Αυτό,το...κάτι άλλο...

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
:drinks:


Βεβαίως, όσο πιο ουδέτερος είναι ο χαρακτήρας του σεταπ, τόσο περισσότερο θα ακούγεται κάθε τέτοια διαφορά, και τόσο λιγότερο θα είναι.. επιθυμητή. 8-)
Σε διαβεβαιώ ότι για χαλαρές ακροάσεις πέραν του sweet spot ακουγόταν άκρως...επιθυμητή.Επί του MLP όμως και με τεταμένη την προσοχή,προτιμούσα πράγματι την ΄΄ξηρή΄΄ εκδοχή - άνευ plugin - και με το εγγενές δυναμικό εύρος,όπως ήταν με τόσo ψάξιμο από πριν διαρρυθμισμένα.

ΥΓ : ¨Οσο για την αξία των διαφορών,είναι κατά πολύ ανώτερη απ'όποια θα είχαν οι εναλλαγές καλωδίων.Από το ίδιο setup κι εντελώς δωρεάν προκύπτει - εφόσον το στήσιμο θα τηρούσε τις γνωστές διατυπώσεις - πληθώρα από νέες ενδιαφέρουσες εκδοχές με τις οποίες ο χρήστης ουδέποτε θα βαριόταν.
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.135
Βεβαίως, όσο πιο ουδέτερος είναι ο χαρακτήρας του σεταπ, τόσο περισσότερο θα ακούγεται κάθε τέτοια διαφορά, και τόσο λιγότερο θα είναι.. επιθυμητή. 8-)
Εσύ τα λες αυτά; :p
Που παίρνεις τα 2 κανάλια και με "plugin" (ας το πούμε έτσι... για συντομία) τα κάνεις 11++ ;;;; !!!!

1623276425228.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Μη με υπολογίζεις εμένα, πάει καιρός που έκοψα τις κακές συνήθειες..

Τους χρωματισμούς αρκετά τους αγάπησα, αρκετά τους κυνήγησα, χόρτασα, φτάνει, πλέον με αφήνουν αδιάφορο.

Κάποτε έψαχνα για διαφορές, όπως πολλοί κάνουν ακόμα. Πλέον αδιαφορώ, όποιες κι αν είναι αυτές. Ακόμα και σημαντικές βελτιώσεις, μετρήσιμες και αντικειμενικές, μετά την πρώτη χαρά, πάνε στην άκρη, ξεχνιούνται. Δεν αποτελούν για μένα αυτές στόχο, οπότε δεν είμαι καλό παράδειγμα για σύγκριση σε τέτοιες καταστάσεις.

Λίγο ψυχρά πλέον, απλώς το στήνω Μπαϊ δε μπουκ, και για αλατοπίπερο ρίχνω μια δόση μπάσου. Εκεί κλείνει το θέμα, δεν έχω πλέον κανένα ενδιαφέρον. Απλώς υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, στεγνά και ψυχρά, και χωρίς πολλά πολλά.

Και ως εκ θαύματος, κάθε φορά που κάθομαι να ακούσω τη μουσική που θέλω, με ενθουσιάζει το ηχητικό αποτέλεσμα. Παραείναι καλό. Οπότε, φορά με τη φορά, επιβεβαιώνεται η σοφία των επιλογών μου να μην ασχολούμαι.

Η Ιμέρσιβ αναβάθμιση ενός σήματος, δεν πρέπει να συγχέεται με τονικες αλλοιώσεις σε αυτό, ούτε με αυξήσεις ευφωνικων παραμορφωσεων, καθώς αυτές οδηγούν σε (μετρήσιμα) αντικειμενική ελάττωση της πιστότητας αναπαραγωγής, σε αντίθεση με την πρώτη.

Η dsp επεξεργασία του σήματος είναι αναγκαία για την πιστότερη μεταφορά του στα αυτιά μας, και πάντοτε αυτό χρειάζεται να αποδεικνύεται τρόπον τινά, ώστε να δικαιολογείται η χρήση της προς αυτόν τον σκοπό.

