- Μηνύματα
- 541
- Reaction score
- 0
Δεν είμαστε όλοι τέλειοι σε αυτή τη ζωη.Καρμίρω δεν είναι το σωστό?
Το ζητούμενο το κατάλαβες όμως!!
Carmina Burana λοιπόν,για να μην ενοχλείται και ο RDoherty!!!
Δεν είμαστε όλοι τέλειοι σε αυτή τη ζωη.Καρμίρω δεν είναι το σωστό?
Δεν πειράζω τη Λουκίτσα, τον Ορφφ πειράζω. Άκου εκεί να βαφτίσει έργο "η Καρμίρω η Μπούραινα"!
Υπάρχουν ήδη εκεί, συνεπώς όσοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον να φροντίσουν για την παραλαβή τους από τον κ. ΚαφάτοΑύριο, Σάββατο 17/2, κατά το μεσημέρι, ο Ανδρέας Καφάτος θα έχει στη διάθεσή του 5 DVD/mp3, για να τα παραλάβουν όσοι δήλωσαν ενδιαφέρον.
Για ψάξε λίγο μήπως είναι το La note bleue (γαλάζια νότα) του ΖουλάφσκιRequiem του Mozart από το Amadeus: Απόλυτο δέσιμο σκηνής, μουσικής συναισθήματος.
19ο Νυχτερινό Chopin (δεν θυμάμαι τον επίσημο αριθμό Opus, το 19 είναι ο αριθμός του στο βιβλίο) από ταινία βιογραφική της ζωής του συνθέτη (και σε αυτήν άγνωστος ο τίτλος): Μία ταινία που είδα τυχαία 1 φορά στην ΕΤ1 πριν από 3-4 χρόνια και από τότε την ψάχνω. Ο τίτλος έχει κάτι να κάνει με γαλάζιο. Το νυχτερινό που διάλεξα ακούγεται σε μια σκηνή (βράδυ) όπου ο Chopin πάιζει πιάνο και η Γεωργία Σανδη (με την παρέα) κάθεται γύρω και ακούει. Έτσι δηλαδή όπως πρέπει να ακούγονται τα νυχτερινά. Φτιάχτηκαν για να ακούγονται έτσι. Αν και δεν είναι το αγαπημένο μου νυχτερινό, είναι, κατά την γνώμη μου, από τα πιο "θλιμένα" και ατμοσφαιρικά. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙΤΛΟ ΤΑΙΝΙΑΣ Η ΕΣΤΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!!
Bolero του Ravel: Το κομάτι που τον έκανε διάσημο. Ένα μικρό μαγικό μοτίβο το οποίο επαναλαμβάνεται αμέτρητες φορές με αλλαγές μόνο στον τομέα της ενορχήστρωσης.
Για ψάξε λίγο μήπως είναι το La note bleue (γαλάζια νότα) του Ζουλάφσκι
1. Πράγματι, το δέσιμο ήταν εντυπωσιακό1. Requiem του Mozart από το Amadeus: Απόλυτο δέσιμο σκηνής, μουσικής συναισθήματος.
2. 19ο Νυχτερινό Chopin (δεν θυμάμαι τον επίσημο αριθμό Opus, το 19 είναι ο αριθμός του στο βιβλίο) από ταινία βιογραφική της ζωής του συνθέτη (και σε αυτήν άγνωστος ο τίτλος): Μία ταινία που είδα τυχαία 1 φορά στην ΕΤ1 πριν από 3-4 χρόνια και από τότε την ψάχνω. Ο τίτλος έχει κάτι να κάνει με γαλάζιο. Το νυχτερινό που διάλεξα ακούγεται σε μια σκηνή (βράδυ) όπου ο Chopin πάιζει πιάνο και η Γεωργία Σανδη (με την παρέα) κάθεται γύρω και ακούει. Έτσι δηλαδή όπως πρέπει να ακούγονται τα νυχτερινά. Φτιάχτηκαν για να ακούγονται έτσι. Αν και δεν είναι το αγαπημένο μου νυχτερινό, είναι, κατά την γνώμη μου, από τα πιο "θλιμένα" και ατμοσφαιρικά. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙΤΛΟ ΤΑΙΝΙΑΣ Η ΕΣΤΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!!!
3. Bolero του Ravel: Το κομάτι που τον έκανε διάσημο. Ένα μικρό μαγικό μοτίβο το οποίο επαναλαμβάνεται αμέτρητες φορές με αλλαγές μόνο στον τομέα της ενορχήστρωσης.
1. Πράγματι, το δέσιμο ήταν εντυπωσιακό
2. Κατά πάσα πιθανότητα ίσως να ήταν το op.9. Αυτό είναι το πιο γνωστό και "θλιμμένο" Νυχτερινό.
Από ένα μεγάλο αρχείο κλασικής στο σινεμά βλέπω ότι Νυχτερινά του Σοπέν ακούγονταν στις ταινίες:
The pianist, op.48
Deer hunter, op.15
Man trouble, op. 9 (1992, Jack Nicholson)
The Peacemaker, op. 27 & 55
To πιο πιθανό είναι η πρόταση της Μαρίας, που μόλις είδα.
3. Όχι μόνο επαναλαμβάνεται το βασικό θέμα πάμπολλες φορές, αλλά δεν κουράζει.
Αν και ο τονισμός όλου του έργου είναι Ντο, το αξεπέραστο ταλέντο του Ραβέλ φαίνεται όταν, λίγο πριν το δυναμικό φινάλε, κατόρθωσε να το μεταβάλει σε Μι. Αυτό, αποτελεί την εκστατική στιγμή της υπεροχής του , ενώ έχει αποτελέσει ιδιαίτερο αντικείμενο μελέτης των μουσικολόγων!