Αναζητηση νεου αυτοκινητου

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Γι' αυτό έχουν το παλιό σε προσφορά. Το νέο σίγουρα θα στηρίζεται στο 208!

Πάντως δες το λινκ, λένε ότι προσφέρουν και 5 χρόνια εγγύηση σε αυτά.
 

Μηνύματα
7.362
Reaction score
2.554
Αγοράσαμε τον Ιανουάριο για τη σύζυγο το Peugeot 208 turbo και με τον καλό εξοπλισμό και ηλιοροφή (άχρηστη αλλά αυτο υπήρχε στην προσφορα της Peugeot). Δεν έχει την αμεσότητα στο γκάζι του 206 1.6 αλλά τραβάει (έχει λίγο lag).
Από εξοπλισμό τα έχει όλα (και με το βασικό εξοπλισμό).
Στον ανοιχτό δρόμο κάνει πολύ καλό ταξίδι και είναι αθόρυβο σαν ηλεκτρικό. Καλύτερο στο δρόμο από το Mitsubishi ASX 1.6 turbodiesel (μηχανάρα της Peugeot!) που όμως δεν το αλλάζω με τίποτα.

Τα περί κατανάλωσης 3,7 lt/100km ξεχάστε τα: To βαρύ και νευρικό ποδαράκι της κυρίας μου (μην ξεχνάμε για να είσαι κύριος πρέπει να έχεις δούλους, αλλιώς ποιανού κύριος είσαι ? :)) στην πόλη το πάει στα 9+ lt/100 ενώ με το δικό μου πόδι πάει στα 8. Στον ανοιχτό δρόμο πάει περίπου όσο το Mitsubishi ASX (περίπου 5-6lt/100) αλλά όταν το γεμίζω πληρώνω παραπάνω.

Και ερωτώ κύριοι: τι πρόβλημα έχετε με τα diesel? Αν εννοείτε τα τελευταία με τα διάφορα μπλέ ζουμιά που πρέπει να προσθέτεις το καταλαβαίνω, αλλά η ακριβώς προηγούμενη γενιά είναι η καλύτερη επιλογή για ταξίδια.
 


Μηνύματα
553
Reaction score
994
Και ερωτώ κύριοι: τι πρόβλημα έχετε με τα diesel? Αν εννοείτε τα τελευταία με τα διάφορα μπλέ ζουμιά που πρέπει να προσθέτεις το καταλαβαίνω, αλλά η ακριβώς προηγούμενη γενιά είναι η καλύτερη επιλογή για ταξίδια.
Έχουμε ήδη diesel για ταξί. Δεν υπάρχει πιο σιχαμενο πράγμα πάνω σ' αυτόν τον κόσμο από αυτό το καύσιμο. Λίγη ροπή παραπάνω όταν είναι καινούριο που μετά χάνεται και αυτή. Και μη σου χαλάσει τίποτα... Αλλιώς θα πληρώσεις 10φορες παραπάνω απ' όσα έχεις γλυτώσει σε καύσιμο. Και το σημάδι θα χαλάσει γιατί αυτή είναι η φύση του. Έχεις ένα μοτέρ που μέχρι τις 1500 στροφές σέρνεται γιατί είναι βραδυκαυστο, και μετά τα τουρμπα του πίνουν το αιμα μπας ξυπνησει. Για αμάξι που δε γράφει πολλά χιλιόμετρα, το diesel είναι αυτοκτονία για μένα. Ευχαριστώ για όλη την υπόλοιπη ανάλυση, φυσικά και για τις συμβουλές!

το stonic ειναι τιμιοτατο (και γρηγορο για 1000αρι suv)
Πάντως εμένα μου αρέσει με τα μπουνιά. Και παραδόξως το εκθεσιακό μοντέλο ήταν σε τιμή εντελώς εντός μπατζετ και οικονομικότερο από τα άλλα μικρακια που σημειώσαμε.
 


