Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
Και ας μη ξεχνάμε ότι κάπου αλλού τρέχουν ( σεβόμενοι κανόνες, αλλά προτίστως επειδή οδηγούν ώριμα ) και δεν ανοίγει ρουθούνι.
[DOUBLEPOST=1488532135][/DOUBLEPOST]

Σου απάντησα. Φαίνεται ποιος είναι εγκληματίας στο δρόμο, απο όλο το τρόπο που συμπεριφέρεται.
[DOUBLEPOST=1488532233][/DOUBLEPOST]Μας βολεύει όμως αφάνταστα να λέμε ότι όποιος τρέχει είναι εγκληματίας, άρα εμείς που δεν τρέχουμε είμαστε άγιοι. Και ας κάνουμε πράξεις που επί της ουσίας είναι πιο επικίνδυνες και το σημαντικότερο, συμβαίνουν κάθε στιγμή που περνάει στο δρόμο.
Δε με βολεύει τίποτα και δεν χαρακτήρισα τον μακαρίτη εγκληματία. Λέω απλά πως μπορεί να ήταν ένας ασυνείδητος και κακής νοοτροπίας οδηγός μπορεί και όχι. Μπορεί να ήταν ένας αφελής άπειρος και ανωριμος οδηγός μπορεί και όχι. Μπορεί να έφταιγε μόνο η κακιά η ώρα μπορεί και όχι. Δεν υπάρχει τρόπος να το μάθουμε και μάλλον δεν έχει πλέον και σημασία. Σε ξαναρωταω λοιπόν, εσύ πως μπορείς να είσαι σίγουρος πως ήταν απλά αφελής;
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Και μη μου πει κανείς για τους δρόμους. Φτύστε και αυτή τη καραμέλα. Ξεπερασμένο.
[DOUBLEPOST=1488533425][/DOUBLEPOST]
Δε με βολεύει τίποτα και δεν χαρακτήρισα τον μακαρίτη εγκληματία. Λέω απλά πως μπορεί να ήταν ένας ασυνείδητος και κακής νοοτροπίας οδηγός μπορεί και όχι. Μπορεί να ήταν ένας αφελής άπειρος και ανωριμος οδηγός μπορεί και όχι. Μπορεί να έφταιγε μόνο η κακιά η ώρα μπορεί και όχι. Δεν υπάρχει τρόπος να το μάθουμε και μάλλον δεν έχει πλέον και σημασία. Σε ξαναρωταω λοιπόν, εσύ πως μπορείς να είσαι σίγουρος πως ήταν απλά αφελής;
Σου εξήγησα, αλλά δεν μου απαντάς κι εσύ. Στη Γερμανία γιατί δεν έχουν τόσα πολλά ατυχήματα; Ναι, αν συμβεί κάτι θα γίνει καραμπόλα. Αλλά γιατί τα ποσοστά είναι χαμηλότερα απο της Ελλάδας;
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Κολλάτε στους νόμους και χάνετε την ουσία. Άλλη χώρα παρέχει τη δυνατότητα για ταχύτητες. Εκεί είναι το ζουμί. Αφήστε το τι λέει ο νόμος. Εμένα με απασχολεί το γιατί εκεί δεν ανοίγει ρουθούνι και εδώ σκοτωνόμαστε σαν βλάκες.
Οπως θα ειδες, μιλαω για Ελληνικους δημοσιους δρομους. Το οτι σε καποιες Autobahn επιτρεπεται να πηγαινεις με οσα εχεις (και αυτο υπο προϋποθεσεις), δεν σημαινει οτι δικαιολογειται ο πασα εις να κανει το ιδιο και στην Ελλαδα. Δεν ειναι μονο οι συνθηκες του δρομου διαφορετικες, αλλα κυριως η μεση οδηγικη ικανοτητα (κατ' ελαχιστον οσο διασφαλιζεται απο το κρατος) και οδηγικη παιδεια.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest

Βρες μου ένα σημείο στο βίντεο που να σημειώθηκε επικίνδυνη οδήγηση.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
Και μη μου πει κανείς για τους δρόμους. Φτύστε και αυτή τη καραμέλα. Ξεπερασμένο.
[DOUBLEPOST=1488533425][/DOUBLEPOST]

