Βοήθεια για σωστή τοποθέτηση 2 sub . .

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ναι μεν οι διαφοροποιήσεις σε κοντινές-διπλανές θέσεις υπάρχουν, μα κι αυτές θα στρογγυλέψουν με τη μέθοδο κινητού μικροφώνου, κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τις στρογγυλεύει το σοφτγουερ πρόβλεψης.
Για να βρεις το seat to seat variation δεν χρησιμοποιείς το κινητό μικρόφωνο.
Παίρνεις ξεχωριστές μετρήσεις σε καθε θέση, τις συγκρίνεις, και τρώς την πίκρα :o:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Για να βρεις το seat to seat variation δεν χρησιμοποιείς το κινητό μικρόφωνο.
Παίρνεις ξεχωριστές μετρήσεις σε καθε θέση, τις συγκρίνεις, και τρώς την πίκρα :o:roflmao:
Ακριβώς. 8-)

Στην περίπτωση που πραγματικά στήνεις μια mlp, χρειάζεται μέτρηση αρχικά στην mpl, και μετά πολλαπλές (>6) μετρήσεις περιμετρικά αυτής, σε ακτίνα ~40-50cm.

Στην πράξη, η μέθοδος κινητού μικροφώνου δίνει το ίδιο τελικό συμπέρασμα, κι ως εκ τούτου μας γλυτώνει χρόνο από τις πολλαπλές μετρήσεις.

Άλλωστε, η οποιαδήποτε διακύμανση πλάτους σε ένα σημείο, έχουμε ξαναπεί πως δεν έχει σημασία, και έχουμε ξαναπεί πως μόνο με πολλαπλές πηγές* μειώνεις αυτές τις αναμενόμενες διακυμάνσεις.

*Συν δύσκολα υλοποιήσιμες διατάξεις καρδιοειδους μοτίβου.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
@costas EAR αυτό που πρέπει να καταλάβουν όλοι, είναι πως η πρόβλεψη των διαφορών software στην απόκριση πλάτους εχει πολυ μικρη αξία στο μπάσο, και να μην ανατρέχουν σε αυτές. Αγνοήστε τις. Δεν το πετυχαίνουν.

Αυτό γίνεται εντονότερο:
  1. Στην περιοχή του cross μεταξύ σαμπ και ηχειων
  2. Στην πρόβλεψη άθροισης πολλαπλων σαμπ και του συνολικού αποτελέσματος
  3. Στο seat to seat variation
Αντιθέτως, πάνω απο την συχνότητα Schroeder φαίνεται να εχουν καλή συσχέτιση οι προβλέψεις και η πραγματικότητα, ακόμα και στα απλά software.
Δεν θα δεχτώ διάλογο για το ζήτημα, το εχω τερματίσει. 8-)
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Για την ακρίβεια, το Audyssey δεν εφαρμόζει απλό averaging ή smoothing μεταξύ των διαφορετικών θέσεων μέτρησης. To Audyssey χειρίζεται το πρόβλημα μέσω τεχνικών αναγνώρισης προτύπων (pattern recognition) και ασαφούς λογικής (fuzzy logic). Ειδικότερα, ανιχνεύει κάποια πρότυπα χαρακτηριστικά των μετρήσεων στο πεδίο του χρόνου, τα οποία ομαδοποιεί. Για κάθε ομάδα κατασκευάζεται μία αντιπροσωπευτική απόκριση, ενώ η τελική απόκριση για την κατασκευή του αντίστροφου φίλτρου ισοστάθμισης προκύπτει από την ομαδοποίηση των αντιπροσωπευτικών αποκρίσεων.

Συγκριτικά, στο λογισμικό Dirac Live, για τη βελτίωση της ηχητικής αναπαραγωγής σε πολλές διαφορετικές θέσεις εφαρμόζεται το λεγόμενο κριτήριο ελαχιστοποίησης του ζυγισμένου μέσου τετραγωνικού σφάλματος ΜSE (weighted mean square error) μεταξύ των διαφορετικών μετρήσεων. Ειδικότερα, εφαρμόζεται μία ενισχυμένη (robust) ελαχιστοποίηση MSE, υπό περιορισμούς (constrained, robust mixed phase multipoint design). Λαμβάνονται υπόψη οι τιμές MSE σε όλα τα σημεία μέτρησης για την ελαχιστοποίηση της ζυγισμένης μέσης τιμής τους, υπό περιορισμούς, όπως είναι η πεπερασμένη ισχύς των ηχείων/ενισχυτών σε διάφορες συχνότητες, η επιλεγείσα σταθερή χρονική καθυστέρηση (modeling delay) και οι επιτρεπόμενοι προκωδωνισμοί της αντισταθμισμένης απόκρισης σε κάθε σημείο μέτρησης ......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Ντιμιφουτ, συμφωνούμε. :drinks:

