Αναδημοσίευση : "Ψιτ! Kosmocar ... Ακούει κανείς;"

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
Αναδημοσίευση από το :
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5851

Θα έλεγα ότι είναι αρκετά σοβαρό το θέμα, δείχνει τι είδους αυτοκίνητα αρχίζουμε όλοι μας κ οδηγούμε ! :shock: :( :x


"Ψιτ! Kosmocar ... Ακούει κανείς;

Ημερομηνία: 31/05/2006

Από έναν αναγνώστη μας κάτοχο VW Golf V 2004 λάβαμε την παρακάτω καταγγελία - παράπονο: "Από τους πρώτους μήνες το αυτοκίνητό μου παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα τα οποία γίνονταν πιο σοβαρά. Από γρύλους των παραθύρων - αισθητήρα ΝΟx - Climatronic - μέχρι τον εγκέφαλο. Πολλές (10 - 15) επισκέψεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου και του προκάλεσαν και νέες ζημιές. Νέα προβλήματα εμφανίζονται συνεχώς και παλιά επανέρχονται. Επικοινώνησα πολλές φορές με την KOSMOCAR αλλά και την VW Γερμανίας ζητώντας επιστροφή και αντικατάσταση του οχήματος καθώς με έχει θέσει σε σοβαρό κίνδυνο. Η απάντηση της KOSMOCAR ήταν πως καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και μου πρότειναν να το πουλήσω ως μεταχειρισμένο και να αγοράσω ξανά καινούργιο. Έχω συγκεντρώσει δύο μεγάλους φακέλλους με διαγνωστικά από 15-20 βλάβες."

Με email μας στις 16/5/2006 ενημερώσαμε το Γραφείο Τύπου, όπως υποχρεωνόμασταν, της συγκεκριμένης εταιρείας ζητώντας απάντησή τους στο θέμα. Τους γνωστοποιήσαμε επίσης το όνομα του καταγγέλοντος καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέχρι τις 19/05/2006 δεν είχαμε πάρει απάντηση και αποφασίσαμε με νέο email μας να τους προειδοποιήσουμε πως εμείς θα δημοσιεύαμε την επιστολή είτε με την απάντηση τους είτε χωρίς αυτήν. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε (με πρωτοβουλία της εταιρείας) μας δόθηκε η διαβεβαίωση πως η καταγγελία έχει προωθηθεί στις αρμόδιες τεχνικές της υπηρεσίες και πως εξετάζεται. Δεν υπήρξε, όμως, συγκεκριμένη χρονική δέσμευση για την αποστολή μίας επίσημης απάντησης εκ μέρους της Kosmocar. Εμείς συμφωνήσαμε να δώσουμε περιθώριο στην εταιρεία έως τις 25/05/2006 για να μπορέσει να "αμυνθεί" όπως εκείνη νομίζει. Περιμέναμε κάποιες ημέρες ακόμη και προχθες (29/05/2006) στείλαμε το τελευταίο μας email δηλώνοντας πως η δημοσίευση θα γινόταν χθες (30/05/2006). Απάντηση δεν δόθηκε (παρόλο που επεκτείναμε το διάστημα αναμονής μας κατά μία επιπλέον ημέρα) και για αυτό απουσιάζει από το δημοσίευμα η επίσημη άποψη της Kosmocar.

