Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .


Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Πες πες...:tongue:
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Re: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Μπράβο Soto για την φώτο... αλλά αυτή όμως δεν μετράει... θέλουμε φωτογραφίες από μελλοντικές εποχές...:rolleyes:


ω ρε μανα μου γλεντια ε!! (να μιλησω τωρα η οχι ? χιιχχι!)
Δώσε Τζόνι... :biggrin:
 

Μηνύματα
19.706
Reaction score
13.771
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Από το Oblivion είναι βρε (τα screenshot που ζήτησες πριν), "μελλοντική" εποχή (είναι στο σημείο που ο Κρουζ πάει για ξεκούραση στο "καταφύγιο" του)! :roflmao:
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Από το Oblivion είναι βρε (τα screenshot που ζήτησες πριν), "μελλοντική" εποχή! :roflmao:
Ναι αλλά το “πήρε” από κάτι πεθαμένους...:laugh:
 

Μηνύματα
19.706
Reaction score
13.771
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Ε κι τι να κάνουμε τώρα, αυτή τη μπακατέλα βρήκε, αυτή χρησιμοποιεί... :biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.941
Reaction score
54.922
Δυσθεώρητα ανθρώπινα...κλάσματα

Είδα προχθές την ταινία Star Trek Into Darkness (2013) και σε μια σκηνή που άκουγε μουσική ο Captain Kirk... περίμενα να δω και αντίστοιχες τεχνολογικά συσκευές αναπαραγωγής ήχου, πχ. τύπου ψηφιακών αρχείων η από "εξωγήινα" δισκάκια - στικάκια κλπ. Και όμως, άκουγε μουσική με Πικάπ και Λάμπες... :geek: Έλλειψη φαντασίας σε αυτού του είδους την ταινία... :cautious: η κατι άλλο παίζει... :laugh:
Το έργο διαδραματίζεται στο Αστρικό έτος 2259.55 και εδώ η περιβόητη σκηνή από την ταινία!
Είναι αυτονόητο ότι σε δυόμισυ αιώνες από τώρα-εάν φυσικά δεν μεσολαβήσει κάποιο κατακλυσμικό συμβάν- η πιστότητα οπτικοακουστικής αναπαραγωγής οφείλει να έχει κατακτήσει ασύλληπτα ύψη.Η ποιότητα όμως της μουσικής δημιουργίας δεν αναμένεται να υπαχθεί στα ίδια δεδομένα.

Οι συνδυασμοί από τους οποίους προκύπτουν συναρπαστικές συνθέσεις και τρόποι εκτέλεσης νομοτελειακά κορέννυνται με την πάροδο του χρόνου.

Οι εξωπραγματικές παράμετροι δεν θα έχουν ουσιαστική αξία γιά τις επανεκδόσεις από τη στιγμή που θα έχει ξεπεραστεί το όριο ανάλυσης του ομολόγου αυθεντικού master.Εκτός και αν υλοποιηθεί κάποια μηχανή του χρόνου,δεν θα είναι δυνατόν να αναγεννηθεί όποια πληροφορία θα έχει απωλεσθεί στην αντίστοιχη διαδικασία.

Επομένως προβλέπεται από την ανθρώπινη φύση να υπάρχουν μουσικόφιλοι που θα προτιμούν κλασσικά έργα του τότε μακρινού παρελθόντος χρησιμοποιώντας εξοπλισμό ΄΄εποχής΄΄.

