Αποδέσμευση από τη Wind.

Μηνύματα
398
Reaction score
862
https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

"Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία."

Λίγο πιο πάνω αναφέρεται ως ημερομηνία έναρξης η 17/7/2019

Οπότε αν σου πρήξανε τα ούμπαλα, κάνε γραπτή καταγγελία της σύμβασής σου και πήγαινε σε άλλον πάροχο.
 

Μηνύματα
22
Reaction score
10
https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

"Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία."

Λίγο πιο πάνω αναφέρεται ως ημερομηνία έναρξης η 17/7/2019

Οπότε αν σου πρήξανε τα ούμπαλα, κάνε γραπτή καταγγελία της σύμβασής σου και πήγαινε σε άλλον πάροχο.
7 μήνες έχω την συμβαση
 

Μηνύματα
7.022
Reaction score
4.755
αν σταματησεις να πληρωνεις τι θα συμβει;
αφου δεν εχουν δεσμευσει τον κομβο σου στο καινουριο σπιτι και δε σε ενδιαφερει να κρατησις το ιδιο νουμερο απλα ζητα απο μια αλλη εταιρια να σε συνδεσουν , σταματα να πληρωνεις την wind και κανε καταγγελια στον συνηγορο οτι η εταιρια δεν εχει τεχνικη δυνατοτητα να σου προσφερει τις απαιτουμενες υπηρεσιες στην νεα σου κατοικια και ως εκ τουτου θα λυσεις μονομερως το συμβολαιο κλπ
 

Μηνύματα
398
Reaction score
862
7 μήνες έχω την συμβαση
Όχι, το δίμηνο δεν αναφέρεται στην έναρξη της σύμβασής σου. Έχεις ένα δίμηνο για να προσβάλλεις τη σύμβασή σου, και αρχίζει από την 17/07/2019, μου το επιβεβαίωσε κατάστημα της WIND. Άρα έχεις μέχρι την 17/09/2019 να φύγεις νομίμως χωρίς επιπτώσεις. Κάνε μια επιβεβαίωση σε κατάστημα της WIND αν θέλεις να είσαι σίγουρος. Ξέρω οτι το γραπτό δεν έχει καλή σύνταξη και μπορεί να υπάρξει παρανόηση, κι εγώ το ίδιο με σένα κατάλαβα στην αρχή.
 

Μηνύματα
22
Reaction score
10
Όχι, το δίμηνο δεν αναφέρεται στην έναρξη της σύμβασής σου. Έχεις ένα δίμηνο για να προσβάλλεις τη σύμβασή σου, και αρχίζει από την 17/07/2019, μου το επιβεβαίωσε κατάστημα της WIND. Άρα έχεις μέχρι την 17/09/2019 να φύγεις νομίμως χωρίς επιπτώσεις. Κάνε μια επιβεβαίωση σε κατάστημα της WIND αν θέλεις να είσαι σίγουρος. Ξέρω οτι το γραπτό δεν έχει καλή σύνταξη και μπορεί να υπάρξει παρανόηση, κι εγώ το ίδιο με σένα κατάλαβα στην αρχή.
Δεν έπιασα, σορρυ είμαι και ξανθιά
[DOUBLEPOST=1565344927][/DOUBLEPOST]
Δεν έπιασα, σορρυ είμαι και ξανθιά
Οκ got it
 


Μηνύματα
22
Reaction score
10
Λοιπόν τέλος το πρόβλημά, σας ευχαριστώ όλους, και γράφω λεπτομέρειες για να βοηθήσω σε κάποιον άλλον που θα έχει παρόμοιο θέμα. Οπός με ενημερώσε ο konnos, περνώ τηλέφωνο στη wind, εννοείται μου λένε ότι δεν ισχύει αυτό για μένα, γτ λέει μπορεί να μην ξεπεράσετε το πάγιο σας!!!!!! Στο τέλος παραδέχτηκε ότι όντως μπορώ να φύγω άνετα μέχρι 16/9, την ίδια ώρα ο άντρας μου ήταν στο κατάστημα wind, τον ενιμερωνω, και εκεί που του πήγε η πίεση 300, τους λέει ότι ζητάει διακοπή συμβόλαιου, για πότε βρήκαν υπεύθυνο στο τηλέφωνο, για πότε κόστος υποβάθμισης εγυνε 50 ευρώ, για πότε ούτε αυτά θα πληρώσουμε, για πότε 50 γιγα στα 2 κινητα μας, δια μαγιάς όλα, σας ευχαριστώ και πάλι, καταγγελία όμως θα κάνω για 1 μήνα ταλαιπωρία και τα νεύρα. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους. Ειδικά ευχαριστώ @konnon
 