Δεν μπορεί, όμως, να απουσιάσει η δική μας άποψη. Σε παλαιότερα κείμενά μας έχουμε, πολλάκις, αναφερθεί στα προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες (σχεδόν στο σύνολό τους). Προβλήματα που ανάγκασαν τον σύνδεσμό τους να πάρει μία σειρά από επείγοντα μέτρα ώστε να τα αντιμετωπίσει. Μόλις πριν από δύο μέρες, άλλωστε, είχαμε ανακοίνωση για ανάκληση 362.000 αυτοκινήτων VW στις ΗΠΑ. Συναντάμε καθημερινά το φαινόμενο αυτοκινήτων (και όχι μόνο γερμανικών) που φθάνουν στην αγορά με βιασύνη και με προσπάθεια να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους τους από κάθε πώληση. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, λέει ο λαός μας και τέτοιες ... τούμπες από βιασύνη βλέπουμε όλο και πιο συχνά. Μία παρόμοια ... τούμπα μας καταγγέλει ο αναγνώστης μας. Μέχρις εδώ ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η VW. Αυτή φέρει το βάρος της ευθύνης για την κατασκευή ενός προβληματικού αυτοκινήτου, μίας παρτίδας ή μίας ολόκληρης σειράς ενός μοντέλου. Η ευθύνη της Kosmocar πάει πάρα πέρα, σε αυτό που αποκαλείται after sales: Υποχρεούται να προσφέρει τις υπηρεσίες της ώστε και τα τυχόν προβλήματα της κατασκευάστριας εταιρείας να επιλύει και τους πελάτες της να προστατεύει και τους τεχνικούς της να εκπαιδεύει και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της να ελέγχει ... και ... και ... Σύμφωνα με την καταγγελία ο αναγνώστης μας επισκέφθηκε 10-15 φορές εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας όπου και "προκάλεσαν στο αυτοκίνητό του και νέες ζημιές". Ακόμη όταν απευθύνθηκε στην εταιρεία, για βοήθεια - για προστασία, απάντησαν πως "αντιλαμβάνονται το πρόβλημα" αλλά (άκουσον, άκουσον) του "πρότειναν να πουλήσει το αυτοκίνητό του ως μεταχειρισμένο και να αγοράσει ξανά καινούργιο". Σε μία τέτοια καταγγελία η Kosmocar αρνήθηκε (ή καθυστερεί) να απαντήσει. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή; Μήπως γιατί δεν είχε τι να απαντήσει; Μήπως είχε την λανθασμένη εντύπωση πως εμείς θα την "ξεχάσουμε" και δεν θα την δημοσιεύσουμε; Μήπως δεν έχει επικοινωνία με το δίκτυό της και δεν μπορεί να βρει τι έχει συμβεί; Σαν πολλά μήπως να πέφτουν στο τραπέζι. Η απάντηση της Kosmocar έτσι όπως αποκαλύπτεται στην καταγγελία δεν αντέχει σε κανενός είδους λογική κριτική απλά γιατί είναι απαράδεκτη. Θα δεχόμασταν ακόμα και ως απάντηση το ότι "κάναμε λάθος βρε παιδί μου ... Πήραμε τηλέφωνο τον καταγγέλοντα του δώσαμε τον καλύτερο τεχνικό μας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σύντομα θα ξεπερασθούν". Τότε να είστε σίγουροι πως δεν θα δημοσιεύαμε την καταγγελία (το έχουμε κάνει άλλωστε και με αρκετές άλλες εταιρείες). Ούτε Ρομπέν των Δασών είμαστε, ούτε Δον Κιχώτες, ούτε ανακριτές και διώκτες. Δεν είμαστε, όμως, ούτε τυφλοί για να μην βλέπουμε τα προβλήματα που έχει ο χώρος του αυτοκινήτου. Αυτά και θα τα αναδεικνύουμε και θα επανερχόμαστε σποραδικά στον πυρήνα τους μέχρι να επιλυθούν. Και δεν ξεχνάμε ...
Άλλη μία υπογραφή για ... ευνόητους λόγους

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕΓΚΟΥΛΗΣ

Σ.Σ.: Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως το παραπάνω κείμενο θα αναδημοσιευθεί σε πολλά forums σας ενημερώνουμε πως δεν έχουμε καμμία ένσταση για αυτό αρκεί να αναγράφετε την πηγή του (το κάνετε ήδη οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα)."
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
50
Καλά, εγώ μετά το πρώτο μου VW Polo και τα προβλήματα που είδα όχι μόνο στο δικό μου αλλά και σε πολλών γνωστών δεν ξαναπαίρνω Volkswagen παρά μόνο αν έρθουν τα πάνω κάτω!!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Παιδιά, προσέχετε τι γράφετε παρακαλώ, μόνο αν έχετε γραπτές αποδείξεις μπορείτε να λέτε κάτι, για να μην βάλετε το forum σε δύσκολη θέση. Επίσης δεν έχουμε κάποιον από την VW εδώ για να φαίνεται και η άλλη πλευρά. Ή μήπως έχουμε; Καλό θα είναι να κρατηθούν οι αποστάσεις πάντως. Για το καλό του avsite.
Ευχαριστώ
Ακης
 

Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.790
και μετα μου λετε γιατι τα λεω οικους ανοχης...

