ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE της LG

Μηνύματα
65
Reaction score
0
Εχω στο service από τις 8/12/2017 την 55LA965V. Παρουσίασε πρόβλημα στο panel (φωτό). Μετά από αλλεπάληλες επικοινωνίες στο service ακόμα περιμένουμε ανταλλακτικά!!! Απαράδεκτη τέτοια καθυστέρηση... Εχει αγοραστεί Ιούνιο του 2014, έγινε επέκταση εγγύησης στην LG τον Μάιο του 2016... Είχαμε ακούσει για το πολύ καλό service της LG και ήταν ένας επιπλέον λόγος να αγοράσουμε και να επεκτείνουμε την εγγύηση της TV... Δυστυχώς απογοητευτήκαμε... Ακόμα δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόσος χρόνος θα απαιτηθεί και αν τελικά θα δουλέψει!!! Καλά Χριστούγεννα... Πραγματικά δεν θα ξαναγοράσουμε προϊόν από την LG. Και βέβαια παρότι προβλέπεται στην επέκταση εγγύησης... ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για αντικατάσταση της TV... παρότι πρόκειται επί της ουσίας για μοντέλο του 2013!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...
 

Attachments


Μηνύματα
471
Reaction score
56
καλησπερα.
Βασικα ευχομαι να πανε ολα καλα.
Επειδη ειμαι κατοχος τηλεορασης lg της οποιας η εγγυηση ληγει τον Μαρτιο και εχω αποφασισει αν δεν την δωσω να προβω σε επεκταση εγγυησης, το θεμα σου με αφορα.
Αν ειναι ευκολο ενημερωσε μας για τις εξεληξεις.

Καλες γιορτες
 

Μηνύματα
9.870
Reaction score
2.051
Η LG τηλεοραση μου χάλασε μια μερα πριν ληξει η διετης εγγύηση. Το ανταλλακτικο δεν υπηρχε και με παρέπεμψαν στο μαγαζί που την αγόρασα να πάρω όποια τηλεόραση θέλω στα ίδια χρήματα. Φυσικα η τηλεόραση που πήρα στα ίδια χρήματα δύο χρόνια μετά ήταν κλάσεις ανώτερη.

Κάτι το αυτονόητο σε μία χώρα σαν την Αμερική φαντάζει απίστευτο στην Ελλάδα. Αλλα πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τη ταχύτητα τους, τη συμπεριφορά όλων και φυσικά το τελικά αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
341
Reaction score
286
Καλησπέρα.Λίγους μήνες πριν μου αντικατέστησαν προϊόν,που δεν μπορούσαν να επισκευάσουν.Ελπίζω να βρεθεί λύση...
Καλές γιορτές.
 

dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
786
Reaction score
357
Κρίμα διότι και εγώ είχα ακούσει τα καλύτερα για την LG!
Εύχομαι να ξεμπερδέψεις εύκολα!
 

Μηνύματα
1.875
Reaction score
2.340
Φίλου μου άλλαξαν μόνιτορ με βλάβη λίγο πριν λήξει η εγγύηση χωρίς πολλά πολλά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την συγκεκριμένη εταιρεία και ότι έχω από οθόνες, τηλεοράσεις lg είναι. Εύχομαι να λήξει σύντομα η περιπέτεια σου
 

Μηνύματα
3.944
Reaction score
6.235
Εχω στο service από τις 8/12/2017 την 55LA965V. Παρουσίασε πρόβλημα στο panel (φωτό). Μετά από αλλεπάληλες επικοινωνίες στο service ακόμα περιμένουμε ανταλλακτικά!!! Απαράδεκτη τέτοια καθυστέρηση... Εχει αγοραστεί Ιούνιο του 2014, έγινε επέκταση εγγύησης στην LG τον Μάιο του 2016... Είχαμε ακούσει για το πολύ καλό service της LG και ήταν ένας επιπλέον λόγος να αγοράσουμε και να επεκτείνουμε την εγγύηση της TV... Δυστυχώς απογοητευτήκαμε... Ακόμα δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόσος χρόνος θα απαιτηθεί και αν τελικά θα δουλέψει!!! Καλά Χριστούγεννα... Πραγματικά δεν θα ξαναγοράσουμε προϊόν από την LG. Και βέβαια παρότι προβλέπεται στην επέκταση εγγύησης... ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για αντικατάσταση της TV... παρότι πρόκειται επί της ουσίας για μοντέλο του 2013!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...
Τους ρωτησες για αντικατασταση και σου ειπαν οτι αποκλείεται ?
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.862
Μηνύματα
3.031.208
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top