Η χρήση dsp για ευφωνικες παραμορφωσεις και οτιδήποτε άλλο θέλει οποιοσδήποτε, βεβαίως είναι χρήσιμη, εφόσον αυτό ευχαριστεί τον κάτοχο και ικανοποιεί το στόχο ύπαρξης του σεταπ. Είμαι σίγουρος όμως, επειδή τα έχω ζήσει καλά όλα αυτά, πως στο τέλος θα κουράσουν, θα τα βαρεθείς. Δεν έχουν νόημα. Είναι απλώς ένα παιχνίδι με τις μηχανές. Ε, υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια, κάποτε κάθε παιχνίδι τελειώνει.

Αντιθέτως, η μουσική μένει για πάντα.
Όσο πιο γρήγορα γίνει κατανοητή η θέση του μέσου για την αναπαραγωγή της μουσικής, τόσο πιο εύκολα τελειώνουν όλα τα παιχνίδια με τις μηχανές. :)
 
Last edited:

Μηνύματα
27.267
Reaction score
25.270
Μία απο τα ίδια και η δική μου άποψη.
Πλέον δεν ασχολούμαι με διαφορές και παιχνίδια. Σχεδόν ούτε με ταργκετ κερβ.
Αστο όπως είναι.
Τα ηχεία μου τα έχω φλατ με μικρή κατηφόρα και χωρίς BBC DIP και τέλος.
Ούτε Audyssey ούτε τίποτα στην μουσική.
Αν κάτι δεν μου αρέσει γιατί δεν έχει μπάσα ή μπορεί να λείπουν λίγα πρίμα , μπορεί να του ρίξω κανά δυό DB EQ και τέλος.
Μέχρι εκεί. Και αυτό πολύ σπάνια μπορώ να πω.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.135
Μη με υπολογίζεις εμένα, πάει καιρός που έκοψα τις κακές συνήθειες..

Τους χρωματισμούς αρκετά τους αγάπησα, αρκετά τους κυνήγησα, χόρτασα, φτάνει, πλέον με αφήνουν αδιάφορο.

Κάποτε έψαχνα για διαφορές, όπως πολλοί κάνουν ακόμα. Πλέον αδιαφορώ, όποιες κι αν είναι αυτές. Ακόμα και σημαντικές βελτιώσεις, μετρήσιμες και αντικειμενικές, μετά την πρώτη χαρά, πάνε στην άκρη, ξεχνιούνται. Δεν αποτελούν για μένα αυτές στόχο, οπότε δεν είμαι καλό παράδειγμα για σύγκριση σε τέτοιες καταστάσεις.

Λίγο ψυχρά πλέον, απλώς το στήνω Μπαϊ δε μπουκ, και για αλατοπίπερο ρίχνω μια δόση μπάσου. Εκεί κλείνει το θέμα, δεν έχω πλέον κανένα ενδιαφέρον. Απλώς υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, στεγνά και ψυχρά, και χωρίς πολλά πολλά.

Και ως εκ θαύματος, κάθε φορά που κάθομαι να ακούσω τη μουσική που θέλω, με ενθουσιάζει το ηχητικό αποτέλεσμα. Παραείναι καλό. Οπότε, φορά με τη φορά, επιβεβαιώνεται η σοφία των επιλογών μου να μην ασχολούμαι.

Η Ιμέρσιβ αναβάθμιση ενός σήματος, δεν πρέπει να συγχέεται με τονικες αλλοιώσεις σε αυτό, ούτε με αυξήσεις ευφωνικων παραμορφωσεων, καθώς αυτές οδηγούν σε (μετρήσιμα) αντικειμενική ελάττωση της πιστότητας αναπαραγωγής, σε αντίθεση με την πρώτη.

Η dsp επεξεργασία του σήματος είναι αναγκαία για την πιστότερη μεταφορά του στα αυτιά μας, και πάντοτε αυτό χρειάζεται να αποδεικνύεται τρόπον τινά, ώστε να δικαιολογείται η χρήση της προς αυτόν τον σκοπό.

Η χρήση dsp για ευφωνικες παραμορφωσεις και οτιδήποτε άλλο θέλει οποιοσδήποτε, βεβαίως είναι χρήσιμη, εφόσον αυτό ευχαριστεί τον κάτοχο και ικανοποιεί το στόχο ύπαρξης του σεταπ. Είμαι σίγουρος όμως, επειδή τα έχω ζήσει καλά όλα αυτά, πως στο τέλος θα κουράσουν, θα τα βαρεθείς. Δεν έχουν νόημα. Είναι απλώς ένα παιχνίδι με τις μηχανές. Ε, υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια, κάποτε κάθε παιχνίδι τελειώνει.