ειμαι μαρτυρας σε τουλαχιστον 20 περιπτωσης βλαβης μηχανισμου παραθυρου σε golf IV , V ,passat και σε καμια 10αρια περιπτωσεις βλαβων που αφορουν :klimatronik , κιβωτιο, κρεμμαγιερα, εγκεφαλο.
μονο το 18Τ το μοτερακι δε μασαει μια.

κατα τα αλλα... τουλαχιστον τα fiat εχουν φθηνα ανταλλακτικα και δεν κοστιζουνμια περιουσια.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Μάνος Σταυρόπουλος said:
Καλά, εγώ μετά το πρώτο μου VW Polo και τα προβλήματα που είδα όχι μόνο στο δικό μου αλλά και σε πολλών γνωστών δεν ξαναπαίρνω Volkswagen παρά μόνο αν έρθουν τα πάνω κάτω!!!
Και ενας φιλος ειχε lupo με πολλα προβληματα. Το πουλησε και πηρε Polo !!! Ως τωρα καλα παει.
Ενας αλλος πηρε το καινουριο Polo. Δεν εχει κανει πολλα χλμ ακομα. Θα δειξει.

Παναγιωτης Κροκος said:
ειμαι μαρτυρας σε τουλαχιστον 20 περιπτωσης βλαβης μηχανισμου παραθυρου σε golf IV , V ........
Εγω ξερω 3 πεσμενα παραθυρα......

Παντως το σερβις της VW ειναι φωτια....
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
13 χρόνια τώρα στο VAG Group χωρίς πολλά προβλήματα.

Golf GTi 2.0 16V MKIII
Passast Trendline 1.8T Tiptronic
Audi Allroad 2.7T Tiptronic

Καρέντα στον Πειραιά που το πηγαίνω είναι άψογοι, όπως επίσης και ο Γρατσίας (λίγο πιο ακριβός όμως)

Γενικά σερβις λίγο τσιμπημένα λόγω Γερμανικού, λόγω Καρέντα, δεν ξέρω?
 


Μηνύματα
15.034
Reaction score
20.790
α επισης σημαντικο:
ελαχιστα ανταλλακτικα εκτως αυτων που απαιτουνται στις συνηθεις εργασιες συντηρισεις στοκαρει ο εισαγωγεας (πχ το κιβωτιο που λεγαμε) ενω οι χρονοι back order αγγιζουν και ξεπερνουν το μηνα.
ασε το αλλο:
μας βουτηξανε 3 καπακια απο τις ζαντες στο πασσατ 18Τ (κιβωτιο και ενα γρυλλο παραθυρων ιστορικο)τα οποια και παργγειλαμε στον παζαροπουλο .
ε το πιστευετε δεν το πιστευετε:
την πρωτη φορα ηρθε ενα σωστο και ενα λαθος (απο γκολφ)
τη δευτερη φορα ηρθαν δυο λαθος!!!!( απο το φορτηγακι και απο πασσατ απλο (αλλες ζαντες)
την τριτη φορα ηρθε ενα σωστο
την τεταρτη ηρθε ξανα του γκολφ
την πεμπτη τελικα ηρθε το 3ο σωστο.
και ναι ολα ειχαν παραγγελθει την ιδια μερα με τον ιδιο σωστο κωδικο (ημουνα μαζι με τον αποθηκαριο του παζαροπουλου οτνα το κοιταγαμε στον υπολογιστη)

ειναι που ειναι ο ποιοτικος ελεγχος της μαμα εταιριας λιγο προβληματικος, ειναι ομως και ο εισαγωγεας ...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Pazaropoulos

εχετε δεί κάτι αυτοκολητα που κυκλοφορούν?



"my dear car has the dearest service"

δεν εχω καταλάβει αν αυτό είναι διαφήμηση του pazaropoulos ή το εχουν τυπώσει για δυσφήμηση???

the dearest service στα αγγλικά σημαίνει (ετσι ξέρω) πανάκριβο και όχι τίποτε άλλο?

Ξέρει κανείς?
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Η συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων VW τα τελευταία 5 χρόνια έχει γίνει για τον
,


πολλές βλάβες ..., καλά εκείνα τα παράθυρα ..., θρύλος.
Χειρότερη και απο την θυγατρική της Skoda, η οποία σημειωτέον είναι πολύ πιο αξιόπιστη.
 

