Από nordost σε κάτι άλλο !!!

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Καλά, αλλάζω την ερώτηση...σε πολυκάναλο σύστημα...... όλα τα υπόλοιπα ίδια
Σ
Μια ακαδημαϊκή ερώτηση:
ας υποθέσουμε ότι σε ένα π.χ δικάναλο ηχοσύστημα με σωστή τοποθέτηση στον χώρο (στερεοφωνία κ.λ.π) θέλουμε να επιτύχουμε κάποιο συγκεκριμένο ηχητικό αποτέλεσμα στο φάσμα των συχνοτήτων (π.χ να τονίσουμε ή να εξασθενήσουμε λίγο κάποια συχνότητα, επιδιώκοντας την επιθυμητή καμπύλη).
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε
1. κάποιο καλώδιο που ας πούμε ότι επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα και
2. Ένα τρόπο ψηφιακής ισοστάθμισης που επίσης φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για ποιο λόγο να επιλέξουμε το καλώδιο και όχι την ψηφιακή ισοστάθμιση;
Σε μια ακαδημαϊκή ερώτηση είναι λογικό να περιμένει κάποιος και μια ακαδημαϊκή απάντηση.
Είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο, είτε με συνδιασμό των δύο μπορεί να πετύχει κάποιος το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στη πράξη όμως, θα πρέπει να διορθωθούν κάποια πράγματα μιας και
το σκεπτικό σου όμως ξεκινά με μια λάθος παραδοχή.
Θεωρείς ως ήχο αναφοράς ενός καλωδίου, το καλώδιο των 2-3€.
Κι από εκεί αρχίζει μια αλυσίδα λάθος παραδοχών και διορθώσεων.
Η αλήθεια με τα καλώδια είναι ότι ο μεταφερόμενος ήχος αλλοιώνεται μέσω ενός καλωδίου της συγκεκριμένης κατηγορίας τιμής, μιας και υπάρχει μια σωρεια προβλημάτων στη κατασκευή τους, είτε λόγω δομής, είτε διατομής, είτε λόγω καθαρότητας υλικού, είτε λόγω αντίστασης, χωριτικοτητας κλπ άλλων ηλεκτρικών και μηχανικών χαρακτηριστικών, μιας και το κύριο ζητούμενο είναι το χαμηλό κόστος.
Μηχανήματα ή καλώδιο ή ψηφιακό πρόγραμμα που να μεταφέρει χωρίς καμία μεταβολή τον ήχο απλά δεν υπάρχει.
Όσο ανεβαίνουμε λοιπόν από τη κατηγορία του κοτετσοσυρματος προς τα πάνω, προσπαθούμε να μειώσουμε τις παρενέργειες στον ήχο από τα κατασκευαστικά λάθη του καλωδίου εν προκειμένω.
Και εν μέρη το προσεγγίσουμε σωστά, όχι τέλεια, σωστά!
Άλλωστε το ίδιο ισχύει και στα αμιγώς ψηφιακά και στα προγράμματα τους!
Αν στα καλώδια υπάρχει η ανωτέρω απολύτως πραγματική δικαιολογία, στα ψηφιακά τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα!!
Δε δικαιολογείται πχ να αλλάζεις player από foobar σε jriver, ή roon χωρίς να έχεις επέμβει σε ρυθμίσεις (φλατ παντού) και ενώ τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος να είναι ίδια να ακούς εντελώς άλλο ήχο!!!, θα έπρεπε να παίζουν ακριβώς ίδια αν ήταν φλατ!!
Μη θεωρούμε λοιπόν λάθος τη προσπάθεια κάποιων κατασκευαστών καλωδίων άκυρη γιατί πονάει η τσέπη μας, ενώ δικαιολογουμε με μεγάλη ευκολία τη τραγική διαφορά μεταξύ 3 software που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει!
Άλλωστε και στη ψηφιακή ισοστάθμιση υπάρχουν 4-5 βασικά διαφορετικά προγράμματα που κανένα δε παίζει το ίδιο με τα υπόλοιπα!!
Μα κανένα όμως!!
Επομένως σε ένα ιδανικό σύστημα που τα πάντα θα δούλευαν ιδανικά, ούτε τα καλώδια, ούτε η ψηφιακή ισοστάθμιση θα χρειάζονταν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.313
Reaction score
125.165
Θα ήθελα να ενημερώσω το αγαπητό κοινό, πως στο ένδοξο χαϊεντάδικο παρελθόν μου, ήταν για το σετάπ μου τυπικά κοστολογια για μένα το 1,5-2,5 χιλιάδες ευρώ για καλώδια ηχείων, ενώ στα ιντερκονεκτς δεν νομίζω να είχα κάποιο που να ήταν στα 500€, όλα ήταν έως σημαντικά ακριβότερα.