Μηνύματα
553
Reaction score
994
Ετσι για την απορια, εριξα μια ματια στα μεταχειρισμένα. Προς μεγαλη μου εκπληξη βλεπω πολλα opel astra 1400αρια με τα 150 αλογα σε τιμες εντος μπατζετ, 15-17Κ, με ελαχιστα χιλιομετρα και ηλικιας 0 έως 2 ετων. Μιλαμε οντως εχω δει αγγελιες αυτοκινητων του 19. Με χιλιομετρα κατω απο 15.000.

Αν ηταν μονο ενα απευθειας θα σκεφτομουν οτι κατι βρωμάει για το συγκεκριμενο κομματι. Αλλα ειναι αρκετα. Οποτε αναρωτιεμαι, γιατι συμβαινει αυτο; Υπαρχει καποιο θεμα με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα; Βλαβη; Ασυμφορο κοστις κτησης; Αναμενεται να αλλαξει τιποτα στη νομοθεσια και να γινει αυτη η κατηγορια ασυμφορη;

Γιατι αν δεν τρεχει κατι, τοτε θετει γερη υποψηφιοτητα αυτο το ενδεχομενο μιας και ανηκει στην κατηγορια που ιδανικα θα θελαμε αλλα δεν κοιτουσαμε λογω μπατζετ.
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Είναι αυτό που είπα νωρίτερα: Facelift στο μοντέλο τον Σεπτέμβριο, πρέπει να ξεστοκάρουν οι εταιρίες το παλιό.
 

Μηνύματα
553
Reaction score
994
Είναι αυτό που είπα νωρίτερα: Facelift στο μοντέλο τον Σεπτέμβριο, πρέπει να ξεστοκάρουν οι εταιρίες το παλιό.

Μα μιλαω για μεταχειρισμενα. Οχι για καινουρια απο ξεστοκαρισμα. Δεν ειναι οτι βλεπω αμαξια με 0 χιλιομετρα. Βλεπω πολλα να εχουν 9-10-11 εως και 15 χιλιαδες χιλιόμετρα. Αρα καποιοι τα αγορασαν φετος η περσυ, τα οδηγησαν πολυ λιγο και τα πουλανε. Γιατι; Ολοι θελουν το καινουριο;;;
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Μα μιλαω για μεταχειρισμενα. Οχι για καινουρια απο ξεστοκαρισμα. Δεν ειναι οτι βλεπω αμαξια με 0 χιλιομετρα. Βλεπω πολλα να εχουν 9-10-11 εως και 15 χιλιαδες χιλιόμετρα. Αρα καποιοι τα αγορασαν φετος η περσυ, τα οδηγησαν πολυ λιγο και τα πουλανε. Γιατι; Ολοι θελουν το καινουριο;;;
1. Test Drive
2. Βραχυχρόνια leasing
3. Εταιρικά της αντιπροσωπίας

Πχ η BMW Ελλάς είχε δώσει στο προσωπικό 216d Active Tourer. Όταν έγινε το facelift αυτά μοιράστηκαν στους dealers και πωλήθηκαν ως μεταχειρισμένα. Το καλοκαίρι εύρισκες τα τελευταία του στοκ με σημαντική έκπτωση και αυτά τα μεταχειρισμένα (που κανένα δεν είχε πάνω από 20000χλμ) σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Υπήρχαν και test drive με 5000χλμ.
Αν το αμάξι είναι τριετίας μάλλον είναι από leasing. Έληξε και πωλείται. Αν πέσεις ταυτόχρονα με μια προσφορά όπως η παραπάνω συμπιέχεται η τιμή προς τα κάτω.
 