Προσωπικά, αν θέλω να στήσω σωστό μπάσο σε οποιοδήποτε χώρο με οποιοδήποτε χαζοσόφτγουερ ισοστάθμισης, μπορώ, και μάλιστα μόνο με 5 συνολικά μετρήσεις, αλλά χρειάζεται να κάνω συγκεκριμένα βήματα:

1. θα τοποθετήσω 4 ίδια σαμπ στα γνωστά προβλεπόμενα 4 σημεία περιμετρικά της θέσης ακρόασης, σε ίσες αποστάσεις όλα τα σαμπ από τη θέση ακρόασης, και θα κάνω 2 μετρήσεις κινητού μικροφώνου στις 2 βασικές τοποθετήσεις αυτών (γωνίες και μεσότητες τοίχων) και θα επιλέξω αυτήν με τις στενότερες διακυμάνσεις πλάτους (της τετράδας των σαμπ, όχι μεμονωμένα κανενός), ασχέτως των υπολοίπων στοιχείων της κάθε μέτρησης.

2. Στο σημείο κρος θα φέρω τη φάση μεταξύ ηχείων και σαμπ, και θα κάνω προσπάθεια χρονικής ευθυγράμμισης αναλόγως των δυνατοτήτων του κρος. Το rew δίνει δυνατότητες, και οι ίσες αποστάσεις σαμπ και δορυφόρων δίνουν την ευκολία σε οποιοδήποτε σοφτγουερ.

3. Ισοσταθμιση κάτω της σρόεντερ με το χέρι ✋ σε υποδεέστερα σοφτγουερ, και μικροβελτιωση με 3η μέτρηση, χωρίς επιβεβαίωση.

4. Ταργκετ κερβ πάνω από τη σρόεντερ μέσω οποιουδήποτε σοφτγουερ, 4η μέτρηση.

5. Τελευταία μέτρηση κινητού μικροφώνου (5η) για μικροβελτιωση μανιουαλ ✋ και άνω της σρόεντερ, χωρίς επιβεβαίωση. Δε χρειάζεται.

6. Κάτσε κι άκου. Τέλος διαπραγματεύσεων. ;)


Βεβαίως, με σοβαρό σοφτγουερ από τρινοβ, τα πράγματα είναι ..διαφορετικά, οι δυνατότητες διόρθωσης είναι πολύ ανώτερες, αλλά οι βασικές αρχές, παραμένουν.. ;)

Στην περίπτωση του φίλου με τους περιορισμούς σοφτγουερ και τοποθέτησης, θα επέλεγα μόνο ίσες αποστάσεις σαμπ από τη θέση ακρόασης, χρονική ευθυγράμμιση αυτών με το κεντρικό ηχείο (χονδρικά με την εμπρός τριάδα), και τα υπόλοιπα βήματα που είναι εφικτά.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.497
Reaction score
7.795
Η μόνη περίπτωση να επιδιόρθωνε το λογισμικό αναίμακτα ένα ενεργειακό χάσμα,
Πρέπει να καταλάβουμε πως δουλεύει και τι μας δείχνει το audyssey σε κάθε γράφημα.

Η αριστερή πλευρά μας δείχνει τι μέτρησε στην πρώτη και κύρια θέση που βάλαμε το mic.

Η δεξιά μας δείχνει μια πρόβλεψη average των θέσεων που μπήκε το μικ μετά από την όποια διόρθωση έχει κάνει.

Καλό κακό έτσι λειτουργεί.

