panosop
Συστημικός
- Μηνύματα
- 5.570
- Reaction score
- 668
Απο ότι φαίνεται το μνημόνιο επηρεάζει πολύ κόσμο... Λειτουργώντας με την τακτική αυτη η Nova αποφασίζει να αλλάξει όλες τις παλιές συνδρομητικές κάρτες με καινούργιες "παντρεμένες" με τον ανάλογο δέκτη, απειλώντας ότι αν δεν γίνει αυτο θα υπάρξει διακοπή σήματος...
Αντιγράφω απο το ηλεκτρονικό περιοδικό DigitalTVinfo :
Μόλις με πήραν από την Nova και μου είπαν ότι η εταιρία μου προσφέρει δώρο έναν αποκωδικοποιητή των 185 ευρώ. Τους είπα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί έχω καλύτερο αποκωδικοποιητή των 1200 ευρώ. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν και θα πρέπει να καλέσω κάποιο νούμερο γιατί λέει ο αποκωδικοποιητής μου δεν είναι συμβατός με την υπηρεσία. Εγώ απάντησα ότι είναι, αφού με αυτόν βλέπω τόσα χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο για να προχωρήσω σε κάποια αλλαγή του και ούτε κάτι άλλο θέλω από την υπηρεσία και για αυτό δεν χρειάζεται να πάρω κάποιον τηλέφωνο. Μου είπε ότι αυτό το κάνει για την ενημέρωση μου. Ρώτησα αν υπάρχει κίνδυνος να χάσω την πρόσβαση στην υπηρεσία για αυτήν την άρνησή μου και μου είπαν όχι. Αυτά προς ενημέρωση για την αντικατάσταση καρτών με τον έμμεσο τρόπο που γίνεται αυτή τη στιγμή.
Edit. νεώτερα για το θέμα
Μετά την δημοσίευση της παρούσας είδησης, το γραφείο τύπου της Nova επικοινωνήσε μαζί μας και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατή η μη αποδοχή του εξοπλισμού και σε αυτή την περίπτωση η εταιρία θα προβεί σε διακοπή του σήματος. Θα προηγηθεί πρώτα σχετική επιστολή που θα ενημερώνει για τα καθέκαστα!
http://www.digitaltvinfo.gr/index.php?option=com_magazine&task=viewArticle&id=8696&Itemid=107
Αντιγράφω απο το ηλεκτρονικό περιοδικό DigitalTVinfo :
Μόλις με πήραν από την Nova και μου είπαν ότι η εταιρία μου προσφέρει δώρο έναν αποκωδικοποιητή των 185 ευρώ. Τους είπα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί έχω καλύτερο αποκωδικοποιητή των 1200 ευρώ. Όταν τους ρώτησα γιατί γίνεται αυτό μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν και θα πρέπει να καλέσω κάποιο νούμερο γιατί λέει ο αποκωδικοποιητής μου δεν είναι συμβατός με την υπηρεσία. Εγώ απάντησα ότι είναι, αφού με αυτόν βλέπω τόσα χρόνια και δεν έχω κανένα παράπονο για να προχωρήσω σε κάποια αλλαγή του και ούτε κάτι άλλο θέλω από την υπηρεσία και για αυτό δεν χρειάζεται να πάρω κάποιον τηλέφωνο. Μου είπε ότι αυτό το κάνει για την ενημέρωση μου. Ρώτησα αν υπάρχει κίνδυνος να χάσω την πρόσβαση στην υπηρεσία για αυτήν την άρνησή μου και μου είπαν όχι. Αυτά προς ενημέρωση για την αντικατάσταση καρτών με τον έμμεσο τρόπο που γίνεται αυτή τη στιγμή.
Edit. νεώτερα για το θέμα
Μετά την δημοσίευση της παρούσας είδησης, το γραφείο τύπου της Nova επικοινωνήσε μαζί μας και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατή η μη αποδοχή του εξοπλισμού και σε αυτή την περίπτωση η εταιρία θα προβεί σε διακοπή του σήματος. Θα προηγηθεί πρώτα σχετική επιστολή που θα ενημερώνει για τα καθέκαστα!
http://www.digitaltvinfo.gr/index.php?option=com_magazine&task=viewArticle&id=8696&Itemid=107