Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

Μηνύματα
19.323
Reaction score
13.534
Κάποτε λέγανε ότι δεν μπορείς να πας πάνω από 100 γιατί θα πεθάνεις από ασφυξία.
Μπορεί μια μέρα τα αυτόνομα αυτοκίνητα να κινούνται με 300 και εμείς να σερφάρουμε.
Δυστυχήματα πάντα θα συμβαίνουν.
Μια νταλίκα που πάει με 80, αν δημιουργηθούν οι απαραίτητες συνθήκες είναι πιο φονική από ένα ΙΧ που πάει με 300.
[DOUBLEPOST=1506184812][/DOUBLEPOST]
Την Πόρσε ξέχασες :D
Μπορεί να πηγαίνουν έτσι στον αυτόματο (όταν δεν θα χρειάζονται οδηγό και θα συντονίζουν μεταξύ τους ταχύτητες και αποστάσεις), αλλά όσο στον ίδιο δρόμο κυκλοφορούν αυτοκίνητα με 100, 120, 150χμ/ω, το να πηγαίνουν κάποιοι (τρελαίνομαι όταν βλέπω βίντεο στο yt με τέτοιες ταχύτητες να κάνουν προσπεράσματα και σφήνες μηχανές και αυτοκίνητα) με ταχύτητες 300 την ώρα, είναι το ελάχιστο αντικοινωνική συμπεριφορά, και πλήρη αδιαφορία για τους υπόλοιπους.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Τοπογράφος δεν είμαι, Μηχανικός πολιτικών έργων δεν είμαι, ούτε κάν είμαι τεχνίτης σοβατζής.

Όμως βλέπω ότι ΑΝ ο τοίχος είχε κλίση 45 μοίρες, το αυτοκίνητο ( είτε το πόρσε είτε το σταματημένο) δεν θα κοβόταν στην μέση, αλλά θα εκτρεπόταν προς τα έξω προς τα χωράφια.( μέρος της ορμής θα συνέχιζε να κινεί τα οχήματα κτλ )
Τώρα έτσι όπως είναι το έκοψε στα δύο και το καύσιμο που έφυγε από το ρεζερβουάρ έκαψε τα πάντα. Ότι δεν χτυπήθηκε από την μάζαΧταχύτητα κάηκε σε ένα δευτερόλεπτο.
Δεν θα μπορούσε να είχε εκτραπεί το Porsche ή το άλλο στα χωράφια ?
Αυτός που σχεδίασε τον τοίχο το έκανε για ομορφιά ? Δεν ήθελε να προστατέψει αυτόν που θα έπεφτε πάνω του ή και αυτόν που είναι μέσα στις τουαλέτες?
Τόσο μικρό πάρκιγκ με μικρή λωρίδα επιβραδύνσεως έχεις δει στην Ευρώπη?
Το να τα συζητάμε είναι ωραίο αλλά πρέπει να κάνουμε και κάτι. Για αρχή ας συγκριθούμε με το Άριστο και ας θέσουμε καλύτερους στόχους από αυτό που είμαστε τώρα.
Για μένα όλα είναι αποτέλεσμα συνδυασμένων παραγόντων και δεν μπορούμε να απομονώσουμε Μόνο την ταχύτητα σαν απόλυτο παράγοντα.
( Στην ευέλικτη ζώνη όταν είχα μεγάλες τάξεις έκανα κανονικά προσομοίωση της λειτουργίας της ζώνης ασφαλείας και οι μαθητές που δεν την "φοραγαν" έπεφταν στο πάτωμα....)
Δεν μπορεί να μελετηθεί τοίχος να αντέχει σε 250 χλμ/ώρα.
Ο πολυπαραγοντισμός που επικαλείσαι, ισχύει σε κάθε ατύχημα, αλλά η ταχύτητα είναι ο παράγοντας που ελέγχεται και ρυθμίζεται από τον οδηγό, προκειμένου κάποιοι άλλοι παράγοντες, είτε να εκλείψουν, είτε να έχουν μικρή συμμετοχή στο αποτέλεσμα...
Παράδειγμα , τα λάστιχα του αυτοκινήτου αυτού...
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Δεν μπορεί να μελετηθεί τοίχος να αντέχει σε 250 χλμ/ώρα.
Ο πολυπαραγοντισμός που επικαλείσαι, ισχύει σε κάθε ατύχημα, αλλά η ταχύτητα είναι ο παράγοντας που ελέγχεται και ρυθμίζεται από τον οδηγό, προκειμένου κάποιοι άλλοι παράγοντες, είτε να εκλείψουν, είτε να έχουν μικρή συμμετοχή στο αποτέλεσμα...
Παράδειγμα , τα λάστιχα του αυτοκινήτου αυτού...
Ναι ακριβώς αυτό λέω ! Για όλους τους οδηγούς λοιπόν να τοποθετηθούν σε τέτοια στάθμη-κατάσταση οι υπόλοιποι παράγοντες έτσι ώστε να μείνει έξω μόνο ο οδηγός.
Αυτόν με την σωστή παιδεία και την εκπαίδευση θα μπορέσουμε κάποτε να τον κάνουμε να πηγαίνει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ με 320 χαω .

