμιο και πρακτικό αυτοκίνητο.
Το lpg θα πρέπει να το δουλεύεις συχνά και στη βενζίνη για να μην έχει προβλήματα. Ο ανεφοδιασμός είναι ένα θέμα αλλά υπάρχει πάντα το backup της βενζίνης οπότε δεν υπάρχει ανησυχία ουσιαστική σε αυτό.
Ειχαμε στην οικογένεια προ 25ετίας ένα corsa βενζίνη-γκάζι (ταξί :eek: ). Το ότι είχε από τότε τέτοιο σύστημα με βάζει σε σκέψεις ότι το εργοστασιακό της σύστημα δεν είναι μια ευκαιριακή συμφωνία με κάποιον τρίτο κατασκευαστή όπου έβαλε το όνομα της η οπελ και μοιράζονται κέρδη και κόστος εγγύησης. Σίγουρα όμως θέλει ψάξιμο για το πόσο εργοστασιακό είναι το σύστημα της.

Είναι όντως εργοστασιακό και από ότι είδα σήμερα πρόκειται για το μπεστ σέλλερ μοντέλο της στην Ιταλία ...
 

Nick Arvanitakis

Administrador
Administrator
Έχω Peugeot 208 diesel του 6/2015.
Εκτός μιας αστοχίας μπροστινών αμορτισέρ στον χρόνο , που αλλάχθηκαν εντός εγγύησης , όλα καλά .
Έχω κάνει 75 χιλιάδες χλμ και το καρ είναι σαν καινούριο.
Ομορφούλι εξωτερικά , πολύ ωραίο στο εσωτερικό.
Πριν είχα Corsa του 2011 και όταν κάθισα στο 208 , ήταν σαν να έφυγα απο πολυθρόνα σκηνοθέτη και έκατσα σε πολυθρονάρα σαλονιού.
Οι καταναλώσεις που αναφέρουν οι κατασκευαστές , απέχουν αρκετά απ την πραγματικότητα, εκτός κι αν έχω πολύ βαρύ πόδι.
 

Κούκλε, πάμε στα 15 Κ
[DOUBLEPOST=1562069561][/DOUBLEPOST]

Δεν θέλω να ξεπεράσω τα 13 Κ ... ωστόσο, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα (εννοείται) ...

Όλα σε πραγματικές καταναλώσεις, από αυτά που ανέφερα, είναι σε μικτό κύκλο στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ. ... Το απλό κόρσα είναι μισό λίτρο παραπάνω ... σε lpg χρειάζεται 8,5 λίτρα, πλην στοιχίζουν 0,72 ευρώ / λίτρο ...
[DOUBLEPOST=1562069769][/DOUBLEPOST]
Επομένως για το corsa μιλάμε για κατανάλωση στα 4lt / 100km με χρήση lpg. Αν σου αρέσει το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να το κοιτάς άλλο. Όσον αφορά την αξιοπιστία και μόνο ότι είναι εργοστασιακό και θα έχεις εγγύηση λέει πολλά. Υγραέριο έχω και εγώ στο δικό μου. Το έβαλα στα 90Κ και τώρα είμαι στα 140Κ απροβλημάτιστα. Δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα.
Το επόμενο που κοιτάς για αντίστοιχες καταναλώσεις και αξιοπιστία είναι το υβριδικό yaris αλλά εκεί ξεφεύγεις πολύ.
 

Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μπορείς να ζοριστεις για να φτασεις το honda jazz (και να το δώσεις κάποτε και στο παιδί σου, να το εχει για τις σπουδές, για τα πρώτα βήματα του σαν οικογενειάρχης με το πρώτο σου εγγόνι κλπ) να πάρεις το Toyota. Ή το i20. Ή το micra. Με αυτή τη σειρά. Άντε να βάλω και το clio για συναισθηματικούς λόγους.
 

Αν για οποιοδήποτε λόγο δε μπορείς να ζοριστεις για να φτασεις το honda jazz (και να το δώσεις κάποτε και στο παιδί σου, να το εχει για τις σπουδές, για τα πρώτα βήματα του σαν οικογενειάρχης με το πρώτο σου εγγόνι κλπ) να πάρεις το Toyota. Ή το i20. Ή το micra. Με αυτή τη σειρά. Άντε να βάλω και το clio για συναισθηματικούς λόγους.
Νομίζω η σωστή σειρά βάση αξιοπιστίας είναι i20, jazz, yaris, nissan, clio. Αλλά ο φίλος ενδιαφέρεται εκτός από αξιοπιστία και για κατανάλωση και όλα αυτά παίζουν στα 7-7,5 σε μικτό κύκλο αν τα πάρει βενζίνη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Σε βάθος χρόνου, το γιαρις το υβριδικό θα κοστίσει λιγότερο από όλα.

Και προσφέρει υψηλή ποιότητα στην καθημερινή κίνηση της πόλης, το χαίρεσαι να το οδηγείς.

Με γυναίκα στο τιμόνι, η κατανάλωση θα είναι κάτω από 5. Πόσο; Εξαρτάται από το πόδι.

Με νευρική οδήγηση, με άντρα που θέλει να το σπάσει, θα φτάσει τα 5,6 λίτρα στα 100. Πιο πάνω, δε πάει...

