Αγορές απο Κίνα

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Σου είπα, μπερδεύεις άλλα πράγματα. Αυτό το τέλος, δεν είναι ταχυδρομικά έξοδα, αυτά έχουν πληρωθεί στην αντίστοιχη υπηρεσία στο εξωτερικό...
Το ξέρω. Δεν μπερδεύω τίποτα, θα έλεγα.
Ο οποίος εκτελωνιστής, είναι δημόσιος υπάλληλος.

Ναι, αλλά άλλο πράγμα να πληρώνω τα μεταφορικά ( λογικό ) και άλλο το να πληρώνω φόρους για τον ταχυδρόμο και να μου ζητά επιπλέον χρήματα για να μου φέρει το δέμα ( παράλογο? ).
Δεν πληρώνεις κανέναν. Υπηρεσία ταχυδρομείου πληρώνεις. Νέα; Ναι είναι νέα. Παράνομη ή μη θα φανεί στην πορεία.
 

Μηνύματα
18.924
Reaction score
13.303
Αυτό που ουσιαστικά έκαναν τώρα τα ΕΛΤΑ είναι ότι "αναβάθμισαν" το "τέλος παρουσίασης στο τελωνείο" από 3 ευρώ (που νομίζω ότι δεν εισέπρατταν κιόλας) σε 15 ευρώ, και το παρουσιάζουν με διάφορες σάλτσες...

Από τον κατάλογο όπως ίσχυε μέχρι πριν λίγο καιρό...


(β) Τέλη εκτελωνισμού από ΕΛΤΑ. Τα τέλη που προβλέπονται στον ισχύοντα τιμοκατάλογο των ΕΛΤΑ είναι: •

«Τέλος παρουσίασης στο Τελωνείο για χαρακτηρισμό τελωνειακώς ελεύθερων»: 3 ευρώ για ταχυδρομικά δέματα (συμπεριλαμβανομένων των δεμάτων EPG) καθώς και για αντικείμενα EMS, τα οποία προσκομίστηκαν από τα ΕΛΤΑ ΑΕ στις τελωνειακές αρχές για σχετικό έλεγχο και διαπιστώθηκε ότι δεν περιέχουν αντικείμενα που επισύρουν δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις και χαρακτηρίστηκαν από τις τελωνειακές αρχές ως «τελωνειακά ελεύθερα». •

«Τέλος εκτελωνισμού»: σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα:
CIF (*) έως 150€ 15€
CIF άνω των 150€ έως και 500€ - 20€
CIF άνω των 500€ έως και 1000€ - 25€
CIF άνω των 1000€ - 50€

Όπου CIF είναι η στατιστική αξία του αντικειμένου όπως αναγράφεται και στη σχετική αυτοκόλλητη ετικέτα που επικολλάται στα εκτελωνισμένα ταχυδρομικά αντικείμενα και υπολογίζεται από την αξία του αντικειμένου, τα έξοδα μεταφοράς, τυχόν ασφάλιστρα, κ.λπ. Αφορά αντικείμενα επιστολικού ταχυδρομείου και δεμάτων, από χώρες εκτός ΕΕ, που εκτελωνίστηκαν και εκδόθηκε για αυτά τελωνειακή διασάφηση από τις τελωνειακές αρχές.

• «Τέλος παράδοσης στον εκτελωνιστή του παραλήπτη»: 15 ευρώ.
• «Τέλος διασάφησης εξαγωγής»: 5 ευρώ για μεμονωμένο αντικείμενο με προσαύξηση 1 ευρώ ανά αντικείμενο για κατάθεση πλέον του ενός αντικειμένου.
Το ξέρω. Δεν μπερδεύω τίποτα, θα έλεγα.

Δεν πληρώνεις κανέναν. Υπηρεσία ταχυδρομείου πληρώνεις. Νέα; Ναι είναι νέα. Παράνομη ή μη θα φανεί στην πορεία.

Στον zabbalos πήγαινε το "μπέρδεμα", κατά λάθος το έγραψα σε δικό σου μήνυμα...
 


Μηνύματα
18.924
Reaction score
13.303
Μία χώρα της ΕΕ που επιβάλλεται τέλος εκτελωνισμού (ή τέλος διαχείρισης, όπως προτιμά κανείς..) από το 1ο ευρώ είναι η Σουηδία (στην περίπτωση αυτή δηλαδή από το πρώτο krona). Η διαφορά όμως είναι ότι η Σουηδία έχει καταργήσει το αντίστοιχο όριο των 22 ευρώ που δεν επιβάλλεται ΦΠΑ, και βάζει ΦΠΑ από το πρώτο krona, οπότε αναγκαστικά κατά κάποιο τρόπο χρεώνεται και το τέλος. Επίσης το ύψος του τέλους είναι πιο λογικό, αν γίνει και η σύγκριστη με τους μισθούς και κόστος ζωής της Σουηδίας. Είναι 75 kronor (περίπου 7 ευρώ) για πακέτα μέχρι 1700 kronor (160 ευρώ) και 125 kronor (περίπου 12 ευρώ) για πακέτα υψηλότερης αξίας. Εδώ από 15 ευρώ και πάνω, έως και 50, γιατί είμαστε large...

