Αγορά ηλεκτρικού ΙΧ πόλης

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.721
Reaction score
10.777
Όχι. Μιλάμε για υποδομές που σε 30' - 60' παίρνεις ένα σεβαστό ποσοστό ενέργειας. Ο σταθμός φόρτισης στη Ραφήνα πχ φορτίζει ένα όχημα σε 90' σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ.
Το 2018 ο ΔΕΔΔΗΕ είχε ένα πρόγραμμα για 150 φορτιστές με ενναλασσόμενο στα νησιά και άλλους 1500 στην ηπειρωτική Ελλάδα μέχρι το 2020. Αρκετοί από αυτούς θα ήταν ταχείας φόρτισης (20').
Ακόμα και τα μισά να κατάφερε είναι καλά.
Σύμφωνα με άρθρο τις Καθημερινής τον Φεβρουάριο του 2018 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν 500 ηλεκτρικά μόνο με 60 φορτιστές.
 
Last edited:

Μηνύματα
303
Reaction score
636
Μια χαρά είναι οι υποδομές. Αν έπρεπε να βάλω στοίχημα, θα έλεγα πως αυτή τη στιγμή οι φορτιστές στην Ελλάδα πλησιάζουν σε αριθμό τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν!

Είναι και λίγο το πρόβλημα με το αυγό και την κότα. Για να βελτιωθούν οι υποδομές πρέπει να κυκλοφορήσει και κάνα αυτοκίνητο. Ή μήπως νομίζετε ότι στις άλλες χώρες πρώτα εγκαταστάθηκαν ταχυφορτιστές σε κάθε τετράγωνο και μετά άρχισαν να αγοράζουν ηλεκτρικά;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.721
Reaction score
10.777
Και τα πολυκαταστήματα θα βάλουν και τα γκαράζ.
Το Polis Park δίπλα στο Πολεμικό Μουσείο έχει μου έχουν πει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
35.887
Reaction score
71.902
Για το μέγεθος που λέγαμε, και γω οδηγώ κυρίως στην πόλη, περιφερειακή οδό έως κίνηση στα φανάρια, και θεωρώ άριστο το μέγεθος του γκολφ (και των αντίστοιχων από τον γερμανικό όμιλο σε σεατ, αουντι και Σκόντα) και από τις άλλες μάρκες ας πούμε άουρις, φοκους και κουασκάι, αλλά πιο "γούμαν φρέντλι" είναι ένα μέγεθος πιο κάτω, δηλαδή πόλο, γιαρις, φιέστα και τζουκ, το "βολικό" δικό μου, το λένε "μαούνα"... :lol:

Νομίζω πως με την εφαρμογή κάποιων οικονομικών μέτρων ως κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα υπάρξει σημαντική στροφή στην αγορά, και οι υποδομές δεν είναι μακριά..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
35.887
Reaction score
71.902
kona electric
το Kona είναι ό,τι πιο κοντινό σε αυτό που ζητάς (διαστάσεις & SUV) από τα μοντέλα που αναμένονται σχετικά άμεσα.
Όντως δείχνει σχεδόν μονόδρομος.

Είναι όμως;
Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν;

Οι κάπως υπερυψωμένες εκδόσεις που κυκλοφορούν με διάφορες ονομασίες, πιθανώς να καλύπτουν τις απαιτήσεις.
Δηλαδή cross polo και τα αντίστοιχα από το γερμανικό όμιλο, και δε ξέρω από Ιαπωνία πλευρά τι επιλογές παίζουν.
Terios λόγου χάριν παίζει σε ηλεκτρικό;
Σουμπαρού βγάζει τίποτα;
 


Μηνύματα
8.532
Reaction score
7.972
άμα περιμένεις μέχρι το 22 θα βγεί μαζδάρα mx30 :rofl:

οι υπόλοιποι ιάπωνες είναι κυρίως στο club των HEV (ούτε καν plug in)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
35.887
Reaction score
71.902
στο club των HEV
Όχι, διόλου δε με ενδιαφέρει πλέον το υβριδικό, το είδα μια χαρά στο γιαρις, φτάνει.