Γιά αρκετούς ακροατές αυτό που παίζει είναι πάντα τα μηχανήματα,γιά κάποιους άλλους όμως είναι μόνο η μουσική...
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Για να δω αν κατάλαβα καλά το τελευταίο μήνυμα:
Σε 2,5 αιώνες, η τεχνολογία θα έχει φτάσει στα ύψη, αλλά οι μουσικοί δε θα μπορούν να προσφέρουν την "έκπληξη" στη μουσική τους, δε θα έχουν την ίδια έμπνευση, που προσέφεραν οι παλαιότεροι αφού είχαν ακόμα μονοπάτια να διαβούν και μουσικούς δρόμους να ανακαλύψουν.
Όσες διασκευές παλαιοτέρων μουσικών και μουσικής "αξιζαν", έχουν προσφερθεί στο κοινό, είτε με νέες εκτελέσεις ή διασκευές, είτε με την προσθήκη νέων οργάνων για τον εμπλουτισμό του μουσικού έργου και οι ακροατές έχουν κορεστεί.
Η επεξεργασία του σήματος από το πρωτότυπο έχει ξεπεράσει το πρωτότυπο ως ανάλυση αλλά ταυτόχρονα δεχόμαστε ότι κάποια "πληροφορία" έχει χαθεί κατα τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Οπότε, λόγω της ανθρώπινης φύσης να "ψάχνεται" θα υπάρξουν άνθρωποι που θα προτιμήσουν την περιορισμένης ανάλυσης ακρόαση του μουσικού έργου με περισσότερες "αρμονικές" (που χάθηκαν κατα την ψηφιοποίηση ως μη σημαντικές) χρησιμοποιώντας τον "εξοπλισμό" της τότε εποχής και χαρακτηρίζονται ως "Για αρκετούς ακροατές αυτό που παίζει είναι πάντα τα μηχανήματα, για κάποιους άλλους όμως είναι μόνο η μουσική"... "ακυρώνοντας" ή "υποβαθμίζοντας" τις όλες συζητήσεις περί υψηλής ανάλυσης που κάνουμε, τις ευχάριστες κόντρες βινυλίου/ ψηφιακών και έμμεσα αποδεχόμενοι ότι "κάτι" χάνεται κατα την επεξεργασία, "θυσία" προς τέρψη της υψηλής ανάλυσης και των πωλήσεων/ εμπορικών σημάτων;
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

.....ας αρχίσουν οι χοροί..... :cautious: :laugh:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.138
Reaction score
20.688
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Συγγνώμη αν σας χαλάω την τεχνοφιλοσοφική σας κουβέντα, αλλά η συγκεκριμένη σκηνή υπακούει απλώς στην πεπατημένη πολλών σκηνοθετών, ειδικά των αμερικανών. Συσκευές όπως ένα πικάπ ή ένα μαγνητόφωνο ανοικτής ταινίας που γυρίζει τις μπομπίνες του αποτελούν καθιερωμένο σκηνοθετικό κλισέ και εμφανίζονται σε πολλές ταινίες, ακριβώς επειδή είναι θεαματικές, φαίνονται και έλκουν το βλέμμα του θεατή ακόμη και σε ανοικτό πλάνο. Επίσης, δεν λείπουν και λάθη. Για παράδειγμα, τις προάλλες είχα δει μια ταινία, της οποίας η σκηνή εξετυλίσσετο γύρω στο 1974, (Munich), όπου είχε τοποθετηθεί μέσα στο πλάνο ένα Revox B77, που τότε δεν υπήρχε. Δεν είμαι σίγουρος ότι θυμάμαι σωστά, αλλά μάλλον αυτή είναι η ταινία. Αλλού, είχα δει πάλι μαγνητόφωνο να παίζει (ή να γράφει, δεν θυμάμαι), ενώ οι βελόνες ήταν ακίνητες στο μηδέν. Είναι όπως οι σπίθες μέσα σε ένα βιομηχανικό περιβάλλον, ή κάποιο εργοτάξιο, που αν συνέβαιναν στην πραγματικότητα, τα μισά εργοστάσια του πλανήτη θα είχαν γίνει στάχτη και τα βιομηχανικά προϊόντα θα είχαν 10πλάσια τιμή.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Μπορούμε Κώστα και να υποθέσουμε ότι οι σκηνοθέτες και λοιποί παράγοντες στο στήσιμο μιας ταινίας... ότι θα έχουνε ηχοσυστήματα στα σπίτια τους, μήπως και αυτοί (ρωτάω τωρα εγώ ο άσχετος) γουστάρουν το πικάπιον περισσότερο? :tongue: :laugh:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.941
Reaction score
54.922
Αδηφάγα ανθρώπινα...κλάσματα