Μηνύματα
398
Reaction score
862
Ήσουν τυχερή που πέτυχες την τιμολογιακή αλλαγή και σε αφήνουν να προσβάλλεις τη σύμβαση, αλλιώς θα σε είχαν ξυρίσει με το νόμο... τέλος καλό, όλα καλά
 

Μηνύματα
22
Reaction score
10
Ήσουν τυχερή που πέτυχες την τιμολογιακή αλλαγή και σε αφήνουν να προσβάλλεις τη σύμβαση, αλλιώς θα σε είχαν ξυρίσει με το νόμο... τέλος καλό, όλα καλά
Σίγουρα έπαιξε ρόλο και αυτό
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Καλημέρα.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα και να μου πείτε τι περίπου χρειάζεται να γίνει..
Εχουμε φύγει από τη Wind από τον Δεκέμβριο του '15 ,σπάσαμε το "συμβόλαιο" λόγω του ότι η ταχύτητα από τα 8 είχε πάει στα 2,είχαμε συνεχή προβλήματα και έτσι γυρίσαμε στον ΟΤΕ ...έχοντας κάνει όμως καταγγελία στον Ε.Ε.Τ.Τ από τους οποίους όμως δεν είχα απάντηση ποτέ.
Τέλοσπαντων ήρθε ο λογαριασμός με τέλη αποσύνδεσης + λογαριασμό 230 ευρώ περίπου,το οποίο και μέχρι σήμερα δεν έχουμε πληρώσει.
Δε μας ενόχλησαν ποτέ τηλεφωνικά,κουβέντα...στον ΟΤΕ μεταφέρθηκε η γραμμή 5/12016 (το συμβόλαιο wind έληγε 11/16,όπως με ενημέρωσαν σήμερα από τη Wind)
Ετσι λοιπόν,πριν 1 εβδομάδα παρέλαβα επιστολή από δικηγορικό γραφείο (22/1/2019) ότι αν δεν εξοφλήσουμε το ανωτέρω ποσό σε 5 μέρες από την παραλαβή ,θα κινηθούν δικαστικά κλπ κλπ.
Στέλνω mail στη Wind και ζητώ αναλυτικές χρεώσεις και το συμβόλαιο.
Με ενημερώνουν ότι α)οι αναλυτικές χρεώσεις πρέπει να ζητηθούν από το σύζυγο (είναι στο όνομα του,GDPR γαρ και ότι θα κάνουν περίπου 15 εργάσιμες να παραληφθούν μέσω ταχυδρομείου) και ζήτησα και το συμβόλαιο που επίσης με ενημέρωσαν ότι δεν διαθέτουν αρχείο από τότε και πως είχε γίνει τηλεφωνικά και πως το πρόγραμμα σας ήταν το τάδε και πως έληγε τον 11/16 και εσείς φύγατε τον 01/16
Τώρα λοιπόν,σκέφτομαι να στείλω email στον συνήγορο του καταναλωτή και επίσης να ζητήσω της απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας για το συμβόλαιο?με εμένα είχαν μιλήσει τότε (ποτέ με το σύζυγο) γιατί πραγματικά είχαμε άπειρα προβλήματα με τη γραμμή μας (είχαμε μείνει και χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ για 2 εβδομάδες και μας έλεγαν ότι φταίει ο ΟΤΕ) και ιδανικά δεν θέλουμε να τους δώσουμε δεκάρα τσακιστή....
Επίσης θυμάμαι πολύ καλά,ότι στο τηλέφωνο τότε δεν αναφέρθηκε 24μηνη δέσμευση αλλά αορίστου και είχα ρωτήσει για το θέμα αποχώρησης και μου είχε πει η κοπέλα τότε ότι δεν θα πληρώναμε τίποτε...εξ'ου και η καταγγελία στον Ε.Ε.Τ.Τ που είχα κάνει τότε (χρέωση και προβλήματα)
Μας θυμήθηκαν τώρα ,γιατί? τι με συμβουλεύεται να κάνω?
 