Για τον τοίχο αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν απορρόφησε καθόλου ενέργεια και όλη η ενέργεια έγινε παραμόρφωση των δύο αυτοκινήτων.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ναι ακριβώς αυτό λέω ! Για όλους τους οδηγούς λοιπόν να τοποθετηθούν σε τέτοια στάθμη-κατάσταση οι υπόλοιποι παράγοντες έτσι ώστε να μείνει έξω μόνο ο οδηγός.
Αυτόν με την σωστή παιδεία και την εκπαίδευση θα μπορέσουμε κάποτε να τον κάνουμε να πηγαίνει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ με 320 χαω .

Για τον τοίχο αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν απορρόφησε καθόλου ενέργεια και όλη η ενέργεια έγινε παραμόρφωση των δύο αυτοκινήτων.
Μιλάς για κατηγοριοποίηση διπλωμάτων και ανθρώπων...
Δεν καταλαβαίνω πως θα αποφευχθεί το ατύχημα από εμένα που έχω επάρκεια να οδηγώ με...100 χλμ/ ώρα, όταν βγώ αριστερά να προσπεράσω νταλίκα, όταν εσύ έρχεσαι με 300!!!

Ο τοίχος δεν σχεδιάστηκε για πίστα... αλλιώς δεν θα ήταν καν τοίχος...
 

Μηνύματα
19.323
Reaction score
13.534
Πως μπορεί να πηγαίνει κάποιος νόμιμα και με ΑΣΦΑΛΕΙΑ με 320χμ/ω στον ίδιο δρόμο που οι άλλοι πάνε μαξ 150χμ/ω (αν υποθέσουμε ότι αυξάνεται και το νόμιμο όριο σε αυτό το επίπεδο, σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα);
 

Μηνύματα
557
Reaction score
523
Dimpas παλικάρι μου επειδή εγω είμαι Πολιτικος Μηχανικος κ στο πολυτεχνειο μαθαμε 5 πραματα....τα αλλα τα εχουμε μαθει μετα....να σε ενημερωσω οτι ο τοιχος οπως ξαναειπα ηταν μια χαρα μελετημένος και κατασκευασμένος.
Το οριο ταχυτητας που αναγραφεται εχει να κανει με τη ταχυτητα σχεδισμού της οδού....κορυφες κλισεις επικλισεις επιλογη στηθαιων ασφαλειας κλπ κλπ...σε επιπεδο λοιπον (στο συγκεκριμενο τεχνικο έργο) υποδομής ηταν οπως ειπα, οχι μονο ευρωπαικο....αλλά και συγχρονο ευρωπαικο.
Συνεπως φιλε μου ανέτρεξε σε άλλους λόγους....βασει αυτων που ξερω (δεδομένου ότι κανω και πραγματογνωμοσυνες) το αιτιο ήταν η υπερβολικη ταχυτητα. Αν δεν ηταν το 300+ δε θα ειχε γινει αυτο...
 


Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Dimpas παλικάρι μου επειδή εγω είμαι Πολιτικος Μηχανικος κ στο πολυτεχνειο μαθαμε 5 πραματα....τα αλλα τα εχουμε μαθει μετα....να σε ενημερωσω οτι ο τοιχος οπως ξαναειπα ηταν μια χαρα μελετημένος και κατασκευασμένος.
Το οριο ταχυτητας που αναγραφεται εχει να κανει με τη ταχυτητα σχεδισμού της οδού....κορυφες κλισεις επικλισεις επιλογη στηθαιων ασφαλειας κλπ κλπ...σε επιπεδο λοιπον (στο συγκεκριμενο τεχνικο έργο) υποδομής ηταν οπως ειπα, οχι μονο ευρωπαικο....αλλά και συγχρονο ευρωπαικο.
Συνεπως φιλε μου ανέτρεξε σε άλλους λόγους....βασει αυτων που ξερω (δεδομένου ότι κανω και πραγματογνωμοσυνες) το αιτιο ήταν η υπερβολικη ταχυτητα. Αν δεν ηταν το 300+ δε θα ειχε γινει αυτο...
Ωραία ! Αναγνωρίζω λοιπό την τεχνική σου ιδιότητα και καταλαβαίνω ότι έχεις την κατάρτιση που χρειάζεται έτσι ώστε να είσαι σίγουρος για αυτό που λες.