Πραγματικά χαμηλή κατανάλωση, έχει και το γιαρις το ντίζελ. Αν πηγαίνεις με 100 σε ίσιο δρόμο, θα σου βγάλει 3,3 μέση κατανάλωση, δε παλεύεται στις ευθείες. Εντός κίνησης, φτάνει τα 6.

Ομοίως πολύ χαμηλή κατανάλωση στις ευθείες, βγάζει το ντίζελ το πάντα. Αλλά καμία σχέση σαν ποιότητα κατασκευής με το γιαρις.

Ωστόσο, με το πάντα φυσικού αερίου, θα είναι τραυματική εμπειρία η κατανάλωση εντός πόλης, όπως και με το απ' της φολγξβάγκεν.
 
Last edited:


η αληθεια ειναι (στους σεξ πιστολς) οτι με το yaris hybrid μενεις απο βενζινη ανετα
εχει αυτονομια 800+ χλμ και συνηθιζεις να μην βαζεις βενζινη.
ενας γνωστος που το εχει με το ζροι ανεβαινει τα 3.5 μεσα στην πολη , εχει 30 λιτρα καυσιμο γεματο αν θυμαμαι καλα και το γεμιζει μια φορα το μηνα (αν το θυμηθει)
 

Σε βάθος χρόνου, το γιαρις το υβριδικό θα κοστίσει λιγότερο από όλα.

Και προσφέρει υψηλή ποιότητα στην καθημερινή κίνηση της πόλης, το χαίρεσαι να το οδηγείς.

Με γυναίκα στο τιμόνι, η κατανάλωση θα είναι κάτω από 5. Πόσο; Εξαρτάται από το πόδι.

Με νευρική οδήγηση, με άντρα που θέλει να το σπάσει, θα φτάσει τα 5,6 λίτρα στα 100. Πιο πάνω, δε πάει...

Πραγματικά χαμηλή κατανάλωση, έχει και το γιαρις το ντίζελ. Αν πηγαίνεις με 100 σε ίσιο δρόμο, θα σου βγάλει 3,3 μέση κατανάλωση, δε παλεύεται στις ευθείες. Εντός κίνησης, φτάνει τα 6.

Ομοίως πολύ χαμηλή κατανάλωση στις ευθείες, βγάζει το ντίζελ το πάντα. Αλλά καμία σχέση σαν ποιότητα κατασκευής με το γιαρις.

Ωστόσο, με το πάντα φυσικού αερίου, θα είναι τραυματική εμπειρία η κατανάλωση εντός πόλης, όπως και με το απ' της φολγξβάγκεν.
Το υβριδικό Yaris 1500κε, εντός πόλης τζάμπα, μα εκτός καίει "κανονικα" σαν 1500αρι (μόνον βενζίνη) και λίγο τσιμπημενα. Οπότε ανάλογα με την κίνηση επιλεγεις.
Αλλά μάλλον "έκλεισε" ο ...ενδιαφερομενος;)
 

Abessalom

Βαρώνος
Πάντως τα πρατήρια CNG έχουν αυξηθεί, δεν νομίζω να είναι μόνο δύο στην Αττική όπως γράφηκε κάπου παραπάνω:

https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/

8 πρατήρια στην Αττική, 2 Θεσσαλονίκη (και μάλιστα διαμετρικώς αντίθετα τα τελευταία, ένα τέρμα δυτικά ένα τέρμα ανατολικά), και από 1 σε Λάρισα, Βόλο, Λαμία και Ιωάννινα (!)
 

Πάντως τα πρατήρια CNG έχουν αυξηθεί, δεν νομίζω να είναι μόνο δύο στην Αττική όπως γράφηκε κάπου παραπάνω:

https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/

8 πρατήρια στην Αττική, 2 Θεσσαλονίκη (και μάλιστα διαμετρικώς αντίθετα τα τελευταία, ένα τέρμα δυτικά ένα τέρμα ανατολικά), και από 1 σε Λάρισα, Βόλο, Λαμία και Ιωάννινα (!)
Μιας και "πιασαμε" το φυσικο αεριο CNG, η τρογοδοσια λογω ελλειψης πυκνοτητας πρατηριων ειναι θεμα, μα και η μικρη αυτονομια. Παραδειγμα: το Seat Arona βγαζει με φ.α. 260 βαρια 300χλμ (εχει και 10λ βενζινη). Δηλ Λαρισα - Αθηνα με τιποτα, σταση στη Λαμια για φουλαρισμα ( 20 λεπτα καθυστερηση) κι αμεσως πας 4 ωρες το δρομολογιο - επιστροφη ομοιως. Εκδρομες εκτος αξονα ΠΑΘΕ τις ξεχνας, αρα το φ.α. ειναι κυριως για διαδρομες εντος πολης. Ωστοσο Λαρισα-Αθηνα-Λαρισα με 16€ καυσιμο (ειναι γεγονος) είναι προκληση! Προσωπικα θελω με βενζινη σχεδον 120€ και με γκαζι 70€. Τι να λεμε τωρα!
Εδω εχουμε 2 πρατηρια, τροφοδοσια μεσω δικτυου - στα Γιαννινα ειναι ενα πρατηριο με τροφοδοσια μεσω ...αυτοκινητου!
 


Staff online

Forum statistics

Threads
149.659
Μηνύματα
2.222.980
Members
34.015
Νεότερο μέλος
Manos Proestakis
Top