Μηνύματα
527
Reaction score
412
Το δικηγορικό γραφείο που αναφέρεις πιθανότατα είναι εισπρακτική εταιρεία.
Μαϊμού δηλαδή...
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ ε?είναι δικηγορικό γραφείο με το όνομια μιας "κυρίας" ...περνάει η 5ετία και μας θυμήθηκαν μάλλον
 

Μηνύματα
7.022
Reaction score
4.755
Στον συνήγορο του καταναλωτή να στείλεις το αίτημα σου .
Ειδικά αν δεν έχεις λάβει ποτέ τους όρους της σύμβασης μετά την τελευταία ανανέωση δεν έχουν καμία ελπίδα
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Προ ολίγου έστειλα email στο συνήγορο όπου και περιέγραψα το όλο ζήτημα.
Ποτέ δεν λάβαμε γραπτώς τίποτα,στα χέρια μας έχουμε το αρχικό ,το οποίο δεν έχει κάν ημερομηνία επάνω.
 

rose.athens

Dah 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
35.475
Reaction score
58.471
Μου θυμίζει δική μου περίπτωση με την Forthnet. :mad:

Γράφεις στ' @@@ σου την δικηγόρο

Επικοινωνείς μέσω mail με την Wind και:
- Ζητάς αντίγραφα υπογεγραμμένων συμβολαίων
- Αν δεν υπάρχουν, ζητάς απομαγνητοφωνημένα αντίγραφα όλων των συνομιλιών σου με την εξυπηρέτηση της Wind
- Ενημερώνεις γραπτώς για τους λόγους που σε οδήγησαν στην αλλαγή παρόχου (καλού κακού βάλε κι ένα αντίγραφο του πρώτου σου λογαριασμού της Cosmote) και ότι δεν τήρησαν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις ως προς την προσφερόμενη ταχύτητα
- Τους ενημερώνεις ότι το mail θα κοινοποιηθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ
- Τους ενημερώνεις ότι επιφυλάσσεσαι να ασκήσεις όλα τα ένδικα μέσα ώστε να αποζημιωθείς για την ταλαιπωρία αλλά και την όχληση από δικηγορικό γραφείο, για χρέη που δεν υφίστανται, όπως και για προσβολή της προσωπικότητάς σου.
- Ζητάς έγγραφη συγγνώμη για την διαδικασία που ακολούθησαν και την αναίτια απαίτηση χρημάτων.

- Κοινοποιείς όλη την αλληλογραφία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ

Σίγουρα θα σου απαντήσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή για την πορεία της καταγγελίας σου, και η ΕΕΤΤ ότι έλαβε γνώση. Από την ΕΕΤΤ μην περιμένεις συνέχεια. Ο Συνήγορος του καταναλωτή ενημερώνει διαρκώς μέχρι την τελική επίλυση.

Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία.
 

Μηνύματα
7.022
Reaction score
4.755
Ο συνήγορος στην περίπτωση μου πρωτοκολλησε και κοινοποίησε την διαμαρτυρία μου εντός 2 ωρου.
Η Vodafone απάντησε θετικά στη λήξη της προθεσμίας που τους όρισε ο συνήγορος.
Απλά πράγματα
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Μου θυμίζει δική μου περίπτωση με την Forthnet. :mad:

