- Μηνύματα
- 13.891
- Reaction score
- 34.352
ω ρε μανα μου γλεντια ε!!
(να μιλησω τωρα η οχι ? χιιχχι!)
(να μιλησω τωρα η οχι ? χιιχχι!)
Μπράβο Soto για την φώτο... αλλά αυτή όμως δεν μετράει... θέλουμε φωτογραφίες από μελλοντικές εποχές........
Δώσε Τζόνι...ω ρε μανα μου γλεντια ε!! (να μιλησω τωρα η οχι ? χιιχχι!)
Ναι αλλά το “πήρε” από κάτι πεθαμένους...Από το Oblivion είναι βρε (τα screenshot που ζήτησες πριν), "μελλοντική" εποχή!
Είναι αυτονόητο ότι σε δυόμισυ αιώνες από τώρα-εάν φυσικά δεν μεσολαβήσει κάποιο κατακλυσμικό συμβάν- η πιστότητα οπτικοακουστικής αναπαραγωγής οφείλει να έχει κατακτήσει ασύλληπτα ύψη.Η ποιότητα όμως της μουσικής δημιουργίας δεν αναμένεται να υπαχθεί στα ίδια δεδομένα.Είδα προχθές την ταινία Star Trek Into Darkness (2013) και σε μια σκηνή που άκουγε μουσική ο Captain Kirk... περίμενα να δω και αντίστοιχες τεχνολογικά συσκευές αναπαραγωγής ήχου, πχ. τύπου ψηφιακών αρχείων η από "εξωγήινα" δισκάκια - στικάκια κλπ. Και όμως, άκουγε μουσική με Πικάπ και Λάμπες... Έλλειψη φαντασίας σε αυτού του είδους την ταινία... η κατι άλλο παίζει...
Το έργο διαδραματίζεται στο Αστρικό έτος 2259.55 και εδώ η περιβόητη σκηνή από την ταινία!
Έτερο τακτικό λάθος γιά λόγους εντυπωσιασμού είναι οι διαρκείς σπινθηρισμοί και βραχυκυκλώματα στους πίνακες ελέγχου των διαστημοπλοίων όταν αυτά δέχονται επίθεση.Εκτός και αν προπαγανδίζεται υποβολιμιαία η ανάγκη χρήσης ΄΄χαϊενδικών ΄΄ ασφαλειών....καθιερωμένο σκηνοθετικό κλισέ και εμφανίζονται σε πολλές ταινίες, ακριβώς επειδή είναι θεαματικές, φαίνονται και έλκουν το βλέμμα του θεατή ακόμη και σε ανοικτό πλάνο. Επίσης, δεν λείπουν και λάθη. ...
1)Όλ'αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει να συμβαίνουν.Ο μόνος τρόπος ν'αποφύγουμε την αμείλικτη στατιστική,είναι να πείσουμε τους εαυτούς μας...περί του αντιθέτου.Για να δω αν κατάλαβα καλά το τελευταίο μήνυμα:
1)Σε 2,5 αιώνες, η τεχνολογία θα έχει φτάσει στα ύψη, αλλά οι μουσικοί δε θα μπορούν να προσφέρουν την "έκπληξη" στη μουσική τους, δε θα έχουν την ίδια έμπνευση, που προσέφεραν οι παλαιότεροι αφού είχαν ακόμα μονοπάτια να διαβούν και μουσικούς δρόμους να ανακαλύψουν.
Όσες διασκευές παλαιοτέρων μουσικών και μουσικής "αξιζαν", έχουν προσφερθεί στο κοινό, είτε με νέες εκτελέσεις ή διασκευές, είτε με την προσθήκη νέων οργάνων για τον εμπλουτισμό του μουσικού έργου και οι ακροατές έχουν κορεστεί.
