Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

ηδη βλεπω διαφημίσεις με μικρα diesel στην τηλεοραση.

ειδα ενα kia 1.1 με καταναλωση 3.9/100km/h
 

Μηνύματα
6.785
Reaction score
152
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

σιγα τα ωα....
το δικο μου σιβικ 1,8 καιει 30ε το μηνα το πολυ.....



(χρησιμοποιω το ποδηλατο περισσοτερο.....)
 

Μηνύματα
10.413
Reaction score
4.859
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

σιγα τα ωα....
το δικο μου σιβικ 1,8 καιει 30ε το μηνα το πολυ.....



(χρησιμοποιω το ποδηλατο περισσοτερο.....)
Χα! Και το δικό μου το Ροβερ 75 1.8 δεν καιει ούτε 10 ευρώ τον μήνα! Αφού δεν το κουνάω και πάω με τα πόδια! Μια φορα ειχε πιάσει ενα κάρο αράχνες στα καθρεφτάκια!
 

Μηνύματα
10.413
Reaction score
4.859
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Από ότι ξέρω, θεωρητικά είναι μεγαλύτερη η διαφορά σε κατανάλωση στην πόλη παρά στον ανοικτό δρόμο, όπου το όφελος μειώνεται. Η πείρα σου λέει το αντίθετο;
Ειχα διαβασει πριν λιγους μήνες τεστ σε αυτοκινητιστικό περιοδικό όπου εκαναν την διαδρομή Αθηνα-Μαδριτη αλλε-ρετουρ με 3 πανομοιότυπα αυτοκίνητα, 1 βενζίνης, 1 ντηζελ και 1 GPL
Οικονομικότερο όλων (σε κόστος) βγήκε το ντιζελοκίνητο, ακόμη και απο το υγραέριο και οι διαδρομές ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομοι
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Σε ότι τεστ μπορεί κανείς να διαβάσει, τα μοντέρνα diesels συνήθως βγαίνουν το ίδιο οικονομικά, αν όχι οικονομικότερα από τα υβριδικά. Ιδιαίτερα σε μακρυνά ταξίδια, η διαφορά είναι σαφώς υπέρ του diesel.
Αν βάλει μέσα κανείς και την ροπή, τότε η ευκολία χρήσης που αφορά τον κινητήρα είναι αυξημένη.

Απλά, για να έχουμε και το κεφάλι μας και την συνείδησή μας ήσυχα, πρέπει να έχει DPF (diesel particulate filter) ή αλλιώς φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων. Αν δεν απατώμαι είναι υποχρεωτικό στα Euro6 αλλά όχι στα Euro5.
 

Μηνύματα
94
Reaction score
4
Πραγματικα πολυ ευχαριστα τα νεα - αν και ειναι λιγο σαν τις δηλωσεις παπανδρεου - εκτος τοπου και χρονου αφου απο φιλο στη ford ξερω οτι δεν κουνιεται φυλο στην αγορα.

Να ναι καλα οι ανθρωποι που σκεφτηκαν την τσεπη μας τετοιες στιγμες. Ρε παμε καλα; εχετε δει τις τιμες των πετρελαιοκινητων πως διαμορφονονται με τους φορους που εχουν;

Κατσε να κανουν κανα αστειο στη βουλη και να πουν οτι θα αλαξουν ολο το στολο των οχηματων με νεα πετρελαιοκινητα οικολογικα οχηματα...


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 

Μηνύματα
15.069
Reaction score
20.873
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ρε παμε καλα;
οχι δε παμε. παιρνουμε μετρα για να πουλησουν αυτοκινητα οι εμποροι.
δεν π!@#$%μαστε λεω γω...
 