Καθαρό ηλεκτρικό θέλω, να φορτίζει στο σπίτι το βράδυ, όπως το κινητό τηλέφωνο.
 

Μηνύματα
299
Reaction score
236
Εδώ μέχρι και το Λαύριο στην πλατεία έχει 2 φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα.
Λες για τους 2 φορτιστες που πάντα έχουν παρκαρισμένο μπροστά τους κάποιο συμβατικό αυτοκίνητο; Γιατί απλά όσοι δε βρίσκουν θέση να παρκάρουν το βάζουν εκεί...Ήθελα να ήξερα γνωρίζουν τι είναι αυτο το μαραφέτι και αδιαφορούν;
Αυτό έγινε εξωτερικό που (λέω εγώ τώρα) είναι περισσότερο μες τη τεχνολογία. Φανταστείτε τι έχει να γίνει εδώ :p
Όχι, διόλου δε με ενδιαφέρει πλέον το υβριδικό, το είδα μια χαρά στο γιαρις, φτάνει.

Καθαρό ηλεκτρικό θέλω, να φορτίζει στο σπίτι το βράδυ, όπως το κινητό τηλέφωνο.
Νομίζω το καθαρά ηλεκτρικό θέλει ίσως ένα με δύο χρονάκια εξέλιξης ακόμα...
 
Last edited:

Μηνύματα
8.532
Reaction score
7.972
τα πράγματα είναι απλά
μόλις το κάνουν θέμα τα ΜΜΕ θα γεμίσει η χώρα φορτιστές.
πως έγινε με την χρυσή αυγή πχ , που μόλις αποφασίσανε να τους προβάλλουν , τους βγάλανε στη βουλή; κάπως έτσι.

το κόστος χρήσης πάντως θα είναι ανταγωνιστικό όσο μπορείς να φορτίζεις σπίτι.
εκτός σπιτιού η υπηρεσία έχει πολλαπλάσιο κόστος.
λίγο το ότι δεν μπορείς να πας σπίτι, λίγο το ότι είναι φορτιστής DC που σου δίνει 10αδες κιλοβατώρες σε λίγα λεπτά , πέφτει μεγάλο φέσι που οριακά σου κάνει την χρήση φθηνότερη από ένα υβριδικό.
η οικιακή φόρτιση από την άλλη ακόμα και στην μεγάλη κλίμακα είναι τσάμπα
 

Μηνύματα
303
Reaction score
636
Όχι, διόλου δε με ενδιαφέρει πλέον το υβριδικό, το είδα μια χαρά στο γιαρις, φτάνει.

Καθαρό ηλεκτρικό θέλω, να φορτίζει στο σπίτι το βράδυ, όπως το κινητό τηλέφωνο.
Απλά υπάρχουν και τα PHEV, δηλαδή plug-in hybrid, που φορτίζουν στο σπίτι το βράδυ, όπως το κινητό τηλέφωνο. Εντελώς άλλο πράγμα από το Yaris δηλαδή.

Και έχουν ηλεκτρική αυτονομία κάποιων δεκάδων χιλιομέτρων, που σε πολλές περιπτώσεις επαρκούν για πλήρως ηλεκτρική κίνηση στην πόλη.

Όταν όμως θες να πας Χαλκιδική, εκεί θα μπει στο παιχνίδι και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το οποίο απ'τη μία είναι "κακό" (λόγω ρύπων), απ'την άλλη δεν έχεις τον πονοκέφαλο της αυτονομίας.

Αν, παρ'όλα αυτά, επιμένεις για διάφορους λόγους σε πλήρως ηλεκτρικό (κι εγώ εκεί έχω καταλήξει), το σημαντικότερο θέμα είναι το πόσο βιάζεσαι. Μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια θα βγουν πάρα πολλά νέα μοντέλα (κάποια έχουν ανακοινωθεί ήδη, κάποια όχι) και η ποικιλία θα αυξηθεί κατακόρυφα. Αν όμως το θες "άμεσα", οι επιλογές είναι πάνω κάτω αυτές που είπαμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
35.887
Reaction score
71.902
Αν, παρ'όλα αυτά, επιμένεις για διάφορους λόγους σε πλήρως ηλεκτρικό
Ναι, πλήρως.
Δε με ενδιαφέρει διόλου οτιδήποτε άλλο.

