- Μηνύματα
- 1.102
- Reaction score
- 0
Αναδημοσίευση από το :
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5851
Θα έλεγα ότι είναι αρκετά σοβαρό το θέμα, δείχνει τι είδους αυτοκίνητα αρχίζουμε όλοι μας κ οδηγούμε ! :shock: :x
"Ψιτ! Kosmocar ... Ακούει κανείς;
Ημερομηνία: 31/05/2006
Από έναν αναγνώστη μας κάτοχο VW Golf V 2004 λάβαμε την παρακάτω καταγγελία - παράπονο: "Από τους πρώτους μήνες το αυτοκίνητό μου παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα τα οποία γίνονταν πιο σοβαρά. Από γρύλους των παραθύρων - αισθητήρα ΝΟx - Climatronic - μέχρι τον εγκέφαλο. Πολλές (10 - 15) επισκέψεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου και του προκάλεσαν και νέες ζημιές. Νέα προβλήματα εμφανίζονται συνεχώς και παλιά επανέρχονται. Επικοινώνησα πολλές φορές με την KOSMOCAR αλλά και την VW Γερμανίας ζητώντας επιστροφή και αντικατάσταση του οχήματος καθώς με έχει θέσει σε σοβαρό κίνδυνο. Η απάντηση της KOSMOCAR ήταν πως καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και μου πρότειναν να το πουλήσω ως μεταχειρισμένο και να αγοράσω ξανά καινούργιο. Έχω συγκεντρώσει δύο μεγάλους φακέλλους με διαγνωστικά από 15-20 βλάβες."
Με email μας στις 16/5/2006 ενημερώσαμε το Γραφείο Τύπου, όπως υποχρεωνόμασταν, της συγκεκριμένης εταιρείας ζητώντας απάντησή τους στο θέμα. Τους γνωστοποιήσαμε επίσης το όνομα του καταγγέλοντος καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέχρι τις 19/05/2006 δεν είχαμε πάρει απάντηση και αποφασίσαμε με νέο email μας να τους προειδοποιήσουμε πως εμείς θα δημοσιεύαμε την επιστολή είτε με την απάντηση τους είτε χωρίς αυτήν. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε (με πρωτοβουλία της εταιρείας) μας δόθηκε η διαβεβαίωση πως η καταγγελία έχει προωθηθεί στις αρμόδιες τεχνικές της υπηρεσίες και πως εξετάζεται. Δεν υπήρξε, όμως, συγκεκριμένη χρονική δέσμευση για την αποστολή μίας επίσημης απάντησης εκ μέρους της Kosmocar. Εμείς συμφωνήσαμε να δώσουμε περιθώριο στην εταιρεία έως τις 25/05/2006 για να μπορέσει να "αμυνθεί" όπως εκείνη νομίζει. Περιμέναμε κάποιες ημέρες ακόμη και προχθες (29/05/2006) στείλαμε το τελευταίο μας email δηλώνοντας πως η δημοσίευση θα γινόταν χθες (30/05/2006). Απάντηση δεν δόθηκε (παρόλο που επεκτείναμε το διάστημα αναμονής μας κατά μία επιπλέον ημέρα) και για αυτό απουσιάζει από το δημοσίευμα η επίσημη άποψη της Kosmocar.
Δεν μπορεί, όμως, να απουσιάσει η δική μας άποψη. Σε παλαιότερα κείμενά μας έχουμε, πολλάκις, αναφερθεί στα προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες (σχεδόν στο σύνολό τους). Προβλήματα που ανάγκασαν τον σύνδεσμό τους να πάρει μία σειρά από επείγοντα μέτρα ώστε να τα αντιμετωπίσει. Μόλις πριν από δύο μέρες, άλλωστε, είχαμε ανακοίνωση για ανάκληση 362.000 αυτοκινήτων VW στις ΗΠΑ. Συναντάμε καθημερινά το φαινόμενο αυτοκινήτων (και όχι μόνο γερμανικών) που φθάνουν στην αγορά με βιασύνη και με προσπάθεια να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους τους από κάθε πώληση. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, λέει ο λαός μας και τέτοιες ... τούμπες από βιασύνη βλέπουμε όλο και πιο συχνά. Μία παρόμοια ... τούμπα μας καταγγέλει ο αναγνώστης μας. Μέχρις εδώ ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η VW. Αυτή φέρει το βάρος της ευθύνης για την κατασκευή ενός προβληματικού αυτοκινήτου, μίας παρτίδας ή μίας ολόκληρης σειράς ενός μοντέλου. Η ευθύνη της Kosmocar πάει πάρα πέρα, σε αυτό που αποκαλείται after sales: Υποχρεούται να προσφέρει τις υπηρεσίες της ώστε και τα τυχόν προβλήματα της κατασκευάστριας εταιρείας να επιλύει και τους πελάτες της να προστατεύει και τους τεχνικούς της να εκπαιδεύει και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της να ελέγχει ... και ... και ... Σύμφωνα με την καταγγελία ο αναγνώστης μας επισκέφθηκε 10-15 φορές εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας όπου και "προκάλεσαν στο αυτοκίνητό του και νέες ζημιές". Ακόμη όταν απευθύνθηκε στην εταιρεία, για βοήθεια - για προστασία, απάντησαν πως "αντιλαμβάνονται το πρόβλημα" αλλά (άκουσον, άκουσον) του "πρότειναν να πουλήσει το αυτοκίνητό του ως μεταχειρισμένο και να αγοράσει ξανά καινούργιο". Σε μία τέτοια καταγγελία η Kosmocar αρνήθηκε (ή καθυστερεί) να απαντήσει. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή; Μήπως γιατί δεν είχε τι να απαντήσει; Μήπως είχε την λανθασμένη εντύπωση πως εμείς θα την "ξεχάσουμε" και δεν θα την δημοσιεύσουμε; Μήπως δεν έχει επικοινωνία με το δίκτυό της και δεν μπορεί να βρει τι έχει συμβεί; Σαν πολλά μήπως να πέφτουν στο τραπέζι. Η απάντηση της Kosmocar έτσι όπως αποκαλύπτεται στην καταγγελία δεν αντέχει σε κανενός είδους λογική κριτική απλά γιατί είναι απαράδεκτη. Θα δεχόμασταν ακόμα και ως απάντηση το ότι "κάναμε λάθος βρε παιδί μου ... Πήραμε τηλέφωνο τον καταγγέλοντα του δώσαμε τον καλύτερο τεχνικό μας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σύντομα θα ξεπερασθούν". Τότε να είστε σίγουροι πως δεν θα δημοσιεύαμε την καταγγελία (το έχουμε κάνει άλλωστε και με αρκετές άλλες εταιρείες). Ούτε Ρομπέν των Δασών είμαστε, ούτε Δον Κιχώτες, ούτε ανακριτές και διώκτες. Δεν είμαστε, όμως, ούτε τυφλοί για να μην βλέπουμε τα προβλήματα που έχει ο χώρος του αυτοκινήτου. Αυτά και θα τα αναδεικνύουμε και θα επανερχόμαστε σποραδικά στον πυρήνα τους μέχρι να επιλυθούν. Και δεν ξεχνάμε ...
Άλλη μία υπογραφή για ... ευνόητους λόγους
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕΓΚΟΥΛΗΣ
Σ.Σ.: Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως το παραπάνω κείμενο θα αναδημοσιευθεί σε πολλά forums σας ενημερώνουμε πως δεν έχουμε καμμία ένσταση για αυτό αρκεί να αναγράφετε την πηγή του (το κάνετε ήδη οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα)."
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5851
Θα έλεγα ότι είναι αρκετά σοβαρό το θέμα, δείχνει τι είδους αυτοκίνητα αρχίζουμε όλοι μας κ οδηγούμε ! :shock: :x
"Ψιτ! Kosmocar ... Ακούει κανείς;
Ημερομηνία: 31/05/2006
Από έναν αναγνώστη μας κάτοχο VW Golf V 2004 λάβαμε την παρακάτω καταγγελία - παράπονο: "Από τους πρώτους μήνες το αυτοκίνητό μου παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα τα οποία γίνονταν πιο σοβαρά. Από γρύλους των παραθύρων - αισθητήρα ΝΟx - Climatronic - μέχρι τον εγκέφαλο. Πολλές (10 - 15) επισκέψεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου και του προκάλεσαν και νέες ζημιές. Νέα προβλήματα εμφανίζονται συνεχώς και παλιά επανέρχονται. Επικοινώνησα πολλές φορές με την KOSMOCAR αλλά και την VW Γερμανίας ζητώντας επιστροφή και αντικατάσταση του οχήματος καθώς με έχει θέσει σε σοβαρό κίνδυνο. Η απάντηση της KOSMOCAR ήταν πως καταλαβαίνουν πως το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και μου πρότειναν να το πουλήσω ως μεταχειρισμένο και να αγοράσω ξανά καινούργιο. Έχω συγκεντρώσει δύο μεγάλους φακέλλους με διαγνωστικά από 15-20 βλάβες."
Με email μας στις 16/5/2006 ενημερώσαμε το Γραφείο Τύπου, όπως υποχρεωνόμασταν, της συγκεκριμένης εταιρείας ζητώντας απάντησή τους στο θέμα. Τους γνωστοποιήσαμε επίσης το όνομα του καταγγέλοντος καθώς και το κινητό του τηλέφωνο. Μέχρι τις 19/05/2006 δεν είχαμε πάρει απάντηση και αποφασίσαμε με νέο email μας να τους προειδοποιήσουμε πως εμείς θα δημοσιεύαμε την επιστολή είτε με την απάντηση τους είτε χωρίς αυτήν. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε (με πρωτοβουλία της εταιρείας) μας δόθηκε η διαβεβαίωση πως η καταγγελία έχει προωθηθεί στις αρμόδιες τεχνικές της υπηρεσίες και πως εξετάζεται. Δεν υπήρξε, όμως, συγκεκριμένη χρονική δέσμευση για την αποστολή μίας επίσημης απάντησης εκ μέρους της Kosmocar. Εμείς συμφωνήσαμε να δώσουμε περιθώριο στην εταιρεία έως τις 25/05/2006 για να μπορέσει να "αμυνθεί" όπως εκείνη νομίζει. Περιμέναμε κάποιες ημέρες ακόμη και προχθες (29/05/2006) στείλαμε το τελευταίο μας email δηλώνοντας πως η δημοσίευση θα γινόταν χθες (30/05/2006). Απάντηση δεν δόθηκε (παρόλο που επεκτείναμε το διάστημα αναμονής μας κατά μία επιπλέον ημέρα) και για αυτό απουσιάζει από το δημοσίευμα η επίσημη άποψη της Kosmocar.