Αντιθέτως, η μουσική μένει για πάντα.
Όσο πιο γρήγορα γίνει κατανοητή η θέση του μέσου για την αναπαραγωγή της μουσικής, τόσο πιο εύκολα τελειώνουν όλα τα παιχνίδια με τις μηχανές. :)
Συμφωνώ σε όλα, προσωπικά βέβαια με αφήνει αδιάφορο και η "ιμέρσιβ αναβάθμιση" αλλά οκ, αυτό είναι άλλο θέμα.
Άλλωστε όπως ήδη ειπώθηκε, τα συγκεκριμένα Plugins έχουν θέση στα στάδια της ηχογράφησης και μίξης και όχι στο στάδιο της αναπαραγωγής... εκεί μόνο για πειραματισμό και απλά επειδή μπορούμε.... και όχι για πολύ
Είναι σίγουρο πως σε πολλές από τις ηχογραφήσεις που ακούμε χρησιμοποιήθηκαν κάποια από αυτά (ή ανάλογα) plugins αλλά αυτό ήταν δουλειά των μηχανικών στο να δώσουν "χαρακτήρα" σε κάποιο σημείο/όργανο και δεν είναι δικό μας θέμα ώστε να μας απασχολεί...
Για τον ίδιο λόγο είναι χαζή η δικαιολογία όσων αρέσκονται σε ακροάσεις με λαμπάτα μηχανήματα "αφού στα studios χρησιμοποιούν πολλές φορές λαμπάτα μηχανήματα, δεν ξέρουν αυτοί; γιατί όχι και μεις!" Στα studios τα χρησιμοποίησαν για να δώσουν το χρώμα/χροιά/χαρακτήρα που ήθελαν... αν το κάνεις και συ, δεν είναι πλέον πιστή η ηχογράφηση...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μία απο τα ίδια και η δική μου άποψη.
Πλέον δεν ασχολούμαι με διαφορές και παιχνίδια. Σχεδόν ούτε με ταργκετ κερβ.
Αστο όπως είναι.
...
Ειδικώς για το target curve,τολμώ να πω ότι υπήρχε μια βεβαιότητα...:)
Μόνο εγώ βαριέμαι με τις διαφορές;
Σε συμμερίζομαι πλήρως,αφού κάπως έτσι νιώθω και ο ίδιος με τα Atmos upmixing και τα συναφή...;)

Επειδή αυτό το νήμα δεν αφορά τόσο τους βαριεστημένους όσο τους ενδιαφερόμενους για τέτοια - δωρεάν ας μην ξεχνάμε - παιγνίδια,αποφασίστηκε μια μικρή...επέκταση (pun intended) όπως θα διαπιστωθεί στη συνέχεια...

Ένα δόκιμο για τον τυπικό ακροαματικόφιλο plugin που θα επεκτείνει τις διαστάσεις στη στερεοφωνική σκηνή θα έπρεπε - εκτός από δωρεάν και αποτελεσματικότερο εναλλαγών σε γνωστά παρελκόμενα - να προορίζεται για επεξεργασία σε δικαναλικά σήματα (αντί πολλών από τα στουντιακά που αφορούν κυρίως σε διεύρυνση μονοφωνικών πεδίων) και να είναι οπωσδήποτε εύκολο στο χειρισμό με ελάχιστους εμπλεκόμενους διακόπτες για τη δράση του.

Enter ... A1 StereoControl με απλό interface και σε format 32bit :

1623335094734.png


Αφότου θα έχει ενσωματωθεί,στον ανωτέρω πίνακα ελέγχου που εμφανίζεται εκτελούμε τις ακόλουθες ενέργειες :

- Κρατάμε για τη βασική δράση επιλεγμένο EASY MODE,αφού διαπιστώθηκε ότι οι υποενότητες του EXPERT ως επί το πλείστον επιφέρουν μικρότερες συγκριτικά διαφοροποιήσεις.

- Αφήνουμε απείρακτο το ρυθμιστικό PAN στην ένδειξη ΄΄C΄΄ ,ενώ το STEREO WIDTH συστήνεται με τιμές όχι ανώτερες του 150 % .