Όμως αφού ο δρόμος είναι Ευρωπαικών και σύγχρονων ευρωπαικών προδιαγραφών γιατί έγινε το ατύχημα με 320 Χαω ?
Κάθε μέρα κάθε λεπτό σε αντίστοιχους ευρωπαϊκών προδιαγραφών δρόμους αυτοκίνητα με 320 και παραπάνω ίσως χιλιόμετρα την ώρα δεν κινούνται ? Υπάρχει όριο στην αριστερή Λωρίδα στην Autobahn ( εντάξυ όχι σε όλες) ?

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου έπρεπε κάθε αυτοκίνητο που περνάει το όριο να εμπλέκεται σε ατύχημα.

Μήπως το ότι προσπάθησε να κάνει ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ με 320 χαω είναι αυτό που δημιούργησε το ατύχημα ?
Στην Γερμανία απλά πιάνουν την αριστερή και κατεβάζουν όλο το κοντέρ χωρίς να κάνουν κανέναν ελιγμό.
Αυτά τα έχεις ζήσει να υποθέσω και εκεί υπάρχει η διαφορά με την Ελλάδα.
Είμαι λάθος ?
 

Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
Τι καθομαστε και συζηταμε.
Ο δρομος αυτος εχει ενα ανωτατο οριο.Το ξεπερασε και τελος...Ο οποιοσδηποτε ειναι υπευθυνος των πραξεων του.
 

Μηνύματα
557
Reaction score
523
Ωραία ! Αναγνωρίζω λοιπό την τεχνική σου ιδιότητα και καταλαβαίνω ότι έχεις την κατάρτιση που χρειάζεται έτσι ώστε να είσαι σίγουρος για αυτό που λες.

Όμως αφού ο δρόμος είναι Ευρωπαικών και σύγχρονων ευρωπαικών προδιαγραφών γιατί έγινε το ατύχημα με 320 Χαω ?
Κάθε μέρα κάθε λεπτό σε αντίστοιχους ευρωπαϊκών προδιαγραφών δρόμους αυτοκίνητα με 320 και παραπάνω ίσως χιλιόμετρα την ώρα δεν κινούνται ? Υπάρχει όριο στην αριστερή Λωρίδα στην Autobahn ( εντάξυ όχι σε όλες) ?

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου έπρεπε κάθε αυτοκίνητο που περνάει το όριο να εμπλέκεται σε ατύχημα.

Μήπως το ότι προσπάθησε να κάνει ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ με 320 χαω είναι αυτό που δημιούργησε το ατύχημα ?
Στην Γερμανία απλά πιάνουν την αριστερή και κατεβάζουν όλο το κοντέρ χωρίς να κάνουν κανέναν ελιγμό.
Αυτά τα έχεις ζήσει να υποθέσω και εκεί υπάρχει η διαφορά με την Ελλάδα.
Είμαι λάθος ?
Παλικάρι μου,
και αυτος ο οδηγος οπως φανταζομαι και στις προηγουμενες βολτες του με 300+ ετρεχε.....
Μιλαμε για ονομαστηκες τιμες σχεδιασμου....τιμες που μπορουν εν δυναμει να συγχωρεσουν λάθη.....
Με 300+ ουτε ο θεος συγχωρει....ποσο πιο απλα πρεπει να το πω???
Με συγχωρεις αλλα οπως ειπε και ο ζιζικ...εξάντλησα αυτο που εγω ηθελα να συνεισφερω στη κουβεντα.
Καλη συνεχεια στο thread.
 