Μηνύματα
7.229
Reaction score
1.218
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ειχα διαβασει πριν λιγους μήνες τεστ σε αυτοκινητιστικό περιοδικό όπου εκαναν την διαδρομή Αθηνα-Μαδριτη αλλε-ρετουρ με 3 πανομοιότυπα αυτοκίνητα, 1 βενζίνης, 1 ντηζελ και 1 GPL
Οικονομικότερο όλων (σε κόστος) βγήκε το ντιζελοκίνητο, ακόμη και απο το υγραέριο και οι διαδρομές ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομοι
Το ντίζελ είναι εξ ορισμού και παντού οικονομικότερο της βενζίνης. Απλά η λογική λέει ότι η διαφορά είναι μεγαλύτερη εντός πόλης, όπου η λειτουργία σε μερικό φορτίο είναι συχνότερη (αν όχι συνεχής). Η κίνηση με υγραέριο είναι έτσι κι αλλιώς πιο λαίμαργη και από τη βενζίνη, απλά ανταγωνίζεται τη βενζίνη λόγω τιμής καυσίμου. Αντίθετα το ντίζελ δεν έχει διαφορά στην τιμή. Το ντίζελ φαντάζει πάντως πιο ελκυστικό, τόσο λόγω περισσότερων σημείων ανεφοδιασμού, όσο (κυρίως) λόγω εργοστασιακής πώλησης. Και προφανώς το ότι είναι και οικονομικότερο είναι ακόμη ένα κέρδος. Πάντως ακόμη μια φορά ετεροχρονισμένοι με τον υπόλοιπο κόσμο, πάνω που τα μερίδια των ντιζελ πέφτουν στο εξωτερικό, εμείς αποφασίσαμε να επιτρέψουμε την πετρελαιοκίνηση. Έστω κάλιο αργά παρά ποτέ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.425
Reaction score
74.796
Ξεχνάμε τον πραγματικό λόγο της απαγόρευσης, που ήταν η αδυναμία του κράτους να ελέγξει τη νοθεία των καυσίμων.
Που πολύ εύκολα καταστρέφει την αντλία καυσίμου ενός diesel, το κόστος της οποίας είναι πολύ υψηλό.

Σταμάτησε η νοθεία? Ελέγχονται τα πρατήρια?
 

Μηνύματα
342
Reaction score
37
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το πραγματικό πρόβλημα του κράτους ήταν η δυνατότητα λαθραίας χρήσης πετρελαίου θέρμανσης αντί για κίνησης. Και βεβαίως χ*στηκε το κράτος για το τι μπορεί να πάθει η αντλία καυσίμου ή τα μπεκ του diesel σου από το θείο που περιέχει το πετρέλαιο θέρμανσης. Τα 50-60 λεπτά ανά λίτρο που θα γλιτώσεις σε φόρους, το απασχολούν και μόνο αυτά! Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης γίνεται λίγο πριν την εξίσωση των τιμών του πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης...

Από την άλλη, ήδη κυκλοφορούν πολλές χιλιάδες diesel (ταξί, ελαφρά φορτηγά, ΙΧ επαρχίας κτλ) που μάλλον έχουν αποδείξει ότι στην πράξη οι περιπτώσεις καταστροφής αντλίας καυσίμου από νοθευμένο καύσιμο είναι στατιστικά λίγες.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.425
Reaction score
74.796
Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Από την άλλη, ήδη κυκλοφορούν πολλές χιλιάδες diesel (ταξί, ελαφρά φορτηγά, ΙΧ επαρχίας κτλ) που μάλλον έχουν αποδείξει ότι στην πράξη οι περιπτώσεις καταστροφής αντλίας καυσίμου από νοθευμένο καύσιμο είναι στατιστικά λίγες.
Καταστροφή της αντλίας δε σημαίνει ότι δεν λειτουργούν.

Αυτά που έχουν πρόβλημα στην αντλία καπνίζουν, και είναι πολλά.
 

Μηνύματα
15.069
Reaction score
20.873
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

καπνισμα ειναι κυριως εγχυτηρες αλλα η αιτια ειναι κοινη.
στην πραξη ομως αν κανεις πολλα χιλιομετρα και εχεις μονοκατοικια , μπορεις να παραγγειλεις τα καυσιμα του χρονου σου , να τα βαλεις σε μια δεξαμενουλα πλαστικη (διοτι πετρελαιο μπορεις να αποθηκευσεις, βενζινη εκτος του οτι απαγορευεται και ειναι επικινδυνο , χανει και πολλα πτητικα) αμα λαχει το 50αρι που θα γλυτωσεις απο την παραγγελεια να το δωσεις σε ενα εργαστηριο και να παρεις αναλυση να ξερεις τι ψωνισες. αν δεν σου κατσει το ριχνεις στον καυστηρα (μετα την εξομοιωση των φορων θα ειναι ιδια ποιοτητα - θεωρητικα) και πλακωνεις στις μπουφλες τον βενζινα.