- Στην υποενότητα SAFE BASS ορίζουμε - σε συνάρτηση με την τιμή που θα έχει λάβει το STEREO WIDTH - την κατώτερη δυνατή συχνότητα όπου οι χαμηλές θα ακούγονται στιβαρές και τοποθετημένες σε ζώνη περίπου στο κέντρο της σκηνής αντί των επιμέρους καναλιών,χωρίς ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε αντιπαραβολή με την απουσία του plugin.

- Χάρη στο BYPASS κάτω δεξιά μπορούμε να εκτελούμε άμεσες συγκρίσεις ανάμεσα στο αυθεντικό και τροποποιημένο σήμα.

Περιλαμβάνεται επιπλέον και διακοπτάκι PHASE FLIP γι αντιστροφή στην καθολική φάση του σήματος.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Πρώτη φορά είχα ακούσει στο μπερινγκερ ένα σπατιαλ ρεσολουσιον πωσκατατοελεγε που διεύρυνε πλάτος και βάθος μουσικής σκηνής.

Μα πόσες ώρες είχα φάει μ'αυτο, δε λέγεται.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.404
Reaction score
125.586
Πάντως άμα δεν έχεις παίξει με τέτοια dsp, πραγματικά δε ξέρεις τι χάνεις.

Καλά κάνει ο μπουτχιας και τα αναφέρει λεπτομερώς, εφόσον είναι και τζάμπα, αυτά αξίζει να τα έχει ζήσει όποιος έχει φάει χρόνο στη ζωή του να ψάχνει "διαφορές", απομυθοποιουνται πολλά.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.135
απομυθοποιουνται πολλά.
καλά θα ήταν αλλά δε νομίζω... οι "καμμένοι" με τις διαφορές, τις ψάχνουν στο αγνό αμόλυντο σήμα... τα ντι-εσ-πιδια έτσι κι αλλιώς τα έχουν ...επικηρυγμένα!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δεν γίνεται να έλειπε κάτι και για τους λάτρες...ακουστικών. Το δωρεάν Sennheiser AMBEO Orbit

Πατενταρισμένο από την περίφημη εταιρεία,προσομειώνει HRTF ληφθείσες με το ανδρείκελο NEUMANN KU100, παρέχει στον χρήστη ακουστικών ανάπλαση τρισδιάστατου ηχητικού πεδίου έξω από τα όρια της κεφαλής...

Ο εμφανιζόμενος μετά την ενεργοποίηση πίνακας ελέγχου έχει απλά ρυθμιστικά:
1623346372639.png


Όπως είναι φανερό,το άνω τμήμα ορίζει με το αριστερό διάγραμμα το εικονικό ύψος σκηνής και από το δεξί το αζιμούθιο,δηλαδή την κατεύθυνση σε οριζόντιο επίπεδο από την οποία θ'αντιλαμβάνεται ο ακροατής ότι εκτυλίσσεται το αναπαραγόμενο γεγονός.

H κατώτερη σειρά ρυθμιστικών έχει ως εξής ξεκινώντας από δεξιά :

-Width : ορίζει κατά τα γνωστά το εικονικό εύρος σκηνής με ανάλογη αναπαράσταση στο άνω δεξί κυκλικό διάγραμμα.Τιμή 0% ισοδυναμεί με το αγαπημένο στον...Dimi μονοφωνικό πεδίο.

- Clarity : ορίζει το ποσοστό μίξης του αυθεντικού με το επεξεργασμένο σήμα...Τιμή 100% σημαίνει πλήρη παράκαμψη των HRTF αλγορίθμων και τιμή 0% πλήρη διαμεσολάβηση.Ο λόγος ύπαρξης σε αυτό το ρυθμιστικό έχει σχέση με το γεγονός ότι καθώς αυξάνεται ο βαθμός προσαρμογής στις HRTF,θα μειώνεται η συνάφεια προς το αυθεντικό περιεχόμενο στο σήμα.

- Room : εναλλακτικές επιλογές ως προς τη σύσταση στα τοιχωματικά όρια από τον αναπλασσόμενο χώρο του γεγονότος

- Size : ενδεικτικό μεγέθους ως προς τον εικονικό χώρο που λογαριάζεται με σχήμα παπουτσοθήκης χωρίς όμοιες μεταξύ τους διαστάσεις.