Οπότε στη κύρια θέση μπορεί να υπάρχει το χάσμα, αλλά σε διπλανή όχι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Για την ακρίβεια, το Audyssey δεν εφαρμόζει απλό averaging ή smoothing μεταξύ των διαφορετικών θέσεων μέτρησης. To Audyssey χειρίζεται το πρόβλημα μέσω τεχνικών αναγνώρισης προτύπων (pattern recognition) και ασαφούς λογικής (fuzzy logic). Ειδικότερα, ανιχνεύει κάποια πρότυπα χαρακτηριστικά των μετρήσεων στο πεδίο του χρόνου, τα οποία ομαδοποιεί. Για κάθε ομάδα κατασκευάζεται μία αντιπροσωπευτική απόκριση, ενώ η τελική απόκριση για την κατασκευή του αντίστροφου φίλτρου ισοστάθμισης προκύπτει από την ομαδοποίηση των αντιπροσωπευτικών αποκρίσεων.

Συγκριτικά, στο λογισμικό Dirac Live, για τη βελτίωση της ηχητικής αναπαραγωγής σε πολλές διαφορετικές θέσεις εφαρμόζεται το λεγόμενο κριτήριο ελαχιστοποίησης του ζυγισμένου μέσου τετραγωνικού σφάλματος ΜSE (weighted mean square error) μεταξύ των διαφορετικών μετρήσεων. Ειδικότερα, εφαρμόζεται μία ενισχυμένη (robust) ελαχιστοποίηση MSE, υπό περιορισμούς (constrained, robust mixed phase multipoint design). Λαμβάνονται υπόψη οι τιμές MSE σε όλα τα σημεία μέτρησης για την ελαχιστοποίηση της ζυγισμένης μέσης τιμής τους, υπό περιορισμούς, όπως είναι η πεπερασμένη ισχύς των ηχείων/ενισχυτών σε διάφορες συχνότητες, η επιλεγείσα σταθερή χρονική καθυστέρηση (modeling delay) και οι επιτρεπόμενοι προκωδωνισμοί της αντισταθμισμένης απόκρισης σε κάθε σημείο μέτρησης ......
Ο υποφαινόμενος πάντως δεν θα σκόπευε πλέον να χρησιμοποιεί ανάλογη ορολογία... :wink:

Σχόλιον 1 : "Ασαφής Λογική΄΄...Ααα,τώρα κατάλαβα γιατί γίνεται τόσο αγαπητό από ορισμένους κύκλους ακροαματικόφιλων...:sneaky:

Σχόλιον 2 : Όλα καλά και άγια με τη θρυλούμενη ελαχιστοποίηση υπό περιορισμούς,αλλά τί γίνεται στην πραγματικότητα με τις πρώτες οκτάβες όπου το sweep εκ των πραγμάτων δεν θα έχει αρκετή διάρκεια για εφάμιλλη περιγραφή στην απόκριση σε σύγκριση με τις ανώτερες οκτάβες...

...
Δεν θα δεχτώ διάλογο για το ζήτημα, το εχω τερματίσει. 8-)
Έως και...κατακερματίσει θα μπορούσε να ειπωθεί. :roflmao:
Πρέπει να καταλάβουμε πως δουλεύει και τι μας δείχνει το audyssey σε κάθε γράφημα.

Η αριστερή πλευρά μας δείχνει τι μέτρησε στην πρώτη και κύρια θέση που βάλαμε το mic.

Η δεξιά μας δείχνει μια πρόβλεψη average των θέσεων που μπήκε το μικ μετά από την όποια διόρθωση έχει κάνει.

Καλό κακό έτσι λειτουργεί.

Οπότε στη κύρια θέση μπορεί να υπάρχει το χάσμα, αλλά σε διπλανή όχι.
Τί σημαίνουν τότε οι ενδείξεις ΄΄before΄΄ & ΄΄after΄΄ ;
Ερωτώ όχι προβοκατόρικα,αλλά ως μη εξοικειωμένος με το Audyssey...
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ντιμιφουτ, συμφωνούμε. :drinks:

Προσωπικά, αν θέλω να στήσω σωστό μπάσο σε οποιοδήποτε χώρο με οποιοδήποτε χαζοσόφτγουερ ισοστάθμισης, μπορώ, και μάλιστα μόνο με 5 συνολικά μετρήσεις, αλλά χρειάζεται να κάνω συγκεκριμένα βήματα:

1. θα τοποθετήσω 4 ίδια σαμπ στα γνωστά προβλεπόμενα 4 σημεία περιμετρικά της θέσης ακρόασης, σε ίσες αποστάσεις όλα τα σαμπ από τη θέση ακρόασης, και θα κάνω 2 μετρήσεις κινητού μικροφώνου στις 2 βασικές τοποθετήσεις αυτών (γωνίες και μεσότητες τοίχων) και θα επιλέξω αυτήν με τις στενότερες διακυμάνσεις πλάτους (της τετράδας των σαμπ, όχι μεμονωμένα κανενός), ασχέτως των υπολοίπων στοιχείων της κάθε μέτρησης.

