Αυτό,το...κάτι άλλο...

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Οι μηχανικοί ήχου, οι ηχολήπτες και οι μαστεραδες, κάνανε όπως κάνανε τη δουλειά τους, άλλος με τον ένα κι άλλος με τον άλλο τρόπο, και δεν μας ρώτησε κανείς τους, ούτε οφείλει να μας ρωτάει πως θα κάνει τη δουλειά του ο καθένας.

Τα "καρυκεύματα" που έβαλαν αυτοί στις ηχογραφήσεις, όσα και όποια κι αν είναι αυτά, απαιτούν την ανυπαρξία χαρμπεθίζουσας ή λυχνιακης φιλοσοφίας αναπαραγωγής, για να φτάσουν αλώβητα στα αυτια μας.

Όσοι προχωρούν σε τέτοιες επιλογές "καρυκεύματος", γράφουν στα 3 τους την όποια δουλειά έκαναν οι μάστορες στην παραγωγή της ηχογράφησης, και ως επίδοξοι μηχανικοί ήχου και μαστεραδες προσπαθούν να βάλουν τη δικιά τους στάμπα σε όλες τις ηχογραφήσεις, αυτή τη μία μονότονη στάμπα σε όλες, one to rule them all, γιατί έτσι μας αρέσει, προφανώς, κι όχι γιατί σέβονται τη δουλειά των δημιουργών της ηχογράφησης, καθώς τους αγνοούν πλήρως και τους καλύπτουν με το δικό τους μίγμα καρυκευματων, όποιο κι αν είναι αυτό, είτε η ξυλίλα της καμπίνας των χαρμπεθ είτε οι λυχνιακης φύσεως γνωστές αλλοιώσεις.
 

Μηνύματα
233
Reaction score
403
Οι μηχανικοί ήχου, οι ηχολήπτες και οι μαστεραδες, κάνανε όπως κάνανε τη δουλειά τους, άλλος με τον ένα κι άλλος με τον άλλο τρόπο, και δεν μας ρώτησε κανείς τους, ούτε οφείλει να μας ρωτάει πως θα κάνει τη δουλειά του ο καθένας.

Τα "καρυκεύματα" που έβαλαν αυτοί στις ηχογραφήσεις, όσα και όποια κι αν είναι αυτά, απαιτούν την ανυπαρξία χαρμπεθίζουσας ή λυχνιακης φιλοσοφίας αναπαραγωγής, για να φτάσουν αλώβητα στα αυτια μας.

Όσοι προχωρούν σε τέτοιες επιλογές "καρυκεύματος", γράφουν στα 3 τους την όποια δουλειά έκαναν οι μάστορες στην παραγωγή της ηχογράφησης, και ως επίδοξοι μηχανικοί ήχου και μαστεραδες προσπαθούν να βάλουν τη δικιά τους στάμπα σε όλες τις ηχογραφήσεις, αυτή τη μία μονότονη στάμπα σε όλες, one to rule them all, γιατί έτσι μας αρέσει, προφανώς, κι όχι γιατί σέβονται τη δουλειά των δημιουργών της ηχογράφησης, καθώς τους αγνοούν πλήρως και τους καλύπτουν με το δικό τους μίγμα καρυκευματων, όποιο κι αν είναι αυτό, είτε η ξυλίλα της καμπίνας των χαρμπεθ είτε οι λυχνιακης φύσεως γνωστές αλλοιώσεις.
Άργησα κανένα 6μηνο να μπω στην κουβέντα αλλά δε βαριέσαι...κάτι μπορεί να βγει. Ενδιαφέρον το θέμα γαρ.

Πρώτα θα συμφωνήσω με τον Κώστα και μετά θα βάλω κι ένα "αλλά". Και εξηγώ:
Όντως η έντονη ηχητική ταυτότητα όποιουδήποτε κρίκου μέσα στην ηχητική αλυσίδα, επιφέρει μια οριζόντια παραμόρφωση σε όλες τις ηχητικές μας ακροάσεις. Καλό, κακό, δεν ξέρω. Περί ορέξεως....
Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι σε ένα καλοστημένο, ουδέτερο, γραμμικό σύστημα, μια κορυφαία ηχογράφηση, σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό.
Είναι όλες οι ηχογραφήσεις κορυφαίες; Προφανώς και όχι.
Υπάρχουν ηχογραφήσεις που παρότι δεν είναι αξιόλογες, τις ακούμε γιατί μας συγκινούν μουσικά; Μάλλον οι περισσότερες, ειδικά αν μιλάμε για καλλιτέχνες που δεν υπάρχουν πια, ή για παλιές παραγωγές. Σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία νομίζω τα κάθε τύπου vitalizers μπορούν να προσφέρουν στην ακουστική εμπειρία. Επιλεκτικά πάντα και όχι με μία ρύθμιση που να παίζει καρφωμένη εις τον αιώνα τον άπαντα.
Δεν είναι πανάκια, αλλά μπορεί να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Βάλτε χρώμα και παραμόρφωση ελεύθερα. Απενοχοποίηση τώρα. Ειδικά οι άνω των αντα που ακούμε κυριως vintage μουσική.
Αλήθεια τώρα, αυτό λέει η εμπειρία σου;