Γράφεις στ' @@@ σου την δικηγόρο

Επικοινωνείς μέσω mail με την Wind και:
- Ζητάς αντίγραφα υπογεγραμμένων συμβολαίων
- Αν δεν υπάρχουν, ζητάς απομαγνητοφωνημένα αντίγραφα όλων των συνομιλιών σου με την εξυπηρέτηση της Wind
- Ενημερώνεις γραπτώς για τους λόγους που σε οδήγησαν στην αλλαγή παρόχου (καλού κακού βάλε κι ένα αντίγραφο του πρώτου σου λογαριασμού της Cosmote) και ότι δεν τήρησαν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις ως προς την προσφερόμενη ταχύτητα
- Τους ενημερώνεις ότι το mail θα κοινοποιηθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ
- Τους ενημερώνεις ότι επιφυλάσσεσαι να ασκήσεις όλα τα ένδικα μέσα ώστε να αποζημιωθείς για την ταλαιπωρία αλλά και την όχληση από δικηγορικό γραφείο, για χρέη που δεν υφίστανται, όπως και για προσβολή της προσωπικότητάς σου.
- Ζητάς έγγραφη συγγνώμη για την διαδικασία που ακολούθησαν και την αναίτια απαίτηση χρημάτων.

- Κοινοποιείς όλη την αλληλογραφία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την ΕΕΤΤ

Σίγουρα θα σου απαντήσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή για την πορεία της καταγγελίας σου, και η ΕΕΤΤ ότι έλαβε γνώση. Από την ΕΕΤΤ μην περιμένεις συνέχεια. Ο Συνήγορος του καταναλωτή ενημερώνει διαρκώς μέχρι την τελική επίλυση.

Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου.
Ηδη με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει αρχείο παλαιότερο των 2 χρόνων και έτσι λοιπόν δεν υπάρχει συμβόλαιο να μου στείλουν,μου είπαν κιόλας "κάνατε την ανανέωση τηλεφωνικά ,το πρόγραμμα σας ήταν αυτό και έληγε στις 11/2016 και εσείς φύγατε 10 μήνες νωρίτερα" εκεί τους είπα ότι θα μιλήσω με δικηγόρο και θα δω .

Εστειλα ήδη mail με το θέμα στο συνήγορο του καταναλωτή σήμερα το πρωϊ,οπότε τώρα επικοινωνώ πάλι με τη Wind και ζητάω τα απομαγνητοφωνημένα αντίγραφα των συνομιλιών ,αναφέρω και όλους τους λόγους που μας έκαναν να φύγουμε ,θα ενημερώσω κιόλας ότι θα στείλω αντίγραφα Συνήγορο και ΕΕΤΤ και όλα τα υπόλοιπα βήματα.

Μόνο που δεν έχω το 1ο λογαριασμό της Cosmote,τώρα το τσέκαρα ,έχω το ηλεκτρονικό αρχείο μόνο που ξεκινάει από αρχές 2018!

Αντε να δούμε τι θα δούμε.
 

rose.athens

Dah 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
35.475
Reaction score
58.471
Μόνο που δεν έχω το 1ο λογαριασμό της Cosmote,τώρα το τσέκαρα ,έχω το ηλεκτρονικό αρχείο μόνο που ξεκινάει από αρχές 2018!
Δεν πειράζει, απλώς αναφέρεις το πότε πήγες στην Cosmote.

Ηδη με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει αρχείο παλαιότερο των 2 χρόνων και έτσι λοιπόν δεν υπάρχει συμβόλαιο να μου στείλουν,μου είπαν κιόλας "κάνατε την ανανέωση τηλεφωνικά ,το πρόγραμμα σας ήταν αυτό και έληγε στις 11/2016 και εσείς φύγατε 10 μήνες νωρίτερα"
Τότε με ποιο αποδεικτικό ζητάνε κερατιάτικα μετά από 4 χρόνια; Πάτα τους σ' αυτό το σημείο: γράψε στο mail που θα τους στείλεις (πάντα με κοινοποίηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ) ότι δεν προκύπτει από πουθενά η τηλεφωνική εντολή σου για ανανέωση του συμβολαίου. Αφού ζητούν αποζημίωση, οφείλουν να αποδείξουν από πού προκύπτει.

Απάντησέ τους και πάλι: "επιφυλάσσομαι να χρησιμοποιήσω όλα τα ένδικα μέσα για την καταβολή αποζημίωσης εκ μέρους σας για την αδικαιολόγητη ταλαιπωρία και προσβολή της προσωπικότητάς μου".
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.459
Μηνύματα
2.352.085
Members
35.103
Νεότερο μέλος
dtz
Top