Μηνύματα
13.644
Reaction score
6.612
Δουλεια του τοιχου δεν ειναι να απορροφα ενεργεια,αλλα να ειναι οσο το δυνατον πιο ακαμπτος,για να μην φυγει το οχημα που θα πεσει πανω του και συνεχισει την πορεια τους (ποιος ξερει πανω σε ποιους και τι).
Μην τα μπερδευετε με τα στηθαια ασφαλειας σε πιστες κλπ,αλλο πραγμα εκει.
Στη χωρα μας δεν υπαρχει κανενας αυτοκινητοδρομος για ταχυτητες 300+ χιλιομετρα. Ουτε στην Γερμανια υπαρχει,ασχετα αν καποιοι κινουνται (καποιες φορες) με αυτες τις ταχυτητες. Κακως γινεται οταν γινεται και εκει και εδω. Το θεμα ειναι συνδυασμος προδιαγραφων δρομου,προδιαγραφων αυτοκινητου και φυσικα οδηγικης ικανοτητας. Στο συγκεκριμενο ατυχημα μαλλον ο οδηγος δεν ηταν και τοσο συγκεντρωμενος σε αυτο που εκανε και για αυτο εγινε το ατυχημα.
Το προβλημα εχει να κανει και με το γεγονος οτι η αστυνομευση των αυτοκινητοδρομων ειναι ουσιαστικα ανυπαρκτη,αλλα και οταν υπαρχει,γινεται απο βαριεστημενους-κακοπληρωμενους αστυνομικους,που προφανως δεν κανουν καλα την δουλεια τους. Αλλα ακομα και αν σταματουσαν τον νεαρο οδηγο (που εχει γραμμενους στα τετοια του τους αλλους και τους νομους),τι θα του εκανε? Ποιος μπατσακος θα τολμουσε να παει αυτοφωρο, τον γιο του τοσο πλουσιου και πετυχημενου πατερα?
 

Μηνύματα
564
Reaction score
1.008
Απορω πως γινεται καποιος με παιδεια να προσπαθει να δικαιολογησει ταχυτητες 320 χλμ/ωρα. Ακομα και μονος σου σε μια ερημο η δρομο με τελεια ασφαλτο να εισαι και παλι 100%σιγουρος για την ασφαλεια σου και τη ζωη σου δεν μπορεις να εισαι. Σ αυτες τις ταχυτητες η δυναμη της φυσης (φυσικη) ειναι τοσο μεγαλη που ακομα και το τελειοτερα σχεδιασμενο εξαρτημα-ελαστικο μπορει να παθει "failure" και τις τουμπες και τη φωτια που θα παρεις ουτε να τις συνειδητοποιησεις δε θα προλαβεις. Εδω φορμουλα 1 βλεπεις, ανθρωπους που ξερουν να κανουν τελεια μονο αυτο, με αμαξια που κανουν τελεια μονο αυτο και παλι και κλαταρισματα βλεπεις, και εξοδους βλεπεις και ΘΑΝΑΤΟΥΣ βλεπεις.
Εισαι, ειμαι και ειμαστε ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ-ΜΙΚΡΟΙ-ΑΝΙΚΑΝΟΙ να οδηγησουμε οχι μονο με 300 αλλα και με πανω απο 150. Καθε φορα που πιανεις τα 300 και γυρνας σπιτι σου δεν εισαι ικανος η οδηγαρα, εισαι απλα τυχερος. Γιατι τα 300 μπορει πολλες φορες να τα επιασες, αλλα ΚΑΜΙΑ δε γλυστρυσες πηγαινοντας με τοσα.
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Και όμως giorgos γίνεται ! Και μάλιστα το έχω δεί όχι μόνο εγώ αλλά το έχουν καθημερινό όλοι οι Γερμανοί.
Εκεί βλέπεις βγαίνουν στην Αριστερή και πάνε με όσα μπορεί να πάει, 200- 300-400 χαω.
Και όμως επιζούν, και όμως δεν αποσυντίθενται ή κάνουν ταξίδι στον χώρο και στον χρόνο.
Και όμως είναι δημόσιος δρόμος που επιτρέπεται να πάνε με τόσα ( Ο κόφτης ηλεκτρονικός όμως είναι στα 250χαω αλλά αυτό παρακάμπτεται..)
Μπορείς να δείς μηχανές να πηγαίνουν με 300 καινα περνάνε το Ferrari σαν σταματημένο.
Και άλλα τόσα πολλά.
Σύμφωνα λοιπόν με τον φίλο Πολιτικό Μηχανικό που έκανε και φορτηγατζής 7 χρόνια TIR στην Ευρώπη και τώρα είναι πραγματογνώμονας σε τροχαία κάθε μέρα όλοι αυτοί θα ήταν στον άλλο κόσμο.
Είναι ?
Όχι !
Γιατί ?
Γιατί οι άλλες όλες συνθήκες ( δρόμοι, παιδεία, γνώση αντίδρασης, δεξιότητες-ικανότητες) είναι προσανατολισμένες να αποτρέψουν το ατύχημα.