- Reflections : προσομοιώνει περαιτέρω το πεδίο αντήχησης στον αναπλασσόμενο χώρο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τα VST plugins συνεχίζουν με δύο φημισμένα πρόσθετα τα οποία δεν διατίθενται δωρεάν : SPL Vitalizer MK2-T στην πιο πρόσφατη version 1.16 και το SPL TwinTube.Πρόκειται περί προγραμμάτων που εφαρμόζουν σε επίπεδο software ρυθμίσεις στο σήμα ισοδύναμες από τα καταξιωμένα στον επαγγελματικό στίβο hardware...



Λειτουργούν σε format 64bit ,οπότε φορτώθηκαν για τις δοκιμές στην ενότητα DSP Studio από το JRiverMC.Πράγματι προέκυπταν αισθητές ακροαματικές διαφορές ακόμα και υπό τις συνήθεις ήπιες ρυθμίσεις.Για να ικανοποιηθεί λοιπόν η περιέργεια επιστρατεύθηκε το APO Equalizer.Φορτώθηκαν στη δική του μηχανή Συνέλιξης και χάρη στο ενσωματωμένο παράθυρο φαίνονταν με κάθε εναλλακτική ρύθμιση οι σχετικές διαφοροποιήσεις στην απόκριση.Σημειωτέον ότι η απουσία επιδράσεων με την πλήρη ουδετερότητα θα συμβολιζόταν με μια εντελώς ευθεία γραμμή κατά μήκος του μηδενικού οριζόντιου άξονα στο σύνολο του φάσματος...

Ας δούμε λοιπόν ενδεικτικές επιδράσεις στο σήμα από τα περίφημα plugins.Εννοείται ότι η στάθμη εξόδου θα έχει ρυθμιστεί σε κάθε περίπτωση κατά τρόπον ώστε να μην προκύπτουν υπερβάσεις από τη στάθμη 0 dBFS σε καμία ζώνη του φάσματος...

Καταρχάς το Vitalizer υπό τυπικές ήπιες ρυθμίσεις :
1625253941617.png


Επιπλέον τοποθέτηση αποκλειστικά του ρυθμιστικού Bass στο ΄΄και τέταρτο΄΄ προς τη θέση Tight:
1625255777592.png


To ρυθμιστικό γυρισμένο στο ΄΄παρά τέταρτο΄΄ προς τη θέση Soft Bass :
1625255852712.png


Θα ακολουθήσουν οι παραστάσεις που αντιστοιχούν στο TwinTube...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
TwinTube με το saturation απενεργοποιημένο και τον εμπλουτισμό αρμονικών σε μεσαία ρύθμιση από συχνότητα 2 KHz και άνω:
1625262055828.png


Κατόπιν με το saturation επίσης ενεργοποιημένο σε μεσαία θέση και σταθερές τις υπόλοιπες παραμέτρους (εννοείται με τη σχετική αναπροσαρμογή στη γενική στάθμη) :
1625262165691.png


Τέλος με τις αρμονικές και saturation να επιδρούν από 10 KHz και άνω :
1625262303466.png


Ημίχρονο για να δούμε αν θα είχαν οι ενδιαφερόμενοι κάτι να σχολιάσουν... ;)
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.135
Αφού άφησες τα ...δωρεάν, ας βάλω και γω δύο (τρία)...

Abey Road RS-127, RS-135

Three passive treble equalizers, modeled from Abbey Road Studios' originals
The original grey RS127, the green RS127 with added transformer, and the 8 kHz only RS135
Adds sweet treble and presence without harshness

AR-rs217r.jpg

AR-rs127.jpg

AR-rs135.jpg
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Λυχνιολάτρες ενδιαφερόμενοι ενωθείτε.
Προτού περάσουμε στα...πέναλτυ,ας δούμε στην παράταση πώς θα επιδρούσαν στο σήμα προαναφερθέντα; δωρεάν plugins...Σημειωτέον ότι σε αυτό το σκέλος δεν έχει γίνει αναπροσαρμογή στη στάθμη εξόδου,ούτως ώστε να φαίνονταν ευκρινέστερα τα αποτελέσματα στην απόκριση.

Το αγαπημένο στον υποφαινόμενο Tube Driver υπό τυπικές ήπιες ρυθμίσεις που θα χρησιμοποιούνταν:
1625296212550.png

Ο διακριτικός εμπλουτισμός με άρτιες και περιττές αρμονικές επιφέρει τόνωση κατά 0,4 dB στις ανώτατες οκτάβες με σταδιακή υποχώρηση στις υποηχητικές....