Θεωρούσα πολύ ποταπά τα καλώδια των 500€, ούτε καν τα κοιτούσα.

Φτηνιαδούρες εγώ δεν έπαιρνα.
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Όσο ανεβαίνουμε λοιπόν από τη κατηγορία του κοτετσοσυρματος προς τα πάνω, προσπαθούμε να μειώσουμε τις παρενέργειες στον ήχο από τα κατασκευαστικά λάθη του καλωδίου εν προκειμένω.
Και εν μέρη το προσεγγίσουμε σωστά, όχι τέλεια, σωστά!
define κατασκευαστικά λάθη.
Είναι τα κατασκευαστικά λάθη αντιστρόφως ανάλογα της τιμής πώλησης ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
τα ηχεία σου φίλε Νίκο, στο κροσσόβερ έχουν κάποια υλικά που προ 25ετίας ήταν πυκνωτές, τώρα, είναι απλά ένα εμπόδιο στον ήχο.
Αν αντικαταστήσεις αυτά, τότε πολύ πιθανό να "μετράς ξανά μέχρι τα 28hz που λέι ο κατασκευαστής σου.
Δ ε φταίει η τοποθέτηση στο χώρο σου τόσο που να χάνεις μόνο απ αυτό τα πρώτα 22hz στα ηχεία σου.
Και η επισκευή στο κρος δε λύνεται ούτε με ισοστάθμιση, ούτε με σαμπ.
φιλικά πάντα! (τουλάχιστον απ τη μεριά μου!)
Μια διαδικασία ισοστάθμισης δεν ανανεώνει μεν τα υλικά του κρος,,αλλά μπορεί να εξισορροπήσει αποκλίσεις από τη φθορά που θα έχει επιφέρει ο χρόνος μεταξύ των επιμέρους καναλιών.Για χάρη της στερεοφωνίας αν μη τι άλλο.
Καλά σου λέει ο κύριος Νίκος. Μεθαύριο έχει kondo και εκεί είναι σοβαρά τα πράγματα ;)
Αναμένεται ακόμα η...κορύφωση της καμπύλης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.338
Reaction score
79.280
Μια διαδικασία ισοστάθμισης δεν ανανεώνει μεν τα υλικά του κρος,,αλλά μπορεί να εξισορροπήσει αποκλίσεις από τη φθορά που θα έχει επιφέρει ο χρόνος μεταξύ των επιμέρους καναλιών.Για χάρη της στερεοφωνίας αν μη τι άλλο.
Για την κακομοίρα τη μάνα μου
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.313
Reaction score
125.165
Επί της ευκαιρίας, η απόκριση του γουφερ προς τα κάτω, δεν επηρεάζεται από πυκνωτές, καθώς δεν υπάρχουν εν σειρά πυκνωτές με τα γουφερ, παρά μόνο πηνία, τα οποία δεν φθείρονται.

Αντιθέτως, η απόκριση των ηχείων επηρεάζεται αναμφίβολα και αδιαμφισβήτητα από τα τοιχωματικά όρια του χώρου, και ο καλύτερος τρόπος να μειώσεις αυτά τα προβλήματα, μετά τον εντοιχισμό (in wall), είναι με τοποθέτηση "on wall", δηλαδή κολλητά στον τοίχο.