Σου εξήγησα, αλλά δεν μου απαντάς κι εσύ. Στη Γερμανία γιατί δεν έχουν τόσα πολλά ατυχήματα; Ναι, αν συμβεί κάτι θα γίνει καραμπόλα. Αλλά γιατί τα ποσοστά είναι χαμηλότερα απο της Ελλάδας;
Άστο δεν επικοινωνούμε.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Προσωπικά, το μόνο που εντοπίζω, είναι ότι δεν κρατάει με τα δύο χέρια το τιμόνι.
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Το μόνο που έχει αλλάξει από το 1980 που είχαμε 20 με 30 νεκρούς κάθε Σαββατοκύριακο είναι ότι πλέον η πλειοψηφία φορά ζώνη ασφαλείας και κράνος. Κατά τα άλλα χθες με προσπέρασαν 3 ιχ πάνω στις στροφές της παλιοβουνας. Ένα vstrom τα είδε όλα κωλυόμενα στην τελευταία στροφή. Το βράδυ που επέστρεφα ένας παραβίασε το κόκκινο στο Μεσολόγγι 15 μέτρα μπροστά μου. Αυτά όλα είναι καθημερινά για μένα πλέον και έχω πάρει απόφαση πως δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι αν δεν γίνει υποχρεωτικά μάθημα σε μόνιμη βάση από το δημοτικό. Με λίγα λόγια, φέξε μου και γλίστρησα!
(Δεν οδηγούσα αυτοκίνητο..)
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Το μόνο που έχει αλλάξει από το 1980 που είχαμε 20 με 30 νεκρούς κάθε Σαββατοκύριακο είναι ότι πλέον η πλειοψηφία φορά ζώνη ασφαλείας και κράνος. Κατά τα άλλα χθες με προσπέρασαν 3 ιχ πάνω στις στροφές της παλιοβουνας. Ένα vstrom τα είδε όλα κωλυόμενα στην τελευταία στροφή. Το βράδυ που επέστρεφα ένας παραβίασε το κόκκινο στο Μεσολόγγι 15 μέτρα μπροστά μου. Αυτά όλα είναι καθημερινά για μένα πλέον και έχω πάρει απόφαση πως δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι αν δεν γίνει υποχρεωτικά μάθημα σε μόνιμη βάση από το δημοτικό. Με λίγα λόγια, φέξε μου και γλίστρησα!
(Δεν οδηγούσα αυτοκίνητο..)
Δεν πρόκεται να αλλάξει απο εσένα μόνο. Αν όλοι όμως κάτσουμε και σκεφτούμε τι πραγματικά συμβαίνει και αντί να ζητάμε μέτρα, ποινές και μαθήματα, αρχίσουμε να λειτουργούμε το νιονιό μας, τότε ως μονάδες που αποτελούν το σύνολο, θα φτιάξουμε το σύνολο.

Άστο δεν επικοινωνούμε.
Προφανώς, αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα. Τι παραπάνω έχουν οι Γερμανοι; Γιατί, σε συγκεκριμένα σημεία και όταν επιτρέπεται, όρια δεν έχουν.
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Και μη μου πει κανείς για τους δρόμους. Φτύστε και αυτή τη καραμέλα. Ξεπερασμένο.
Στη Γερμανία γιατί δεν έχουν τόσα πολλά ατυχήματα; Ναι, αν συμβεί κάτι θα γίνει καραμπόλα. Αλλά γιατί τα ποσοστά είναι χαμηλότερα απο της Ελλάδας;
Εχεις αναρωτηθει ποτέ γιατι η Γερμανια σε καποιες Autobahn με μολις 2 λωριδες δεν εχει καν οριο ταχυτητας, ενω στις ΗΠΑ (που διαθετουν "εθνικές" με εως και 6 λωριδες ανα κατευθυνση και τεραστιες ευθειες) κανενας και πουθενα δεν μπορει να παει πανω απο 75 mph = 120 km/h;

Επισης, σχετικα με την Γερμανια, αντιγραφω απο την αναξιοπιστη:
While driving at higher speeds is not punishable, the increased risk induced by higher speeds (erhöhte Betriebsgefahr) may result in partial liability for damages. Moreover, the law forbids travel at speeds that would extend the vehicle's minimum halting distance beyond the driver's line of sight.

Αυτο σε ελευθερη μεταφραση, σημαινει οτι τρεχεις οσο θελεις αλλα εισαι συνυπευθυνος για οτι συμβει, ακομα και αν δεν το προκαλεσεις.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest

Άλλο ένα, μήπως ο Κορβετάκιας ήταν η εξαίρεση του κανόνα, αλλά μπα. Η ίδια συμπεριφορά και εδώ.
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
τότε ως μονάδες που αποτελούν το σύνολο, θα φτιάξουμε το σύνολο.
Ουτοπία! Σα να λέμε πως μετά την κρίση που περνάμε ως χώρα θα αποκτήσουμε πολιτική συνείδηση ή πολιτικούς που δεν θα λειτουργούν ως μαφιόζοι.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Εχεις αναρωτηθει ποτέ γιατι η Γερμανια σε καποιες Autobahn με μολις 2 λωριδες δεν εχει καν οριο ταχυτητας, ενω στις ΗΠΑ (που διαθετουν "εθνικές" με εως και 6 λωριδες ανα κατευθυνση και τεραστιες ευθειες) κανενας και πουθενα δεν μπορει να παει πανω απο 75 mph = 120 km/h;

Επισης, σχετικα με την Γερμανια, αντιγραφω απο την αναξιοπιστη:
While driving at higher speeds is not punishable, the increased risk induced by higher speeds (erhöhte Betriebsgefahr) may result in partial liability for damages. Moreover, the law forbids travel at speeds that would extend the vehicle's minimum halting distance beyond the driver's line of sight.

