Αναζήτηση καινούργιων ηχείων

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
954
Reaction score
518
Λέω ρε παιδί μου...πες πως ακούς ηχεία σε ένα κατάστημα και σου αρέσουν. Τα αγοράζεις,τα ακους στο χώρο σου και δεν.... Τι κάνεις; Αρχίζεις να δοκιμάζεις ενισχυτές, καλώδια,πολυπριζα...να δεις τι φταίει ρε αδερφέ. Και τελικά άκρη δε βγάζεις και αποφασίζεις να αλλάξεις ηχεία γιατί δεν ταιργιαξαν... Και επιλέγεις πάλι με το ίδιο λάθος σκεπτικό...και πάλι αγοράζεις ηχείο που το γουσταρες εκεί που το άκουσες, αλλά όταν το πας σπίτι σου πάλι δεν σε ικανοποιεί. Και αρχίζεις πάλι να ψάχνεις τι φταίει αλλά δεν...
Αλήθεια το θεωρείς απίθανο το σενάριο;
Oχι....μπορεις ομως να εστιασεις σε 2-3 ηχεια και μετα να τα ακουσεις στον χωρο σου. Υπαρχουν αρκετοι αντιπροσωποι που το κανουν. Απλα ειναι ταλαιπωρια
 

Μηνύματα
928
Reaction score
935
...Δεν υπαρχει hiendas ουτε μονιτορας ουτε τπτ. Ο καθενας διαλεγει τι θελει. Αλλος αντιγραφει τι κανει ο αλλος μιας και εδω ειναι μια μικρη κοινωνια. Αλλος θελει να παρει πορσε και να της βαλει 14αρες...αλλος παιρνει φιατ και βαζει μηχανη απο πορσε..
Αυτός που παίρνει φίατ και βάζει μηχανή από πόρσε λέγεται εγκληματίας γιατί κυκλοφορεί κίνδυνος θάνατος..
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Η πλάκα σε όλη την υπόθεση δεν έχει όρια.... καλά πιστεύετε αλήθεια ότι με ένα σετ ενεργά που κάνουν 3 χιλιάρικα θα πάρετε υπερ-ηχεία ή ότι θα κάνετε την αγορά του αιώνα? Έχετε υπόψιν σας ότι αγοράζετε μεγάφωνα που όλα μαζί κάνουν ένα 500αρικο και πολλά λέω...άντε μη τρελαθούμε κιόλας όταν ένα σοβαρό τουίτερ κάνει τουλάχιστον ένα 500αρικο σκέτο
Μόνιτορ ηχεία είναι δεν είναι προσομοίωση του μεγάρου μουσικής έλεος
Όντως έχει πλάκα.
Η αλήθεια βέβαια είναι κάπου στην μέση, δηλαδή από την μια "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά" και από την άλλη "με κλανιές αυγά δεν βάφεις". ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Κ. Bhutia, όλοι ευπρόσδεκτοι φυσικά.
Όταν δεν έχουμε ισοσκελές τρίγωνο ακρόασης τα φασικά προβλήματα που προκύπτουν μπορούν να φτάσουν μέχρι την ακύρωση σε κάποιες συχνότητες; Δλδ σε κάποιες συχνότητες η ολίσθηση της φάσης να προκαλεί ίδια προβλήματα με την αντίστροφη πολικότητα.
Βέβαια το ζόρι είναι πως θα τις ξεχωρίσουμε από τις ακυρώσεις του χώρου:errwhat:
Κεριά και λιβάνια...:lolsign:
Δεν πρόκειται για κάποιο πρωτόγνωρο συμβάν.Ανισότητα στα σκέλη του τριγώνου ακρόασης σημαίνει διαφορά στην απόσταση που θα έχει να διανύσει ο εκπεμπόμενος ήχος από καθένα ηχείο.Αυτή η διαφορά απόστασης ισοδυναμεί με χρονική υστέρηση μεταξύ των επιμέρους ηχητικών κυμάτων.Λαμβάνοντας π.χ. την απλή περίπτωση στερεοφωνικού ζεύγους ηχείων χωρίς ανεξάρτητη υποβαθύφωνη μονάδα και την ταχύτητα του ήχου υπό τυπικές οικιακές συνθήκες γύρω στα 340 μέτρα ανά δευτερόλεπτο,υπολογίζουμε ότι ένα χιλιοστό δευτερολέπτου αντιστοιχεί σε 34 εκατοστά μήκους.

