Αποδέσμευση από τη Wind.


https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

"Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία."

Λίγο πιο πάνω αναφέρεται ως ημερομηνία έναρξης η 17/7/2019

Οπότε αν σου πρήξανε τα ούμπαλα, κάνε γραπτή καταγγελία της σύμβασής σου και πήγαινε σε άλλον πάροχο.
 

https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

"Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία."

Λίγο πιο πάνω αναφέρεται ως ημερομηνία έναρξης η 17/7/2019

Οπότε αν σου πρήξανε τα ούμπαλα, κάνε γραπτή καταγγελία της σύμβασής σου και πήγαινε σε άλλον πάροχο.
7 μήνες έχω την συμβαση
 

αν σταματησεις να πληρωνεις τι θα συμβει;
αφου δεν εχουν δεσμευσει τον κομβο σου στο καινουριο σπιτι και δε σε ενδιαφερει να κρατησις το ιδιο νουμερο απλα ζητα απο μια αλλη εταιρια να σε συνδεσουν , σταματα να πληρωνεις την wind και κανε καταγγελια στον συνηγορο οτι η εταιρια δεν εχει τεχνικη δυνατοτητα να σου προσφερει τις απαιτουμενες υπηρεσιες στην νεα σου κατοικια και ως εκ τουτου θα λυσεις μονομερως το συμβολαιο κλπ
 

7 μήνες έχω την συμβαση
Όχι, το δίμηνο δεν αναφέρεται στην έναρξη της σύμβασής σου. Έχεις ένα δίμηνο για να προσβάλλεις τη σύμβασή σου, και αρχίζει από την 17/07/2019, μου το επιβεβαίωσε κατάστημα της WIND. Άρα έχεις μέχρι την 17/09/2019 να φύγεις νομίμως χωρίς επιπτώσεις. Κάνε μια επιβεβαίωση σε κατάστημα της WIND αν θέλεις να είσαι σίγουρος. Ξέρω οτι το γραπτό δεν έχει καλή σύνταξη και μπορεί να υπάρξει παρανόηση, κι εγώ το ίδιο με σένα κατάλαβα στην αρχή.
 

Όχι, το δίμηνο δεν αναφέρεται στην έναρξη της σύμβασής σου. Έχεις ένα δίμηνο για να προσβάλλεις τη σύμβασή σου, και αρχίζει από την 17/07/2019, μου το επιβεβαίωσε κατάστημα της WIND. Άρα έχεις μέχρι την 17/09/2019 να φύγεις νομίμως χωρίς επιπτώσεις. Κάνε μια επιβεβαίωση σε κατάστημα της WIND αν θέλεις να είσαι σίγουρος. Ξέρω οτι το γραπτό δεν έχει καλή σύνταξη και μπορεί να υπάρξει παρανόηση, κι εγώ το ίδιο με σένα κατάλαβα στην αρχή.
Δεν έπιασα, σορρυ είμαι και ξανθιά
[DOUBLEPOST=1565344927][/DOUBLEPOST]
Δεν έπιασα, σορρυ είμαι και ξανθιά
Οκ got it
 


Λοιπόν τέλος το πρόβλημά, σας ευχαριστώ όλους, και γράφω λεπτομέρειες για να βοηθήσω σε κάποιον άλλον που θα έχει παρόμοιο θέμα. Οπός με ενημερώσε ο konnos, περνώ τηλέφωνο στη wind, εννοείται μου λένε ότι δεν ισχύει αυτό για μένα, γτ λέει μπορεί να μην ξεπεράσετε το πάγιο σας!!!!!! Στο τέλος παραδέχτηκε ότι όντως μπορώ να φύγω άνετα μέχρι 16/9, την ίδια ώρα ο άντρας μου ήταν στο κατάστημα wind, τον ενιμερωνω, και εκεί που του πήγε η πίεση 300, τους λέει ότι ζητάει διακοπή συμβόλαιου, για πότε βρήκαν υπεύθυνο στο τηλέφωνο, για πότε κόστος υποβάθμισης εγυνε 50 ευρώ, για πότε ούτε αυτά θα πληρώσουμε, για πότε 50 γιγα στα 2 κινητα μας, δια μαγιάς όλα, σας ευχαριστώ και πάλι, καταγγελία όμως θα κάνω για 1 μήνα ταλαιπωρία και τα νεύρα. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους. Ειδικά ευχαριστώ @konnon
 



Ήσουν τυχερή που πέτυχες την τιμολογιακή αλλαγή και σε αφήνουν να προσβάλλεις τη σύμβαση, αλλιώς θα σε είχαν ξυρίσει με το νόμο... τέλος καλό, όλα καλά
 


Staff online

Forum statistics

Threads
149.701
Μηνύματα
2.224.120
Members
34.031
Νεότερο μέλος
artemoo
Top