Αυτόνομα αυτοκίνητα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.370
Reaction score
144.186
1755768232402.jpeg


In side-by-side trials, William Blair said the differences between Tesla and Waymo were “immediate and stark.”

The note described Tesla’s service as comfortable and familiar, with driving that “felt as though a friendly ghost chauffeur was driving our personal car.”

“Driving was smooth and human-like, recognizing and patiently waiting for pedestrians, switching into less crowded lanes, patiently waiting to execute a safe unprotected turn, and yet, discerning and confident enough to drive through a light that just turned yellow, so as not to slam on the brakes,” said William Blair.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.370
Reaction score
144.186
Μόνο με κάμερες μωρέ; Αποκλείεται να λειτουργήσει καλά. 😁😂🤣

Χωρίς λινταρ δεν γίνεται λέμε. 😁😂🤣

Και στο 1/10 του κόστους κατασκευής των άλλων; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Που είναι το θα; Συμβαίνει ήδη. Τσούζει ναι; :roflmao:

Αλλού είναι το θα ......... :roflmao:

493916_cd46cce021b1a55bcf9ad6c6349599a7.png


:lolsign::lolsign:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.190
Reaction score
90.775
Από το 2015 «μέχρι το τέλος του χρόνου», και ακόμα Level 2
:lolsign:
θαθαθαθαθαθαθαθαθαα

Ναι κάποτε θα γίνει….😝
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Που το είδες το Level 2; Έτσι σας λέει ο Ψέκης Ψεκατρέκης;

Για ρώτησε τον πόσο πούλησε τις μετοχές Tesla που είχε και πόσα έχασε σε σχέση με σήμερα; Απαντάει πολλά αυτή η ερώτηση. :roflmao:
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.190
Reaction score
90.775
Από AI

Μέχρι σήμερα, η ίδια η Tesla, σε επίσημες δηλώσεις προς ρυθμιστικές αρχές και δικαστήρια, κατατάσσει το Full Self-Driving (FSD) ως σύστημα επιπέδου SAE Level 2, δηλαδή βοήθειας οδηγού με συνεχή επιτήρηση.

Τι λένε επίσημες πηγές:

  • Κατάταξη ως Level 2: Η Wikipedia (σε ενημέρωση του Ιανουαρίου 2024) αναφέρει ότι το FSD, μαζί με το Autopilot, είναι κατηγοριοποιημένο ως SAE Level 2 ADAS.
  • Επιβεβαίωση από την ίδια την Tesla προς το DMV στην Καλιφόρνια: Σε επίσημη αλληλογραφία με την Καλιφορνέζικη Διεύθυνση Αυτοκινήτων (DMV), η Tesla ξεκαθάρισε ότι το “City Streets feature” του FSD είναι SAE Level 2, και ότι αν αναπτύξει τεχνολογία επιπέδου 3 ή υψηλότερου, θα ζητήσει απαραίτητη ρυθμιστική άδεια πριν τη χρήση της σε δημόσιους δρόμους.
Πώς το αξιολογούν δικαστήρια και ρυθμιστικές αρχές:

  • Στις ΗΠΑ, χαρακτηρίζεται ως Level 2, χωρίς ενδείξεις ότι η Tesla το έχει κατηγοριοποιήσει διαφορετικά σε δικαστικές υποθέσεις ή ρυθμιστικά έγγραφα.
  • Το SAE επίπεδο δεν αποτελεί νομικό ορισμό. Το ίδιο το SAE επισημαίνει ότι οι κατηγορίες βασίζονται στην πρόθεση σχεδιασμού και όχι στα νομικά χαρακτηριστικά του συστήματος.

Σύνοψη σε ελληνικά:


Πηγή / ΦορέαςΚατάταξη του Tesla FSD
Tesla προς DMV (Καλιφόρνια)SAE Level 2
Wikipedia & άλλες τεχνικές πηγέςSAE Level 2 ADAS
Ρυθμιστικές / νομικές κατηγορίεςΔεν έχει διατυπωθεί διαφορετικά
SAE (κατάσταση επιπέδου)Πρόκειται για σύστημα Level 2, ανάλογα με design intent



Συμπέρασμα:


Η Tesla ποτέ δεν κατηγοριοποίησε το FSD ως Level 3 ή ανώτερο σε επίσημες νομικές ή ρυθμιστικές αναφορές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Κατάλαβα. Τις ίδιες πηγές με τον ψεκατρέκη έχεις. :roflmao: :lolsign:

Το robotaxi πάει μόνο του και αυτοί τα έχουν level 2. :roflmao::lolsign:

Ps: Wiki, σοβαρή πηγή. :roflmao: :lolsign:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.190
Reaction score
90.775
Καλά πάρε και το επόμενο:
Attorneys for Tesla argue, to the contrary, that while the company’s driver assistance technology qualifies as “state of the art,” the company “has always made clear” that its vehicles are not fully autonomous, and that they require “active driver supervision” from a human.
Προ μηνός αυτό.
Αν ψάξεις στο AI θα βρεις κι άλλα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Άμα σας λέω άμπαλους εγώ φταίω.