2. Στο σημείο κρος θα φέρω τη φάση μεταξύ ηχείων και σαμπ, και θα κάνω προσπάθεια χρονικής ευθυγράμμισης αναλόγως των δυνατοτήτων του κρος. Το rew δίνει δυνατότητες, και οι ίσες αποστάσεις σαμπ και δορυφόρων δίνουν την ευκολία σε οποιοδήποτε σοφτγουερ.

3. Ισοσταθμιση κάτω της σρόεντερ με το χέρι ✋ σε υποδεέστερα σοφτγουερ, και μικροβελτιωση με 3η μέτρηση, χωρίς επιβεβαίωση.

4. Ταργκετ κερβ πάνω από τη σρόεντερ μέσω οποιουδήποτε σοφτγουερ, 4η μέτρηση.

5. Τελευταία μέτρηση κινητού μικροφώνου (5η) για μικροβελτιωση μανιουαλ ✋ και άνω της σρόεντερ, χωρίς επιβεβαίωση. Δε χρειάζεται.

6. Κάτσε κι άκου. Τέλος διαπραγματεύσεων. ;)


Βεβαίως, με σοβαρό σοφτγουερ από τρινοβ, τα πράγματα είναι ..διαφορετικά, οι δυνατότητες διόρθωσης είναι πολύ ανώτερες, αλλά οι βασικές αρχές, παραμένουν.. ;)

Στην περίπτωση του φίλου με τους περιορισμούς σοφτγουερ και τοποθέτησης, θα επέλεγα μόνο ίσες αποστάσεις σαμπ από τη θέση ακρόασης, χρονική ευθυγράμμιση αυτών με το κεντρικό ηχείο (χονδρικά με την εμπρός τριάδα), και τα υπόλοιπα βήματα που είναι εφικτά.
Και τελικά, μετά από όλα αυτά γινεται προφανές γιατί πρέπει να μην ανεβάζουμε καν προβλέψεις των software.
Δεν έχει κανένα νόημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Τί σημαίνει τότε το ΄΄before΄΄ & ΄΄after΄΄ ;
Before είναι προ ισοσταθμισης στο ένα και μοναδικό σημείο μέτρησης της mpl, δηλαδή, εντελώς μα εντελώς άχρηστο, και πολύ παραπλανητικό, διότι δίπλα ακριβώς μπορεί να μετράει εντελώς διαφορετικά.

After είναι η πρόβλεψη της μετά ισοστάθμισης απόκρισης, κατά μέσο όρο μεταξύ όλων των σημείων μέτρησης.

Αν τα υπόλοιπα σημεία μέτρησης είναι πέριξ της mpl και αν τα σαμπ είναι μεταξύ τους χρονικά ευθυγραμμισμένα, είναι αρκετά αξιόπιστη, εφάμιλλη κινητού μικροφώνου με διόρθωση.

Αν δεν ισχύουν οι απαραίτητες αυτές προϋποθέσεις, είναι εντελώς άχρηστη πρόβλεψη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Αν τα υπόλοιπα σημεία μέτρησης είναι πέριξ της mpl και αν τα σαμπ είναι μεταξύ τους χρονικά ευθυγραμμισμένα, είναι αρκετά αξιόπιστη, εφάμιλλη κινητού μικροφώνου με διόρθωση
Αμφιβάλλω σοβαρότατα.
(Για να το πω ευγενικά).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Αμφιβάλλω σοβαρότατα.
(Για να το πω ευγενικά).
Αν αμφιβάλλεις, χρειάζεται επιβεβαίωση με κινητού μικροφώνου διαδικασία rew.

Ωστόσο, πίσω από όλα αυτά τα σοφτγουερ, κρύβεται προσπάθεια αυτοματοποίησης της διαδικασίας, που έγινε με κόπο και γνώση από σοβαρούς μηχανικούς ήχου, ε, όλο και κάτι ξέρουν.