Βεβαίως, αυτά αποτελούν γνώσεις νηπιαγωγείου. Στο δημοτικό θα μάθετε για τα σαμπ, στο γυμνάσιο για τα κρος, στο λύκειο για την ισοστάθμιση, και στο πανεπιστήμιο όταν μπείτε, θα μπορούμε να συζητήσουμε περί Τουλ. :tongue:

Κι όπως λέει ο σοφός λαός: άνθρωπος αγράμματος, έπιπλα αγοράζει. :lol:
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Στη πράξη όμως, θα πρέπει να διορθωθούν κάποια πράγματα μιας και
το σκεπτικό σου όμως ξεκινά με μια λάθος παραδοχή.
Θεωρείς ως ήχο αναφοράς ενός καλωδίου, το καλώδιο των 2-3€.
Είπα εγώ κάτι τέτοιο;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Άλλωστε το ίδιο ισχύει και στα αμιγώς ψηφιακά και στα προγράμματα τους!
Αν στα καλώδια υπάρχει η ανωτέρω απολύτως πραγματική δικαιολογία, στα ψηφιακά τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα!!
Δε δικαιολογείται πχ να αλλάζεις player από foobar σε jriver, ή roon χωρίς να έχεις επέμβει σε ρυθμίσεις (φλατ παντού) και ενώ τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος να είναι ίδια να ακούς εντελώς άλλο ήχο!!!, θα έπρεπε να παίζουν ακριβώς ίδια αν ήταν φλατ!!
Μη θεωρούμε λοιπόν λάθος τη προσπάθεια κάποιων κατασκευαστών καλωδίων άκυρη γιατί πονάει η τσέπη μας, ενώ δικαιολογουμε με μεγάλη ευκολία τη τραγική διαφορά μεταξύ 3 software που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει!
Άλλωστε και στη ψηφιακή ισοστάθμιση υπάρχουν 4-5 βασικά διαφορετικά προγράμματα που κανένα δε παίζει το ίδιο με τα υπόλοιπα!!
Μα κανένα όμως!!
Επομένως σε ένα ιδανικό σύστημα που τα πάντα θα δούλευαν ιδανικά, ούτε τα καλώδια, ούτε η ψηφιακή ισοστάθμιση θα χρειάζονταν
Η διάκριση έγκειται στο ότι κατά τη δεύτερη περίπτωση οι μεταβολές προκύπτουν με προβλέψιμο τρόπο και την απαραίτητη επαναληπτικότητα, ανάμεσα σε διαφορετικά setup,κάτι που δεν ισχύει με τις εναλλαγές καλωδίων και την έννοια του στρωσίματος. (burn-in).

Γι αυτό και είναι παραπλανητικό να μπαίνουν αυθαίρετα στην ίδια μοίρα.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
define κατασκευαστικά λάθη.
Είναι τα κατασκευαστικά λάθη αντιστρόφως ανάλογα της τιμής πώλησης ?
Τα κατασκευαστικά λάθη είναι αντίστροφα της τιμής, το ανάλογα δεν υπάρχει πουθενά!
Πχ, ένας av ενισχυτής των 300€ και ο τρινοβ κάνουν θεωρητικά το ίδιο πράγμα..
Το ένα κάνει 300€ το άλλο 17000€, περιμένεις να παίζουν το ίδιο??
Δε γίνεται!!
Ούτε φυσικά παίζει ο τρινοβ 65 φορές καλύτερα από το φτηνότερο και μάλιστα χωρίς ενισχυτικά που στο φτηνό υπάρχουν ήδη!
Στο πραγματικό κόσμο, δεν υπάρχει η λέξη ανάλογα, όσο πιο κοντά στο ιδεατό πας τόσο δυσανάλογα ανεβαίνει το κόστος.
Τι να κάνουμε, αυτή είναι η αλήθεια!
Για να ακούσεις όσο πιο καλά γίνεται θες λεφτά!!
Πολλά λεφτά!!
Είπα εγώ κάτι τέτοιο;
Ναι
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
Για να καταλάβoυν κάποιοι μέχρι που φτάνει η νοημοσύνη τους
(και αναφέρομαι σε *ορισμένους καφενόβιους + κλακαδόρους)...

μην πάτε μακρυά, (κι αν πάτε να ξαναρθείτε), τις προάλλες που είχε μπεί εδώ μέσα μια γριά 70+
και ζήτησε βοήθεια για πρόβλημα που αντιμετώπιζε με ψυχοπαθή γείτονα πιανίστα,
όχι απλά το Φάγατε Αμάσητο , αλλά βρήκατε και λύσεις τύπου πάρε σαμπ και τέτοια... Που? στη γριά. :o

Ποια καλώδια?

Καραντίνα μέχρι να μάθετε τις διαφορές αρσενικό / Θηλυκό ... :lolsign::lolsign:


.
 