Δεν μπορεί, όμως, να απουσιάσει η δική μας άποψη. Σε παλαιότερα κείμενά μας έχουμε, πολλάκις, αναφερθεί στα προβλήματα ελέγχου ποιότητας που αντιμετωπίζουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες (σχεδόν στο σύνολό τους). Προβλήματα που ανάγκασαν τον σύνδεσμό τους να πάρει μία σειρά από επείγοντα μέτρα ώστε να τα αντιμετωπίσει. Μόλις πριν από δύο μέρες, άλλωστε, είχαμε ανακοίνωση για ανάκληση 362.000 αυτοκινήτων VW στις ΗΠΑ. Συναντάμε καθημερινά το φαινόμενο αυτοκινήτων (και όχι μόνο γερμανικών) που φθάνουν στην αγορά με βιασύνη και με προσπάθεια να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους τους από κάθε πώληση. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, λέει ο λαός μας και τέτοιες ... τούμπες από βιασύνη βλέπουμε όλο και πιο συχνά. Μία παρόμοια ... τούμπα μας καταγγέλει ο αναγνώστης μας. Μέχρις εδώ ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η VW. Αυτή φέρει το βάρος της ευθύνης για την κατασκευή ενός προβληματικού αυτοκινήτου, μίας παρτίδας ή μίας ολόκληρης σειράς ενός μοντέλου. Η ευθύνη της Kosmocar πάει πάρα πέρα, σε αυτό που αποκαλείται after sales: Υποχρεούται να προσφέρει τις υπηρεσίες της ώστε και τα τυχόν προβλήματα της κατασκευάστριας εταιρείας να επιλύει και τους πελάτες της να προστατεύει και τους τεχνικούς της να εκπαιδεύει και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων της να ελέγχει ... και ... και ... Σύμφωνα με την καταγγελία ο αναγνώστης μας επισκέφθηκε 10-15 φορές εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρείας όπου και "προκάλεσαν στο αυτοκίνητό του και νέες ζημιές". Ακόμη όταν απευθύνθηκε στην εταιρεία, για βοήθεια - για προστασία, απάντησαν πως "αντιλαμβάνονται το πρόβλημα" αλλά (άκουσον, άκουσον) του "πρότειναν να πουλήσει το αυτοκίνητό του ως μεταχειρισμένο και να αγοράσει ξανά καινούργιο". Σε μία τέτοια καταγγελία η Kosmocar αρνήθηκε (ή καθυστερεί) να απαντήσει. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή; Μήπως γιατί δεν είχε τι να απαντήσει; Μήπως είχε την λανθασμένη εντύπωση πως εμείς θα την "ξεχάσουμε" και δεν θα την δημοσιεύσουμε; Μήπως δεν έχει επικοινωνία με το δίκτυό της και δεν μπορεί να βρει τι έχει συμβεί; Σαν πολλά μήπως να πέφτουν στο τραπέζι. Η απάντηση της Kosmocar έτσι όπως αποκαλύπτεται στην καταγγελία δεν αντέχει σε κανενός είδους λογική κριτική απλά γιατί είναι απαράδεκτη. Θα δεχόμασταν ακόμα και ως απάντηση το ότι "κάναμε λάθος βρε παιδί μου ... Πήραμε τηλέφωνο τον καταγγέλοντα του δώσαμε τον καλύτερο τεχνικό μας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σύντομα θα ξεπερασθούν". Τότε να είστε σίγουροι πως δεν θα δημοσιεύαμε την καταγγελία (το έχουμε κάνει άλλωστε και με αρκετές άλλες εταιρείες). Ούτε Ρομπέν των Δασών είμαστε, ούτε Δον Κιχώτες, ούτε ανακριτές και διώκτες. Δεν είμαστε, όμως, ούτε τυφλοί για να μην βλέπουμε τα προβλήματα που έχει ο χώρος του αυτοκινήτου. Αυτά και θα τα αναδεικνύουμε και θα επανερχόμαστε σποραδικά στον πυρήνα τους μέχρι να επιλυθούν. Και δεν ξεχνάμε ...
Άλλη μία υπογραφή για ... ευνόητους λόγους
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕΓΚΟΥΛΗΣ
Σ.Σ.: Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως το παραπάνω κείμενο θα αναδημοσιευθεί σε πολλά forums σας ενημερώνουμε πως δεν έχουμε καμμία ένσταση για αυτό αρκεί να αναγράφετε την πηγή του (το κάνετε ήδη οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα)."