...καθιερωμένο σκηνοθετικό κλισέ και εμφανίζονται σε πολλές ταινίες, ακριβώς επειδή είναι θεαματικές, φαίνονται και έλκουν το βλέμμα του θεατή ακόμη και σε ανοικτό πλάνο. Επίσης, δεν λείπουν και λάθη. ...
Έτερο τακτικό λάθος γιά λόγους εντυπωσιασμού είναι οι διαρκείς σπινθηρισμοί και βραχυκυκλώματα στους πίνακες ελέγχου των διαστημοπλοίων όταν αυτά δέχονται επίθεση.Εκτός και αν προπαγανδίζεται υποβολιμιαία η ανάγκη χρήσης ΄΄χαϊενδικών ΄΄ ασφαλειών.:sneaky:
Για να δω αν κατάλαβα καλά το τελευταίο μήνυμα:
1)Σε 2,5 αιώνες, η τεχνολογία θα έχει φτάσει στα ύψη, αλλά οι μουσικοί δε θα μπορούν να προσφέρουν την "έκπληξη" στη μουσική τους, δε θα έχουν την ίδια έμπνευση, που προσέφεραν οι παλαιότεροι αφού είχαν ακόμα μονοπάτια να διαβούν και μουσικούς δρόμους να ανακαλύψουν.
Όσες διασκευές παλαιοτέρων μουσικών και μουσικής "αξιζαν", έχουν προσφερθεί στο κοινό, είτε με νέες εκτελέσεις ή διασκευές, είτε με την προσθήκη νέων οργάνων για τον εμπλουτισμό του μουσικού έργου και οι ακροατές έχουν κορεστεί.

2)Η επεξεργασία του σήματος από το πρωτότυπο έχει ξεπεράσει το πρωτότυπο ως ανάλυση αλλά ταυτόχρονα δεχόμαστε ότι κάποια "πληροφορία" έχει χαθεί κατα τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Οπότε, λόγω της ανθρώπινης φύσης να "ψάχνεται" θα υπάρξουν άνθρωποι που θα προτιμήσουν την περιορισμένης ανάλυσης ακρόαση του μουσικού έργου με περισσότερες "αρμονικές" (που χάθηκαν κατα την ψηφιοποίηση ως μη σημαντικές) χρησιμοποιώντας τον "εξοπλισμό" της τότε εποχής και χαρακτηρίζονται ως "Για αρκετούς ακροατές αυτό που παίζει είναι πάντα τα μηχανήματα, για κάποιους άλλους όμως είναι μόνο η μουσική"... "ακυρώνοντας" ή "υποβαθμίζοντας" τις όλες συζητήσεις περί υψηλής ανάλυσης που κάνουμε, τις ευχάριστες κόντρες βινυλίου/ ψηφιακών και έμμεσα αποδεχόμενοι ότι "κάτι" χάνεται κατα την επεξεργασία, "θυσία" προς τέρψη της υψηλής ανάλυσης και των πωλήσεων/ εμπορικών σημάτων;
1)Όλ'αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει να συμβαίνουν.Ο μόνος τρόπος ν'αποφύγουμε την αμείλικτη στατιστική,είναι να πείσουμε τους εαυτούς μας...περί του αντιθέτου.

Σε αντίθεση με τη μουσική δημιουργία,οι ακροατές ως αδηφάγο σύνολο δεν κορέννυνται σχεδόν ποτέ.Θυμίζουν έντονα σ'αυτό τους μανιασμένους θαμώνες μιάς αρένας.

2)Σύμφωνα με το δεύτερο νόμο της Θερμοδυναμικής,κάποιο ποσό πληροφορίας πάντοτε θα μετατρέπεται σε μη ακροάσιμες μορφές ενέργειας κατά την διαδικασία ηχογράφησης-μίξης-μάστερινγκ.Eίναι αδύνατον ν'ανακτηθεί αυτή στην πρότερή της μορφή.Διάφορες κατηγορίες εξοπλισμού ευαγγελίζονται αποκατάσταση αυτής,ενώ στην πραγματικότητα επιτελούν υποκατάσταση αρμονικών στοιχείων προς τέρψιν κάποιων αδηφάγων ΄΄πιστών΄΄.Καμία ΄΄ψηφιοποίηση΄΄ ή ΄΄αναλογικότητα΄΄ δεν στέκεται υπεράνω των νόμων της Φυσικής.

Το πλέον ελπιδοφόρο στοιχείο είναι ότι σε δυόμισυ αιώνες-Θεού θέλοντος και συγκυριών επιτρεπουσών πάντα- η τεχνολογική εξέλιξη θα έχει κατορθώσει να υπερκεράσει τους εγγενείς περιορισμούς λυχνιακών και βινυλιακών μέσων αναπαραγωγής.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

2) Αυτό σημαίνει ότι το έχουμε, ήδη, τρεις "εσωτερικές αλλαγές" αφού είναι απο τις σημαντικότερες έννοιες που έχουν συσχετισθεί με τη διατύπωση του 2ου θερμοδυναμικού νόμου. Έτσι δεν είναι; "Χαμένοι από χέρι" που έλεγαν και οι Κατσιμιχαίοι...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.891
Reaction score
34.352
Aφου ρε κρυφες ολοι, ολοι τα γουσταρετε... σε ολους αρεσουν!