Στην περίπτωση του mr.Jumbo, είχαμε :
  • Άτομο μικρής ηλικίας που δεν γνώριζε το όχημα την κατάστασή του τις ιδιαιτερότητές του
  • Λάστιχα δεκαετίας M+S
  • Ταχύτητα 320χαω σε όχημα που δεν ξέρει δεν το γνωρίζει
  • Πήγε να κάνει προσπέραση με 320Χαω και την έκανε χάνοντας το έλεγχο (κίνηση ΜΑΤ)
  • Πάτησε φρένο και μπλοκαραν οι τροχοί( ABS με 320...)
  • Έπεσε στον τοιχο-λεπίδα
  • Και το όχημα το σταματημένο λένε ότι δεν ήταν στην προβλεπόμενη θέση σταθμευμένο ( δεν ξέρω )
Γιατί απομονώνουμε μόνο την ταχύτητα ( 320Χαω) ?
Είναι ο μόνος παράγοντας δηλαδή και όλα τα άλλα τα παραβλέπουμε ?
Στην πραγματογνωμοσύνη θα έγραφε ότι "έφταιγε η ταχύτητα" χωρίς τίποτα άλλο ?

Εάν λοιπόν πούμε στην κοινωνία ότι το τροχαίο αυτό οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα η κοινωνία, δηλαδή τα παιδιά σας τα ανήψια σας τα εγγόνια σας δεν θα κερδίσουν ΤΙΠΟΤΑ.

Εάν όμως σταθεί αφορμή να δούμε όλους τους παράγοντες και οι νέοι μάθουν να τους αναγνωρίζουν τότε μπορούμε να τους περιορίσουμε και τους θέσουμε σε τέτοια κατάσταση όπου δεν θα αποτελούν κίνδυνο για δημιουργία ατυχήματος. ( Πχ όταν ο οδηγός πάει με 260 χαω τότε πάει μόνο αριστερή με γκάζι-φρένο όχι αλλαξές λωρίδας. Όταν παίρνουμε ξένο όχημα το ελέγχουμε πρώτα και μετά βάζουμε την ζώνη μας κτλ κτλ)


Στην εθνική είμαι σταθερά στα 100-110 με cruise control και κάνω το Τρίπολη-Αθήνα με 5.5 λίτρα αμόλυβδη στα 100χλμ και ξέρω κάθε βίδα του αυτοκινήτου μου τι κάνει. Δεν τρέχω πάνω από 110 γιατί οι δρόμοι και οι συνοδοιπόροι δεν το επιτρέπουν όχι γιατί το Audi δεν πάει με 200 !
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Πως μπορεί να πηγαίνει κάποιος νόμιμα και με ΑΣΦΑΛΕΙΑ με 320χμ/ω στον ίδιο δρόμο που οι άλλοι πάνε μαξ 150χμ/ω (αν υποθέσουμε ότι αυξάνεται και το νόμιμο όριο σε αυτό το επίπεδο, σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα);
Καλημέρα
Ρώτα τους Γερμανούς, δεν χρειάζεται να υποθέτουμε τίποτα, αποδεδειγμένα γίνεται. Άσχετα αν και εγώ διαφωνώ με το να κάνουμε κάτι τέτοιο στο χωριό μας.
Κάθε μερα σκοτώνονται άνθρωποι με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Η ταχύτητα είναι ένας κρίκος στην αλυσίδα των γεγονότων. Μήπως να πάμε το όριο στο 60 για να μην σκοτώνεται κανένας; Πάλι όμως θα βρούμε τρόπο να θρηνήσουμε θύματα.

Ο κύριος λόγος που σκοτωνόμαστε είναι ο λάθος χειρισμός του οχήματος, το γνωστό δεν είδα - δεν πρόσεξα.
Αν το ατύχημα ηταν '' FIAT επεσε με 40 σε στάση και παρέσυρε στο θάνατο τρεις ανθρώπους επειδή ο οδηγος έξυνε το κινητό του'' τώρα δε θα το συζητούσαμε.