ασε που οταν θα απεργουν οι βενζιναδες θα αδιαφορεις.

παντως αν δεν κανεις με 406 (150000 χιλιομετρων) 90 αλογα σπασμενος 1500 χιλιομετρα με 65 λιτρα πετρελαιο δεν θα καταλαβεις τη σημαινει οικονομια στην καταναλωση
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.425
Reaction score
74.796
Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

καπνισμα ειναι κυριως εγχυτηρες αλλα η αιτια ειναι κοινη.
Είπα να μην αρχίσω τις αναλύσεις! :103::105:
 

Μηνύματα
7.229
Reaction score
1.218
Ξεχνάμε τον πραγματικό λόγο της απαγόρευσης, που ήταν η αδυναμία του κράτους να ελέγξει τη νοθεία των καυσίμων.
Που πολύ εύκολα καταστρέφει την αντλία καυσίμου ενός diesel, το κόστος της οποίας είναι πολύ υψηλό.

Σταμάτησε η νοθεία? Ελέγχονται τα πρατήρια?
Εγώ θα επιμείνω ότι το πρόβλημα κυρίως ήταν η δυνατότητα των ελληνικών διυλιστηρίων να παράγουν τις απαιτούμενες ποσότητες σύγχρονων προδιαγραφών ντήζελ.

Όπως και ότι είναι εξωφρενικά παράλογο ένα καύσιμο που είναι πολύ ακριβότερο στην κατασκευή του να πωλείται στην ίδια τιμή με ένα φτηνό, μόνο και μόνο επειδή το κράτος βαριέται να ασχοληθεί με το λαθρεμπόριο καυσίμων.

Επίσης είναι βέβαιο ότι όλα αυτά τα χιλιάδες ντίζελ που κυκλοφορούν έχουν σύγχρονους κινητήρες και καλύπτουν τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων. Και αν τις κάλυπταν όταν ήταν καινούρια είναι βέβαιο ότι εξακολουθούν να τις καλύπτουν και σήμερα;
 

Μηνύματα
27.324
Reaction score
25.355
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Σου λείπει ενα δεν .Νομίζω.
 

Μηνύματα
7.229
Reaction score
1.218
Κάνε ένα quote βρε παιδάκι μου, να ξέρουμε για τι μιλάς!:119:

Πάντως ξαναδιάβασα το ποστ μου και έχω να προσθέσω

Επίσης είναι βέβαιο ότι όλα αυτά τα χιλιάδες ντίζελ που κυκλοφορούν έχουν σύγχρονους κινητήρες και καλύπτουν τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων ; Και αν τις κάλυπταν όταν ήταν καινούρια είναι βέβαιο ότι εξακολουθούν να τις καλύπτουν και σήμερα;
 

Μηνύματα
342
Reaction score
37
Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εγώ θα επιμείνω ότι το πρόβλημα κυρίως ήταν η δυνατότητα των ελληνικών διυλιστηρίων να παράγουν τις απαιτούμενες ποσότητες σύγχρονων προδιαγραφών ντήζελ.
Έχοντας δύο γνωστούς (χημικούς μηχανικούς) που δουλεύουν στα διυλιστήρια, θα τολμήσω να κατατάξω την παρούσα ευρέως διαδεδομένη άποψη στην κατηγορία των αστικών μύθων... Και οι δύο με έχουν διαβεβαίωσει ότι τα διυλιστήρια μπορούν να παρέχουν όσες ποσότητες πετρελαίου κίνησης "σύγχρονων προδιαγραφών" μπορεί να χρειαστεί η ελληνική αγορά μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.

Όπως και ότι είναι εξωφρενικά παράλογο ένα καύσιμο που είναι πολύ ακριβότερο στην κατασκευή του να πωλείται στην ίδια τιμή με ένα φτηνό, μόνο και μόνο επειδή το κράτος βαριέται να ασχοληθεί με το λαθρεμπόριο καυσίμων.
Στα καύσιμα δεν υπάρχει κανένας "παραλογισμός": πάντα η τιμή διαμορφώνεται πρωτίστως από την φορολόγιση που επιθυμεί να επιβάλλει το κάθε κράτος. Και επιπλέον είναι σίγουρο ότι το δικό μας κράτος δεν "βαρέθηκε" να ασχοληθεί με το λαθρεμπόριο καυσίμων...