Δεν ξέρω, ειλικρινά, αλλά η δική μου εμπειρία, τόσο σε συνάρτηση με τα εξόχως αλατοπιπεράτα μαγκνεπαν, όσο και με άλλα ηχεία - συνοδα με "προσωπικότητα", μου έχει δείξει ξεκάθαρα πως τις πιο ηλίθιες παλιές δεξερωγωτι ηχογραφήσεις, τα ρημάδια τα Νιούμαν που είναι χάρακες ουδετερότητας, τις παίζουν πιο ευχάριστα από οτιδήποτε άλλο έχω ακούσει.

Μα τόσο λίγα "ακούσματα" λες να έχω; δε ξέρω, μπορεί κιόλας.

ΥΓ. Άσε απέξω το "δώσε λίγο Μπάσο", αυτό εννοείται, το φωνάζω εδώ και δεκαετίες. Δηλαδή στηστο το ρημάδι ουδέτερα, και ένα μπάσα πρίμα, σα τα παλιά ρυθμιστικά τονικότητας, καντο ρε αδερφέ κατά το δοκούν. Αλλά και κει, όσο περισσότερο επεμβαίνεις, τόσο αρχίζουν να ενοχλούν κάποιες ηχογραφήσεις, ασχέτως αν κάποιες άλλες έρχονται πιο κοντά στα γούστα σου. Δηλαδή, κι αυτό το αλατοπίπερο, το αναγκαίο, θέλει μέτρο. Λίγο...

ΥΓ. 2. Μετά από τόσο καιρό που έχει "στρώσει" τρόπον τινά το αυτί μου στον ήχο των Νιούμαν (κατά το σενάριο του στρωσίματος καλωδιων), άμα πάω κι ακούσω κάνα σεταπ με προσωπικότητα, κλαίνε τα αυτιά μου. 😜😂🤣

ΥΓ. 3. Πως εξηγείται άραγε το γεγονός ότι τόσα μέλη εδώ στο φόρουμ, μετά από σειρά ετών που ακολουθούσαν τη συνταγή του αυτιού τους (έπαιρναν όποιο τους αρεζε καλύτερα) τώρα που έστω δοκιμαστικά και δειλά πήραν ένα μόνιτορ που μετράει συμπαθητικά, ένα καλι ρε αδερφέ, λένε πως είναι καλύτερο από ότι είχαν στην καριέρα τους ως χαϊενταδες που τους έπιαναν τον κωλο οι μαγαζάτορες και το γούσταραν; οεο;
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.121
Reaction score
18.869
Αλήθεια τώρα, αυτό λέει η εμπειρία σου;

Δεν ξέρω, ειλικρινά, αλλά η δική μου εμπειρία, τόσο σε συνάρτηση με τα εξόχως αλατοπιπεράτα μαγκνεπαν, όσο και με άλλα ηχεία - συνοδα με "προσωπικότητα", μου έχει δείξει ξεκάθαρα πως τις πιο ηλίθιες παλιές δεξερωγωτι ηχογραφήσεις, τα ρημάδια τα Νιούμαν που είναι χάρακες ουδετερότητας, τις παίζουν πιο ευχάριστα από οτιδήποτε άλλο έχω ακούσει.

Μα τόσο λίγα ακούσματα λες να έχω; δε ξέρω, μπορεί κιόλας.
Για απενοχοποίηση μίλησε ο άνθρωπος βρε..
Όχι να τα τουμπανιάσουμε όλα με το έτσι θέλω.. :rolleyes:
Μια χαρά παίζουν τα μονιτοράκια τα πάντα αλλά αν σου λείπει και κάτ' δώσε πόνο..
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
ΥΓ. Άσε απέξω το "δώσε λίγο Μπάσο", αυτό εννοείται, το φωνάζω εδώ και δεκαετίες. Δηλαδή στηστο το ρημάδι ουδέτερα, και ένα μπάσα πρίμα, σα τα παλιά ρυθμιστικά τονικότητας, καντο ρε αδερφέ κατά το δοκούν. Αλλά και κει, όσο περισσότερο επεμβαίνεις, τόσο αρχίζουν να ενοχλούν κάποιες ηχογραφήσεις, ασχέτως αν κάποιες άλλες έρχονται πιο κοντά στα γούστα σου. Δηλαδή, κι αυτό το αλατοπίπερο, το αναγκαίο, θέλει μέτρο. Λίγο...
H εμπειρία μου λέει ότι αν ο ηχολήπτης έχει κόψει τα δυναμικά της ντραμς, του μπάσου, κλπ, δε γίνεται τίποτα με EQ. Το οποίο ισχύει για την τραγικά μεγάλη πλειοψηφία της vintage μουσικής. Μπάσο ωραίο σε ηχογραφημένη μουσική με το κυάλι, δε πα να έχεις 25 σαμπ.