Εφόσον στο παράδειγμά μας η κεφαλή του ακροατή βρίσκεται σε απόσταση από το ένα ηχείο μεγαλύτερη κατά 34 εκατοστά σε σχέση με το άλλο ηχείο,μια χρονική υστέρηση 1 msec θα θέτει σε διαφορά φάσης 180 μοιρών τις συνιστώσες του σήματος που θα βρίσκονται σε συχνότητα 500 Hz - αφού το ομόλογο με την τελευταία κύμα θα επαναλαμβάνει τον κύκλο του κάθε 2 χιλιοστά δευτερολέπτου.Παρόμοιες ακυρώσεις θα ισχύουν για όλα τα περιττά συχνοτικά πολλαπλάσια των 500 Hz ,δηλ 1500 - 2500 - 3500 Hz κ.ο.κ.

Αντιθέτως,απολύτως συμφασικές θα παραμένουν οι συνιστώσες που ανήκουν σε άρτια πολλαπλάσια,ξεκινώντας από εκείνη των 1000 Hz -κύμα περιοδικώς επαναλαμβανόμενο κάθε 1msec οπότε η καθυστέρηση θα συμπίπτει πάντα με την επόμενη περίοδο - ανερχόμενες διαδοχικά σε 2000 - 3000 - 4000 Hz κ.ο.κ.
Για τις ενδιάμεσες συχνότητες θα ισχύουν φασικές αποκλίσεις σε διαφοροποιούμενους βαθμούς.Κάτι τέτοιο συνεπάγεται την αντίληψη τονικών διαφοροποιήσεων ως προς το περιεχόμενο του σήματος.Το φαινόμενο θα γινόταν πιο έντονο για πληροφορίες περιεχόμενες στον ίδιο βαθμό στα επιμέρους κανάλια. Μεγαλύτερες τιμές χρονικής υστέρησης πάνω από δεδομένο όριο θα ενεργοποιούν το φαινόμενο Προτεραιότητας κατά τα γνωστά στο νήμα "Λειτουργία της Ακοής" ,οπότε οι υψηλές συχνοτικές συνιστώσες πάνω από το αυτό το όριο θα έτειναν να εκλαμβάνονται ως ηχώ αντί για χαρακτηριστική τονική διαφοροποίηση.

Το ακουστικό μας σύστημα είναι βεβαίως εξελιγμένο κατά τρόπον ώστε να προσαρμόζεται εν μέρει σε ανάλογα φαινόμενα κατά τη χωρική αντίληψη,ανταποκρινόμενο κιόλας σε εναλλακτικά συνθηματικά όπως μια αύξηση στάθμης για το πιο απομακρυσμένο κανάλι ή αντισταθμίσεις σε πιθανή μετακίνηση ως προς την απόκριση επί κι εκτός του άξονα μέσω κατάλληλης κλίσης των ηχείων προς τα έσω.

Σοβαρές φασικές αποκλίσιες μπορούν να προκύψουν επίσης και σε περιπτώσεις όπως ακατάλληλη υλοποίηση κροσόβερ,ακρόαση σε ακτίνα μικρότερη από την τιμή που υπαγορεύει η απόσταση ανάμεσα στα ακουστικά κέντρα tweeter - mid/woofer σε δεδομένο ηχείο.κτλ.

