Αποδέσμευση από τη Wind.


Νίκος Τεγόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
1.434
Reaction score
1.331
Καλημέρα παιδιά.

Αντιμετωπίζω ένα ζήτημα με την παραπάνω εταιρία και θα ήθελα να μάθω τυχόν εμπειρίες από άλλα μέλη, συγκεκριμένα: Ο υιός μου, από το 2013 έως και το 2017, με υπογεγραμμένο συμβόλαιο, έχει σύνδεση στη Wind (σταθερή τηλεφωνία και internet - φοιτητικό πακέτο, 25 ευρώ), και στη συνέχεια ανανεώθηκε μονομερώς από τη Wind, για άλλα δύο χρόνια, έως τις 4 Ιαν 2019. Και λέω μονομερώς διότι δεν υπεγράφη καμία σύμβαση, ούτε και έγινε η ανανέωση τηλεφωνικά, πράγμα που ισχυρίζεται η Wind. Tους ζήτησα το ηχητικό ντοκουμέντο, κάνοντας αίτηση αμφισβήτησης, και μου απάντησαν ότι προκειμένου να προβώ στη διακοπή της σύνδεσης σήμερα, και όχι στις 04 Ιαν 2019, όπου και λήγει το συμβόλαιο, πρέπει να μου καταλογιστεί το ποσό της ποινής, περίπου 280 ευρώ, και στη συνέχεια να δουν εάν το έχουν, και εάν μπορούν να μου το δώσουν.

Σε συνομιλία που είχα με τον συνήγορο του καταναλωτή, μου γνώρισαν ότι εφ' όσον δεν υπάρχει υπογεγραμμένη σύμβαση, να προβώ στη διακοπή, να μου αποσταλεί ο λογαριασμός με τη συνολική χρέωση, και στη συνέχεια, αφού τους αποστείλω όλα τα δικαιολογητικά, να μεσολαβήσουν προκειμένου να επιτύχουν την απομείωση, ή ακόμα και την εξάλειψη του ποσού του πέναλτι.

Έχει κανείς φίλος αντιμετωπίσει ανάλογη περίπτωση; Πως κινηθήκατε, και ποιο τα αποτέλεσμα τελικά?
 

Μηνύματα
424
Reaction score
305
Η εμπειρια μου με τη Wind εως τωρα δειχνει οτι μια καταγγελια στην Επιτροπη τηλεπικοινωνιων και Ταχυδρομειων με μια δυνατη επιστολη κανει τη δουλεια...

http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Την κοινοποιεις και προς Wind και περιμενεις. Το καλυτερο βεβαια ειναι οτι σε θεματα ανανεωσης συμβολαιου η και περιεργων χρεωσεων σου κανουν τα χατηρια.
 

Νίκος Τεγόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
1.434
Reaction score
1.331
Η εμπειρια μου με τη Wind εως τωρα δειχνει οτι μια καταγγελια στην Επιτροπη τηλεπικοινωνιων και Ταχυδρομειων με μια δυνατη επιστολη κανει τη δουλεια...

http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Την κοινοποιεις και προς Wind και περιμενεις. Το καλυτερο βεβαια ειναι οτι σε θεματα ανανεωσης συμβολαιου η και περιεργων χρεωσεων σου κανουν τα χατηρια.
Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, θα το έχω υπ' όψιν μου. Εάν δε βρεθεί λύση σίγουρα θα στείλω επιστολή..
 

Μηνύματα
349
Reaction score
334
Εγώ έχω παρόμοια εμπειρία με forthnet.
Διέκοψα συμβόλαιο αοριστου χρόνου για να πάω στην wind 2 μηνες πριν λήξει.
Η ανανέωση είχε γίνει τηλεφωνικά χωρίς να υπογραψω και χωρίς να μου διαβάσουν αναλυτικά τους όρους.
Ήρθε ο λογαριασμός με τα τέλη διακοπής τον οποίο δεν πλήρωσα.
Μετά από λίγο καιρό άρχισαν τηλ. απο εισπρακτική εταιρεία.
Τους είπα δεν πληρώνω φραγκο διότι είναι παράνομη η χρέωση.
Με ζαλισαν κάνα δυο μήνες με συχνότητα 1 τηλ την εβδομάδα και τους ελεγα το ίδιο και αν θέλουν ας μου κάνουν αγωγή.
Τωρα συνεχιζω να έχω απλήρωτο τον λογαριασμό και έχουν να με πάρουν τηλ κάνα μήνα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τον πληρώσω αν θέλουν ας πάνε δικαστικα.
 