ΥΓ. 2. Μετά από τόσο καιρό που έχει "στρώσει" τρόπον τινά το αυτί μου στον ήχο των Νιούμαν (κατά το σενάριο του στρωσίματος καλωδιων), άμα πάω κι ακούσω κάνα σεταπ με προσωπικότητα, κλαίνε τα αυτιά μου. 😜😂🤣
Εγώ είμαι πολύ λιγότερο ευαίσθητος, πολλές φορές χρωματίζω τον ήχο (σε λογικά πλαίσια) για πειραματισμό και δε χαλιέμαι. Δε στρώνω με τίποτα!

ΥΓ. 3. Πως εξηγείται άραγε το γεγονός ότι τόσα μέλη εδώ στο φόρουμ, μετά από σειρά ετών που ακολουθούσαν τη συνταγή του αυτιού τους (έπαιρναν όποιο τους αρεζε καλύτερα) τώρα που έστω δοκιμαστικά και δειλά πήραν ένα μόνιτορ που μετράει συμπαθητικά, ένα καλι ρε αδερφέ, λένε πως είναι καλύτερο από ότι είχαν στην καριέρα τους ως χαϊενταδες που τους έπιαναν τον κωλο οι μαγαζάτορες και το γούσταραν; οεο;
Εξηγείται με μία λέξη: bulling :p

Εννοείται επίσης ότι το πιάσιμο κώλου το κατακρίνω περισσότερο από όλους εδώ.

Τεςπα, ασ κάνει καθείς ότι νομίζει.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Και γιατί να κουράζεσαι όταν υπάρχει ο Amir;
Πάρε κατευθείαν ο,τι προτείνει.
Όση πολιτική για ίδια συμφέροντα και ν'ασκεί ο κάθε Amir,ένα διαπιστωμένα ομαλό spinorama και υλοποιήσεις ηχείων χωρίς εγγενείς ανισορροπίες που χρωματίζουν έντονα εν είδει ΄΄χαρακτήρα΄΄ ωφελούν καθολικώς χωρίς αμφιλεγόμενες τακτικές από διαδικτυακές προσωπικότητες...
H εμπειρία μου λέει ότι αν ο ηχολήπτης έχει κόψει τα δυναμικά της ντραμς, του μπάσου, κλπ, δε γίνεται τίποτα με EQ. Το οποίο ισχύει για την τραγικά μεγάλη πλειοψηφία της vintage μουσικής. Μπάσο ωραίο σε ηχογραφημένη μουσική με το κυάλι, δε πα να έχεις 25 σαμπ.
Εγώ είμαι πολύ λιγότερο ευαίσθητος, πολλές φορές χρωματίζω τον ήχο (σε λογικά πλαίσια) για πειραματισμό και δε χαλιέμαι. Δε στρώνω με τίποτα!
Εξηγείται με μία λέξη: bulling :p
Εννοείται επίσης ότι το πιάσιμο κώλου το κατακρίνω περισσότερο από όλους εδώ.
Τεςπα, ασ κάνει καθείς ότι νομίζει.
Το (εκ παραδρομής γραμμένο) ΄΄bulling΄΄ παραπέμπει περισσότερο σε παραδοσιακές τακτικές χαϊενδκού...bullshitting από άλλους γνωστούς δοκιμαστές-influencers....:sneaky:

Για ν'αντιμετωπιζόταν ο αποκαλούμενος από τον Dr.Floyd Toole ΄΄κύκλος σύγχυσης΄΄ ως προς παραγωγές ελλιπείς στις χαμηλές,ενδεδειγμένη δράση δεν θα ήταν ΄΄τόνωση΄΄ μέσω EQ αλλά άνοδος κλίσης στην steady state καμπύλη απόκρισης χονδρικά στη ζώνη των τριών πρώτων οκτάβων...Άμα όμως το ηχοσύστημα δεν έχει ικανοποιητική διαρρύθμιση κατά τη συνεργασία με τον χώρο και ωφέλιμη ενέργεια ως προς τις πρώτες οκτάβες,τότε η εφαρμογή EQ - συνήθως με παραμέτρους ΄΄χασάπη΄΄ - αναμένεται να χαλούσε ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Σκέψου π.χ. ότι στο πλαίσιο ενός και μόνο παιγνιδιού με τη διαχείριση χαμηλών μπορεί ο χρήστης ν'ακούσει πέντε-έξι διαφορετικές εκδοχές setup από την ίδια βασική σύνθεση συσκευών...
 