Πώς θα μπορούσε να διερευνηθεί η διάκριση των ανωτέρω φαινομένων από ανάλογες φασικές αποκλίσεις εξαιτίας του χώρου ακρόασης;Θα προτεινόταν αναπαραγωγή από το στερεοφωνικό ζεύγος μονοφωνικού σήματος με τόνους σταδιακά ανερχόμενης συχνότητας κι εναλλασσόμενη σύγκριση με την απόδοση του ίδιου σήματος όπου όμως το ένα ηχείο θα ήταν συνδεδεμένο με αντίστροφη της κανονικής πολικότητα.
...

τσοπάνης ο [tsopánis] & τσομπάνης ο [tsobánis] Ο11 & τσοπάνος ο [tso pános] &τσομπάνος ο [tsobános] Ο18 πληθ. και τσοπαναραίοι και τσομπαναραίοι θηλ.τσοπάνισσα [tsopánisa] & τσομπάνισσα [tsobánisa] Ο27 : α. (οικ.) αυτός που φυλάει τα πρόβατα και τα γίδια όταν βόσκουν και γενικότερα, αυτός που ασχολείται με την εκτροφή τους· βοσκός: H κάπα / η γκλίτσα / η καλύβα του τσοπάνη. Οι τσοπαναραίοι κατεβαίνουν στα χειμαδιά. β. (μειωτ.) για άνθρωπο αγροίκο, άξεστο.τσοπανάκος ο YΠΟKΟΡ.

[τουρκ. çoban -ης, -ος και αποηχηροπ. του μεσοφ. [b > p] αναλ. προς άλλες λ. με παρόμοια εναλλ.· τσοπάν(ης), τσομπάν(ης) -ισσα· τσοπάν(ος) -άκος]

Υπάρχει και το

τσοπανόπουλο το [tsopanópulo] & τσομπανόπουλο το [tsobanópulo] Ο41 : α. μικρός τσοπάνης· τσοπανάκος. β. ο γιος του τσοπάνη. γ. (πληθ.) μικροί τσοπάνηδες ή παιδιά τσοπάνη, ανεξαρτήτως φύλου.
[τσοπάν(ος), τσομπάν(ος) -όπουλο]

Καθώς και το

τσοπανόσκυλο το [tsopanóskilo] & τσομπανόσκυλο το [tsobanóskilo] Ο41 :μεγαλόσωμος σκύλος που τον χρησιμοποιούν οι τσοπάνηδες για να φυλάει κοπάδια από πρόβατα και γίδια· μαντρόσκυλο1α.

[τσοπάν(ος), τσομπάν(ος) -ο- + σκυλ(ί) -ο]

Παρακαλώ πολύ! :welcome:
Και πολύ...ΤσοπαναRave,λέμε.:D
Να λογαριάζεται όμως και η περιώνυμη...γκλίτσα που προξενεί συχνά σημάδια φαγούρας σε κάποιους επιρρεπείς...:sneaky:
90% ο χωρος σε σχεση με το ηχειο θες να πεις.και αυτο δεν ισχυει μονο στα χαμηλα...
Το δυσχερές στοιχείο στην όλη κατάσταση ξέρεις ποιο είναι;Ότι υπεισέρχεται εκείνη η ρημάδα η κρίσιμη συχνότητα μετάβασης Schroeder που ορίζει ότι ο χώρος ανταποκρίνεται με ολότελα διαφορετικό τρόπο ανάμεσα στη ζώνη που βρίσκεται από κάτω κι εκείνη που βρίσκεται από πάνω...Απαιτώντας κιόλας διαφορετικές μεθόδους αντιμετώπισης...
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
ΤσοπαναRave
:thumbsup: ;)

υπεισέρχεται εκείνη η ρημάδα η κρίσιμη συχνότητα μετάβασης Schroeder που ορίζει ότι ο χώρος ανταποκρίνεται με ολότελα διαφορετικό τρόπο ανάμεσα στη ζώνη που βρίσκεται από κάτω κι εκείνη που βρίσκεται από πάνω...Απαιτώντας κιόλας διαφορετικές μεθόδους αντιμετώπισης...
ΟΚ, ηνάφ ιζ ηνάφ .... ακουστικά θα πάρω! :king::imtheking:
 



Μηνύματα
11.121
Reaction score
14.738
Define τσοπάνη.