Last edited:



leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Η διάκριση έγκειται στο ότι κατά τη δεύτερη περίπτωση οι μεταβολές προκύπτουν με προβλέψιμο τρόπο και την απαραίτητη επαναληπτικότητα, ανάμεσα σε διαφορετικά setup,κάτι που δεν ισχύει με τις εναλλαγές καλωδίων και την έννοια του στρωσίματος. (burn-in).

Γι αυτό και είναι παραπλανητικό να μπαίνουν αυθαίρετα στην ίδια μοίρα.
Δε τα βάζω στην ίδια μοίρα!
Αν έγινα κατανοητός, τα βάζω σε χειρότερη!
Δε γίνεται το YPAO το dts, το audyssey, το dd να μπαίνουν ως ισοστάθμιση και να διαμορφώνουν εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα!!
... μετά μη μας φταίνε τα καλώδια..
Άλλωστε το νήμα λέγεται "από nordost σε κάτι άλλο?"
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δε τα βάζω στην ίδια μοίρα!
Αν έγινα κατανοητός, τα βάζω σε χειρότερη!
Δε γίνεται το YPAO το dts, το audyssey, το dd να μπαίνουν ως ισοστάθμιση και να διαμορφώνουν εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα!!
... μετά μη μας φταίνε τα καλώδια..
Άλλωστε το νήμα λέγεται "από nordost σε κάτι άλλο?"
1585729596391.png
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Τα κατασκευαστικά λάθη είναι αντίστροφα της τιμής, το ανάλογα δεν υπάρχει πουθενά!
δεν πήρα απάντηση στο τι ορίζεις ως κατασκευαστικά λάθη.
Δηλ. τα pro audio καλώδια έχουν κατασκευαστικά λάθη, ενώ π.χ. τα valhala είναι τέλεια. Μάλιστα.
 

TGD

Μηνύματα
7.119
Reaction score
7.164
Δεν κάνω flame, αλλά επειδή πραγματικά μου δημιουργήθηκε η απορία: πώς γίνεται ένας κατασκευαστής καλωδίων να "κόψει πρίμα" από ένα καλώδιο; Η απορία μου αναφέρεται σε υλικά και μεθοδολογία - μου διαφεύγει αυτή η γνώση.
Με ρύθμιση των L και C. Που φυσικά δεν είναι απολύτως ελεγχόμενα, αφού εξαρτώνται και από τα χαρακτηριστικά του κροσόβερ στο ηχείο.
Θυμάμαι -στην ίδια φιλοσοφία- ότι τα παλιά εκείνα 801 είχαν και ένα αξεσουάρ (παθητικό φίλτρο) που άλλαζε την απόκριση στα χαμηλά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα (στο άλλο άκρο): σε manual ενισχυτή (Copland αν θυμάμαι καλά) απαγόρευε τη χρήση καλωδίων ηχείων πολύ υψηλής χωρητικότητας (όπως Alpha Goertz).

Προφανώς επειδή τα ιντερκονέκτ αντικρίζουν πιο ελεγχόμενα φορτία, οι διαφορές είναι μικρότερες. Γι' αυτό (μετά που έσκασα το πρώτο και μόνο μου 500άρικο για καλώδια -ασημένια Silver Audio) κατάλαβα ότι οι υπερβολές δεν αξίζουν τον κόπο. Έτσι κι αλλιώς απ' όσα δοκίμασα (ευτυχώς χωρίς να τα πληρώσω όλα) αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν λίγο πάνω από 100άρικο (Sonic Link τιτανίου -αλλά τόσο δύσκαμπτο που καταντούσε προβληματικό και αποστρατεύτηκε).

Τώρα έχω σε χρήση το Silver Audio και το Nordost Blue Heaven 1 στην XLR αλυσίδα και επάργυρα Sonic Link στην RCA. Των ηχείων δεν βρήκα τον λόγο να τα αλλάξω εδώ και 20 χρόνια: Kimber 4TC μέχρι πρόσφατα που μου δώρισε ένας φίλος την ιδιοκατασκευή του (ribbon, αλλά ανεξάρτητα κι όχι στηριγμένα παράλληλα όπως τα Goertz).