Last edited:

Μηνύματα
12.399
Reaction score
14.598
Πολύ εξοργιστικά, ασυνδετα και αποπροσανατολιστικά όλα αυτά που διαβάζω σε αυτό νήμα (πλην @editor ) ... κρίμα που δεν έχω τις γνώσεις να τα αντικρούσω.

Πλαγκινς που δήθεν προσομιάζουν λάμπες.
Οτι παίξιμο με τις αρμονικες είναι το μόνο που κάνει δήθεν τη διαφορά.
Ακροατές λαμπάτων που δηθεν κυνηγάνε αυτά που λέτε.
Παλιές ηχογραφήσεις που δήθεν δεν έχουν δυναμικά ή χαμηλά και έχουν οι σηνερινές.
Ότι το βινύλιο είναι για πέταμα.
Οτι τα παλια στούντιο που είχαν ωραιους τεραστιους χώρους που δεν αντικαθιστάται αυτό με καμιά ακουστική φροντίδα του κ@λου στα σημερινά κλουβιά και με τα διάφορα τεχνικά τρικς των μηχανικων ηχου τα αποτελέσματα των οποίων μπορούμε να τα δούμε.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Πολύ εξοργιστικά, ασυνδετα και αποπροσανατολιστικά όλα αυτά που διαβάζω σε αυτό νήμα (πλην @editor ) ... κρίμα που δεν έχω τις γνώσεις να τα αντικρούσω.
Πλαγκινς που δήθεν προσομιάζουν λάμπες.
Οτι παίξιμο με τις αρμονικες είναι το μόνο που κάνει δήθεν τη διαφορά.
Ακροατές λαμπάτων που δηθεν κυνηγάνε αυτά που λέτε.
Παλιές ηχογραφήσεις που δήθεν δεν έχουν δυναμικά ή χαμηλά και έχουν οι σηνερινές.
Ότι το βινύλιο είναι για πέταμα.
Οτι τα παλια στούντιο που είχαν ωραιους τεραστιους χώρους που δεν αντικαθιστάται αυτό με καμιά ακουστική φροντίδα του κ@λου στα σημερινά κλουβιά και με τα διάφορα τεχνικά τρικς των μηχανικων ηχου τα αποτελέσματα των οποίων μπορούμε να τα δούμε.
Καλέ μας thva,κατανοώ την αγανάκτηση που αισθάνεσαι στην εντύπωση ότι κάποιοι ΄΄ασελγούν΄΄ πάνω σε αντιλήψεις εδραιωμένες στη συλλογική συνείδηση των ακροαματικόφιλων...Πρέπει όμως να κατανοήσεις κι εσύ πόσο οξύμωρη στάση είναι να διαμαρτύρεσαι για παραπληροφόρηση την οποία όμως δεν έχεις βάσιμα στοιχεία ν'αντικρούσεις...

Εκτός αυτού,φαίνεται να μην έχεις διαβάσει καλά τα κείμενα,όπως λ.χ. το παρακάτω χωρίο:
...
Δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί πλήρως η αυθεντική συμπεριφορά λυχνιακών ενισχυτών από αλγορίθμους,αφού στη λειτουργία των πρώτων εμπλέκονται χαοτικές παράμετροι συναρτώμενες κάθε φορά και προς το συνδεδεμένο στην έξοδό τους φορτίο.
...
Σε κάθε περίπτωση,το παρόν νήμα εκπληρώνει την υπόσχεση να εκθέτει ΄΄κάτι άλλο΄΄ από τις φανταστικές αρετές συσκευών με τις οποίες μας φλομώνουν διάφοροι διαδικτυακοί χομπίστες για να ευδοκιμούν μέσα από δικά τους κανάλια στο youtube και σεβαστό πλήθος συνδρομητών σε αυτά...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Πρέπει όμως να κατανοήσεις κι εσύ πόσο οξύμωρη στάση είναι να διαμαρτύρεσαι για παραπληροφόρηση την οποία όμως δεν έχεις βάσιμα στοιχεία ν'αντικρούσεις...
😂😀😜🤣
 

Μηνύματα
12.399
Reaction score
14.598
Καλέ μας thva,κατανοώ την αγανάκτηση που αισθάνεσαι στην εντύπωση ότι κάποιοι ΄΄ασελγούν΄΄ πάνω σε αντιλήψεις εδραιωμένες στη συλλογική συνείδηση των ακροαματικόφιλων...Πρέπει όμως να κατανοήσεις κι εσύ πόσο οξύμωρη στάση είναι να διαμαρτύρεσαι για παραπληροφόρηση την οποία όμως δεν έχεις βάσιμα στοιχεία ν'αντικρούσεις...

