Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μηνύματα
1.496
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

εγώ οδηγώ πετρελαιοκίνητο εδώ και ένα χρόνο.Εχω κάνει κοντά στα 30.000 χλμ και το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 140.000 χλμ.Είναι ένα audi A4 station του 01 2.5 v6 TDI με 163 άλογα.Φυσικά τετρακίνητο.
Ενα έχω να πώ ,βενζινοκίνητο θα οδηγήσω ξανά μόνο σε απόλυτη ανάγκη.
Πρίν είχα ένα Toyota corolla 1300cc ,που θεωρείται οικονομικό αυτοκίνητο .

Για το θέμα κατανάλωσης δεν μιλήσω με νούμερα και μετρήσεις μιάς και τα αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία.Θα πω μόνο τα εξής
Σε ταξίδι 1200 χιλιομέτρων με το audi χρειάστηκα 110 ευρώ για κάυσιμο ,με ταχύτητες που πολλές φορές άγγιζαν τα όρια της κατάσχεσης και της αφαίρεσης διπλώματος.
Στο ίδιο ταξίδι παλαιότερα με το corolla χρειάστηκα 200 ευρώ,με ταχύτητες που δεν ξεπερνούσαν τα 140 χλμ/ώρα.

Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι γεμίζω το audi και πάνω κάτω γνωρίζω πόσα χιλιόμετρα θα κάνω με ένα ρεζερβουάρ ανεξάρτητα εαν κινούμε εθνική ,πόλη, χιόνια ,μποτιλιάρισμα κ.τ.λ. Οι αποκλίσεις είναι ελάχιστες.

Στο corolla δεν είχα ιδέα.Είχα κάνει στην Αθήνα 280 χιλιόμετρα και ήθελα γέμισμα και στην επαρχία σε χαλαρούς ρυθμούς έβγαζα και 450 :108:

Να πώ φυσικά ότι το αυτοκίνητο που έχω τώρα δεν είναι και απο τα πιο οικονομικά πετρελαιοκίνητα της αγοράς. Με ένα fabia 1.9sdi (απλό χωρίς turbo) που έκανα κάποια χιλιόμετρα το καλοκαίρι δεν πίστευα στα μάτια μου.Εκανα 500 χιλόμετρα με 30 ευρώ πετρέλαιο.

Τώρα το θέμα είναι και στην οδήγηση. Το πετρελαιοκίνητο για εμένα είναι πιο άνετο και πιο ασφαλές.Το άγχος τι ταχύτητα να βάλω για να προσπεράσω δεν υπάρχει.Η ροπή του απο τις 1000 στροφές δίνει ρέστα. Ακόμη και σήμερα με έχω συλλάβει να στρίβω σε ανηφορικό πέταλο με 4η,να προσπερνάω νταλίκα σε ανηφόρα με 80 χλμ/ώρα με 6η ,να ανεβαίνω μεγάλη ανηφόρα με 2η με ρελαντί (χωρίς να πατάω γκάζι) και άλλα τέτοια.Πουθενά και ποτέ δεν χρειάζεται να πιέσω τον κινητήρα. Με κόκκινο στις 4500 στροφές δεν έχω ξεπεράσει ποτέ και πουθενά τις 3000.

Με το θέμα κακού πετρελαίου δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό σε αυτά τα 30.000χλμ που έχω κάνει και έχω βάλει πετρέλαιο σε πάρα πολλά βενζινάδικα.Βέβαια κάθε 15.000 αλλάζω και φίλτρο πετρελαίου μαζί με τα λάδια προληπτικά.
 


Μηνύματα
2.488
Reaction score
382
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

εγώ οδηγώ πετρελαιοκίνητο εδώ και ένα χρόνο.Εχω κάνει κοντά στα 30.000 χλμ και το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 140.000 χλμ.Είναι ένα audi A4 station του 01 2.5 v6 TDI με 163 άλογα.Φυσικά τετρακίνητο.
Ενα έχω να πώ ,βενζινοκίνητο θα οδηγήσω ξανά μόνο σε απόλυτη ανάγκη.
Πρίν είχα ένα Toyota corolla 1300cc ,που θεωρείται οικονομικό αυτοκίνητο .

Για το θέμα κατανάλωσης δεν μιλήσω με νούμερα και μετρήσεις μιάς και τα αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία.Θα πω μόνο τα εξής
Σε ταξίδι 1200 χιλιομέτρων με το audi χρειάστηκα 110 ευρώ για κάυσιμο ,με ταχύτητες που πολλές φορές άγγιζαν τα όρια της κατάσχεσης και της αφαίρεσης διπλώματος.
Στο ίδιο ταξίδι παλαιότερα με το corolla χρειάστηκα 200 ευρώ,με ταχύτητες που δεν ξεπερνούσαν τα 140 χλμ/ώρα.

Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι γεμίζω το audi και πάνω κάτω γνωρίζω πόσα χιλιόμετρα θα κάνω με ένα ρεζερβουάρ ανεξάρτητα εαν κινούμε εθνική ,πόλη, χιόνια ,μποτιλιάρισμα κ.τ.λ. Οι αποκλίσεις είναι ελάχιστες.

Στο corolla δεν είχα ιδέα.Είχα κάνει στην Αθήνα 280 χιλιόμετρα και ήθελα γέμισμα και στην επαρχία σε χαλαρούς ρυθμούς έβγαζα και 450 :108:

Να πώ φυσικά ότι το αυτοκίνητο που έχω τώρα δεν είναι και απο τα πιο οικονομικά πετρελαιοκίνητα της αγοράς. Με ένα fabia 1.9sdi (απλό χωρίς turbo) που έκανα κάποια χιλιόμετρα το καλοκαίρι δεν πίστευα στα μάτια μου.Εκανα 500 χιλόμετρα με 30 ευρώ πετρέλαιο.

Τώρα το θέμα είναι και στην οδήγηση. Το πετρελαιοκίνητο για εμένα είναι πιο άνετο και πιο ασφαλές.Το άγχος τι ταχύτητα να βάλω για να προσπεράσω δεν υπάρχει.Η ροπή του απο τις 1000 στροφές δίνει ρέστα. Ακόμη και σήμερα με έχω συλλάβει να στρίβω σε ανηφορικό πέταλο με 4η,να προσπερνάω νταλίκα σε ανηφόρα με 80 χλμ/ώρα με 6η ,να ανεβαίνω μεγάλη ανηφόρα με 2η με ρελαντί (χωρίς να πατάω γκάζι) και άλλα τέτοια.Πουθενά και ποτέ δεν χρειάζεται να πιέσω τον κινητήρα. Με κόκκινο στις 4500 στροφές δεν έχω ξεπεράσει ποτέ και πουθενά τις 3000.

Με το θέμα κακού πετρελαίου δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό σε αυτά τα 30.000χλμ που έχω κάνει και έχω βάλει πετρέλαιο σε πάρα πολλά βενζινάδικα.Βέβαια κάθε 15.000 αλλάζω και φίλτρο πετρελαίου μαζί με τα λάδια προληπτικά.
Καπως ετσι το βλεπω κι εγω... Εχω αλλαξει 3 diesel μεχρι τωρα και πολυ δυσκολα θα αγοραζα κατι αλλο. Ασε που σε ολα ετρεχα (τρεχω) προγραμμα και η διαφορα ηταν οντως τεραστια! (Ειχα κι εγω ενα Α4 2.5 TDI Quattro S Line του '04 :107:)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.692
Μηνύματα
2.870.072
Members
37.943
Νεότερο μέλος
belg1960
Top