Αυτο σε ελευθερη μεταφραση, σημαινει οτι τρεχεις οσο θελεις αλλα εισαι συνυπευθυνος για οτι συμβει, ακομα και αν δεν το προκαλεσεις.
Φυσικά. Δεν διαφωνώ. Γιατί όμως τους το επιτρέπουν; Και φυσικά, δεν μιλάω για οδήγηση "τέρμα γκάζι" όλη την ώρα. Κουράζεσαι ( να μη σου πω ότι βαριέσαι κιόλας ). Τι είναι αυτό που έχουν οι Γερμανοί και όχι εμείς.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
Προφανώς, αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα. Τι παραπάνω έχουν οι Γερμανοι; Γιατί, σε συγκεκριμένα σημεία και όταν επιτρέπεται, όρια δεν έχουν.
Δεν απαντάω γιατί δεν έγραψα πουθενά πως φταίει η ταχύτητα η ο δρόμος η ο οδηγός η ο καπιταλισμός...δεν πήρα θέση για κάτι ούτε έβγαλα πόρισμα ως ειδήμων. Σε ρώτησα απλά πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος για τις οδηγικες συνήθειες του εκλιπόντος. Και επ αυτού απάντηση δεν πήρα...και υποψιάζομαι πως δεν θα πάρω.
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Φυσικά. Δεν διαφωνώ. Γιατί όμως τους το επιτρέπουν; Και φυσικά, δεν μιλάω για οδήγηση "τέρμα γκάζι" όλη την ώρα. Κουράζεσαι ( να μη σου πω ότι βαριέσαι κιόλας ). Τι είναι αυτό που έχουν οι Γερμανοί και όχι εμείς.
Οι Γερμανοι οδηγοι απλα απολαμβανουν την εμπιστοσυνη του κρατους απεναντι στους ιδιους και τα οχηματα τους.
Μια εμπιστοσυνη που διασφαλιζεται απο το κρατος μεσω των "δρακοντιων" (τουλαχιστον σε σχεση με τις δικες μας) εξετασεων για αποκτηση αδειας οδηγησης, του εξονυχιστικου τεχνικου ελεγχου των οχηματων αλλα και της γενικοτερης οδηγικης διαπεδαγωγησης των πολιτων απο τα πρωτα ακομα χρονια του σχολειου.

Βεβαια στην αποφαση να μην υπαρχουν ορια ταχυτητας σε καποιες Autobahn, παιζει ρολο και η μεγαλη παραγωγη "υπεραυτοκινητων" στην χωρα αυτη - απο Porsche και AMG μεχρι BMW Μ5 και Audi S6. Ακομα και σε αυτα ομως, η ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 km/h.
 


Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213

Άλλο ένα, μήπως ο Κορβετάκιας ήταν η εξαίρεση του κανόνα, αλλά μπα. Η ίδια συμπεριφορά και εδώ.
Εχουν ενα κοινο παντως ο μερσεντακιας με τον κορβετακια.Δεν φαινεται να εχουν κουβαλησει και γυναικοπαιδα μαζι τους.Θα ειναι απο την πολυ ασφαλεια που προσφερουν τα 300 χλμ την ωρα φαινεται..
 

Μηνύματα
32.541
Reaction score
27.474
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.....

ΑΛΛΟ "ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ" ΚΑΙ ΑΛΛΟ "ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΕΝΟ"...

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ

ΓΙΝΕΤΕ ΦΥΤΙΛΙΑ ΣΑΝ ΜΠΑΛΟΝΙ ΠΟΥ ΣΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ

ΜΗΔΑΜΙΝΑ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Οι Γερμανοι οδηγοι απλα απολαμβανουν την εμπιστοσυνη του κρατους απεναντι στους ιδιους και τα οχηματα τους.
Μια εμπιστοσυνη που διασφαλιζεται απο το κρατος μεσω των "δρακοντιων" (τουλαχιστον σε σχεση με τις δικες μας) εξετασεων για αποκτηση αδειας οδηγησης, του εξονυχιστικου τεχνικου ελεγχου των οχηματων αλλα και της γενικοτερης οδηγικης διαπεδαγωγισης των πολιτων απο τα πρωτα ακομα χρονια του σχολειου.
Και στην εμπιστοσύνη που δείχνει το κράτος απέναντί τους, έχοντας φροντίσει πρώτα να τους εκπαιδεύσει σωστά. Και που αν κάνουν έστω και μια παράβαση, τους σκίζει κανονικότατα ( βλέπε καταδίκη ισόβια για κόντρες, σε κατοικημένη περιοχή ). Πάνω απ'όλα όμως, βλέπω τα εξής σημαντικά. Σεβασμός, υπομονή, ώριμες αποφάσεις.