Μηνύματα
1.102
Reaction score
0
ak1s said:
Παιδιά, προσέχετε τι γράφετε παρακαλώ, μόνο αν έχετε γραπτές αποδείξεις μπορείτε να λέτε κάτι, για να μην βάλετε το forum σε δύσκολη θέση. Επίσης δεν έχουμε κάποιον από την VW εδώ για να φαίνεται και η άλλη πλευρά. Ή μήπως έχουμε; Καλό θα είναι να κρατηθούν οι αποστάσεις πάντως. Για το καλό του avsite.
Ευχαριστώ
Ακης
Εγώ απλά αναδημοσίευσα το παραπάνω κείμενο έχοντας την συγκατάθεση του συγγραφέα του αφού έγραψε : "Σ.Σ.: Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως το παραπάνω κείμενο θα αναδημοσιευθεί σε πολλά forums σας ενημερώνουμε πως δεν έχουμε καμμία ένσταση για αυτό αρκεί να αναγράφετε την πηγή του (το κάνετε ήδη οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα).".
 

V

VIDEOMIX

Guest
Και ακουνε και απαντανε.... 8)

Στο ιδιο site http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5852 υπαρχει και η παρακατω απαντηση της Κοσμοκαρ :

Η KOSMOCAR AE είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα που αφορούν παρατηρήσεις πελατών και είναι πάντα στη διάθεση τους τόσο μέσω του Δικτύου Συνεργατών Service της όσο και μέσω της 24ωρης Γραμμής Επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών, στα πλαίσια του δυνατού και λογικού. Σχετικά με τις παρατηρήσεις του κυρίου <όνομα καταγγέλοντος>, συλλέξαμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service που τον εξυπηρέτησαν έως σήμερα και αφού μελετήσαμε πολύ προσεκτικά όλα τα δεδομένα της υπόθεσης θα θέλαμε να εκφράσουμε μέσω του site σας την επίσημη άποψη μας.

Από τα αναφερόμενα προβλήματα, εκείνο το οποίο αξιολογείται ως σημαντικό για την κίνηση του αυτοκινήτου αφορά στη λειτουργία του κινητήρα και σχετίζεται με χρήση κακής ποιότητας καυσίμων. Χρήση μη προδιαγραφόμενης ποιότητας βενζίνης οδήγησε στη δημιουργία καταλοίπων καύσης, τα οποία επικάθησαν στα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων (πεταλούδα γκαζιού μέσω της επαναφοράς καυσαερίων , αισθητήρες λ και ΝΟx), και προκάλεσαν δυσλειτουργίες τόσο στον αισθητήρα NOX, αλλά και στην ηλεκτρονική μονάδα που ελέγχει όλες τις λειτουργίες του κινητήρα.
Υπήρξαν επίσης παρατηρήσεις από πλευράς του πελάτη:
οι οποίες ουδέποτε διαπιστώθηκαν στο συνεργείο (πχ. λειτουργία εσωτερικού φωτισμού, θόρυβος κινητήρα),
οι οποίες αφορούσαν φυσιολογικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (πχ. ήχος προερχόμενος από τους αεραγωγούς εισαγωγής αέρα της κλιματιστικής μονάδας),
παρατηρήσεις οι οποίες αφορούσαν σημειακά ξεφλουδίσματα – εκδορές (πχ του καλύμματος αερόσακου και διαφόρων άλλων πλαστικών μερών), ζημιές για τις οποίες υπεισέρχεται και ο παράγοντας χρήση
οι οποίες διαπιστώθηκαν στο συνεργείο (δυσλειτουργία παραθύρων, δυσλειτουργία κλαπέτων κλιματισμού)
H KOSMOCAR A.E και οι Εξουσιοδοτημένοι Συνεργάτες Service προέβησαν σε άμεσες και επιτυχείς επισκευαστικές εργασίες, οι οποίες καλύφθηκαν στα πλαίσια της εγγύησης σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου. Επιπροσθέτως χορηγήθηκε αυτοκίνητο εξυπηρέτησης όποτε χρειάστηκε, χωρίς καμία χρέωση του πελάτη. Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι ουδέποτε υπήρξε αδιαφορία ή ολιγωρία προς το πρόσωπο του κύριου <όνομα καταγγέλοντος>, αντιθέτως δε πάντα προσπαθήσαμε να τον εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η εμφάνιση μεμονωμένων προβλημάτων είναι ένα στατιστικό ενδεχόμενο για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, άλλωστε αυτή είναι η έννοια ύπαρξης της εργοστασιακής εγγύησης. Αναγνωρίζουμε ότι το γεγονός αυτό μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά στην ψυχολογία του ιδιοκτήτη ενός νέου αυτοκινήτου, ο ρόλος μας όμως ως after sales είναι να αντιμετωπίζουμε άμεσα και αποτελεσματικά τα όποια προβλήματα. Αυτό πράξαμε και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Βάσει αυτής της λογικής και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο του κυρίου <όνομα καταγγέλοντος> είναι πλήρως επισκευασμένο και λειτουργικό, απαντήσαμε αρνητικά στο αίτημα του για αντικατάσταση αυτοκινήτου.