Και γενικά , ηρεμήστε λιγάκι .
Για hi fi μιλάμε .
Αυτό λέω και εγώ.. Για hi fi..εεε
Define τσοπάνη.


Και γενικά , ηρεμήστε λιγάκι .
Για hi fi μιλάμε .
Εεε ναι.. Το μ χάλασε όλη την αισθητική του θέματος .. Όλα καλά πριν το μ..τέλος πάντων καλή καρδιά ..και τέλος
 



Μηνύματα
11.121
Reaction score
14.738
ριξε με ενα μπαν..ρε φιλε μου ...ετσι για την ταβλα σου...και πες μου στα ισα ..στο εριξα γιατι δεν γουσταρω τα μουτρα σου να σου βγαλω και το καπελο:hi:και να το γουσταρω και γω..μεγαλα παιδια ειμαστε μην παιζουμε με τις λεξεις..ασε τα κοκοκο , τσομπανης , τσομπανηδες κτλπ
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
ριξε με ενα μπαν..ρε φιλε μου ...ετσι για την ταβλα σου...και πες μου στα ισα ..στο εριξα γιατι δεν γουσταρω τα μουτρα σου να σου βγαλω και το καπελο:hi:και να το γουσταρω και γω..μεγαλα παιδια ειμαστε μην παιζουμε με τις λεξεις..ασε τα κοκοκο , τσομπανης , τσομπανηδες κτλπ
Τα μούτρα σου δεν τα ξέρω για να μην τα γουστάρω.
Πάρε και το ban που ζητάς.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Δεν μπορω να καταλαβω... για ηχεια του γουστου μου μιλουσαμε...μετα εγινε ντορος (με υφος περιεργο) για τα μονιτορ (ενω εγραψα οτι αναζητω κατι συγκεκριμενο...οπως και να εχει ειναι ευπροσδεκτο) και μετα χωρις λογο τσακωμος. Δεν μπορω να καταλαβω γτ να μην λες την αποψη σου και μετα να βαζεις μια τελεια.

Τελος παντων. Ας μην το συνεχισουμε

Θα παω να (ξαν)ακουσω (μαλλον μετα το Πασχα) τα chario και της επιλογης που ειπαν καποιοι φιλοι εδω μεσα.
Σας ευχαριστω. Οποιοσδηποτε αλλος εχει να παραθεση κατι που ισως να βοηθησει την αναζητηση μου ειναι ευπροσδεκτος.

Σας ευχαριστω ολους.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Ανισότητα στα σκέλη του τριγώνου ακρόασης σημαίνει διαφορά στην απόσταση που θα έχει να διανύσει ο εκπεμπόμενος ήχος από καθένα ηχείο.
Άντε να δούμε πότε επιτέλους θα δούμε χαρά στα σκέλη....του τριγώνου μας!
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Δεν μπορω να καταλαβω... για ηχεια του γουστου μου μιλουσαμε...μετα εγινε ντορος (με υφος περιεργο) για τα μονιτορ (ενω εγραψα οτι αναζητω κατι συγκεκριμενο...οπως και να εχει ειναι ευπροσδεκτο) και μετα χωρις λογο τσακωμος. Δεν μπορω να καταλαβω γτ να μην λες την αποψη σου και μετα να βαζεις μια τελεια.
Δεν ειναι χωρις λογο ο τσακωμος. Ειναι παντα για τον ιδιο λογο: Καποιος θα πεταξει μια κοτσανα, θα του πουμε ειπες κοτσανα δεν ειναι ετσι και ψαξτο καλυτερα, αυτος θα θιχτει και θα αρχισει τα παιδιαρισματα, μετα μπαινουν κι αλλοι στη κουβεντα και αρχιζει το ματς...κλασικ...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Δεν μπορω να καταλαβω... για ηχεια του γουστου μου μιλουσαμε...μετα εγινε ντορος (με υφος περιεργο) για τα μονιτορ (ενω εγραψα οτι αναζητω κατι συγκεκριμενο...οπως και να εχει ειναι ευπροσδεκτο) και μετα χωρις λογο τσακωμος. Δεν μπορω να καταλαβω γτ να μην λες την αποψη σου και μετα να βαζεις μια τελεια...