Εκτός αυτού,φαίνεται να μην έχεις διαβάσει καλά τα κείμενα,όπως λ.χ. το παρακάτω χωρίο:

Σε κάθε περίπτωση,το παρόν νήμα εκπληρώνει την υπόσχεση να εκθέτει ΄΄κάτι άλλο΄΄ από τις φανταστικές αρετές συσκευών με τις οποίες μας φλομώνουν διάφοροι διαδικτυακοί χομπίστες για να ευδοκιμούν μέσα από δικά τους κανάλια στο youtube και σεβαστό πλήθος συνδρομητών σε αυτά...
Αγαπητέ Μπούτια,
δε χρησιμποποίησα τη λέξη παραπληροφόρηση αλλά ασύνδετα και αποπρασανατολιστικά. Μπορεί να χρησιμοποιησει κάποιος όρθα στοιχεία και παρόλα αυτά να βγάλει λαθος συμπέρασμα ή συμπεράσματα που είναι ασύνδετα με την αρχική τοποθέτηση /υπόθεση εργασίας. Αυτό είναι που με ενόχλησε και περίμενα πιο πολλά.

Στοιχεία για να αντικρούσω έχω απλώς αυτά δεν είναι τεχνικής φύσεως και άρα μη αποδεκτά απο το κλίμα που θέλει να κινηθεί το σάιτ. Οπότε σεβόμενος την πολιτική αυτή ... ούτε καν αυτά μπορώ να εκφράσω. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν βάση. Έχουν για μένα. Εχω εγω και άλλο τρόπο να πετυχαίνω πράγματα, όταν δε τα κατέχω καλά. Υπάρχουν και άλλες λογικές μέθοδοι που κάποιος μπορεί να ακολουθήσει ώστε να καταλήξει σε ενα καλό αποτέλεσμα. Αλλά το θέμα δεν είμαι εγω. Εγω μπορεί να είμαι ιδιαίτερος. Το θέμα είναι τα παρακάτω:

Αλλά και τα τεχνικά στοιχεία υπάρχουν και τα κατέχουν άλλοι που έχω διαβάσει. Και αντίλογος σε όλα αυτά. Δε ξέρω ποιό το νόημα να παραθέτεις στοιχεία γαι ενα θέμα χωρίς να έχεις ή ο ίδιος να απαιτούσες να υπήρχε αντίλογος (όχι απο εμένα) αλλά απο κάποιο που είχε τις απαραίτητες γνώσεις για να προκαλέσει τα στοιχεία σου. Και εαν δεν υπάρχει αυτός ο άνθρωπος να το έκανες εσύ ο ίδιος. Έτσι, γίνεται σε μια τουλαχσιτον επιστημονική προσέγγιση. Παραθέτεις εσύ και τον αντίλογο και επιχειρηματολογείς γιατι διαφωνείς. Και οι άλλοι κρίνουν και βοηθούνται πραγματικά.

Μπορώ όμως τουλάχιστον να αιτιολογήσω τους χαρακτηρισμούς μου στη βάση της λογικής και όχι της ορθότητας των στοιχείων που παραθέτεις. Το ότι παραθέτουμε ορθά στοιχεία , δε σημαίνει τίποτε απο μόνο του, όταν ο σκοπός αυτός δε ξέρουμε ποιός είναι.

Είδα την πρόταση που αναφέρεις. Αλλά κατά τη γνώμη μου δε τη σεβάστηκε κανένας, ούτε της έδωσε τη βαρύτητα που της αρμόζει με αποτέλεσμα να γίνουν συσχετισμοί που οδήγησαν μετέπειτα λογικά σε λάθος και ασύνδετα συμπεράσματα χρησιμοποιώντας μια begging the question fallacy

Αναφέρεις π.χ. κάποια πλαγκινς που κάνουν simulation ηχητικού χαραλτήρα λάμπας. Όλα καλά και εύγε. Μετά τι διαπραγματευόμαστε λογικά ?