Μετά Τιμής,

Γιάννης Παπαδογιάννης
Διευθυντής Service

Σ.Σ.: Ευχαριστούμε την Kosmocar για την απάντησή της αν και θεωρούμε πως θα έπρεπε να είχε δοθεί νωρίτερα. Μας εξηγήθηκε ωστόσο πως η "η συγκέντρωση όλων των στοιχείων από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τα οποία επισκέφθηκε ο κύριος <όνομα καταγγέλοντος> και η επιμελής αξιολόγηση των στοιχείων είναι μια εργασία πολλές φορές χρονοβόρα". Το δεχόμαστε και λυπούμεθα που αυτή δεν έφθασε πριν την δημοσίευση του κειμένου μας. Στην ουσία της υπόθεσης δεν πρόκειται να μπούμε παραπάνω. Ο ρόλος μας τελείωσε εδώ. Το αναγνωστικό μας κοινό άκουσε και τις δύο πλευρές και μπορεί να οδηγηθεί στα δικά του συμπεράσματα. Έτσι κι αλλιώς η αλήθεια είναι πολλές φορές υποκειμενική και όχι αντικειμενική.
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Εγώ θα ήθελα να δω τέτοιου είδους προβλήματα από μία διαφορετική σκοπιά. Καταλαβαίνω ότι και γι' αυτό όπως και πολλά άλλα προβλήματα της καθημερινότητας μας, καταφεύγουμε στους δημοσιογράφους για να βοηθηθούμε στη λύση τους. Προσωπικά το βρίσκω τουλάχιστον λυπηρό, να μην υπάρχουν θεσμοθετημένα όργανα, όπου ο πολίτης θα μπορούσε να καταφύγει αναζητώντας το δίκιο του. Ή όπου υπάρχουν είτε δεν τα γνωρίζουμε είτε δεν τα εμπιστευόμαστε. Νομίζω/πιστεύω ότι όλα αυτά συντίνουν στο να αισθάνετε ο καθένας από μας ότι δεν ζεί σε κράτος δικαίου αλλά σε μία χώρα που τον αφήνει έρμαιο των ορέξεων των όποιων τυχοδιοκτών. :cry:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
ezervoud said:
......... Προσωπικά το βρίσκω τουλάχιστον λυπηρό, να μην υπάρχουν θεσμοθετημένα όργανα, όπου ο πολίτης θα μπορούσε να καταφύγει αναζητώντας το δίκιο του. Ή όπου υπάρχουν είτε δεν τα γνωρίζουμε είτε δεν τα εμπιστευόμαστε. ..........
Και ομως υπαρχουν. Ειναι τα δικαστηρια. Το κακο ομως ειναι οτι ΠΑΝΤΑ και σε ΟΛΕΣ τις περιπτωσεις παιρνουν το μερος του καταναλωτη και οχι της "εταιρειας". Παιρνουν το μερος του "αδυναμου". Ακομα και για κατι που ειναι σπασμενο, και ΤΙΠΟΤΑ δε σπαει μονο του θα δικαιωσουν τον καταναλωτη. Ωραια δικαιοσυνη.
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Μία από τις βασικές αρχές της δικαιοσύνης είναι η αμεσότητα (σε σχέση με το συμβάν) της απονομής της. Απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, τα δικαστήρια μας, λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας, καθυστερούν σημαντικά να κάνουν το έργο τους.
Θα ήθελα να πιστεύω ότι κάνουν σωστά τη δουλειά τους και δεν μεροληπτούν υπέρ ισχυρών ή αδυνάτων...
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.422
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top