Θα παω να (ξαν)ακουσω (μαλλον μετα το Πασχα) τα chario και της επιλογης που ειπαν καποιοι φιλοι εδω μεσα.
Σας ευχαριστω. Οποιοσδηποτε αλλος εχει να παραθεση κατι που ισως να βοηθησει την αναζητηση μου ειναι ευπροσδεκτος...
Το περίεργο στυλάκι και σχόλια από κάποιες πλευρές -και όχι μονάχα στο παρόν νήμα- εδρεύει στο ότι οι υποστηρικτές του ορθολογισμού θεωρούνται εδώ και καιρό από τις πρώτες ότι ανήκουν τάχαμου σε κάποιο είδος ΄΄κλίκας΄΄ που θέλει να καταπνίξει την ακροαματική απόλαυση και την υποκειμενική άποψη.Γι αυτό και οι σχετικές αναφορές τείνουν να ξεπηδούν σε κάθε ευκαιρία και μάλιστα υπό νεφελώδεις...συνομωσιολογικούς όρους.;)

Τα πράγματα δεν είναι τόσο ΄΄άπαιχτα΄΄ όσο μπορεί να φαίνονται εκ πρώτης όψεως.
Θα πρότεινα από Chario για τα γούστα σου το μοντέλο Sonnet (σειρά Academy),αλλά οδηγούμενο από ενισχυτή με στιβαρή τροφοδοσία -αφού η εμπέδηση του ηχείου κατέρχεται σε τιμή 3 Ohm με ονομαστική τιμή στα 4 - και ωφέλιμη ισχύ τουλάχιστον άνω των 200 Watt στα 4 Ohm -αφού η ωφέλιμη ευαισθησία του ηχείου ισοδυναμεί προς 87dB.

Έτερη ενδιαφέρουσα πρόταση -δανεική από το γειτονικό προβληματισμό- αφορά στα Proac δαπέδου.Θα προτεινόταν μοντέλο όπως το Response D20 R κι εφόσον θα σε ενδιέφεραν οι γλύκες χωρίς απαραίτητες για κάποιους άλλους ενεργειακές -και σταθμικές- εξάρσεις θα μπορούσες ν'αναζητήσεις από τον ομόλογο αντιπρόσωπο κάποιο μεταχειρισμένο ενισχυτή με τελικό στάδιο πολωμένο κατά τρόπον ώστε ν'απέδιδε αξιόλογο ποσό Watt (άνω των 15) σε αμιγή τάξη A.

Η χρήση λυχνιακού ενισχυτή -όπως η καλή περίπτωση του Aeolos Ultra με τις τελικές KT150 κι ευελιξία στην εναλλακτική λειτουργία υπό ψευδοτρίοδη μορφή - απαιτεί ηχείο που -εκτός των άλλων χαρακτηριστικών για την προσαρμογή του σε δεδομένο χώρο- θα όφειλε ν'αντιπαρέρχεται τις οδηγικές ανεπάρκειες παρεμφερών λυχνιακών σταδίων.