Tesla autopilot on trial.

Αυτά. :lolsign:

Άλλο Autopilot άλλο FSD. Τόσες φορές το έχουμε πει αλλά ....... Και το FSD δεν διαφημίστηκε ποτέ ως autonomus. Άλλο full self drive και άλλο Autonomus full self drive. Tο ένα είναι Level 4 και το άλλο Level 5. Μόνο αναφορές υπάρχουν πως πάει προς τα εκεί. Αν τώρα ο άλλος έβαλε FSD και διάβαζε στο κινητό του δεν φταίει το FSD αλλά αυτός που δεν πρόσεχε στο δρόμο και δεν διάβασε τι πλήρωσε.

Υπάρχουν και τα πολιτικά παιχνίδια. Η California κυνηγάει την Tesla καθώς........ δημοκρατική. Η δικαστίνα στο Delaware που κάνει κουμάντο με αποφάσεις και απαγορεύει αυτό που αποφάσισαν οι μέτοχοι της Tesla ...... δημοκρατική. Και τους έχει στον πάγο από το 2018 γιατί έτσι. Μόλις άκουσε ότι το ΔΣ θα δώσει στον Musk το 1/3 εκείνης της αμοιβής ξαφνικά έδωσε ακρόαση πριν τον Νοέμβριο που είναι η μάζωξη των μετόχων της Τesla. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.190
Reaction score
90.775
Θαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθ

Τα αυτοκίνητα είναι Level 2, όσο και να τσούζει. Το λέει η εταιρία.
Τα ταξί έχουν άνθρωπο της εταιρίας μέσα, ακόμα. Και κυκλοφορούν σε ένα κλάσμα της κάλυψης του ανταγωνισμού. Όταν βγει ο συνοδηγός/οδηγός και περάσουν την κάλυψη της Waymo τότε έλα να μου πεις. Για να δούμε αν θα γίνει μέσα στο έτος ….Μέχρι τότε θαθαθαθαθαθαθαθα τα γνωστά τσουρέκια του ζαχαροπλαστείου Έλον :tongue:

Α και κάτι ακόμα…. Για πες μας που θα το βάλουν το FSD (το αληθινό, γιατί τώρα είναι SSD :tongue:) οι κάτοχοι HW3? Και τι είχε υποσχεθεί ο τσουρεκοποιος;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Τα αυτοκίνητα είναι Level 2, όσο και να τσούζει. Το λέει η εταιρία.
Level 2 είναι το autopilot βρε άμπαλοι. Όχι το FSD. Αυτό λέει. :roflmao:
Τα ταξί έχουν άνθρωπο της εταιρίας μέσα, ακόμα.
Στο Austin έχουν συνοδηγό (όχι στη θέση του οδηγού) επειδή έτσι επέλεξαν και πολύ καλά έκαναν, καθώς είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας που κάνει κάτι τέτοιο και το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι ατύχημα. Στο San Francisco έχει άνθρωπο στη θέση του οδηγού γιατί έτσι λέει η τοπική νομοθεσία. Πρέπει να διανυθούν 50.000 μίλια με άνθρωπο στη θέση του οδηγού να επιβλέπει. Όχι να οδηγεί. Μόνα τους πάνε και εκεί. Μόλις γίνει αυτό θα εξετάσουν το επόμενο στάδιο. Για αυτό στο Austin η Tesla διαφημίζει robotaxi και στο San Francisco ride-hailing. ;)

Και κυκλοφορούν σε ένα κλάσμα της κάλυψης του ανταγωνισμού
Λογικό καθώς μόλις ξεκίνησε. Ούτε δύο μήνες ζωή δεν έχει και οι άλλοι μετράνε χρόνια. Άσε που ακόμα και έτσι στις δύο περιοχές που δραστηριοποιείται τους πάει κοντρίτσες στην κάλυψη. Για πες μας πόσα χρόνια είχε safety driver η Waymo; :roflmao: Όταν περάσει τα 2 χρόνια με οδηγό η Tesla στο ίδιο σημείο μόνο τότε θα μπορείς να μιλήσεις. ;)