Μηνύματα
611
Reaction score
780
Κι εγώ τη λύση του @Sonorus θα πρότεινα, αρκεί να μην επιστρέψεις ποτέ στη wind. Βασικά είμαι πελάτης wind πολλά χρόνια και δεν έχω κάποιο σοβαρό παράπονο από την εταιρία και το δίκτυό της στο κέντρο της Αθήνας. Τα penalties όμως που βάζει είναι γελοία και μάλιστα αντί να μειώνονται όσο πλησιάζει η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου, αυξάνονται. Κάνεις αίτηση στην εταιρία που θες να μεταφερθείς, γίνεται η μεταφορά κι όταν βγει το "κοστουμάκι" από τη wind τους λες πως δεν αναγνωρίζεις το χρέος κι ας κάνουν ό,τι νομίζουν. Βέβαια δε νομίζω πως αξίζει να αλλάξεις εταιρία για οικονομικούς λόγους παρά μόνο αν δεν σε ικανοποιούν οι παροχές της. Μεταφορές και εφάπαξ εισφορές που θα πληρώσεις δεν νομίζω πως καλύπτονται από ένα οικονομικότερο συμβόλαιο.
 

Νίκος Τεγόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
1.434
Reaction score
1.331
Παιδιά δεν αλλάζω πάροχο για κάποιο λόγο. Τέλειωσε η φοίτησή του και μεταβαίνει στο εξωτερικό για το μετ/κό του. Δε τίθεται ζήτημα σύνδεσης σε άλλο πάροχο.

Από τον συν. του πολίτη μου είπαν ότι εάν δεν πληρωθεί το ποσό, θα μπεί στον αντίστοιχο "τηρεσία των τηλεπ/ών" , και δε θα μπορεί να κάνει σύνδεση σε κανένα άλλο πάροχο, όταν το θελήσει..
 

Μηνύματα
349
Reaction score
334
Προς ενημέρωση αν και θα τα ξέρετε ,
Φυσικά πριν υπογράψω το συμβόλαιο με την wind τους ρώτησα κατηγορηματικά αν θα έχω κάποιο πέναλτι από την forthnet και φυσικά ο ψεύτης ο πωλητής μου είπε ότι δεν θα έχω.
Τον ενημερωσα ότι κατέγραψα την συνομιλία.
Όταν ήρθε η χρέωση - πέναλτι έτσι για να δω τι θα γίνει πήρα την wind (την εταιρεία που πουλάει συνδέσεις) και ζήτησα τον προϊστάμενο.
Μια κυρία όλο έπαρση και εξυπνάδα μου είπε ότι αποκλείεται ο πωλητής τους να μου είπε έτσι!
Και τέλος πάντων να μην ανησυχώ αφού ξέρω ότι αυτές είναι παράλογες και παράνομες χρεώσεις και να γράψω την forthnet στα παλιά μου τα παπούτσια και ότι δεν θα γίνει τίποτα.
Κάνε λοιπόν και εσύ το ίδιο στην wind και γράψε τους εκεί που ξέρεις από την στιγμή μάλιστα που δεν έχεις υπογράψει τίποτα.
Είναι όλοι τους αλήτες και απατεώνες μηδενός εξαιρουμένου και πρέπει να λάβουν ότι τους αξίζει.
[DOUBLEPOST=1530789220][/DOUBLEPOST]Από ότι ξέρω θα έχεις πρόβλημα μόνο αν πας ξανά στην wind.
Σε άλλη εταιρεία δεν έχεις πρόβλημα.
 

Μηνύματα
2.344
Reaction score
842
Εν γένει η συμβουλή του ΣτΚ είναι σωστή και δουλεύει, αλλά παίρνει χρόνο. Πάντα κοινοποιείς την αλληλογραφία με τις αντιρρήσεις προς τον πάροχο σε ΣτΚ και ΕΕΤΤ.
Επειδή όμως πάντα ενέχει κάποιο ρίσκο, το βέλτιστο είναι κατά την αίτηση διακοπής να επισημάνεις εξαρχής ότι δεν αναγνωρίζεις τέλη πρόωρης διακοπής και την ημερομηνία της τελευταίας καταγεγραμμένης συγκατάθεσής σου για ανανέωση του συμβολαίου. Είναι πιθανό να μην σου επιβάλλουν τέλη διακοπής και να μην χρειάζεται να τρέχεις.
 