Επίσης είναι βέβαιο ότι όλα αυτά τα χιλιάδες ντίζελ που κυκλοφορούν έχουν σύγχρονους κινητήρες και καλύπτουν τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων; Και αν τις κάλυπταν όταν ήταν καινούρια είναι βέβαιο ότι εξακολουθούν να τις καλύπτουν και σήμερα;
Το ίδιο ισχύει και για τα (πολλαπλάσια) βενζινοκίνητα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας, οπότε δεν βρίσκω γιατί αυτό μπορεί να αποτελέσει μομφή ειδικά για την πετρελαιοκίνηση.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

δεν μπορω να καταλαβω γιατι τρεμεται ολοι με την ποιοτητα του Diesel.
τοσα ταξι, λεωφορεια,αγρατικα,κλπ δεν παθαινουν τιποτα.
αυτα που καπνιζουν εχουν κανη 300.000χλμ χωρις να καθαρισουν μπεκ.
 

Μηνύματα
7.229
Reaction score
1.218
Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Έχοντας δύο γνωστούς (χημικούς μηχανικούς) που δουλεύουν στα διυλιστήρια, θα τολμήσω να κατατάξω την παρούσα ευρέως διαδεδομένη άποψη στην κατηγορία των αστικών μύθων... Και οι δύο με έχουν διαβεβαίωσει ότι τα διυλιστήρια μπορούν να παρέχουν όσες ποσότητες πετρελαίου κίνησης "σύγχρονων προδιαγραφών" μπορεί να χρειαστεί η ελληνική αγορά μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.



Στα καύσιμα δεν υπάρχει κανένας "παραλογισμός": πάντα η τιμή διαμορφώνεται πρωτίστως από την φορολόγιση που επιθυμεί να επιβάλλει το κάθε κράτος. Και επιπλέον είναι σίγουρο ότι το δικό μας κράτος δεν "βαρέθηκε" να ασχοληθεί με το λαθρεμπόριο καυσίμων...



Το ίδιο ισχύει και για τα (πολλαπλάσια) βενζινοκίνητα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας, οπότε δεν βρίσκω γιατί αυτό μπορεί να αποτελέσει μομφή ειδικά για την πετρελαιοκίνηση.
Καταρχήν δεν υπάρχει καμία απολύτως μομφή για την πετρελαιοκίνηση. Απλά επισημαίνω το ότι λειτουργούν απροβλημάτιστα αρκετές χιλιάδες φορτηγά δε σημαίνει ότι θα κυκλοφορούν απροβλημάτιστα και τα νέα ΙΧ. Για τους λόγους που ανέφερα.

Για το άλλο θέμα δε θα επιμείνω καθώς δεν έχω ιδία άποψη. Απλώς μεταφέρω αυτό που μου είχε πει πέρυσι καθηγητής του εργαστηρίου τεχνολογίας καυσίμων του ΕΜΠ :203:

Ο ίδιος είναι που είχε αναφέρει στην τάξη και σειρά παραδειγμάτων σχετικά με τη μη καταπολέμηση της νοθείας καυσίμων, που επιδείκνυαν έλλειψη βούλησης να καταπολεμηθεί το ζήτημα
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Καταρχήν δεν υπάρχει καμία απολύτως μομφή για την πετρελαιοκίνηση. Απλά επισημαίνω το ότι λειτουργούν απροβλημάτιστα αρκετές χιλιάδες φορτηγά δε σημαίνει ότι θα κυκλοφορούν απροβλημάτιστα και τα νέα ΙΧ. Για τους λόγους που ανέφερα.
μα κυκλοφορουν και τοσα Minibus και ταξι με καινουργιους κινητηρες με ηλεκτρονικες αντλιες και ηλεκτρονικα μπεκ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.692
Μηνύματα
2.870.072
Members
37.943
Νεότερο μέλος
belg1960
Top