Αν όμως το θες "άμεσα"
Όχι, δε το θέλω άμεσα, δε καίγομαι.

Απλώς ξεκινάω τη διερεύνηση.
Μέσα στο νέο έτος θα γίνει η όποια αγορά, και εξαρτάται από τα κίνητρα. ;)

Χωρίς επαρκή κίνητρα, που να καθιστούν συμφέρουσα την επιλογή, θα παραμείνω σε λιζινγκ πετρελαίου μέχρι νεοτέρας.

Το Α3 με τον 1,6 ντίζελ, μου καίει λιγότερο από το υβριδικό γιαρις... Μπορώ να το κρατήσω όσο θέλω.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
4.721
Reaction score
10.777
Με την καθημερινή φόρτιση και το καπέλο που τρως μετά τα 2000 kWh δεν ξέρω κατά πόσο θα συμφέρει. Δεν τα έχω υπολογίσει. Βάλε και τίποτα αντλίες θερμότητας κλπ και πάει αλλού.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
35.887
Reaction score
71.902
Τι διαδρομές κάνεις;
Μικτές, με σημαντικές διαδρομές σε περιφερειακό, και ταχύτητες συνήθως μέχρι 130. Γενικώς σβέλτη οδήγηση, όχι βαριεστημενη.

Στα χέρια της γυναίκας, το υβριδικό γιαρις πέφτει στα 5 λίτρα στα 100, μια φορά είδαμε και 4,9 μα ποτέ παρακάτω, αλλά πάει πιο αργά κι από ποδήλατο, σε μένα πάει στα 6,8 λίτρα στα 100 μικτή. Στάνταρ.
Το ντιζελακι το γιαρις, έπαιζε 5.3-5.5 με ίδια οδήγηση.


Το Α3 με σαφώς πιο γρήγορους ρυθμούς, δε ξεπερνάει τα 5,7, μόνο μια φορά είδα 6 λίτρα στα 100 και το πήγαινα σερί όσο πάει. Τυπικά μου δείχνει 5.5 στα 100.

Λόγω και της διαφοράς τιμής ντίζελ με βενζίνη, το πραγματικό κόστος είναι πολύ υψηλότερο τελικά στο υβριδικό γιαρις, ενώ το γιαρις σε ντίζελ ήταν πολύ δυνατή επιλογή.

Ως τώρα, πιο οικονομικό όχημα από το φιατ πάντα σε ντιζελακι, δεν έχω δει.
Με τίποτα δεν ξεπερνούσε τα 5 λίτρα στα 100, κι αν πήγαινες χαλαρά ήταν ικανό να δείξει στο δρόμο για Χαλκιδική ένα ταπεινό 3,3 στα 100, με αέρα πήγαινε το άτιμο...
 

Μηνύματα
8.532
Reaction score
7.972
συμφέρει
δεν είναι τρομακτική η κατανάλωση, μιλάμε για 11-13KWh/100Km
σύντομα θα είναι και διαθέσιμα πακέτα ηλεκτροκίνησης σε καλή τιμή
 

melina

Unabomber, 5G Gates chip fan
Μηνύματα
17.843
Reaction score
30.395
Υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι τα ηλεκτροκίνητα θα στοιχίζουν πιο λίγο από ότι ένα πετρελαιοκίνητο υβριδικό που κάνει μερική ανάκτηση της δυναμικής του ενέργειας;
 

TGD

Μηνύματα
1.522
Reaction score
1.243
Πάντως οι αγγελίες έχουν πολλά i3 από leasing που έχουν λήξει. Δεν παίζει κι εκεί έκπτωση;
 



Staff online

  • spylab
    Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
  • abcd
    Πρώην Διοικητής
  • Zizik
    Vespaz r 4 Gilrz

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
157.078
Μηνύματα
2.430.712
Members
35.486
Νεότερο μέλος
v.adama
Top