Αποδεκτή ακροαματική εκτίμηση εφόσον η δοκιμή θα γινόταν σε χώρο αλλότριο από τον δικό σου,θα μπορούσε να προκύψει υπό την εξής συνθήκη:
Στερεοφωνικό τρίγωνο με μήκη πλευρών σαφώς μικρότερα από 1,80 μέτρα -οπότε εννοείται ότι τα υποψήφια ηχεία οφείλουν να έχουν διάταξη μονάδων τέτοια,ώστε να επιτρέπεται ωφέλιμη ακρόαση στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.

Εάν κάποιος αντιπρόσωπος αρνείται να πραγματοποιήσει μια τέτοια επιθυμία από την πλευρά του υποψήφιου αγοραστή,τότε ο δεύτερος μπορεί να περάσει στον...επόμενο. :D
...
Εσένα δυσκολεύομαι να σε κατατάξω σε μια εκ των δυο ομάδων που έχω προαναφέρει...:idk::confused::idk:
Πιθανώς, αυτό εύχομαι, να έχεις καταφέρει να υπερβείς το δυϊκό αυτό σχήμα και να λειτουργείς με μια εντελώς "άλλη" κοσμοθεώρηση!
Δεν αποκαλύπτω, προς το παρόν, ποια είναι αυτή .... το δουλεύω. ;)
Μετά τον DF,φρόντισε μην αποκτήσεις κι εσύ εξαιτίας του υποφαινομένου...homework για το Πάσχα.:roflmao:
http://www.avsite.gr/forum/threads/dreaming-of-white-light-white-heat-christmas.132930/
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Δεν μπορω να καταλαβω... για ηχεια του γουστου μου μιλουσαμε...μετα εγινε ντορος (με υφος περιεργο) για τα μονιτορ (ενω εγραψα οτι αναζητω κατι συγκεκριμενο...οπως και να εχει ειναι ευπροσδεκτο) και μετα χωρις λογο τσακωμος. Δεν μπορω να καταλαβω γτ να μην λες την αποψη σου και μετα να βαζεις μια τελεια.
Απορώ γιατί εκπλήσσεσαι, σε είχα προειδοποιήσει .... δις! :wink:

Δεν ειναι χωρις λογο ο τσακωμος. Ειναι παντα για τον ιδιο λογο: Καποιος θα πεταξει μια κοτσανα, θα του πουμε ειπες κοτσανα δεν ειναι ετσι και ψαξτο καλυτερα, αυτος θα θιχτει και θα αρχισει τα παιδιαρισματα, μετα μπαινουν κι αλλοι στη κουβεντα και αρχιζει το ματς...κλασικ...
Αγαπητέ ηπιφορέντερ επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι ο λόγος του τσακωμού είναι κατά τι βαθύτερος. Αναφέρεις τη λέξη "κλάσικ" (ορθώς) πρόσθεσε και τη λέξη "ρομάντικ" και θα πλησιάσεις σημαντικά στη ρίζα του προβλήματος :). ( :onthequiet:μεταξύ μας, μην το πεις του Κωσταυτιά - δεν είναι έτοιμος να το αντέξει ακόμα:onthequiet:, ούτε η μια θεώρηση ούτε η άλλη είναι απόλυτα, αντικειμενικά αληθής - 3Α). :)

Αν δεν κάνω λάθος, Chario σου πρότεινε κάποιος στο θέμα που άνοιξες απέναντι.
Α ρε γατόνι Coyias .... τον τσάκωσες τον αρθρηνιουολντστόκ! :hi:

Ξέρεις τι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον; Ξέρεις .... το ξέρω. ;)

Δγιάβασα το απεναντινό θρέντ καθώς και ετουτονέ, λοιπόν εξαιρετικά εντυπωσιακό εύρημα είναι το εξής:

- Στο εδώ θρεντ υπερισχύουν, κατά κράτος, τα "κλασικής" θεώρησης επιχειρήματα σε ένα, ουσιωδώς, "ρομαντικής" θεώρησης ερώτημα και λέγε στο λέγε γίνεται ο απόλυτα προβλέψιμος και αναμενόμενος τζερτζελές ανάμεσα στους "κλασικούς" και τους "ρομαντικούς".