Ένα αεροπλάνο κινείται με 800+ και διαβάζουμε εφημερίδα.
Ένα τρένο με 300+ και πίνουμε καφέ.
Μία Πόρσε υπο συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια ακόμα και με 300.
 

Μηνύματα
1.613
Reaction score
2.247
Μιλαμε για την χωρα που ακομα και τωρα αν πας να ρωτησεις σε σχολη οδηγων,σου λενε την τιμη με το λαδωμα.Απ την αλλη οσοι εχουμε βρεθει καποια στιγμη με ενα καλο και γρηγορο οχημα,ενταξει το χουμε πατησει μερικες φορες.Στο σημειο εκεινο ο δρομος ειναι καλος.Αλλα με 300 αν κατσει η στραβη.........
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.641
Reaction score
94.595
Στην εθνική είμαι σταθερά στα 100-110 με cruise control και κάνω το Τρίπολη-Αθήνα με 5.5 λίτρα αμόλυβδη στα 100χλμ
Δε σε παίρνει ο ύπνος; :p
 

Μηνύματα
564
Reaction score
1.008
Αυτο που μαλλον δε γινεται κατανοητο και μου κανει εντυπωση ομολογω ειναι οτι η μεγαλη ταχυτητα απο μονη της, ακομα και αν αποκλεισουμε ολους τους αλλους παραγοντες εγκυμονει κινδυνους και αυξανει τις πιθανοτητες του"κατι να παει στραβα". Εδωσα απλα παραδειγματα και βλεπω να προσπερνουνται ετσι αψηφιστα και πραγματικα απορω, εχετε τοσο μεγαλη εμπιστοσυνη στα μηχανικα μερη η τα αναλωσιμα των αυτοκινητων που οδηγειτε; Δηλαδη, ενταξει, αυριο το πρωι ξυπναμε σε μια χωρα με την τελειοτερη οδηγικη παιδεια του κοσμου. Τετοια οδηγικη παιδεια που μας ζηλευουν εμας τελικα οι Γερμανοι. Ακομα κι ετσι, θα κατεβασετε κοντερ χωρις δευτερες σκεψεις; Το οτι ενα ελαστικο ας πουμε θα μπορουσε καλλιστα ακομα και οντας καινουριο και καταλληλο να κλαταρει το σβηνετε εντελως απο το μυαλο σας σαν πιθανοτητα; Εγω προσωπικα οχι διοτι το εχω δει να συμβαινει 2 φορες σε αλλο οχημα σε οδικο δικτυο. Οχι με τετοιες ταχυτητες φυσικα, και ευτυχως περα απο μερικα σπασμενα πλαστικα δεν εγινε τιποτα αλλο. Ενα σωληνακι που θα χασει νερο; Ενα ατυχημα που εγινε πριν 5 λεπτα (απο φυση αδυνατο να εχει τακτοποιηθει το θεμα απο συνεργεια κλπ) και να εχουν χυθει λιγα λαδια στο δρομο;
Εγω μπορω καλλιστα να συμφωνησω οτι αν μαθουμε να οδηγουμε σωστα τοτε ναι, θα μπορουμε να κινουμαστε με ασφαλεια εντος και εκτος πολεως. Και ναι, θα μπορουσε το οριο ταχυτητας να αυξηθει και λιγακι. Συμφωνοι. Και παλι ομως αυτες οι υπερβολικες ταχυτητες δεν δικαιολογουνται με τιποτα, γιατι κανεις δεν μπορει να αντιμετωπισει τιποτα οταν κινειται με αυτες. Τωρα οσον αφορα τους Γερμανους, νταξει νομιζω οτι το παρακανουμε να τους φερνουμε συνεχεια ως παραδειγμα.. Δηλαδη τι; Δεν εχει συμβει ποτε ατυχημα στην Autobahn? Τιποτα; Ε δε νομιζω.

Ένα αεροπλάνο κινείται με 800+ και διαβάζουμε εφημερίδα.
Ακομα κι ετσι ομως, υπαρχει καταγεγραμμενο ατυχημα, εντος αεροδιαδρομου οπου 2 αεροσκαφη τρακαραν μεταξυ τους επειδη το ενα ειχε μπει σε λαθος διαδρομο και ενω εγινε αντιληπτο το λαθος (μερικα δευτερολεπτα πριν το συμβαν βεβαια), δεν μπορουσε να γινει τιποτα λογω του οτι το ενα βρισκοταν σε ταχυτητα απογειωσης (πολυ μεγαλη δηλαδη) και δεν μπορουσε να σταματησει. Ακομα και να υπηρχε χρονος μπορει να μην τρακαρε με το αλλο, θα εκοβε μεν, αλλα θα συντριβοταν εκτος αεροδιαδρομου.