Αυτά είναι εργαλεία κατα την ηχογράφηση και εξυπηρετούν άλλους σκοπους οπως σου επισημάνθηκε απο κάποιον. Τι σχέση έχουν με την αναπραγωγή αλλά και με την προτροπή οι "φίλοι" του ηχου της λάμπας να κάνουν σχόλια ?
Κάποιος που έχει λάμπατο να τα χρησιμοποιήσει ? Όχι
Κάποιος που έχει τρανσιστοράτο να τα χρησιμοποιήσει ? Για να έχει both worlds ? ή για να δεί ότι οι λαμπάτοι είναι τεχνικά λάθος ? Πως θα γινει μια τετοια αναγωγή στο συμπέρασμα αυτό.... δε θα είναι ο λαμπάτος ήχος ...θα είναι άλλο πράγμα ... εκτός του γεγονότος ότι για να πήρε απο την αρχή τρνιστράτο δε του αρέει ο "χρωματισμός" που επιτυγχάνουν. Επίσης εκτός του γεγονότος ότι ενα κατσκευαστης είτε λαμπάτου είτε τρανσιστοράτου , ο σκοπός του , είναι να παράξει όσο το δυνατόν πιο ουδέτερο ήχο εκμεταλλευόμενος κάποια χαρακτηριστικά κάθε τοπολογίας, υλικών κλπ που έχουν κάποια προτερηματα και κάποια ελαττωματα. Οπότε δε καταλαβαίνω, πραγματικά τι λογική έχουν αυτά που παρέθεσες και δε νομιζω να προτείνεις σε κάποιον να ακολουθησει ενα δρόμο που δεν οφελεί πουθενά ότι συμπέρασμα και να βγαλει. ΔΔε θα είναι βοηθητικό στην ουσία. Είναι λάθος η αρχική υπόθεση. Είναι ασύνδετη με το επιδιωκόμενο συμπέρασμα. Εκτός εαν θέλει να παίζει με τον ήχο ΟΚ αλλά αυτό με το να βγάζουμε συμπεράσματα που είδα μετέπειτα βγάλαν και διατύπωσαν κάποιοι μπορεί να εχόυν δίκιο αλλά για άλλους λόγους ...όχι λόγω ενδεχόμενης χρησιμοποιησης των πλαγκινς. Εαν σας κάνει λογική ΟΚ δηλαδή τι να πω ? Εμενα δε μου κανει.


Υ>Γ:
Όλοι οι κατασκευαστές επίσης την ίδια φυσική εφαρμόζουν, δεν εφαρμόζουν μαγικά. Το ότι κάποια σχεδίαση είναι πιο προηγμενη ή πιο ενδιαφέρουσα σαν "προκληση" για εναν σχεδιαστή δε σημαίνει ότι το αποτέλεσμα είναι κατ ανάγκην καλύτερο. Πολυ δογματικά και ακραία βρίσκω τετοιες τοποθετησεις ή αποψεις (δε λέω οτι εσυ τις εξεφρασες, εδω τουλάχιστον). Το ίδιο και αυτοί που επιλέγουν σαν πελάτες. Δεν είναι όλοι η καρικατούρα ανθρώπων που κάποιοι θέλουν να τους παρουσιάσουν. Εν γνώση τους κάνουν κάποιες επιλογές με τα προτερήματα τους ή όχι. Δεν είναι όλοι αμοιρα και αθώα παιδάκια που τους κοροιδεύουν επειδή κάποιοι άλλοι δε κατανοούν ή δεν αποδέχονται στο βωμό κάποιας "ορθης" αναπραγωγής (για γέλια αυτό, όλα παραμυθι είναι σε αυτήν και το κυνήγι της) την επιλογή τους.
Στα μούτρα σου βρε, εχθρε των λαμπάτων :D :D :D
 


Μηνύματα
12.399
Reaction score
14.598
Στο κάτω κάτω ενα εκατομμυριοστό του πληθυσμού ασχολείται με το Χαι Φαι (Χαι Ενδ δε ξερω πως θελετε να το πειτε) και απο αυτό πάλι το ενα εκατομμυριοστό αγοράζει λαμπάτους. Οπότε προς τι τόσο "μίσος" και η συνεχής ασχολία με αυτούς , ούτε οι αντιπροσωποι δε θέλουν να τους πουλάνε για πολλους λόγους. Οι λαμπάτοι δεν είναι το "καθεστώς" , δεν είναι το Χαι Φαι.... εσείς όλοι είστε χα χα εαν δε το έχετε καταλάβει.

