Αλλαγη ιμαντα σε honda sh300

Μηνύματα
203
Reaction score
8
Καλησπερα , πωs καταλαβαινει καποιος οτι θελει αλλαγη ο ιμαντας ( η και οι μπιλιες >?.) στο Honda sh300 ?απο οτι εμαθα ειναι αλμυρη η τιμη του , εκτος εαν πας σε after market ?
Ευχαριστω εκ των προταιρων για τις πληροφοριες σας.
 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.261
Απο οτι έχω ακούσει σκορτσάρει στο ξεκίνημα , αυτό αφορά τις μπίλιες. Ο ιμάντας δεν νομίζω οτι δίνει σαφή δείγματα , εκτός ίσως του έντονου πατιναρίσματος , το οποίο και είναι δύσκολο να το αντιληφθείς. Μόνο αν καβαλήσεις κάποιο άλλο ίδιο που δεν έχει πρόβλημα ο ιμάντας για να καταλάβεις την διαφορά.
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Ποσα χλμ εχεις με αυτο τον ιμαντα?
Για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο βαλε μονο αυτο που δινει η honda ,οχι κατι κατωτερο-after market.
Πιο πολυ φθειρονται οι οδηγοι διπλα στις μπιλιες.
 

Μηνύματα
203
Reaction score
8
εχω κανει 13.000 χλμ απο τοτε που αλλαχθηκε και μου φαινεται πολυ μικρο το διαστημα για να θελει αλλαγη!
Υποτιθεται οτι ειχαν αλλαχθει και οι μπιλιες ! (αλλα ποτε δεν ξερεις ... )
Οντως στην αρχη σκορττσαρει αλλα μετα δεν καταλαβαινεις τιποτα!
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Eνταξει ειναι τα χλμ,και μενα με beverly 500 λενε αλλαγη ιμαντα στα 12.000 προληπτικα,φυσικα ολα καινουργια τα πετας,στα 25.000 τ'αλλαζω και ειναι παλι οκ!
 

Μηνύματα
203
Reaction score
8
απλα ο κατασκευαστης λεει στα 18000 αλλαγη γιαυτο μου φαινεται συντομο το διαστημα αλλαγης
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.714
Eνταξει ειναι τα χλμ,και μενα με beverly 500 λενε αλλαγη ιμαντα στα 12.000 προληπτικα,φυσικα ολα καινουργια τα πετας,στα 25.000 τ'αλλαζω και ειναι παλι οκ!

Στάθη, αλλάζεις ή γρασάρεις μπίλιες ενδιάμεσα; Το δικό μου σκορτσάρει στα 9.000 χιλιόμετρα, ενώ το προηγούμενο μέχρι τα 16.000 τίποτα.
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
απλα ο κατασκευαστης λεει στα 18000 αλλαγη γιαυτο μου φαινεται συντομο το διαστημα αλλαγης
Τοτε βαλε αλλα 10.000 χαλαρα εφοσον ειναι honda o ιμαντας κτλ,αντεχει!
Εχω καπου 110.000 στο κοντερ,με τον τελευταιο ιμαντα εκανα 40κατι χιλ χλμ:spiteful: ,ο ιμαντας ηταν σε πολυ καλη κατασταση , μπιλιες ,οδηγοι ειχαν φθορα.

Στάθη, αλλάζεις ή γρασάρεις μπίλιες ενδιάμεσα; Το δικό μου σκορτσάρει στα 9.000 χιλιόμετρα, ενώ το προηγούμενο μέχρι τα 16.000 τίποτα.
Μονο αλλαγες δεν παω για ενδιαμεσα ..
 

Μηνύματα
930
Reaction score
65
στο beverly 300 που εχω εγω,στην αρχη ελεγαν στις 17000χλμ,μετα το κατεβασαν στις 15000.
το βασικοτερο βεβαια ειναι η χρηση που κανει ο καθενας.
εαν εισαι ο τυπος που για να φυγεις απο φαναρι,το τσιταρεις,σιγουρα θες αλλαγη πολλα χιλιομετρα πριν,
απο εναν που διαχειριζεται σωστα την εκινηση του 2κυκλου.
εγω που παω νορμαλ,τον τελευταιο(32000 χιλιομετρα) που αλλαξα,ειχε κανει 16000 χιλιομετρα και ειχε ακομα ψωμι.
 