Ένα τρένο με 300+ και πίνουμε καφέ.
Και παλι, ανα τακτα χρονικα διαστηματα, βλεπουμε μερικα, στουκαρισμενα μετωπικα μεταξυ τους.

Κατι τελευταιο, γιατι νομιζω συζηταμε πραγματα που δεν θα επρεπε. Θα επρεπε να ειναι αυτονοητα. Ολα τα μετρα του κοσμου αν παρεις καταφερνεις μονο να μειωνεις και να ελαχιστοποιεις την επιδραση πολλων παραγοντων για ενα ατυχημα. Συμφωνοι εδω.
ΜΗΔΕΝ ΟΜΩΣ, Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.085
τελικά καταλήξαμε κάπου; πάμε με 320 στο δημόσιο δρόμο, αν έχουμε σωστό αυτοκίνητο με σωστά λάστιχα σε σωστά φτιαγμένο δρόμο και οδηγική παιδεία;
Όχι δεν πάμε ποτέ,στατιστικά θα το φάμε το κεφάλι μας μαζί με κάποιου άλλου που δεν θα φταίει
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.930
Reaction score
41.197
Ποιος σας είπε ότι στη Γερμανία δεν γίνονται ατυχήματα; Και τι νομίζετε ότι στις autobahn πάνε με 300; έχετε οδηγήσει στη Γερμανία ποτέ; Η μεγάλη διαφορά μας με τη Γερμανία είναι η τήρηση των κανόνων. Στη Γερμανία ο μοτοσικλετιστής και για τσιγάρα να πάει θα ντυθεί με τον προβλεπόμενο τρόπο, τα όρια ταχύτητας (και ναι υπάρχουν στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου) τηρούνται με απόλυτη ευλάβεια όσο και αν φαίνονται "χαζά" σε κάποιους, στον ίδιο δρόμο σε μερικά μόνο τμήμα του δεν υπάρχει όριο ταχύτητας και όταν αμέσως μετά βγαίνει πινακίδα για όριο αμέσως πέφτουν στο όριο και δεν χαζεύουν αριστερά...και πολλά πολλά άλλα και πάλι όμως ατυχήματα γίνονται.
http://www.dw.com/en/road-deaths-in...time-low-but-accidents-on-the-rise/a-37703282

Οποιος νομίζει ότι μπορεί να οδηγά με ασφάλεια για τον ίδιο και τους γύρω του (καλά αυτούς τους έχει γραμμένους έτσι κι αλλιώς) σε δημόσιο δρόμο κάνει πολύ μεγάλο λάθος για να το πω κομψά :whistling: , πρόκειται καθαρά για αλόγιστη και ανεύθυνη οδηγική συμπεριφορά και τίποτα άλλο.
Πρόκειται για ένα λάθος που το έχω κάνει πολλές φορές και δυστυχώς κάποιες φορές παρασύρομαι και το κάνω ακόμα :thumbsdown: , είναι άλλο πράγμα όμως το να καταλαβαίνουμε τι είναι λάθος και όταν δημοσιολογούμε να το κατακρίνουμε και να προκρίνουμε το σωστό. Δεν μπορώ να ακούω ότι μια πόρσε και ένας έμπειρος οδηγός (ακόμα και οδηγός αγώνων) μπορούν να τρέχουν με ασφάλεια με ταχύτητες πάνω από, άντε να το τραβήξω!, 180 χλμ/ώρα σε οποιοδήποτε κομμάτι του εθνικού δικτύου. Και για να το κάνω πενηνταράκια για μερικούς, ναι το αμάξι πάει, ναι ο οδηγός είναι χεράς, ναι ο δρόμος έχει σωστή άσφαλτο και χάραξη. Ο δημόσιος δρόμος όμως είναι μη ελεγχόμενων συνθηκών, είναι τόσο πολλοί οι αστάθμητοι παράγοντες που μόνο με ταχύτητες "εξωφρενικά" χαμηλές μπορείς να πεις ότι έχεις πράγματι το χρόνο να αντιδράσεις εγκαίρως και να αποφύγεις δυστυχήματα (αν υποτεθεί ότι θα αντιδράσεις και σωστά). Και τέλος να ξέρετε ότι τα περισσότερα θανάσιμα ή πολύ σοβαρά ατυχήματα δεν γίνονται στις Ε.Ο. αλλά μέσα στην πόλη, στον αστικό ιστό που συνήθως οδηγούμε καθημερινά για τη δουλειά μας και το σπίτι μας, και ο νούμερο ένα παράγοντας είναι η μεγάλη ταχύτητα, ΝΑΙ η μεγάλη ταχύτητα μέσα στην πόλη που αυτό μπορεί να σημαίνει ακόμα και 50 χλμ./ώρα σε κάποια σημεία, είναι ταχύτητα που δεν σου δίνει τη δυνατότητα να προλάβεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο και να μην πατήσεις το παιδί που πετάχτηκε στο δρόμο πίσω από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο στα 15 μέτρα μπροστά σου (δλδ χοντρικά 3 αμάξια παρκαρισμένα πιο κάτω από κει που είσαι) ή άλλα απρόβλεπτα.