Νίκος Τεγόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
1.434
Reaction score
1.331
Εν γένει η συμβουλή του ΣτΚ είναι σωστή και δουλεύει, αλλά παίρνει χρόνο. Πάντα κοινοποιείς την αλληλογραφία με τις αντιρρήσεις προς τον πάροχο σε ΣτΚ και ΕΕΤΤ.
Επειδή όμως πάντα ενέχει κάποιο ρίσκο, το βέλτιστο είναι κατά την αίτηση διακοπής να επισημάνεις εξαρχής ότι δεν αναγνωρίζεις τέλη πρόωρης διακοπής και την ημερομηνία της τελευταίας καταγεγραμμένης συγκατάθεσής σου για ανανέωση του συμβολαίου. Είναι πιθανό να μην σου επιβάλλουν τέλη διακοπής και να μην χρειάζεται να τρέχεις.
Σίγουρα δεν προτίθεμαι να πληρώσω το ποσό της ποινής που μου επιβαλλουν, θα κάνω όλα όσα προβλεπονται. Η ταλαιπωρία βέβαια, είναι σίγουρη..
 

Μηνύματα
685
Reaction score
143
Εγω ειμαι στη forthnet κανω ανανεωση συμβολαιου,μετα 2 μηνες αποφασιζω οτι η προσφορα δεν με ικανοποιει.Παιρνω τηλ και ζηταω η καλυτερη προσφορα η φευγω.Αν φυγετε θα πληρωσετε το πεναλτι.Λεω απο την στιγμη που δεν εχω υπογραψει κατι δεν εχω τιποτα,τηλεφωνικα δεν ισχυει τιποτα εφοσον το τραβηξει δικαστικως η εταιρεια,με απλα λογια δεν εβαλα πουθενα ατην υπογραφη μου.Λεω θελω τον αριθμο βρογχου,εκει καταλαβαν οτι θελω να φυγω.Με παιρνει μετα απο 5 λεπτα η προισταμενη στο τμημα αυτο,και μου κανει την καλυτερη προσφορα.και ετσι ολα μελι γαλα!
 

Μηνύματα
834
Reaction score
888
Ηδη εχεις ασχοληθει πολυ.Δεν πληρωνεις και αν σε ενοχλησουν πες να κανουν οτι νομιζουν.
 

Μηνύματα
92
Reaction score
44
Πρόσφατα έφυγα απο wind για άλλη εταιρεία. Λόγω παραπλάνησης/παρεξήγησης αυτών που μου είπε ο υπάλληλός της όταν τέλειωνε το συμβόλαιό μου, έφυγα 1 βδομάδα πριν λήξει το συμβόλαιό μου. Για να μην τα πολυλογώ μου ήρθε λογαριασμός 580 ευρώ (όλη η έκπτωση που ειχα τα τελευταία 2 χρόνια. Στο τελευταίο συμβόλαιο, δηλαδή, η έκπτωση που είχα πάρει για κάθε μήνα που ήμουν στην εταιρεία. Γι αυτό και όσο προχωράει ο καιρός αυξάνεται το πέναλτυ).
Πήγα στον συνήγορο του καταναλωτή, έκανα αυτα που μου ζήτησαν και μια ωραία πρωί μου ήρθε ένα γράμμα από τη wind ότι μου πιστώνει στον λογαριασμό μου 495 ευρώ. Οπότε πληρώθηκε το υπόλοιπο (480) και έβγαλα και 15.
Εγώ πάτησα στο ότο παραπλανήθηκα από τον υπάλληλο και νόμιζα ότι είχε τελειώσει το συμβόλαιό μου ήδη και στο ότι, επειδή προπληρώνουμε τα πάγια, είχα ήδη προπληρώσει του τελευταίου μήνα.
Νομίζω ότι οι εταιρείες δεν θέλουν να το τραβάνε πολύ και όταν τους πιέζεις με συνήγορο καταναλωτή ή κάτι αντίστοιχο, το παρατάνε.
Μπορείς και να μην κάνεις τίποτα, εγώ έκανα γιατί ήθελα να το βγάλω από το μυαλό μου ως αγχωτικός άνθρωπος...
 