- Στο απεναντινό θρέντ υπερισχύουν, κατά κράτος, οι "ρομαντικής" θεώρησης απαντήσεις με τις "κλασικές" να υπολείπονται αισθητά.

Θεωρώ ότι με τον τρόπο ("ρομαντικό") που έθεσε ο αρθρηνιουολντστόκ το ερώτημα "καταλληλότερες" απαντήσεις έλαβε στο απεναντινό θρέντ - αυτό εννοείς αν σε εννοώ;

Αδυνατώ όμως να συγκρατηθώ και να μην ποστάρω μια εκπληκτική απάντηση από τους "απέναντι" - η έμφαση δική μου:

"Re: Μια 'γλυκια' αναζητηση
Καλησπέρα στην παρέα
Focal Chorus 726 + Tsakiridis Devices Aeolos Ultra
πολύ συγκινητικό και πλούσιο άκουσμα
και περισσεύουν λεφτά για σωστά καλώδια
"

Το πρώτο μέρος "πολύ συγκινητικό και πλούσιο άκουσμα " απαντά άμεσα στην ουσία του ερωτήματος του αρθρηνιουολντστόκ! :hi:

Αλλά, φευ, ο "ρομαντικός" το τερματίζει λέγοντας "και περισσεύουν λεφτά για σωστά καλώδια" - Θεούλης ...... :headbang: :rofl: :roflmao::lol: :lolsign:
 
Last edited by a moderator:

A

AKARL

Guest
Τα πράγματα δεν είναι τόσο ΄΄άπαιχτα΄΄ όσο μπορεί να φαίνονται εκ πρώτης όψεως.
Θα πρότεινα από Chario για τα γούστα σου το μοντέλο Sonnet (σειρά Academy),αλλά οδηγούμενο από ενισχυτή με στιβαρή τροφοδοσία -αφού η εμπέδηση του ηχείου κατέρχεται σε τιμή 3 Ohm με ονομαστική τιμή στα 4 - και ωφέλιμη ισχύ τουλάχιστον άνω των 200 Watt στα 4 Ohm -αφού η ωφέλιμη ευαισθησία του ηχείου ισοδυναμεί προς 87dB.

Έτερη ενδιαφέρουσα πρόταση -δανεική από το γειτονικό προβληματισμό- αφορά στα Proac δαπέδου.Θα προτεινόταν μοντέλο όπως το Response D20 R κι εφόσον θα σε ενδιέφεραν οι γλύκες χωρίς απαραίτητες για κάποιους άλλους ενεργειακές -και σταθμικές- εξάρσεις θα μπορούσες ν'αναζητήσεις από τον ομόλογο αντιπρόσωπο κάποιο μεταχειρισμένο ενισχυτή με τελικό στάδιο πολωμένο κατά τρόπον ώστε ν'απέδιδε καποιο σημαντικό ποσό Watt (άνω των 15) σε αμιγή τάξη A

Η χρήση λυχνιακού ενισχυτή -όπως η καλή περίπτωση του Aeolos Ultra με τις τελικές KT150 κι ευελιξία στην εναλλακτική λειτουργία υπό ψευδοτρίοδη μορφή - απαιτεί ηχείο που -εκτός των άλλων χαρακτηριστικών για την προσαρμογή του σε δεδομένο χώρο- θα όφειλε ν'αντιπαρέρχεται τις οδηγικές ανεπάρκειες παρεμφερών λυχνιακών σταδίων.

Αποδεκτή ακροαματική εκτίμηση εφόσον η δοκιμή θα γινόταν σε χώρο αλλότριο από τον δικό σου,θα μπορούσε να προκύψει υπό την εξής συνθήκη:
Στερεοφωνικό τρίγωνο με μήκη πλευρών σαφώς μικρότερα από 1,80 μέτρα -οπότε εννοείται ότι τα υποψήφια ηχεία οφείλουν να έχουν διάταξη μονάδων τέτοια,ώστε να επιτρέπεται ωφέλιμη ακρόαση στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.

