Βραχιωνας για garrard 401

Μηνύματα
783
Reaction score
1.019
χρονια πολλα ευχομαι με υγεια και καλη λευτερια να εχουμε!

Λοιπον μιας και τελειωσε η ανακατασκευη του 401 ειμαι στο ψαξιμο για βραχιωνα για να προχωρησω στο πλινθ σιγα σιγα...
Το ερωτημα ειναι ποιον και αν αξιζει να επενδυσω σε καποιον ποιο ακριβο,πχ ποιο ακριβο απο jelco η rega ας πουμε.
Γενικα δεν ειμαι φαν του αποσπομενου Headshell ,προτιμω ενιαιο σωμα.

Επειδη ειναι πρωτη επαφη με idler wheel δεν ξερω τι θα γινει απο θεμα θορυβου για αυτο και δεν ειμαι σιγουρος αν πρεπει
να τα σκασω για καλο βραχιωνα
Αν και πινουν αρκετοι νερο στο ονομα του εχω επιφυλαξεις.
Για πειτε καμια ιδεα και κανα βραχιωνα μπας και βρουμε ακρη!

Ευχαριστω
 



Μηνύματα
1.863
Reaction score
1.549
τον εχω δει και εχω διαβασει και καλες κρητικές,τον εχω στα υποψιν ,ευχαριστω!
Πολυ τίμιος. Μπορεις να τον ακούσεις αν θες , τον προτιμώ απο τον 12αρη τζελκο μου.
 



Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Αυτό είναι το δικό μου με 12ρη jelco και 12ρη Alfred Bokrand για να πάρεις ιδέες. Βραχίονα βάζεις ότι γουστάρεις από την στιγμή που ο πλίνθος είναι χειροποίητος. Η επιλογή του βραχίονα εξαρτάται από την ομάδα κεφαλοβελόνων που σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις και τις απαιτήσεις αυτών στο effective mass του βραχίονα κάτι που το βλέπεις από το compliance της κεφαλής.
Πχ τον Bokrand τον έχω για denon 103/r ή ortofon spu.

20201209_235557.jpg
 

Μηνύματα
783
Reaction score
1.019
Αυτό είναι το δικό μου με 12ρη jelco και 12ρη Alfred Bokrand για να πάρεις ιδέες. Βραχίονα βάζεις ότι γουστάρεις από την στιγμή που ο πλίνθος είναι χειροποίητος. Η επιλογή του βραχίονα εξαρτάται από την ομάδα κεφαλοβελόνων που σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις και τις απαιτήσεις αυτών στο effective mass του βραχίονα κάτι που το βλέπεις από το compliance της κεφαλής.
Πχ τον Bokrand τον έχω για denon 103/r ή ortofon spu.

View attachment 193289
ωραια πραγματα!Οποτε να φανταστω οτι αυτα που διαβαζω για τον Bokrand ισχυει,αφου εισαι ο δευτερος εδω μεσα που τον εχει...ειναι και οικονομικος...ισως κινηθώ προς τα εκει. Εγω θα παιζω με ενα βραχιωνα αλλα απο οτι ειδα παιζει σχεδον με ολες τις κεφαλες,αν δεν κανω λαθος ετσι γραφει στο ebay που τους πουλαει...
Ευχαριστω για την απαντηση!
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
χρονια πολλα ευχομαι με υγεια και καλη λευτερια να εχουμε!

Λοιπον μιας και τελειωσε η ανακατασκευη του 401 ειμαι στο ψαξιμο για βραχιωνα για να προχωρησω στο πλινθ σιγα σιγα...
Το ερωτημα ειναι ποιον και αν αξιζει να επενδυσω σε καποιον ποιο ακριβο,πχ ποιο ακριβο απο jelco η rega ας πουμε.
Γενικα δεν ειμαι φαν του αποσπομενου Headshell ,προτιμω ενιαιο σωμα.

Επειδη ειναι πρωτη επαφη με idler wheel δεν ξερω τι θα γινει απο θεμα θορυβου για αυτο και δεν ειμαι σιγουρος αν πρεπει
να τα σκασω για καλο βραχιωνα
Αν και πινουν αρκετοι νερο στο ονομα του εχω επιφυλαξεις.
Για πειτε καμια ιδεα και κανα βραχιωνα μπας και βρουμε ακρη!