Δεν απαντάω γιατί δεν έγραψα πουθενά πως φταίει η ταχύτητα η ο δρόμος η ο οδηγός η ο καπιταλισμός...δεν πήρα θέση για κάτι ούτε έβγαλα πόρισμα ως ειδήμων. Σε ρώτησα απλά πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος για τις οδηγικες συνήθειες του εκλιπόντος. Και επ αυτού απάντηση δεν πήρα...και υποψιάζομαι πως δεν θα πάρω.
Όχι, με ρώτησες γιατί τον θεωρώ αφελή και όχι εγκληματία. Σου απάντησα. Απο τη συμπεριφορά του στην υπόλοιπη ζωή του ( με βάση τα ρεπορτάζ και το προφίλ του ). Βέβαια, δεν βγάζω πόρισμα. Θέτω διαρκώς ένα ερώτημα που απαντήθηκε απο άλλον.

ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ 150+ ΣΕ ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ ΔΡΟΜΟ, ΜΕ 30 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ

ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.
Το κράτος τους διαφωνεί μαζί σου. τους δίνει τη δυνατότητα να οδηγήσουν έτσι, αλλιώς θα τους είχε κόψει τον κώλο.
[DOUBLEPOST=1488535638][/DOUBLEPOST]
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.....

ΑΛΛΟ "ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ" ΚΑΙ ΑΛΛΟ "ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΕΝΟ"...

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ

ΓΙΝΕΤΕ ΦΥΤΙΛΙΑ ΣΑΝ ΜΠΑΛΟΝΙ ΠΟΥ ΣΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ

ΜΗΔΑΜΙΝΑ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ.
Ναι, αν όμως βάζουμε τα κατάλληλα ελαστικά για το κάθε όχημα και τα συντηρούμε σωστά, τα αλλάζουμε στην ώρα τους και προσέχουμε την άτιμη τη πίεση, που το πρόβλημα;
[DOUBLEPOST=1488535765][/DOUBLEPOST]
Εχουν ενα κοινο παντως ο μερσεντακιας με τον κορβετακια.Δεν φαινεται να εχουν κουβαλησει και γυναικοπαιδα μαζι τους.Θα ειναι απο την πολυ ασφαλεια που προσφερουν τα 300 χλμ την ωρα φαινεται..
Έτσι. Ενώ στο παράλληλο σύμπαν της Ελλάδας, οι γονείς πηγαίνουν με 120 ( στο όριο ), με φθαρμένα ελαστικά, χωρίς παιδικά καθισματάκια και με συμπεριφορά ανεπίτρεπτη. Κατά τα άλλα, πάνε υποδειγματικά εντός ορίων στους δρόμους, οικογενειακή οδήγηση. Προσέξτε, δεν θεοποιώ τη ταχύτητα, απλά δεν τη δαιμονοποιώ.
 
Last edited by a moderator:

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
14.806
Reaction score
37.509
Πιστευω πως ανετα, θα μπορουσαν να υπαρχουν και στην Ελλαδα ,τμηματα αυτοκινητοδρομων χωρις ορια .
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Πιστευω πως ανετα, θα μπορουσαν να υπαρχουν και στην Ελλαδα ,τμηματα αυτοκινητοδρομων χωρις ορια .
Φυσικά. Με τα μυαλά και τη συμπεριφορά μας όμως, θα ήταν σφαγή με τις ευλογίες του κράτους. Δρόμοι υπάρχουν, αυτοκίνητα υπάρχουν ( αν συντηρούνται σωστά ). υπεύθυνοι οδηγοί είναι λίγοι. Και δυστυχώς, θα πλακωθούν όλοι στο τρέξιμο επειδή δεν πάνε κότες λόγω αυτοσεβασμού και κρίσης, αλλά επειδή ακολουθούν τα όρια. Αν λοιπόν δεν υπάρχουν όρια, θα πηγαίνουν με τα όσα ακόμα και αν δεν είναι σε θέση για κάτι τέτοιο, ούτε οι οδηγοί, ούτε τα οχήματα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.301
Μηνύματα
3.048.375
Members
38.539
Νεότερο μέλος
James.z.2007
Top