Το πρόβλημα εστιάζεται πάντα στα λάθη της διαδικασίας που κάνει ο τελικός χρήστης, με αποτέλεσμα να απαξιώνει την όποια προσπάθεια έχουν κάνει οι εν λόγω μηχανικοί.

Όπως είπαμε όλοι μας, κολλητά σε τοίχο μετρήσεις δε κάνεις. Άρα, όπως βλέπεις, από το ξεκίνημα έχει απαξιωθεί η οποιαδήποτε αξία. Βεβαίως στις συνδυασμένες μετρήσεις, όπως θίχτηκε ήδη, η χρονική ευθυγράμμιση ήταν απαραίτητη και ευκόλως εννοούμενη προϋπόθεση, και προφανώς δεν πραγματοποιήθηκε.

Τι να κάνεις, αυτή είναι η πραγματικότητα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Αν αμφιβάλλεις, χρειάζεται επιβεβαίωση με κινητού μικροφώνου διαδικασία rew.
Μα τα έχω ήδη κάνει όλα αυτά, και τα έχουν κάνει και άλλοι.
Μην το συζητάς, ισχύουν αυτά που έγραψα στο 43, αγνοήστε παντελώς τι σας λέει η πρόβλεψη, τουλάχιστον μέχρι τα 120Hz. Μην τα κοιτάτε. Σφυρίξτε αδιαφορα. Σε και με καντάρ. Πως να το πω;
Χρειαζεται REW και MSO, και με average πολλών θέσεων σταθερού μικροφώνου, και με κινητό μικρόφωνο (moving microphone).
Αλλιώς είμαστε κάπου στο περίπου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Αλλιως είμαστε κάπου στο περιπου.
Πιθανώς (και κατά τη γνώμη μου "προφανώς") αυτό αρκεί για την πλειοψηφία των χρηστών.

Άλλωστε, η "απόλυτη" διόρθωση, πιθανώς (και κατά τη γνώμη μου "προφανώς") αφορά ελάχιστους χρήστες, σε dedicated χώρους, και αποκλειστικά και μόνο με εξελιγμένα σοφτγουερ. ;)
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Ακριβής ισοστάθμιση είναι δυνατή μόνο για μία θέση ακρόασης και σε απόσταση κλάσματος του μήκους κύματος γύρω απ’ αυτή. Στις υψηλές συχνότητες, αυτή μπορεί να είναι μικρότερη και από την απόσταση μεταξύ των ανθρώπινων αυτιών (~18 cm).

Επίσης, η απόκριση του χώρου μεταβάλλεται αργά με το χρόνο, ανάλογα με τη θερμοκρασία και την υγρασία, αλλά και από τυχόν μετακινήσεις ανθρώπων και αντικειμένων στο χώρο.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Βασικοί περιορισμοί της ψηφιακής ισοστάθμισης:

Η ψηφιακή ισοστάθμιση δεν μπορεί να προσθέσει συχνότητες εκεί που δεν υπάρχουν καθόλου (απότομες βυθίσεις της απόκρισης). Δεν μπορεί να μεταβάλλει απεριόριστα την απόκριση των ηχείων, ούτε να καταπολεμήσει έντονα φαινόμενα κτένας.

Επίσης, είναι δύσκολη η διόρθωση τυχόν ισχυρών πρώιμων ανακλάσεων σε μικρούς χώρους, οι οποίες μεταβάλλουν την τονική ισορροπία, αλλοιώνουν το εύρος της σκηνικής παρουσίας και την ακρίβεια της στερεοφωνικής εικόνας. Απαιτείται στάθμη πρώτων πρώιμων ανακλάσεων (<10 msec) τουλάχιστον κατά -10 dB χαμηλότερα ως προς το απευθείας σήμα.

Τέλος, η ψηφιακή ισοστάθμιση δυσκολεύεται να διορθώσει μεγάλης διάρκειας χρόνους απόσβεσης της αντήχησης (RT60), στους οποίους περιέχεται σημαντική συνιστώσα μη ελάχιστης φάσης, που καταστρέφει τη λεπτομέρεια, την τονική ισορροπία και την ευκρίνεια/διαύγεια.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Οι ευνόητοι αυτοί (και άλλοι πολλοί) είναι γενικοί περιορισμοί ισοστάθμισης, κι όχι μόνο της ψηφιακής.

