Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880
σε ένα σάιτ είχα δει στα πεταχτά να πουλάνε εξτρα (εκτός από το μικρόφωνο:headbang:) και κάτι 3d codecs για το highμαραφέτι με καμιά 3000:oo_O:headbang:...

τι παραπάνω προσφέρουν αυτά?ξερς?
Στον μεγαλο 32αρι τα codecs τα πληρωνεις στον 16αρι ειναι ηδη μεσα
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.878
Reaction score
77.480
Στον μεγαλο 32αρι τα codecs τα πληρωνεις στον 16αρι ειναι ηδη μεσα
:oo_O:headbang: τι ανώμαλη εταιρία...:headbang:
και τι προσφέρουν αυτά δηλαδή?
 





daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.878
Reaction score
77.480
Τι περιμένεις από Γάλλους χαλιεντάδες? :D:D:lolsign::lolsign:
δεν είναι το τι περιμένω εγώ...αλλά οι πελάτες τους:p

δηλαδή ένας που δεν αγοράζει τα φορμά αυτού του υπερπρο...
θα δώσει 30.000 για να έχει ισοστάθμιση χωρίς μικρόφωνο?:laugh:
περίεργο μάρκετινγκo_O:idk:
[DOUBLEPOST=1554200229][/DOUBLEPOST]
Οταν παιζεις μπαλα μονος σου , χρεωνεις οτι θελεις οσο θελεις.
σίγουρα...αλλά και με λίγη λογική
δεν είναι το τι περιμένω εγώ...αλλά οι πελάτες τους:p

δηλαδή ένας που δεν αγοράζει τα φορμά αυτού του υπερπρο...
θα δώσει 30.000 για να έχει ισοστάθμιση χωρίς μικρόφωνο?:laugh:
περίεργο μάρκετινγκo_O:idk:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Δεν είναι έτσι μωρέ, είναι πιο πολύπλοκο.
Είναι ουσιαστικά δικαιώματα για ψηφιακή έξοδο των διακριτών καναλιών έως 32, που ανήκει σε διαφορετικό πακέτο της Dolby, και επειδή εμπλέκεται με την δημιουργία immersive formats διότι οι AES EBU έχουν και εισόδους, αυτή είναι η ορθή κοστολόγηση, όπως και στο νέο arvus, όπως και στα υπόλοιπα στουντιακής χρήσης μηχανήματα.

Νταξ;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.878
Reaction score
77.480
Δεν είναι έτσι μωρέ, είναι πιο πολύπλοκο.
Είναι ουσιαστικά δικαιώματα για ψηφιακή έξοδο των διακριτών καναλιών έως 32, που ανήκει σε διαφορετικό πακέτο της Dolby, και επειδή εμπλέκεται με την δημιουργία immersive formats διότι οι AES EBU έχουν και εισόδους, αυτή είναι η ορθή κοστολόγηση, όπως και στο νέο arvus, όπως και στα υπόλοιπα στουντιακής χρήσης μηχανήματα.

Νταξ;
εμ έτσι μπράβο πες τα όμορφα που τα ξερς ....:p:laugh:

εδώ γιατί γράφει ότι διατίθεται και για το 16?
λάθος
ή για περίπτωση αναβάθμισης σε πάνω από 16 κανάλια?
http://www.audioaffair.co.uk/trinnov-3d-audio-codecs-for-altitude16-altitude24-and-altitude32
 


TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.880



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.121


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αυτό, είναι high end κύριοι..8-)
Δια του λόγου το ασφαλές,ιδού και ο σκληρός πυρήνας του Hi-End (από το εγχειρίδιο χρήσης):

"...The Altitude16 provides very flexible options that help you to optimally configure the bass management of your system.

You can specify how the lower frequencies of each channel will be reproduced by one or more subwoofers.

Additionally, the revolutionary intermediary bass management will allow to bass manage the low frequencies of a small speaker (i.e. ceiling speaker) to the closest bigger speaker. This will help to relieve small speakers while keeping as much as possible the localization of the channel and so improve the immersion.

In other words, individual speakers can be bass-managed with any combination of subwoofers or bigger speaker with any specific crossover frequencies, filter type and slope..."

Καλορίζικο και με όλη την υποσχόμενη...εμβάπτιση.:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Όντως, πιο hi end, πεθαίνεις! :D

Βεβαίως, για το ευρύ κοινό, κατατάσσεται αυτομάτως στην κατηγορία Hi-End, απλά και μόνο λόγω ...τιμής! Το πιο βασικό χαρακτηριστικό! :p

Η ουσία του πραγματικού Hi-End όμως, όπως ακριβώς την αντιλαμβάνεσαι κι εσύ, βρίσκεται σε 2 στοιχεία του τρίνοβ, που θα στα πω περιληπτικά:

1) στο πραγματικά εξελιγμένο και πλήρες δυνατοτήτων bass management με σοβαρή διαχείριση πολλαπλών σαμπ.