Μηνύματα
161
Reaction score
32
επισης παιζει ρολο και που κινεισαι ,οσο λιγοτερο κινεισαι στην εθνικη τοσο περισσοτερα χιλιομετρα θα σου βγαλει ο ιμαντας .τα σκουτερ ειναι φτιαγμενα για κινηση μεσα στην πολη .
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.714
Γιατί να φθείρεται ο ιμάντας στην εθνική;
 

Μηνύματα
161
Reaction score
32
τα σκουτερ εως 300 κυβικα ειναι κατασκευασμενα για αστικη χρηση περισσοτερο και οχι για ταχυτητες 120- 140 ....γιαυτο...
 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.261
τα σκουτερ εως 300 κυβικα ειναι κατασκευασμενα για αστικη χρηση περισσοτερο και οχι για ταχυτητες 120- 140 ....γιαυτο...

E δε λέει κάτι αυτό. Ισα ισα που στην εθνική οι αλλαγές της θέσης του ιμάντα είναι λιγότερες. Οπως και η καταπόνησή του. Υπάρχει ηδη ταχύτητα και αδράνεια. Η κίνηση μέσα στην πόλη σταμάτα ξεκίνα , σίγουρα καταπονεί τον ιμάντα περισότερο. Οπως και τις μπίλιες.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.714
Κι η δική μου εμπειρία αυτό λέει. Με το προηγούμενο που κυκλοφορούσα κυρίως σε ανοιχτούς δρόμους και μόνιμα τέρμα γκάζι δεν είχα ποτέ προβλήματα, ενώ με αυτό που κινείται σε χαμηλότερους ρυθμούς έχω. Είναι ίδια μοντέλα ακριβώς.
 

Μηνύματα
161
Reaction score
32
ισως επειδη εγω εχω το aprilia cube 300 na ειναι διαφορετικης φιλισοφιας απο το χοντα ,ο μηχανικος μου παντος ετσι μου εχει πει αλλα και εγω εχω παρατηρησει οτι οταν πολλα απο τα χιλιομετρα τα εχω κανει στην εθνικη με υψηλες ταχυτητες ο ιμαντας μου θελει πιο γρηγορα αλλαγη...
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.407
Reaction score
74.714
Έχω Vespa GTV, ίδιο μοτέρ και μετάδοση με το Aprilia. ;)
 


Μηνύματα
930
Reaction score
65
γενικοτερα ολα τα σκουτερ ειναι λιγο...ιδιοτροπα.
ουσιαστικα εμφανεις βελτιωσεις εχουν γινει τα τελευταια χρονια και σιγα σιγα ξεπερνουν τις παιδικες τους ασθενειες.
ειδικα αυτο το πραγμα με το γργργργργρρουουου...! του ιμαντα σε πολλες φασεις,
-που σου πεταει και κωλο καμια φορα-σε πιανει η ψυχη σου μεχρι να το συνηθισεις..
εξαφανιζεται οταν αλλαχτει ο ιμαντας,αλλα μετα απο λιγα χιλιομετρα,εμφανιζεται παλι.
τελευταια φορα που αλλαξα βεβαια,μου εκανε μια μαγκια ο μαστορας(κατι ετριψε μου ειπε,δεν θυμαμαι)και το κανει πολυ πιο αραια και με λιγοτερη ενταση.
δεν εχω βρει καποιον με τελευταιο μοντελο και αντισπιν,να μου πει την συμπεριφορα του σκουτερ.λενε οτι εχει σχεδον εξαφανιστει εντελως το προβλημα.
 


Μηνύματα
930
Reaction score
65
θα σε γελασω ρε Σταθη.δεν θυμαμαι καθολου τι μου ειπε.του εχω τυφλη εμπιστοσυνη(ειναι Μπαρμπας και καλο μαστορι)
+ οτι εγω δεν το εχω πολυ το αθλημα και προφανως δεν εδωσα και πολυ σημασια οταν μου το ειπε...που πιθανον να ειναι αυτο που αναφερεις.
η ουσια ειναι οτι-προς το παρον τουλαχιστον-το ξυσιμο φαινεται να κανει δουλεια.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.609
Μηνύματα
2.867.827
Members
37.939
Νεότερο μέλος
geo kok
Top