Και μην μου πείτε να βάλω Mogami, Belden, Canare. Δεν πρόκειται να παίξω με καλώδια όταν η καθαρίστρια μετακινεί κάθε τόσο τα εμπρός ηχεία για να καθαρίσει, τα πιτσιρίκια παίζουν στρίβοντας τις βάσεις των πίσω και η γυναίκα μου μεταφέρει τον καναπέ μπρος-πίσω όπως την βολεύει! H χαιεντική μου περίοδος έχει λήξει Το dedicated room δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, χρησιμοποιείται για γραφείο και ξενώνας. Ας είναι καλά τα μικρά που αξιοποιούν το σύστημα βλέποντας ταινίες εκεί. Σας είπα ότι πήρα Kali LP-6 για το σαλόνι;
 

Μηνύματα
7.252
Reaction score
11.794
Δε δικαιολογείται πχ να αλλάζεις player από foobar σε jriver, ή roon χωρίς να έχεις επέμβει σε ρυθμίσεις (φλατ παντού) και ενώ τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος να είναι ίδια να ακούς εντελώς άλλο ήχο!!!, θα έπρεπε να παίζουν ακριβώς ίδια αν ήταν φλατ!!
Μη θεωρούμε λοιπόν λάθος τη προσπάθεια κάποιων κατασκευαστών καλωδίων άκυρη γιατί πονάει η τσέπη μας, ενώ δικαιολογουμε με μεγάλη ευκολία τη τραγική διαφορά μεταξύ 3 software που θεωρητικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει!
Άλλωστε και στη ψηφιακή ισοστάθμιση υπάρχουν 4-5 βασικά διαφορετικά προγράμματα που κανένα δε παίζει το ίδιο με τα υπόλοιπα!!
Μα κανένα όμως!!
Επομένως σε ένα ιδανικό σύστημα που τα πάντα θα δούλευαν ιδανικά, ούτε τα καλώδια, ούτε η ψηφιακή ισοστάθμιση θα χρειάζονταν
Φυσικά και δικαιολογείται. Ξεκινάμε απο το βασικό: ο κώδικας της κάθε εφαρμογής. Συνεχίζουμε με το περιβάλλον που τρέχει η εφαρμογή ( windows, linux, optimized για ήχο που σημαίνει αφαίρεση περιττών διεργασιών ) και συνεχίζουμε σε άλλες λεπτομέρειες, για παράδειγμα απενεργοποίηση συσκευών που καταναλώνουν πόρους απο το σύστημα ( για παράδειγμα, το daphile παίζει καλύτερα - όπως το κρίνω - απο foobar και jriver και παίζει ακόμα καλύτερα αν απενεργοποιηθεί η onboard κάρτα ήχου ).
Όσο για τη ψηφιακή ισοστάθμιση, πάλι έχει να κάνει με τον κώδικα, το πως διαχειρίζεται κάθε πρόγραμμα τη κατάσταση. Πιο πολλά πάνω σ'αυτό παρακάτω:
Τα κατασκευαστικά λάθη είναι αντίστροφα της τιμής, το ανάλογα δεν υπάρχει πουθενά!
Πχ, ένας av ενισχυτής των 300€ και ο τρινοβ κάνουν θεωρητικά το ίδιο πράγμα..
Το ένα κάνει 300€ το άλλο 17000€, περιμένεις να παίζουν το ίδιο??
Δε γίνεται!!
Ούτε φυσικά παίζει ο τρινοβ 65 φορές καλύτερα από το φτηνότερο και μάλιστα χωρίς ενισχυτικά που στο φτηνό υπάρχουν ήδη!
Στο πραγματικό κόσμο, δεν υπάρχει η λέξη ανάλογα, όσο πιο κοντά στο ιδεατό πας τόσο δυσανάλογα ανεβαίνει το κόστος.
Τι να κάνουμε, αυτή είναι η αλήθεια!
Για να ακούσεις όσο πιο καλά γίνεται θες λεφτά!!
Πολλά λεφτά!!