2) στο πιο εξελιγμένο σύστημα ισοσταθμισης που υφίσταται, με διόρθωση ακόμα και ύψους, σε συνδυασμό με το ιδιαίτερο μικρόφωνο μετρήσεων και την πλήρως παραμετροποιήσιμη διαχείριση βαρύτητας των πολλαπλών μετρήσεων πέριξ της θέσης ακρόασης.

Το δε θέμα διαχείρισης των πολλαπλών σαμπ, ασχέτως του μίγματος πηγών σήματος (δορυφόρων) που το καθένα σαμπ δέχεται, προχωρά ακόμα παραπέρα, καθώς το κάθε σαμπ δύναται να νοηθεί (και προτείνεται να) ως ένας δρόμος ενός ηχείου πολλαπλών δρόμων, με ξεχωριστά σημεία κρος για κάθε δρόμο (άσχετα μεταξύ τους και προφανώς αλληλοεπικαλυπτόμενα κατά το δοκούν), ώστε:

1. κάθε σαμπ να χρησιμοποιηθεί στο βέλτιστο φάσμα λειτουργίας του με κρος ένθεν κι ένθεν

2. Κάθε δορυφόρος να μοιράσει τις όποιες χαμηλές του συχνότητες σε όποια σαμπ θες

3. Το σύνολο όλων των σαμπ να νοείται ως ένα ηχείο που θα αναπαραγάγει το .1 κανάλι, γεγονός που συνδέεται με τη δυνατότητα του τρίνοβ να λειτουργήσει ως ισοσταθμισμένο και πλήρως διορθωμένο (σε πλάτος και φάση) ενεργό κρος για πολυενισχυση

4. Τα προβληματικά σημεία του φάσματος οποιουδήποτε σαμπ να δωθούν για αναπαραγωγή σε άλλα σαμπ χωρίς θέμα, ή στο σύνολο των σαμπ με τα υπάρχοντα κρος και φίλτρα

5. Να ισοσταθμιστεί σωστά κάθε σαμπ ξεχωριστά στο φάσμα που θα του ανατεθεί και στο τάργκετ κερβ που οφείλει να αναπαραγάγει το κάθε κανάλι

6. Να ισοσταθμιστεί σωστά το σύνολο των σαμπ ως ένα ηχείο συγκεκριμένου φάσματος και σε συνέχεια με τους δορυφόρους συνολικά στο επιθυμητό τάργκετ κερβ του συνόλου του πολυκάναλου σετάπ.

Φαντάσου δηλαδή ένα ηχείο 5 δρόμων, που ο ένας δρόμος παίζει 30-160 κύκλους, ο άλλος 20-70, ο άλλος 20-300, ο άλλος 15-50, και ο τελευταίος 12 με 90, σε κάθε δρόμο έχεις όσα Νοτς φίλτρα θες, κάθε δρόμος παίζει τμήμα χαμηλών από όποιους δορυφόρους θες, και όλα μαζί παίζουν φλατ για να ιδσσταθμιστουν στο τάργκετ κερβ με τους δορυφόρους στο σύνολο, και ξεχωριστά ο κάθε δορυφόρος σε όλο το φάσμα με τα σαμπ που του έδωσες στο ποσοστό που όρισες κάθε σαμπ να παίζει για αυτόν και για να γίνει ακόμα πιο τρελό, δίνεις και σε άλλο δορυφόρο τμήμα όποιου δορυφόρου θες, είτε αλληλοεπικαλυπτόμενα είτε με κρος. It's a kind of magic... με timbre match για κερασάκι μεταξύ των δορυφόρων...:p

Δηλαδή, δυνατότητες dsp ανεξάντλητες μέχρι να σβήσει ο ήλιος, από cpu, σε υψηλή δειγματοληψία και με επιλογή του είδους των φίλτρων για κάθε σημείο (φιρ κ ίιρ).


Νομίζω τα είπα απλά και αναλυτικά. :p
 
Last edited:

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Η τιμή είναι ανάλογη των δυνατοτήτων ενός προϊόντος, ως εκ τούτου είναι πολύ φθηνός.
Ενω ακριβος ένας οποιος άλλος απλος προενισχυτης... να μην πω άχρηστος... το λέω :lolsign:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.422
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top