Εάν κάποιος αντιπρόσωπος αρνείται να πραγματοποιήσει μια τέτοια επιθυμία από την πλευρά του υποψήφιου αγοραστή,τότε ο δεύτερος μπορεί να περάσει στον...επόμενο. :D
Monsieur Bhutia, για μια ακόμη φορά ρησπέκτ! :hi:

Απαντάς επακριβώς στην ουσία του ερωτήματος του αρθρηνιουολντστόκ ασχέτως της "ορθότητας" ή μη της απάντησής σου! :D

Εσένα δυσκολεύομαι να σε κατατάξω σε μια εκ των δυο ομάδων που έχω προαναφέρει...:idk::confused::idk:

Πιθανώς, αυτό εύχομαι, να έχεις καταφέρει να υπερβείς το δυϊκό αυτό σχήμα και να λειτουργείς με μια εντελώς "άλλη" κοσμοθεώρηση!

Δεν αποκαλύπτω, προς το παρόν, ποια είναι αυτή .... το δουλεύω. ;)
 

A

AKARL

Guest
Το περίεργο στυλάκι και σχόλια από κάποιες πλευρές -και όχι μονάχα στο παρόν νήμα- εδρεύει στο ότι οι υποστηρικτές του ορθολογισμού θεωρούνται εδώ και καιρό από τις πρώτες ότι ανήκουν τάχαμου σε κάποιο είδος ΄΄κλίκας΄΄ που θέλει να καταπνίξει την ακροαματική απόλαυση και την υποκειμενική άποψη.Γι αυτό και οι σχετικές αναφορές τείνουν να ξεπηδούν σε κάθε ευκαιρία και μάλιστα υπό νεφελώδεις...συνομωσιολογικούς όρους.;)
Δε νομίζω ότι η αντιπαλότητα εδράζεται σε όρους ρασιοναλισμού έναντι ιρασιοναλισμού. Το να αγοράσει κανείς, λ.χ. Burmester, επειδή τα θεωρεί "όμορφα" δεν είναι παράλογο. Ούτε "παράλογη" είναι η επιθυμία να αγοράσει τις, οιαδήποτε συσκευή αναπαραγωγής ήχου με βάση και αισθητικά κριτήρια - λογικότατη είναι.

Μια, κατ' εμέ, εξαιρετικά χρήσιμη και αποτελεσματική διχοτόμηση είναι η, κατά Πίρσιγκ, ανάλυση σε όρους "κλασικού" έναντι "ρομαντικού" - κάτι που απηχεί, υπό το πρίσμα του δημιουργικού διανοητικού οργασμού των σέβεντις, το δυϊκό σχήμα που εισήγαγε ο Νίτσε στο έργο του "Η γέννηση της τραγωδίας": το απολλώνειο και το διονυσιακό πνεύμα.

Κατά τον Νίτσε, η προοδευτική ανέλιξη της τέχνης είναι συνδεμένη με τη δυαδικότητα του απολλώνειου και του διονυσιακού πνεύματος. Αυτές οι δύο παρορμήσεις, οι τόσο διαφορετικές, προχωρούν παράλληλα, τις περισσότερες φορές σε ανοιχτές συγκρούσεις ανάμεσα στην απολλώνεια πλαστική τέχνη και τη χωρίς σχήματα τέχνη της μουσικής που ανήκει στο Διόνυσο. Χάρις, όμως, σ’ ένα μεταφυσικό θαύμα της ελληνικής «Βούλησης» ζευγαρώνουν και γεννοβολούν το ταυτόχρονα διονυσιακό και απολλώνειο έργο τέχνης: την αττική τραγωδία.
 

Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.906
Μηνύματα
3.033.766
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top