Ευχαριστω
Τι εχεις κανει στην ανακατασκευη του και εχεις ακομη επιφυλαξεις ;
 

Μηνύματα
783
Reaction score
1.019
Τι εχεις κανει στην ανακατασκευη του και εχεις ακομη επιφυλαξεις ;
αφου προσπαθησα μονος μου και δεν μπορουσα να εξαλειψω καποιο θορυβο που ειχα ,ενω ειχα ανοιξει μοτερ λαδωσα,αλλαξα δαχτυλιδια στο idler wheel,εβαλα καινουριο wheel,τιποτα...και επειδη αγοραζα ανταλλακτικα απο hanze
το εστειλα στον Hanze hifi και εγινε πληρης ανακατασκευη moter ,καινουριο eddy brake (δίσκο )και διαφορα αλλα.
ομως ακομα και τωρα που δουλευει ρολοι,οταν ακουμπαω το αυτι μου πανω ,ακουω το ροδακι στο πλατερ που γυριζει,ελαχιστα βεβαια αλλα δεν ειναι dead silent οσο ενας ιμαντας,

οποτε δεν ξερω πως θα ειναι το αποτελεσμα,ειναι hype Η όντως παιζει καλα οπως διαβαζω κυριως στα ξενα φορουμ.
Βασικα τον θορυβο φοβαμαι...
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
οποτε δεν ξερω πως θα ειναι το αποτελεσμα,ειναι hype Η όντως παιζει καλα οπως διαβαζω κυριως στα ξενα φορουμ.
Βασικα τον θορυβο φοβαμαι...
Ενα βαρυ plinth θα βοηθησει πολυ. Επισης, ολες οι αρθρωσεις που εχουν να κανουν με την κινηση του μηχανισμου της τροχαλιας καλο ειναι να ειναι καθαρες και να λαδωθουν . Τα 4 λαστιχενια ροδελακια μεταξυ σασι και πλινθου να ειναι καινουργια και ολα τα ελατηρια να εχουν καινουργια λαστιχενια σωληνακια. Δεν ξερω ποιες τροχαλιες δοκιμασες, δοκιμασα ολες τις καινουργιας παραγωγης απο Ιταλια, Αμερικη & Ρωσια. Καμια δεν ειναι οπως μια original με καινουργιο λαστιχο. Αν δεν το εκανες αυτο, καντο, ειναι ισως το σημαντικοτερο απο ολα. Υπαρχουν μερικοι που τις διορθωνουν οπως ακριβως ηταν η original.Πολυ δυσκολα να το κανει καποιος εντελως αθορυβο.Εξ αλλου, υπαρχει επαφη τροχαλιας/πλατω που λιγο θορυβο θα τον κανει.
Οχι μονον θα παιζει καλα, με αναλογη επιλογη στον βραχιονα και κεφαλη θα παιζει εξαιρετικα.
 