Πιο επεμβατικός εμπλουτισμός με αύξηση στην τιμή του DRIVE :
1625296445462.png

Εδώ τα πήρε όλα και τα σήκωσε που λένε... :lolsign:

Επιστροφή σε ήπια τιμή DRIVE ,αλλά τώρα με μειωμένη τιμή BIAS:
1625296816217.png


Τέλος με μοναδική διαφοροποίηση την αυξημένη τιμή BIAS :
1625296906122.png

(Προσέχουμε τις τιμές στο Peak gain κάτω αριστερά...Επίσης όπως και με τα Vitalizer & TwinTube,εφαρμόζεται ουσιαστικά φίλτρο brickwall πάνω από τα 20 KHz)
Αφού άφησες τα ...δωρεάν, ας βάλω και γω δύο (τρία)...

Abey Road RS-127, RS-135

Three passive treble equalizers, modeled from Abbey Road Studios' originals
The original grey RS127, the green RS127 with added transformer, and the 8 kHz only RS135
Adds sweet treble and presence without harshness

View attachment 217031
View attachment 217029
View attachment 217030
Καλή τους ώρα εφαρμόζουν τονώσεις στις ανώτατες οκτάβες για να προσδώσουν ΄΄αέρα΄΄ και ν'αυξήσουν την ηχηρότητα στις αρμονικές συνιστώσες...κατά τις ανάλογες προτροπές για μικρές τονώσεις στο άνω άκρο καμπύλης-στόχου.

Αφιερωμένο στον wnet,επιδράσεις από το αγαπημένο του Tube Saturator Vintage :

Ήπιο Drive με την ενότητα EQ ενεργοποιημένη :
1625297227431.png


Κατόπιν με την ίδια ενότητα απενεργοποιημένη :
1625297279018.png

Παρατηρούμε εδώ ότι παρά τις απείρακτες μηδενικές τιμές στα ρυθμιστικά EQ,η απλή ενεργοποίηση της ενότητας αυτής επιφέρει διαφοροποίηση...Επίσης το πρόσθετο υπό ήπια συνθήκη Drive δεν προξενεί έντονες τονώσεις peak gain,αντιθέτως οδηγεί σε υποχώρηση στη γενική στάθμη με περιθώριο ολίγων dB για ν'αποφευχθούν φαινόμενα ψαλιδισμού στο σήμα...

Ενότητα EQ απενεργοποιημένη ξανά με το ρυθμιστικό FAT ενεργοποιημένο:
1625297818145.png


Πάμε και σε χαρακτηριστικά presets...

Subtle Tube Warmth :
1625297910763.png


Warm-a-mix :
1625297958048.png

Tube Crunch :
1625298017912.png

Τρέμε...επετειακέ Luxman. :sneaky:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Κωμικοτραγικό στοιχείο είναι ότι πρόσθετα όπως τα SPL Vitalizer & TwinTube χάρη στην αναγνώριση που τυγχάνουν από τους επαγγελματικούς κύκλους,θα έχουν οπωσδήποτε χρησιμοποιηθεί - είτε υπό μορφή hardware είτε υπό τύπο software - σε κάποιο στάδιο από πληθώρα δημοφιλών παραγωγών...Διάφορα στοιχεία αξιολάτρευτα από παραδοσιακούς ακροαματικόφιλους για τα οποία εκείνοι θα΄΄έσκιζαν΄΄ πιουρίστικα καλσόν και θα εναλλάσσουν πλήθος αξεσουάρ ώστε να τα ΄΄έφτιαχναν΄΄ πιο αρεστά οφείλονται σε παρεμβάσεις από ποταπά δικτυώματα,είτε σε αναλογικό είτε σε ψηφιακό πεδίο... :sneaky:

Ακόμα παραπέρα,με τις πολλαπλές ρυθμίσεις των DSP λογισμικών μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να φτιάξει με μηδαμινά κόστη και κόπους οποιοδήποτε custom ηχητικό προφίλ αρεσκείας χωρίς εναλλαγές των κλασσικών καλωδιοπαρελκομένων ή λυχνιών.Μια ΄΄αλήθεια΄΄ που δεν βρίσκεται κάπου εκεί έξω,αλλά ΄΄εδώ μέσα΄΄...:sneaky:

Όσο για τον υποφαινόμενο,έχοντας ξεκαθαρίσει ο ίδιος τις προτιμήσεις στις διακριτικές επεμβάσεις,του αρέσουν πρόσθετα και ρυθμίσεις με τις λιγότερο κραυγαλέες επιδράσεις στο πεδίο της συχνότητας...