για τι να το κρυψουμε??

εχουν περαασει τοοοοοσα χρονια κ παλι τα ιδια ακουνε (στο μελλον..)


και τι να εβαζαν δηλαδη? ενα πισι μ ενα σκληρο απο πισω ??

:biggrin::sneaky::roflmao:
 

Μηνύματα
414
Reaction score
118
Απάντηση: Αστρικό έτος 2259.55 και μελλοντικά ήχο-συστήματα αναπαραγωγής . . .

Και το παρόν του Iron Man περιλαμβάνει πικάπιον .. κατά τις ώρες σχεδιασμού και ελέγχου νέων τεχνολογιών !!
 


Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
Απάντηση: Αδηφάγα ανθρώπινα...κλάσματα

Έτερο τακτικό λάθος γιά λόγους εντυπωσιασμού είναι οι διαρκείς σπινθηρισμοί και βραχυκυκλώματα στους πίνακες ελέγχου των διαστημοπλοίων όταν αυτά δέχονται επίθεση.Εκτός και αν προπαγανδίζεται υποβολιμιαία η ανάγκη χρήσης ΄΄χαϊενδικών ΄΄ ασφαλειών.:sneaky:

1)Όλ'αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει να συμβαίνουν.Ο μόνος τρόπος ν'αποφύγουμε την αμείλικτη στατιστική,είναι να πείσουμε τους εαυτούς μας...περί του αντιθέτου.

Σε αντίθεση με τη μουσική δημιουργία,οι ακροατές ως αδηφάγο σύνολο δεν κορέννυνται σχεδόν ποτέ.Θυμίζουν έντονα σ'αυτό τους μανιασμένους θαμώνες μιάς αρένας.

2)Σύμφωνα με το δεύτερο νόμο της Θερμοδυναμικής,κάποιο ποσό πληροφορίας πάντοτε θα μετατρέπεται σε μη ακροάσιμες μορφές ενέργειας κατά την διαδικασία ηχογράφησης-μίξης-μάστερινγκ.Eίναι αδύνατον ν'ανακτηθεί αυτή στην πρότερή της μορφή.Διάφορες κατηγορίες εξοπλισμού ευαγγελίζονται αποκατάσταση αυτής,ενώ στην πραγματικότητα επιτελούν υποκατάσταση αρμονικών στοιχείων προς τέρψιν κάποιων αδηφάγων ΄΄πιστών΄΄.Καμία ΄΄ψηφιοποίηση΄΄ ή ΄΄αναλογικότητα΄΄ δεν στέκεται υπεράνω των νόμων της Φυσικής.

Το πλέον ελπιδοφόρο στοιχείο είναι ότι σε δυόμισυ αιώνες-Θεού θέλοντος και συγκυριών επιτρεπουσών πάντα- η τεχνολογική εξέλιξη θα έχει κατορθώσει να υπερκεράσει τους εγγενείς περιορισμούς λυχνιακών και βινυλιακών μέσων αναπαραγωγής.
προφανως ο σκηνοθετης θελει να μας δειξει οτι το romange θα υπαρχει ακομα και οταν η ανθρωποτητα καταφερει να φτασει σε τετοια αστρικα ταξιδια!! Βεβαια οταν επιταχυνει το διαστημοπλοιο δεν θελω να δω τον βραχιωνα!!!:roflmao: ειμαι σιγουρος οτι ο Βασιλης εχει κανει την ρυθμιση!!:tongue:
 


Μηνύματα
317
Reaction score
12
Δεν ξέρω κατα ποσο είναι σκηνοθετική άποψη αλλά σ οποίον δεν είναι γνώριμο ,το θέμα με τα λαμπιόνια, φαντάζει εξωγήινο οποτε μια χαρά κολλάει με τη ταινία
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.703
Μηνύματα
2.872.840
Members
37.934
Νεότερο μέλος
arhss1964
Top