Πάντως εγω όσους ξέρω οτι αγόρασαν (εμου μη εξαιρουμένου) σε διαβεβαιώνω δε το έχουν μετανοίωσει ούτε κατα το ελάχιστο , και δεν προσφέρονται κιόλας καθώς πολλοί σταματάνε τις "αναβαθμίσεις'. Και εαν τις συνεχίζουν .... έχουν άλλη πορεία πιο υγειή. λόγω της εμπειρίας τους αυτής. Όλα αυτά βεβαια για τους δικάναλους.. .... οι άλλοι ... θα ακολουθήσουν δικαίως άλλο δρόμο. Και σωστά θα κάνουν.
χμ....τι αλλους σκοπους?
ο σκοπός για τον οποίο παραθέτουμε τα στοιχεία που κανανικά στηρίζουν την αρχική μας υπόθεση.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.800
... εχουμε αναφερθει εκτενως σε αρκετα πραματα για να ασχολουμαστε με το παρων θεμα, οπως ασχολουμαστε,
δεν νομιζω οτι ειναι ασυνδετο ή αποπροσανατολιστικο :)
- επισης αναφερομενοι στους λαμπατους, η γνωμη μου ειναι οτι επισης οτι δεν ειναι ανεξηγητη η επιλογη τους (και η προτιμηση τους) απο καποιους κατοχους -
ενταξει υπαρχουν καποια στερεο-τυπα και αυτο που λεει ο Γκουρου "συλλογικη συνειδηση", δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να θιγεται καποιος για τις προσωπικες** επιλογες του απο τα γραφομενα εφοσων ειναι αντιληπτο (και υπαρκτο) το πνευμα αυτων .
**εφοσων υπαρχει προσωπο πισω απο το αβαταρ, και οχι δογματιζμος.
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.799
Επίσης εκτός του γεγονότος ότι ενα κατσκευαστης είτε λαμπάτου είτε τρανσιστοράτου , ο σκοπός του , είναι να παράξει όσο το δυνατόν πιο ουδέτερο ήχο εκμεταλλευόμενος κάποια χαρακτηριστικά κάθε τοπολογίας, υλικών κλπ που έχουν κάποια προτερηματα και κάποια ελαττωματα.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον χαρακτήρα που ζητούν εσκεμμένα οι υποψήφιοι αγοραστές των μηχανημάτων αυτών. Αν μιλάμε για high fidelity ( υψηλή πιστότητα ), τότε οφείλουν τα μηχανήματα που απαρτίζουν ένα ηχοσύστημα να παίζουν με όσο το δυνατόν λιγότερους χρωματισμούς ( καθόλου χρωματισμούς ), 1:1 τη πληροφορία, απλά ενισχυμένη, πέραν του τί συμβαίνει λόγω εξωγενών παραγόντων. Υπάρχει όμως κόσμος που δεν θέλει κάτι τέτοιο, γούστο του. Όμως, οτιδήποτε παρεκκλίνει αυτής της ουδέτερης συμπεριφοράς, δεν είναι hifi. Είναι κάτι το εντυπωσιακό, είναι κάτι που μπορεί να παίξει ας πούμε δυνατά, με τσαμπουκά, αναδεικνύοντας λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι 1:1 η πληροφορία που μπαίνει στα κυκλώματα με αυτή που βγαίνει απο αυτά.


Στο κάτω κάτω ενα εκατομμυριοστό του πληθυσμού ασχολείται με το Χαι Φαι (Χαι Ενδ δε ξερω πως θελετε να το πειτε) και απο αυτό πάλι το ενα εκατομμυριοστό αγοράζει λαμπάτους. Οπότε προς τι τόσο "μίσος" και η συνεχής ασχολία με αυτούς , ούτε οι αντιπροσωποι δε θέλουν να τους πουλάνε για πολλους λόγους. Οι λαμπάτοι δεν είναι το "καθεστώς" , δεν είναι το Χαι Φαι.... εσείς όλοι είστε χα χα εαν δε το έχετε καταλάβει.

Πάντως εγω όσους ξέρω οτι αγόρασαν (εμου μη εξαιρουμένου) σε διαβεβαιώνω δε το έχουν μετανοίωσει ούτε κατα το ελάχιστο , και δεν προσφέρονται κιόλας καθώς πολλοί σταματάνε τις "αναβαθμίσεις'. Και εαν τις συνεχίζουν .... έχουν άλλη πορεία πιο υγειή. λόγω της εμπειρίας τους αυτής. Όλα αυτά βεβαια για τους δικάναλους.. .... οι άλλοι ... θα ακολουθήσουν δικαίως άλλο δρόμο. Και σωστά θα κάνουν.
Προσωπικά, δεν έχω "μίσος" ούτε προς τους φίλους των λαμπάτων, ούτε προς αυτούς που π.χ. αγαπούν το βινύλιο. Όμως, όταν μιλάμε για hifi, τόσο τα λαμπάτα, όσο και το βινύλιο, υστερούν. Στα αυτιά των κατόχων τους μπορεί να είναι θεϊκά ( και μπράβο τους ), αλλά αναπαράγουν το πρόγραμμα με τον τρόπο που κάποιος τα έχει "κουρδίσει" και μετά μπαίνουν και άλλοι παράγοντες στην εξίσωση ( χώρος, στήσιμο ηχείων, φροντίδα...... καλώδια και πάει λέγοντας ).
Προσωπικά λοιπόν, η μόνη μου διαφωνία έχει να κάνει με το πλασάρισμα αυτών των μεθόδων αναπαραγωγής ως δήθεν θεϊκά, ως δήθεν τα ιδανικά μηχανήματα, ως δήθεν "μουσικά", με ένα τρόπο που τα καθιστούν ως ένα "hype". Αν ρωτήσεις κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με το hifi, θα σου πει ότι ονειρεύεται λαμπάτη ενίσχυση με πικάπ. Δεν νομίζω ότι θα σου απαντήσει κανείς "θέλω ενεργά, subs και eq", ενώ για πολλούς λόγους, αυτό είναι το σωστό. Θα ακούσεις απο πολλούς νέους να ξεστομίζουν τη μάρκα "McIntosh" ας πούμε ( για την π.χ. Audio Research, μαύρα μεσάνυχτα ), αλλά επειδή έχει τύχει, αν τους πεις "Bryston" θα σε κοιτάζουν σαν UFO.
Σημειωτέον ότι κι εγώ παλιά άκουγα έντονα χρωματισμένα, ενώ όταν έκανα κάποιες μικρές αλλαγές αρχικά που με έφεραν λίιιιγο πιο κοντά στον πιο ουδέτερο ήχο, όταν δηλαδή έδιωξα λίιιιγο απο το χρωματισμό, τότε κατάλαβα τί πραγματικά μου αρέσει. Δεν ξέρω αν θα άντεχα ΤΗ φλατ αναπαραγωγή, αλλά πλέον προσανατολίζομαι σε αυτή.
 