Ναι
Ο τρίνοβ είναι ένας τυπικός υπολογιστής αν τον κοιτάξεις στο εσωτερικό του. Άντε, να έχει γίνει καμιά σοβαρή μελέτη στην υλοποίησή του, στο τροφοδοτικό του κλπ. Αυτό που έχω καταλάβει ότι πληρώνεις στον τρίνοβ είναι το λογισμικό του, το νιονιό του. Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως, είναι αυτό που διάβασα και ανέφερα κατά τη παράκλησή μου προς τον Bhutia να δημιουργήσει τον οδηγό του rephase. H σύγκριση δηλαδή του αποτελέσματος του rephase & rew με το αποτέλεσμα του dirac και του trinnov. Και τα πλησιάζει αρκετά. Για εμάς τους κοινούς θνητούς που δεν μπορούμε να πάρουμε trinnov ( και δεν το έχουμε πάρει ακόμα απόφαση για dirac ), είναι μια σημαντική βελτίωση. Εκτώς αν νομίζεις ότι αν κάνεις μετρήσεις στον χώρο σου, θα δεις το αποτέλεσμα της διαδικασίας που μας μαθαίνει ο Μπούτιας. Εκτώς αν νομίζεις ότι αν δεν τις έχεις αυτές τις μετρήσεις, ότι θα τις βελτιώσεις με τη προσθήκη καλωδίων. Αν το νομίζεις αυτό, κάπου το έχεις πιάσει λάθος.

Δε τα βάζω στην ίδια μοίρα!
Αν έγινα κατανοητός, τα βάζω σε χειρότερη!
Δε γίνεται το YPAO το dts, το audyssey, το dd να μπαίνουν ως ισοστάθμιση και να διαμορφώνουν εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα!!
... μετά μη μας φταίνε τα καλώδια..
Άλλωστε το νήμα λέγεται "από nordost σε κάτι άλλο?"
Το νήμα λέγεται έτσι, αλλά λες ανυπόστατα πράγματα. Επίσης, για κοίτα τα αποτελέσματα απο dirac, trinnov και rephase, εύχομαι να έχεις αρκετά ανοιχτό μυαλό ώστε να διαπιστώσεις κι εσύ ότι είναι πολύ κοντά το ένα με το άλλο.
Πραγματικά δεν πρέπει να τα βάζεις σε ίδια μοίρα. Απο τη μία μιλάμε για ισοστάθμιση με συγκεκριμένες παραμέτρους και προβλέψιμα αποτελέσματα, απο την άλλη μιλάς για προσαρμογή στα γούστα μας ( ούτε καν μέσω μετρήσεων, όλα με το αυτί ) βασιζόμενος στα μυστικιστικά χαρακτηριστικά του εξωτικού καλωδίου.
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Αντί ν'ακούν με τ'αυτιά,ακούν με τα μάτια
Αυτό είναι λάθος. Τα μάτια "ακούν" και μάλιστα επηρεάζουν αρκετά το τι "ακούει" κάποιος. Επιβεβαιωμένο από την ψυχο-επιστήμη. Μπορείς να το διαπιστώσεις ακούγοντας ένα κομμάτι χωρίς εικόνα κι έπειτα το ίδιο με το βίντεο-κλιπ του. Επίσης, αν έχεις μπροστά σου "όμορφα" και ακριβά μηχανήματα, θα "ακούσεις" σίγουρα καλύτερο ήχο (ή έτσι θα νομίζεις).

Είναι περισσότερο θέμα αισθητηριακό, μαζί με αυθυποβολή.
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Για να καταλάβoυν κάποιοι μέχρι που φτάνει η νοημοσύνη τους
(και αναφέρομαι σε *ορισμένους καφενόβιους + κλακαδόρους)...

μην πάτε μακρυά, (κι αν πάτε να ξαναρθείτε), τις προάλλες που είχε μπεί εδώ μέσα μια γριά 70+
και ζήτησε βοήθεια για πρόβλημα που αντιμετώπιζε με ψυχοπαθή γείτονα πιανίστα,
όχι απλά το Φάγατε Αμάσητο , αλλά βρήκατε και λύσεις τύπου πάρε σαμπ και τέτοια... Που? στη γριά. :o

Ποια καλώδια?

Καραντίνα μέχρι να μάθετε τις διαφορές αρσενικό / Θηλυκό ... :lolsign::lolsign:


.
Την γριά την θυμάμαι αλλά δεν ήταν τις προάλλες έχουν περάσει αρκετοί μήνες, καλά νομίζω για πλάκα τα έλεγαν να πάρει sub, γενικά θυμάμαι πολλές βλακείες είχαν ειπωθεί τότε.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.559
Μηνύματα
2.864.397
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top