Για πες μας που θα το βάλουν το FSD ............... οι κάτοχοι HW3?
Όσοι έχουν αγοράσει FSD θα πάρουν αναβάθμιση hardware, δωρεάν. Το έχει πει.
Θεωρώ πως θα είναι το HW5 ή το HW6. Όχι το HW4. Mέχρι τότε μπορεί να μην υπάρχει και κανένας με αγορασμένο FSD σε HW3. Αν είναι έξυπνος και μπορεί θα το έχει αλλάξει με άλλο σύγχρονο Tesla όταν θα έχουν ανοιχτό το FSD transfer. Αλλιώς θα το φάει η αναμονή.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.190
Reaction score
90.775
Επειδή απλώς έχετε φάει τον παπά, και αναμασάτε μπούρδες στα σόσιαλ, δεν δίνω καμία σημασία στο τι γράφετε εσείς οι οπαδοί. Αλήθεια, είναι για γέλια η ιστορία, κρύβεστε πίσω από το δάκτυλο σας χαχαχαχαχαχαχ
Το μόνο που έχει σημασία είναι τι λέει η εταιρία προς τις ρυθμιστικές αρχές και τα δικαστήρια, όσα λέτε εσείς (και ο τσουρεκοποιός προφήτης) στο ίντερνετ έχουν μηδενική αξία.
Άμπαλοι και μπούρδες.
Το FSD που κάνει 8000 πάνω κάτω από χώρα σε χώρα, σήμερα είναι Level 2. Αυτό λέει η εταιρία. Όλα τα άλλα είναι μπούρδες. Μπούρδες καμαρωτές.
Τσούζει το ξέρω. Ξυδάκι.
Όσον αφορά τα ταξί, έχει πολύ ψωμί ακόμα. Και το να συγκρίνεις με το τι έκανε ο ανταγωνισμός αρκετά χρόνια πριν είναι κωμικό, τα δεδομένα σε επεξεργαστική ισχύ των υπολογιστών έχουν αλλάξει δραματικά από τότε. Σήμερα είστε ακόμα με άνθρωπο μέσα στο αυτοκίνητο, και σε πολύ περιορισμένο χάρτη. Ξυδάκι.
Αν ήταν τέλειο το σύστημα δεν θα κάνατε κοκοκοκοκο και τουλάχιστον στο Austin θα κυκλοφορούσε ήδη χωρίς άνθρωπο.
Αλλα δεν είναι και το ξέρουν.
Θα γίνει; Ναι. Αλλά όχι σήμερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Επειδή απλώς έχετε φάει τον παπά, και αναμασάτε μπούρδες στα σόσιαλ, δεν δίνω καμία σημασία στο τι γράφετε εσείς οι οπαδοί. Αλήθεια, είναι για γέλια η ιστορία, κρύβεστε πίσω από το δάκτυλο σας χαχαχαχαχαχαχ
Το μόνο που έχει σημασία είναι τι λέει η εταιρία προς τις ρυθμιστικές αρχές και τα δικαστήρια, όσα λέτε εσείς (και ο τσουρεκοποιός προφήτης) στο ίντερνετ έχουν μηδενική αξία.
Άμπαλοι και μπούρδες.
Το FSD που κάνει 8000 πάνω κάτω από χώρα σε χώρα, σήμερα είναι Level 2. Αυτό λέει η εταιρία. Όλα τα άλλα είναι μπούρδες. Μπούρδες καμαρωτές.
Τσούζει το ξέρω. Ξυδάκι.
Άμπαλος. Θες διάβασμα. Αυτά. Bye. :drinks:
Όσον αφορά τα ταξί, έχει πολύ ψωμί ακόμα. Και το να συγκρίνεις με το τι έκανε ο ανταγωνισμός αρκετά χρόνια πριν είναι κωμικό, τα δεδομένα σε επεξεργαστική ισχύ των υπολογιστών έχουν αλλάξει δραματικά από τότε. Σήμερα είστε ακόμα με άνθρωπο μέσα στο αυτοκίνητο, και σε πολύ περιορισμένο χάρτη. Ξυδάκι.
Άμπαλος 2Χ. Θες διάβασμα. Ο ένας πάει σε premaped διαδρομές και ο άλλος οδηγεί με νευρωνικό δίκτυο.

Η μέρα με τη νύχτα.

Και κόψε το ποίημα με τα social και τις πίτσες. Δεν ήμαστε όλοι ίδιοι. :drinks:
 
Last edited:





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.929
Μηνύματα
3.034.252
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top