Μηνύματα
12.399
Reaction score
14.598
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον χαρακτήρα που ζητούν εσκεμμένα οι υποψήφιοι αγοραστές των μηχανημάτων αυτών. Αν μιλάμε για high fidelity ( υψηλή πιστότητα ), τότε οφείλουν τα μηχανήματα που απαρτίζουν ένα ηχοσύστημα να παίζουν με όσο το δυνατόν λιγότερους χρωματισμούς ( καθόλου χρωματισμούς ), 1:1 τη πληροφορία, απλά ενισχυμένη, πέραν του τί συμβαίνει λόγω εξωγενών παραγόντων. Υπάρχει όμως κόσμος που δεν θέλει κάτι τέτοιο, γούστο του. Όμως, οτιδήποτε παρεκκλίνει αυτής της ουδέτερης συμπεριφοράς, δεν είναι hifi. Είναι κάτι το εντυπωσιακό, είναι κάτι που μπορεί να παίξει ας πούμε δυνατά, με τσαμπουκά, αναδεικνύοντας λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι 1:1 η πληροφορία που μπαίνει στα κυκλώματα με αυτή που βγαίνει απο αυτά.




Προσωπικά, δεν έχω "μίσος" ούτε προς τους φίλους των λαμπάτων, ούτε προς αυτούς που π.χ. αγαπούν το βινύλιο. Όμως, όταν μιλάμε για hifi, τόσο τα λαμπάτα, όσο και το βινύλιο, υστερούν. Στα αυτιά των κατόχων τους μπορεί να είναι θεϊκά ( και μπράβο τους ), αλλά αναπαράγουν το πρόγραμμα με τον τρόπο που κάποιος τα έχει "κουρδίσει" και μετά μπαίνουν και άλλοι παράγοντες στην εξίσωση ( χώρος, στήσιμο ηχείων, φροντίδα...... καλώδια και πάει λέγοντας ).
Προσωπικά λοιπόν, η μόνη μου διαφωνία έχει να κάνει με το πλασάρισμα αυτών των μεθόδων αναπαραγωγής ως δήθεν θεϊκά, ως δήθεν τα ιδανικά μηχανήματα, ως δήθεν "μουσικά", με ένα τρόπο που τα καθιστούν ως ένα "hype". Αν ρωτήσεις κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με το hifi, θα σου πει ότι ονειρεύεται λαμπάτη ενίσχυση με πικάπ. Δεν νομίζω ότι θα σου απαντήσει κανείς "θέλω ενεργά, subs και eq", ενώ για πολλούς λόγους, αυτό είναι το σωστό. Θα ακούσεις απο πολλούς νέους να ξεστομίζουν τη μάρκα "McIntosh" ας πούμε ( για την π.χ. Audio Research, μαύρα μεσάνυχτα ), αλλά επειδή έχει τύχει, αν τους πεις "Bryston" θα σε κοιτάζουν σαν UFO.
Σημειωτέον ότι κι εγώ παλιά άκουγα έντονα χρωματισμένα, ενώ όταν έκανα κάποιες μικρές αλλαγές αρχικά που με έφεραν λίιιιγο πιο κοντά στον πιο ουδέτερο ήχο, όταν δηλαδή έδιωξα λίιιιγο απο το χρωματισμό, τότε κατάλαβα τί πραγματικά μου αρέσει. Δεν ξέρω αν θα άντεχα ΤΗ φλατ αναπαραγωγή, αλλά πλέον προσανατολίζομαι σε αυτή.
Ναι αυτό λέω δεν είναι Χαι Φαδες ...εσείς είστε χα χα. Οπότε τι ασχολείστε τόσο πολύ. Ποιός αγοράζει λαμπάτο ? 1 : 1000000 ? Αυτός είναι το πρόβλημα ? Όλοι θέλουν κανένας δεν αγοράζει χα χα. Επίσης όλοι εχουν άποψη και για τον ήχο τους και δεν έχουν ακούσει ποτέ χα χα. Καταλάβαίνω εγω απο αυτά που περιγραφουν ποιοι έχουν ακουσει και ποιοί όχι και τι ακόμη χα χα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.604
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top