Νίκος Τεγόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
1.434
Reaction score
1.331
Πρόσφατα έφυγα απο wind για άλλη εταιρεία. Λόγω παραπλάνησης/παρεξήγησης αυτών που μου είπε ο υπάλληλός της όταν τέλειωνε το συμβόλαιό μου, έφυγα 1 βδομάδα πριν λήξει το συμβόλαιό μου. Για να μην τα πολυλογώ μου ήρθε λογαριασμός 580 ευρώ (όλη η έκπτωση που ειχα τα τελευταία 2 χρόνια. Στο τελευταίο συμβόλαιο, δηλαδή, η έκπτωση που είχα πάρει για κάθε μήνα που ήμουν στην εταιρεία. Γι αυτό και όσο προχωράει ο καιρός αυξάνεται το πέναλτυ).
Πήγα στον συνήγορο του καταναλωτή, έκανα αυτα που μου ζήτησαν και μια ωραία πρωί μου ήρθε ένα γράμμα από τη wind ότι μου πιστώνει στον λογαριασμό μου 495 ευρώ. Οπότε πληρώθηκε το υπόλοιπο (480) και έβγαλα και 15.
Εγώ πάτησα στο ότο παραπλανήθηκα από τον υπάλληλο και νόμιζα ότι είχε τελειώσει το συμβόλαιό μου ήδη και στο ότι, επειδή προπληρώνουμε τα πάγια, είχα ήδη προπληρώσει του τελευταίου μήνα.
Νομίζω ότι οι εταιρείες δεν θέλουν να το τραβάνε πολύ και όταν τους πιέζεις με συνήγορο καταναλωτή ή κάτι αντίστοιχο, το παρατάνε.
Μπορείς και να μην κάνεις τίποτα, εγώ έκανα γιατί ήθελα να το βγάλω από το μυαλό μου ως αγχωτικός άνθρωπος...
Ενα λεπτό, οταν σου βγήκε ο λογαρισμός (580€), τον πλήρωσες και στη συνέχεια προσέφυγες στο συνήγορο;
 

Μηνύματα
92
Reaction score
44
Ενα λεπτό, οταν σου βγήκε ο λογαρισμός (580€), τον πλήρωσες και στη συνέχεια προσέφυγες στο συνήγορο;
Όχι, δεν τον πλήρωσα.
Και διορθώνω, μου ήρθε πιστωτικό 595 (όχι 495) από το οποίο πληρώθηκαν τα 580 αυτόματα και βγήκε υπόλοιπο 15 ευρώ που τα πήρα από κατάστημα της wind.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Εγώ κινήθηκα με τον αντίστροφο τρόπο. Περίμενα να λήξει το συμβόλαιο και μετά υπέβαλα αίτημα ακύρωσης. Υπέβαλα το αίτημα διακοπής μια ημέρα μετά την έκδοση του λογαριασμού μου ( ο οποίος μετά τη λήξη του συμβολαίου ήταν γελοία υψηλός ). Είχαν λοιπόν την απαίτηση το αίτημά μου να αποδώσει αποτέλεσμα ένα μήνα μετά τη λήξη του τρέχοντος λογαριασμού, δηλαδή σε δύο μήνες. Κατόπιν διαπραγμάτευσης, κατάφερα και τους έπεισα να διακοπεί πάνω στον μήνα, αλλά είχα standby και την άμεση φορητότητα σε άλλο πάροχο ( voip ). Όσο καλές ( ή κακές ) υπηρεσίες δίνει η wind στον συνδρομητή της, άλλο τόση κακία και σαδισμό δείχνει όταν κάποιος θέλει να φύγει. Το ωραίο είναι ότι με χρύσωναν για να παραμείνω στο δίκτυό τους, μετά απο όσα μου έκαναν. Μακριά.
 

Μηνύματα
244
Reaction score
346
Λίγο άσχετο με τη περίπτωση, μετά 3 μήνες διέκοψα το συμβόλαιο μου με οτε ...σύνδεση fiber 100... Μου ζήτησαν να πληρώσω ρήτρα για την αποχώρηση μου, αρνήθηκα με την αιτιολογία ότι δε τήρησε το τηλεφωνικό μας συμβόλαιο η εταιρεία διότι ενώ ηχογραφήθηκα για 100αρα η ταχύτητα δεν ξεπερνούσε τα 50.
Μέτα αρκετά τους τηλ συμφωνήσαν όταν τους έλεγα ,,, με χαρά να μιλήσουμε στα δικαστήρια κι για τη ψυχική οδύνη που μου προκάλεσαν.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
26.097
Reaction score
13.818
Ήμουν στην Wind για χρόνια.
Μετά πήγα στην Vodafone.
Μετά για λίγες μέρες μόνο, πήγα στην Cosmote.
Μετά ξαναγύρισα στην Wind και είμαι ακόμη.