2)Η επεξεργασία του σήματος από το πρωτότυπο έχει ξεπεράσει το πρωτότυπο ως ανάλυση αλλά ταυτόχρονα δεχόμαστε ότι κάποια "πληροφορία" έχει χαθεί κατα τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Οπότε, λόγω της ανθρώπινης φύσης να "ψάχνεται" θα υπάρξουν άνθρωποι που θα προτιμήσουν την περιορισμένης ανάλυσης ακρόαση του μουσικού έργου με περισσότερες "αρμονικές" (που χάθηκαν κατα την ψηφιοποίηση ως μη σημαντικές) χρησιμοποιώντας τον "εξοπλισμό" της τότε εποχής και χαρακτηρίζονται ως "Για αρκετούς ακροατές αυτό που παίζει είναι πάντα τα μηχανήματα, για κάποιους άλλους όμως είναι μόνο η μουσική"... "ακυρώνοντας" ή "υποβαθμίζοντας" τις όλες συζητήσεις περί υψηλής ανάλυσης που κάνουμε, τις ευχάριστες κόντρες βινυλίου/ ψηφιακών και έμμεσα αποδεχόμενοι ότι "κάτι" χάνεται κατα την επεξεργασία, "θυσία" προς τέρψη της υψηλής ανάλυσης και των πωλήσεων/ εμπορικών σημάτων;
Τι σκληρό, τι σκληρό???και τι να εβαζαν δηλαδη? ενα πισι μ ενα σκληρο απο πισω ??
προφανως ο σκηνοθετης θελει να μας δειξει οτι το romange θα υπαρχει ακομα και οταν η ανθρωποτητα καταφερει να φτασει σε τετοια αστρικα ταξιδια!! Βεβαια οταν επιταχυνει το διαστημοπλοιο δεν θελω να δω τον βραχιωνα!!! ειμαι σιγουρος οτι ο Βασιλης εχει κανει την ρυθμιση!!Έτερο τακτικό λάθος γιά λόγους εντυπωσιασμού είναι οι διαρκείς σπινθηρισμοί και βραχυκυκλώματα στους πίνακες ελέγχου των διαστημοπλοίων όταν αυτά δέχονται επίθεση.Εκτός και αν προπαγανδίζεται υποβολιμιαία η ανάγκη χρήσης ΄΄χαϊενδικών ΄΄ ασφαλειών.
1)Όλ'αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει να συμβαίνουν.Ο μόνος τρόπος ν'αποφύγουμε την αμείλικτη στατιστική,είναι να πείσουμε τους εαυτούς μας...περί του αντιθέτου.
Σε αντίθεση με τη μουσική δημιουργία,οι ακροατές ως αδηφάγο σύνολο δεν κορέννυνται σχεδόν ποτέ.Θυμίζουν έντονα σ'αυτό τους μανιασμένους θαμώνες μιάς αρένας.
2)Σύμφωνα με το δεύτερο νόμο της Θερμοδυναμικής,κάποιο ποσό πληροφορίας πάντοτε θα μετατρέπεται σε μη ακροάσιμες μορφές ενέργειας κατά την διαδικασία ηχογράφησης-μίξης-μάστερινγκ.Eίναι αδύνατον ν'ανακτηθεί αυτή στην πρότερή της μορφή.Διάφορες κατηγορίες εξοπλισμού ευαγγελίζονται αποκατάσταση αυτής,ενώ στην πραγματικότητα επιτελούν υποκατάσταση αρμονικών στοιχείων προς τέρψιν κάποιων αδηφάγων ΄΄πιστών΄΄.Καμία ΄΄ψηφιοποίηση΄΄ ή ΄΄αναλογικότητα΄΄ δεν στέκεται υπεράνω των νόμων της Φυσικής.
Το πλέον ελπιδοφόρο στοιχείο είναι ότι σε δυόμισυ αιώνες-Θεού θέλοντος και συγκυριών επιτρεπουσών πάντα- η τεχνολογική εξέλιξη θα έχει κατορθώσει να υπερκεράσει τους εγγενείς περιορισμούς λυχνιακών και βινυλιακών μέσων αναπαραγωγής.