Υπό αυτό το σκεπτικό,επιμένει στην τιμιότητα και αποτελεσματικότητα λογισμικών όπως το KlangHelm IVGI2,το οποίο εμπλεκόμενο επιδρά μεν αισθητά στο σήμα,αλλά με τρόπο που δεν εκδηλώνεται σχεδόν καθόλου στο πεδίο της συχνότητας - υπό τις επιλεγείσες εννοείται ρυθμίσεις του :
1625300189878.png
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Ας αφησουμε τα plugins εκει που πραγματικα ανηκουν,
στις ομογενοποιημενες, αδιαφορες, φθηνες παραγωγες
και στους μετριους μηχανικους ηχου.
Οι αλλοι γνωριζουν οτι το παιχνιδι κερδιζεται στην ηχοληψια.

Αξιζει να ψαξει κανεις τις πρωτοτυπες και επιπονες μεθοδους
που χρησιμοποιησε κατα την διαρκεια της ηχοληψιας
ο Bruce Swedien για το Τhriller του Michael Jackson,
με τον μοναδικο ηχο των φωνητικων και των κρουστων,
οταν και το ειδος και η εποχη θα δικαιολογουσε απολυτα
την ηλεκτρονικη επεξεργασια.

Στην αναπαραγωγη δεν βλεπω τον λογο για οσους τουλαχιστον ισχυριζονται οτι τους ενδιαφερει
η πιστοτητα και η ουδετεροτητα.
Απο αποψη πιστοτητας μονο η διαδικασια του remastering δικαιολογει την χρηση και εκει θελει πολυ ταλεντο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ας αφησουμε τα plugins εκει που πραγματικα ανηκουν,
στις ομογενοποιημενες, αδιαφορες, φθηνες παραγωγες
και στους μετριους μηχανικους ηχου.
Οι αλλοι γνωριζουν οτι το παιχνιδι κερδιζεται στην ηχοληψια.

Αξιζει να ψαξει κανεις τις πρωτοτυπες και επιπονες μεθοδους
που χρησιμοποιησε κατα την διαρκεια της ηχοληψιας
ο Bruce Swedien για το Τhriller του Michael Jackson,
με τον μοναδικο ηχο των φωνητικων και των κρουστων,
οταν και το ειδος και η εποχη θα δικαιολογουσε απολυτα
την ηλεκτρονικη επεξεργασια.

Στην αναπαραγωγη δεν βλεπω τον λογο για οσους τουλαχιστον ισχυριζονται οτι τους ενδιαφερει
η πιστοτητα και η ουδετεροτητα.
Απο αποψη πιστοτητας μονο η διαδικασια του remastering δικαιολογει την χρηση και εκει θελει πολυ ταλεντο.
Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες περιπτώσεις από εκείνες τις εποχές όπου δεν ήταν εξελιγμένα λογισμικά DSP,όπως λ.χ. η παραγωγή του album Heroes - ιδίως για τα φωνητικά του David Bowie στο κομμάτι του τίτλου :

Όλως τυχαίως η ιδιαίτερη τεχνική του Tony Visconti πάνω στη σύλληψη των φωνητικών ενσωματώθηκε σε σύγχρονο VST plugin... :)

Δεν θα διαφωνούσα μαζί σου ως προς την πιστότητα,αφού και ο ίδιος αντί για plugins επιλέγω στο τέλος ν'ακούω διαρκώς υπό τη διαμορφωμένη ΄΄ξηρή΄΄ καμπύλη-στόχο με τις γνωστές κλίσεις στη διαδρομή του φάσματος χωρίς πρόσθετες επεμβάσεις...;)

Εκείνοι όμως που φαίνεται να διαφωνούν με τον εαυτό τους είναι όσοι επικαλούνται ότι η ολοκληρωμένη ηχητική απόλαυση θα ήθελε και ΄΄καρυκεύματα΄΄ με την εναλλαγή διάφορων παρελκομένων,ή - ακόμα χειρότερα - με βινυλιακά μέσα...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.612
Μηνύματα
2.868.038
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top