Μηνύματα
783
Reaction score
1.019
Ενα βαρυ plinth θα βοηθησει πολυ. Επισης, ολες οι αρθρωσεις που εχουν να κανουν με την κινηση του μηχανισμου της τροχαλιας καλο ειναι να ειναι καθαρες και να λαδωθουν . Τα 4 λαστιχενια ροδελακια μεταξυ σασι και πλινθου να ειναι καινουργια και ολα τα ελατηρια να εχουν καινουργια λαστιχενια σωληνακια. Δεν ξερω ποιες τροχαλιες δοκιμασες, δοκιμασα ολες τις καινουργιας παραγωγης απο Ιταλια, Αμερικη & Ρωσια. Καμια δεν ειναι οπως μια original με καινουργιο λαστιχο. Αν δεν το εκανες αυτο, καντο, ειναι ισως το σημαντικοτερο απο ολα. Υπαρχουν μερικοι που τις διορθωνουν οπως ακριβως ηταν η original.Πολυ δυσκολα να το κανει καποιος εντελως αθορυβο.Εξ αλλου, υπαρχει επαφη τροχαλιας/πλατω που λιγο θορυβο θα τον κανει.
Οχι μονον θα παιζει καλα, με αναλογη επιλογη στον βραχιονα και κεφαλη θα παιζει εξαιρετικα.
σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες,,εχουν γινει ολα τα παραπανω που λες,τροχαλια εχω του ιταλου.
Ναι βαρυ πλινθ θα παω και θα βαλω καινουρια λαστιχα οπως λες στις ντιζες του σασσι που βιδωνουν πανω στο πλινθ,
θα ψαξω αν βρω κανενα original ροδακι για ανακατασκευη να το δοκιμασω....απο οτι εχω καταλαβει θα πρεπει να πειραματιστω και με τα Mat....
εχεις να προτεινεις κανενα βραχιωνα περα απο τους παραπανω που ειπαν οι φιλοι?:):)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Μιλωντας και για ματ κατεληξα στο oyaide BR12 με 400 γρ βαριδι.
Ολοι οι βραχιονες που προταθηκαν απο τα παιδια εδω ειναι αξιολογοι. Στο δικο μου χρησιμοποιω τον Audio Craft AC-3000MC με s-shape tube και διαφορα headshells διαφορων μαζων αναλογα με την κεφαλη, και επισης δυο ισια tunes χαμηλης και μετριας μαζας. Δεν λογαριαζω να τον αλλαξω ως τον κυριο βραχιονα που χρησιμοποιω.Πειραματιζομαι τωρα με εναν Grace G-940 και εναν Denon DA-50 αρκετα χαμηλης τιμης, που με εκπληττει ευχαριστα με αυτα που ακουω. Συντομα ελπιζω θα εχω ενα πλινθ για δυο βραχιονες. Eδω μια φωτογραφια ενος 401 που αναπαλαιωσα για ενα φιλο, οπου και εκει μπηκε ο AC-3000MC . Επισης οι τροχαλιες ,Ιταλικη,Ρωσικη και η original.
Kai μια που βρηκα τις φωτογραφιες, ο Denon DA-50. Απλος, καλοφτιαγμενος και φθηνος.Γαντι για την DL 103 και αλλες παρομοιες κεφαλες.
Τον συστηνω ανεπιφυλακτα σε οποιον ψαχνει για τετοιου τυπου βραχιονα σε χαμηλη τιμη.
 

Attachments

Last edited:


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Ενα βαρυ plinth θα βοηθησει πολυ. Επισης, ολες οι αρθρωσεις που εχουν να κανουν με την κινηση του μηχανισμου της τροχαλιας καλο ειναι να ειναι καθαρες και να λαδωθουν . Τα 4 λαστιχενια ροδελακια μεταξυ σασι και πλινθου να ειναι καινουργια και ολα τα ελατηρια να εχουν καινουργια λαστιχενια σωληνακια. Δεν ξερω ποιες τροχαλιες δοκιμασες, δοκιμασα ολες τις καινουργιας παραγωγης απο Ιταλια, Αμερικη & Ρωσια. Καμια δεν ειναι οπως μια original με καινουργιο λαστιχο. Αν δεν το εκανες αυτο, καντο, ειναι ισως το σημαντικοτερο απο ολα. Υπαρχουν μερικοι που τις διορθωνουν οπως ακριβως ηταν η original.Πολυ δυσκολα να το κανει καποιος εντελως αθορυβο.Εξ αλλου, υπαρχει επαφη τροχαλιας/πλατω που λιγο θορυβο θα τον κανει.
Οχι μονον θα παιζει καλα, με αναλογη επιλογη στον βραχιονα και κεφαλη θα παιζει εξαιρετικα.
Το άσπρο που βλέπεις πιο πάνω είναι μαζί με το πικάπ 42 κιλά, μόνο του 30. Βέβαια είναι μάζας και ανάρτησης... Στον δεξιό βραχίονα παίζει μια denon 103 πολύ καλά θεωρώ.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Ναι το καταλαβα οτι ειναι βαρυ, σε αυτη την κατευθυνση θα ειναι και το επερχομενο πλινθ για το δικο μου. Αυτο του φιλου που αναπαλαιωσα εχει πλινθ συμφωνα με την εκδοση της Loricraft οπου το top plate καθεται σε μπαλες του σκουως η ημισφαιρια sorbothane. Eιναι και αυτη η οψη του νομισματος καλη στην πραξη.Ο Bokrand λογω μαζας σαφως και θα βοηθα την 103 να δουλεψει σωστα.Δεν γνωριζω τι μαζα εχει, αλλα οντας βασισμενος στον ortofon θα εχει ικανη φανταζομαι για κεφαλες χαμηλης ενδοτικοτητας οπως η 103 ή η SPU κλπ
Κατι οπως το πιο κατω λογαριαζω να ειναι το πλινθ.