Έχω να πω ότι όλοι είναι απατεώνες.
Με όλους είχα διάφορα προβλήματα, αδικαιολόγητες χρεώσεις, κατά λάθος πέναλτυ, άλλα να λένε στο τηλ. οι πωλητές και άλλα να ισχύουν κ.λ.π.
Τελικά όμως κάπου πρέπει να είσαι.
Αυτή τη στιγμή παραμένω στην Wind ευτυχώς χωρίς προβλήματα.
Αν ξανα αλλάξω πάροχο μάλλον θα δοκιμάσω την Cosmote.
 

Μηνύματα
484
Reaction score
582
Θα συμφωνήσω με τον @Μελίδης Μιχάλης, όλοι τα ίδια σκ@τ@ είναι...
Ο ένας μου αδερφός ήταν πολλά χρόνια στην Vodafone, τον είχαν ταράξει στις έξτραχρεώσεις εκτός παγίου και δε μπορούσε να βγάλει άκρη. Ο άλλος μου αδερφός στην Cosmote, απίστευτη ταλαιπωρία με την εξυπηρέτηση πελατών για διάφορα θέματα (είναι και η ακριβότερη συν τοις άλλοις).
Εγώ χρόνια στη Wind, έφτασα μία φορά σε εξωδικαστικό συμβιβασμό (συνήγορος του καταναλωτή) όπου αναγκάστηκαν να μου επιστρέψουν πάγια 3 μηνών, μετά από λίγα χρόνια ξανά τα ίδια (χωρίς αυτή τη φορά να φτάσουμε στον συνήγορο), απίστευτοι αλήτες...είχα γραπτή επιβεβαίωση του συμβολαίου μου με email όπως είχα ζητήσει στην τηλεφωνική ανανέωση και εξακολουθούσαν για πολλούς μήνες να μου στέλνουν αυξημένο πάγιο. Φυσικά δεν τους άφησα σε χλωρό κλαρί, συνέχεια email, τηλέφωνα (έφτασα σε σημείο να τους απειλήσω με δικαστήριο πάλι) και μηνύματα στο site μέχρι να βρω το δίκιο μου τελικά μετά από πολύ ταλαιπωρία...
Εξακολουθώ να είμαι στη Wind μιας και έχω πολύ καλή γραμμή με το router να κλειδώνει στα 49,99 Mbps και είναι η πιο φθηνή...
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
26.097
Reaction score
13.818
Και οι τρεις βασικοί πάροχοι είναι απαράδεκτοι.
Αλλά δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς κινητό, οπότε αναγκαστικά σε κάποιον πρέπει να κάτσεις να σε πηδήξει.

Π.χ. εγώ με την Vodafone όταν άλλαξα μαγαζί, ζήτησα απλώς μεταφορά του σταθερού τηλεφώνου και αυτοί έκαναν διακοπή σαν να ζήτησα να καταργηθεί η σύνδεση, οπότε είχε πέναλτυ και μετά μου έκαναν επανασύνδεση. >:( >:(

Με χρέωσαν με 231 ευρώ τα οποία με μεγάλη ταλαιπωρία τελικά διέγραψαν.

Τους απείλησα με δικαστήριο, με έναν αιμοσταγή δικηγόρο του φόρουμ μας. :wink:
 

Μηνύματα
5.988
Reaction score
2.328
vodafone και wind ειναι αεριτζηδες
ειδικα στα τηλεφωνικα συμβολαια ειναι εκθετοι , τους κανεις οτι θελεις με τη βοηθεια του συνηγορου του καταναλωτη
ο cosmote εχει γραπτα συμβολαια δεν ειναι τοσο ευκολο.

απο vodafone εφυγα στο 4 μηνο της ανανεωσης χωρις να πληρωσω φραγκο (αν και ζητησαν 80 την πρωτη φορα 160 τη δευτερη , 131 στο λογαριασμο) αλλα καθαρισε ο συνηγορος γιατι ποτε δεν μου εστειλαν ορους συμβολαιου (μιλαμε για 12 χρονια ανανεωσεις απο on σε hol και μετα σε vodafone) .

μεχρι και το ρουτερ μου αφησαν οι μλκς (αν και ζητησα κατ επαναληψη να το επιστρεψω)

απο την αλλη σε ολα αυτα τα χρονια ειχα ολο και ολο 3 ωρες τεχνικο προβλημα.
με τον οτε στην πρωτη βδομαδα εμεινα χωρις τηλεφωνο για 4 μερες (επεσα σε τριημερο) και περιμενω 3 μηνες να ενεργοποιηθει η οπτικη.

γτπ καβαλα ολα
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
149.998
Μηνύματα
2.230.001
Members
34.111
Νεότερο μέλος
jimware
Top