Κατακλείδα, όλα τελικά εξαρτώνται από το αν θέλετε να αποφύγετε σοβαρά ατυχήματα ή όχι. Κάποιοι αυτό το προσπερνούν με την απλοϊκή σκέψη, έλα μωρέ σε μένα θα συμβεί; κάθε μέρα πάω έτσι και δεν μου έχει συμβεί ποτέ τίποτα! Κάποιοι άλλοι συνεχίζουν το συλλογισμό παραπέρα και πατούν πάνω σε μια υπερβολική σιγουριά για τον εαυτό τους, "καλά τώρα! κάθε μέρα κάνω 500χλμ, έχω γράψει στο κοντέρ μου μερικά εκατομμύρια χλμ. 30 χρόνια οδηγός, τι να μου πουν τα γατάκια που δεν ξέρουν που είναι το φρένο και πως φρενάρουν! εξάλλου όποτε έχει πάει να γίνει στραβή μέχρι τώρα έχω αποδείξει ότι με την ψυχραιμία μου και τον κατάλληλο χειρισμό αποφεύγω τα χειρότερα! ας προσέχουν οι άλλοι που πλήρωσαν για να πάρουν το δίπλωμα. Αυτός ο τελευταίος τύπος είναι και ο πλέον μεγάλος μ@λάκας με τον οποίο παλεύω καθημερινά για να τον βγάλω από μέσα μου.

Φιλιούρες και να προσέχετε! :gamer:
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.224
Reaction score
27.789
H οδηγική μας συμπεριφορά παραμένει απαράδεκτη σε όλα τα επίπεδα και έτσι θα μείνει αν δεν υπάρχει σκληρή τιμωρία.
Στις έξω χώρες σέβονται τους κανόνες και τους νόμους, διότι υπάρχει μεν η παιδεία, αλλά και η τιμωρία.
Εκεί αν δεν έχεις καθρέπτη ή φλάς σε σταματάνε και σου κόβουν πρόστιμο.
Εδώ γίνονται σημεία και τέρατα μπροστά στα μάτια της αστυνομίας ή της τροχαίας και δεν δίνουν σημασία.


Να σας βάλω εδώ μια φωτο πολύ πρόσφατη. Τεσσάρων ημερών.
Η φωτο είναι από το Ωραιόκαστρο όπου έχει ένα θερινό σινεμά και πήγαμε κάτι βλαμμένοι και είδαμε την νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν, την Δουνκέρκη.
park2.jpg


Στα δεξιά υπάρχει χώρος για παρκάρισμα τεράστιος. Μόνο το άσπρο έχει παρκάρει εκεί.
Σταματάει ο άλλος έξω ακριβώς από εκεί, δίπλα στην κολόνα και κάτω από το σήμα ότι απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση.
Και μετά έρχεται το ζώο και παρκάρει ακριβώς απέναντι από τον άλλον και λίγο μόλις πιο πίσω.
Μετά από 5 - 6 λεπτά έρχεται ένα φορτηγάκι με τις προμήθειες του εστιατορίου στο βάθος και δεν μπορεί να περάσει.
Σε ένα μέρος άδειο, με απέραντο χώρο έπρεπε το ζώο να σταματήσει ακριβώς εκεί.
Πιθανόν να ήταν κάποια γκόμενα, διότι εκεί υπάρχει αριστερά ένα γυμναστήριο.
Δεν πρόλαβα να φωτογραφήσω το φορτηγάκι είχα πάει ήδη στο βάθος.
Τι να λέμε τώρα.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.499
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top