Μηνύματα
553
Reaction score
994
1. Test Drive
2. Βραχυχρόνια leasing
3. Εταιρικά της αντιπροσωπίας

Πχ η BMW Ελλάς είχε δώσει στο προσωπικό 216d Active Tourer. Όταν έγινε το facelift αυτά μοιράστηκαν στους dealers και πωλήθηκαν ως μεταχειρισμένα. Το καλοκαίρι εύρισκες τα τελευταία του στοκ με σημαντική έκπτωση και αυτά τα μεταχειρισμένα (που κανένα δεν είχε πάνω από 20000χλμ) σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Υπήρχαν και test drive με 5000χλμ.
Αν το αμάξι είναι τριετίας μάλλον είναι από leasing. Έληξε και πωλείται. Αν πέσεις ταυτόχρονα με μια προσφορά όπως η παραπάνω συμπιέχεται η τιμή προς τα κάτω.
Α μάλιστα. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Υπάρχει κάποιος σημαντικός λόγος να αποφεύγονται αυτά τα αυτοκίνητα;
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Αν δεν τα έχουν ξεσκίσει τίποτα δημοσιογράφοι :o δεν νομίζω να έχουν κανένα θέμα!
 


Μηνύματα
553
Reaction score
994
Λοιπόν, βάζω δύο επιλογές που έχω και είναι εντός μπάτζετ μαζί με όλο το χρηματοδοτικό. Δόσεις, τόκους, προκαταβολές κλπ.....
Δύο μικρομεσαία στις απλές τους εκδόσεις οι οποίες όμως μας φτάνουν και μας περισσευουνε. Για τα συν και τα πλην της καθεμιάς έχω μια εικόνα στο μυαλό μου αλλά επειδή δεν μπορώ εύκολα να αποφασίσω, εσείς σε ποιο θα πηγαίνατε και γιατί; Ρωτώ χωρίς να λέω περισσότερα από τα "θέλω" μου, γιατί με νοιάζει να ακουσω-διαβασω πράγματα που ίσως να μην έχω σκεφτεί εγώ. Οπότε ας μην κατευθύνω τη συζήτηση σε μονοπάτια που έχει ήδη πάει η σκέψη μου....

Όποιος έχει την καλή θέληση ας πει μια γνώμη...



 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Δες και το ΚΙΑ ceed στα λεφτά σου είναι. Άσε που θα έχεις 5 χρονια δωρεάν σέρβις, 7 χρόνια εγγύηση και έχει και 1.000 ευρώ έκπτωση.
 

Μηνύματα
553
Reaction score
994
Το turbo δεν ειναι ατα λεφτα μου νομιζω... Και το ατμοσφαιρικο 1400αρι εχει 260 ευρω σημα και αυτο απο μονο του το βγαζει εκτος. 150-160 ευρω σημα το χρονο παραπανω, ειναι θεμα....
Εκτος και αν καν λαθος και μιλατε γοα το τουρμπο
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Το turbo δεν ειναι ατα λεφτα μου νομιζω... Και το ατμοσφαιρικο 1400αρι εχει 260 ευρω σημα και αυτο απο μονο του το βγαζει εκτος. 150-160 ευρω σημα το χρονο παραπανω, ειναι θεμα....
Εκτος και αν καν λαθος και μιλατε γοα το τουρμπο
Το φθηνότερο 1.000ρακι τουρμπο με 120 άλογα ξεκινάει περίπου στα 16.000 χιλιάρικα. Βάλε και τα ευρώ που θα έχεις όφελος από τα 5 χρονια τζάμπα σέρβις σε όλα,. Επιπλέον το οπελ αν βγάλει βλάβη, που θα βγάλει, θα πονέσει πολύ. Το σεατ απλά είναι vw group,. Εγώ σαν παθών 2 φορές, από σεατ ιβιζα και golf, ούτε να τα ακούω δεν θέλω τα αυτό κι ήτα αυτού του vw group.
 

Μηνύματα
553
Reaction score
994
Πάντως όταν επισκέφτηκα την KIA η τιμή που μου έδωσαν για το ceed turbo ήταν πάνω από 20000. Βέβαια ήταν η μεσαία έκδοση αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν ανέφεραν καμία τιμή για κάποια χαμηλότερη.

Ακόμα κι έτσι βέβαια, άλλο το "ξεκινάει από περίπου 16000", και άλλο το "16000 με κλειδί στο χέρι". Καλώς καλώς, μέχρι εκεί φτάνω... Ευχαριστώ παρόλα αυτά!
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.312
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top