DAS2.jpg
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Ναι το καταλαβα οτι ειναι βαρυ, σε αυτη την κατευθυνση θα ειναι και το επερχομενο πλινθ για το δικο μου. Αυτο του φιλου που αναπαλαιωσα εχει πλινθ συμφωνα με την εκδοση της Loricraft οπου το top plate καθεται σε μπαλες του σκουως η ημισφαιρια sorbothane. Eιναι και αυτη η οψη του νομισματος καλη στην πραξη.Ο Bokrand λογω μαζας σαφως και θα βοηθα την 103 να δουλεψει σωστα.Δεν γνωριζω τι μαζα εχει, αλλα οντας βασισμενος στον ortofon θα εχει ικανη φανταζομαι για κεφαλες χαμηλης ενδοτικοτητας οπως η 103 ή η SPU κλπ
Κατι οπως το πιο κατω λογαριαζω να ειναι το πλινθ.

View attachment 193838
Ο Bokrand που είναι ουσιαστικά είναι ένας βελτιωμένος ortofon as212 έχει ενεργή μάζα 17gr όταν είναι χωρίς balsa wood μέσα στον σωλήνα για απόσβεση κραδασμών και 22γρ όταν έχει το ξύλο μέσα, δηλαδή ο δικός μου. Παίζει καλύτερα από τον 750L που είναι στα 12γρ την 103 αλλά τον 750L ούτως η άλλως τον έχω για άλλου τύπου κεφαλές. Στον Bokrand για τη 103 έχω headshell στα 15γρ. και γενικά η κεφαλοβελόνα αυτή θέλει βάρος αλλά να το πάρεις στο effective mass του βραχίονα όχι με βαρίδια μπροστά.
Τον πλίνθο αλλά loricraft δεν τον θεωρώ σωστή υλοποίηση ενώ όσον αφορά τον πλίνθο που δείχνεις έχω ορισμένες παρατηρήσεις αν μου επιτρέπεις:

1) Μην βυθίσεις το πλατώ στον πλίνθο, να είναι πάνω βιδωμένο με καινούρια ελαστομερή στα σημεία στήριξης.
2) Armboards από μέταλλο και όχι ξύλινα καπάκια.
3) Σύμφωνα με τον Shindo το σκάψιμο του πλίνθου να μην αφήνει κατά το δυνατόν καθόλου κενό από μέσα στα μηχανικά - μια μικρή τρύπα από κάτω από το πηγάδι για να αναπνέει είναι αρκετή.
4) Θέλει μελέτη το καλώδιο ρεύματος από που και πώς θα περάσει γιατί μεταφέρει δονήσεις από το μοτέρ για αρκετό μήκος και θέλει σωστό damping χωρίς όμως να περιορίζεται η κίνηση του καθώς προσαρτάται πάνω στο μοτέρ και κινείται μαζί με αυτό. Το έχω με ελατήρια προσωπικά αλλά σκέφτομαι κάποιες άλλες λύσεις.
5) Το ξύλο της φωτογραφίας φαίνεται ελαφρύ θέλει baltic birch plywood και πάνω για μάζα.
 



PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Εξτρά armboards για να τα τρυπήσεις ανάλογα τον βραχίονα που θα βάλεις
Με προλαβες. Η φωτογραφια ειναι απο τη σελιδα του DAS.
Πολυ σωστη η παρατηρηση σου για το καλωδιο ρευματος, που πολλοι δεν σκεφτονται, και καλα που το ανεφερες.
Το πλινθ θα γινει εδω απο πολυ καλο μαραγκο βασει του σχεδιου που του εδωσα. Εσωτερικα θα ειναι "σκαλωτο" για ελαχιστοποιηση του κενου :thumbsup: .Το πάμε αργα λογω και της καταστασης. Τα υλικα για το 401 ειναι ηδη τοποθετημενα και λειτουργουν μια χαρα , εμεινε το πλινθ. Τα armboards υπολογιζω να ειναι γυρω στα 25-30 μμ και πειραματισμοι θα γινουν με διαφορα υλικα.Φανταζομαι ο καθε βραχιονας θα εχει τις "προτιμησεις" του. Η βαση του audio craft ηδη ειναι απο τη μανα του βαρια απο μπρουντζο,οπως και το τεραστιο παξιμαδι μεγεθους χειροβομβιδας που βιδωνει την βαση στο armboard 🤣
Για τους υπολοιπους θα δουμε εν καιρω.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.905
Μηνύματα
3.033.664
Members
38.518
Νεότερο μέλος
gperdik
Top