 


Μηνύματα
127
Reaction score
63

Μηνύματα
18.924
Reaction score
13.303
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην τελευταία παράγραφο, και συγκεκριμένα σε αυτό:

"When goods are brought into the European Union by postal operators such additional charges are limited to the costs of the customs clearance procedure.

Member States cannot impose charges related to customs clearance higher than the actual costs incurred"

Που δεν λέει αυτό όμως, λέει ότι δεν μπορεί να χρεώνονται "τέλη εκτελωνισμού" (ή handling fee, ή αμοιβή, ή custom clearance fee, ή όπως το θέλει κανείς - το ποσό δηλαδή που εισπράττει η ταχυδρομική υπηρεσία κάθε κράτους για την διαχείριση-εκτελωνισμό ως αμοιβή) που είναι υψηλότερα από το κόστος αυτής της διαδικασίας. Το οποίο όμως είναι και το πρόβλημα, ποιος καθορίζει αυτό το κόστος; Κάθε ταχυδρομική υπηρεσία μπορεί να ισχυριστεί ότι τόσο της κοστίζει η διαδικασία, και απόδειξε ότι δεν είναι έτσι (πχ 15-50 ευρώ στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ, 8 λίρες στην Αγγλία η Royal Mail, 75-125 kronor η Post Nord, κοκ...).
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Πάντως Ρίξτε και μια ματιά στο παρακάτω σίτε. Από αυτό που καταλαβαίνω είναι πως δεν γίνεται να πληρώνεις περισσότερο φόρο από το ποσό που κόστισε το ίδιο το προϊόν.

https://ec.europa.eu/taxation_custo...s-online-coming-from-a-noneu-union-country_en
Member States cannot impose charges related to customs clearance higher than the actual costs incurred.
.... και όλοι οι θετικοί αριθμοί είναι μεγαλύτεροι του μηδενός.
 

Μηνύματα
6.905
Reaction score
5.783
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Αν με αυτό το 15€ προσπαθούν να σώσουν τα ΕΛΤΑ που μπαίνουν μέσα 6.000.000€ το μήνα και παράνομο να βγει θα τα βάλουν αλλού.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Αυτά είπε ο Πιερακάκης. Παραδόθηκαν στον ΣΎΡΙΖΑ με 35Κ στα ταμεία και τα παρέδωσαν με 6Κ το μήνα έλλειμμα.
Θα σωθούν, είπε.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Θα σωθούν, νομίζουν, με την επιβολή τόσο υψηλών τελών, για ένα από τα χειρότερα επίπεδα ταχυδρομικών υπηρεσιών σην Ευρώπη; Κούνια που τους κούναγε. Δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα. Εάν είναι να πληρώνω 15 ευρώ χαράτσι σε κάθε μικροδέμα των 20 ευρώ, και αναμονή κανένα 2μηνο για παράδοση, θα προτιμήσω κάποια άλλη ευρωπαϊκή υπηρεσία.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
τοσα χρονια πληρωναμε εξισου υψηλα τελη για τις υπηρεσιες , αναντιστοιχα των εξωτερικων ανταγωνιστων.
θα εξακολουουμε να τα πληρωνουμε , ελπιζοντας οτι θα βελτιωθουν οι υπηρεσιες και οταν συμβει αυτο ελπιζοντας οτι θα γινει καλυτερη διαχειριση ωστε να πεσουν οι τιμες
και η dhl κρατικα ταχυδρομεια ηταν και πλεον ειναι απο τις μεγαλυτερες εταιριες logistics διεθνως.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
θα εξακολουουμε να τα πληρωνουμε , ελπιζοντας οτι θα βελτιωθουν οι υπηρεσιες και οταν συμβει αυτο ελπιζοντας οτι θα γινει καλυτερη διαχειριση ωστε να πεσουν οι τιμες

Σιγά μην δώσουμε και εισφορά αλληλεγγύης. Δεν μετακυλίεται στον τελικό καταναλωτή το κόστος εξυγίανσης μιας επιχείρησης και "όταν με το καλό βελτιωθούμε". Τέτοια ενέργεια είναι προδιαγεγραμμένο φούντο.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.993
Reaction score
1.462
Μου μυρίζει ιδιωτικοποίηση λόγω μη ικανότητας να ανακάμψουν...
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Γιατί η σύγκριση γίνεται ανάμεσα στα ελτα και τη dhl (που ανάλογα με το κοστολόγιο είναι από καλύτερη έως πολύ χειρότερη)? Γιατί δεν κάνετε σωστά τη σύγκριση, δηλαδή ανάμεσα σε acs, γενική ταχυδρομική, ελτα Κούριερ κτλ να δούμε αν τα ελτα υπολείπονται.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Όταν φτάνουμε να αναρωτιώμαστε εάν είναι συμφερότερο να παραγγείλουμε κάτι μέσω Λωζάνης αντί Κοζάνης, γιατί θεωρείς ότι η σύγκριση θα πρέπει να γίνει με κάποια ιδιωτική εγχώρια κούριερ εταιρία; Με ξένο εθνικό χειριστή αλληλογραφίας θα την κάνουμε. Μήλα με μήλα.
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.202
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top