Επί της ουσίας, οι περιορισμοί της ψηφιακής ισοσταθμισης που ενδιαφέρουν και που κρίνουν αν αυτή είναι υψηλής ποιότητας ή όχι, αφορούν 2 παραμέτρους:

1. Αν επιτυγχάνει σοβαρή ισοσταθμιση στο πεδίο του χρόνου

2. Αν επιτυγχάνει σοβαρή ισοσταθμιση σε πολλαπλά σαμπ

Αυταααααα...
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Η αντιμετώπιση των στασίμων αποτελεί δύσκολη διαδικασία και για το λόγο αυτό προτείνεται η συνδυασμένη εφαρμογή φυσικής ακουστικής φροντίδας του χώρου (χρήση μπασοπαγίδων), η κατάλληλη μετακίνηση των μονάδων subwoofer, η χρήση περισσότερων subwoofer σε διαφορετικές θέσεις, και στο τέλος έρχεται η εφαρμογή ήπιας ψηφιακής ισοστάθμισης / διόρθωσης.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Σχόλιον 2 : Όλα καλά και άγια με τη θρυλούμενη ελαχιστοποίηση υπό περιορισμούς,αλλά τί γίνεται στην πραγματικότητα με τις πρώτες οκτάβες όπου το sweep εκ των πραγμάτων δεν θα έχει αρκετή διάρκεια για εφάμιλλη περιγραφή στην απόκριση σε σύγκριση με τις ανώτερες οκτάβες...
γι' αυτό έχει επικρατήσει η χρήση φίλτρων μη ομοιόμορφης ανάλυσης, δηλαδή υψηλότερης στο χαμηλότερο φάσμα (πχ 1024 taps) και χαμηλότερης στο υψηλότερο φάσμα (πχ 512 taps).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οι ευνόητοι αυτοί (και άλλοι πολλοί) είναι γενικοί περιορισμοί ισοστάθμισης, κι όχι μόνο της ψηφιακής.

Επί της ουσίας, οι περιορισμοί της ψηφιακής ισοσταθμισης που ενδιαφέρουν και που κρίνουν αν αυτή είναι υψηλής ποιότητας ή όχι, αφορούν 2 παραμέτρους:

1. Αν επιτυγχάνει σοβαρή ισοσταθμιση στο πεδίο του χρόνου

2. Αν επιτυγχάνει σοβαρή ισοσταθμιση σε πολλαπλά σαμπ

Αυταααααα...
3. Να επιτυγχάνονται οι στόχοι χωρίς αισθητό πρόωρο κωδωνισμό...Ιδίως κατά τις φασικές διορθώσεις όπου εμπλέκονται αναγκαστικά φίλτρα FIR...Αλλιώς οι τέλειες καμπύλες με ΄΄άψυχα΄΄ αποτελέσματα δεν κάνουν κάτι άλλο από το να δίνουν κακή φήμη στη Συνέλιξη και διάφορους άσχετους με το αντικείμενο να υπερθεματίζουν εναντίον των ΄΄ψηφιακών EQ΄΄...
γι' αυτό έχει επικρατήσει η χρήση φίλτρων μη ομοιόμορφης ανάλυσης, δηλαδή υψηλότερης στο χαμηλότερο φάσμα (πχ 1024 taps) και χαμηλότερης στο υψηλότερο φάσμα (πχ 512 taps).
Δεν φτάνει...Προτιμότερο να είναι το λογισμικό λιγότερο παρεμβατικό κατά τις φασικές διορθώσεις στη ζώνη των χαμηλών...
Η αντιμετώπιση των στασίμων αποτελεί δύσκολη διαδικασία και για το λόγο αυτό προτείνεται η συνδυασμένη εφαρμογή φυσικής ακουστικής φροντίδας του χώρου (χρήση μπασοπαγίδων), η κατάλληλη μετακίνηση των μονάδων subwoofer, η χρήση περισσότερων subwoofer σε διαφορετικές θέσεις, και στο τέλος έρχεται η εφαρμογή ήπιας ψηφιακής ισοστάθμισης / διόρθωσης.
Όπως θα έλεγαν αρκετοί ακροαματικόφιλοι που στήνουν στην τύχη ...΄΄Τον ήπια με τις χαμηλές΄΄. :lolsign:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.228
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top