Γιγάντιο πλοίο διέκοψε τη διέλευση του Σουέζ

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060

Φορτηγό πλοίο, μήκους 400 μέτρων...
Σημαία Παναμά, ιδιοκτησίας της Ταϊβανέζικης Evergreen, και τα 25 μέλη του πληρώματος Ινδοί.
Τώρα πώς στην ευχή τα κατάφεραν και το κόλλησαν έτσι... υπόδειγμα ναυτοσύνης οι τύποι.





εγώ θα έλεγα να το ανατινάξουν να τελειώνουμε :p
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.907
Reaction score
3.700

Φορτηγό πλοίο, μήκους 400 μέτρων...
Σημαία Παναμά, ιδιοκτησίας της Ταϊβανέζικης Evergreen, και τα 25 μέλη του πληρώματος Ινδοί.
Τώρα πώς στην ευχή τα κατάφεραν και το κόλλησαν έτσι... υπόδειγμα ναυτοσύνης οι τύποι.




εγώ θα έλεγα να το ανατινάξουν να τελειώνουμε :p
Οι πληροφορίες που έχω δει είναι ότι έχασε πρόωση και φυσούσαν δυνατοί άνεμοι.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Αν περιμένατε αυτοκίνητο ή κάτι άλλο τους επόμενους μήνες, εξοπλιστείτε με υπομονή. :p
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060
Οι πληροφορίες που έχω δει είναι ότι έχασε πρόωση και φυσούσαν δυνατοί άνεμοι.
Ετσι λενε. Οι Ινδοι ναυτικοι, φανταζομαι. Τοσα πλοια περνανε, αυτοι τα καταφεραν.
 

Μηνύματα
14.870
Reaction score
20.414
Εκφόρτωση ;
Καλά κρασιά ... 3 με 4 μέρες για αυτά που δείχνει η φωτογραφία

Αυτά που ξέρουμε εμείς είναι ότι έπαθε black out κατά την διέλευση και δεν πρόλαβε να αποκαταστήσει πριν βρει η πλώρη .
Ένα πρόβλημα που υπάρχει στο κόμβοι είναι η ταχύτητα διέλευσης που πρέπει να μείνει κοντά στους 10 κόμβους και πλοία σαν τα κοντέινερ και τα αυτοκινητάδικα πρέπει να σβήνουν συχνά για να μην ξεπεράσουν την ταχύτητα αυτή.
Όταν σβήνεις, επειδή δεν έχει ταχύτητα το νερό στο πηδάλιο πέφτει η απόδοση του και πρακτικά πρέπει να ξεκινάς συχνά την μηχανή για να έχεις πηδάλιο.
Ο αέρας ένα τόσο φορτωμένο κοντέινερ έχει ελάχιστη επίδραση ναι μεν μεγάλη επιφάνεια αλλά δυσανάλογα περισσότερο βάρος.
Στα car carrier μας ξεπατωνει καθώς έχουμε τεράστια επιφάνεια για το βάρος μας.

Συνήθως τέτοιου είδους ατυχήματα προκύπτουν από συνδιασμούς ατυχιών ή βλακείας και κάτι τέτοιο έγινε και εδώ
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060
Εχουν να πληρωθουν τρελες αποζημιώσεις απο τους Ιάπωνες. Τους εβγαιναν φθηνοι οι Ινδοι, ε;
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447

Μηνύματα
14.870
Reaction score
20.414
ένας αποδεκτός συνδυασμός πληρώματος είναι ανατολικοευρωπαίοι (βούλγαροι/ουκρανοί) αξιωματικοί και φιλιππίνοι κατώτερο πλήρωμα. είναι σχετικά φθηνοί και σχετικά υπεύθυνοι (κατά μέσο όρο)
πληρώματα φουλ φιλιππίνοι, φουλ ινδοί , φουλ κινέζοι είναι κατά μέσο όρο της καταστροφής.
σημαντικό είναι να έχεις εκπαιδεύσει τους αξιωματικούς σου με έλληνες πλοιάρχους/α' μηχανικούς. κάνει μεγάλη διαφορά.
οι αποζημιώσεις μπορούν να φτάσουν διαστημικά ποσά.
η εταιρία πχ που εκτελεί την επίπλευση μπορεί να χρεώσει 8ψήφια νούμερα.
τα 200+ πλοία που περιμένουν διέλευση, δημιουργούν ζημιά στους ναυλωτές τους που και αυτές θα γίνουν 8 ψήφιες.
το κανάλι χάνει διελεύσεις από πλοία που θα το παρακάμψουν και θα κάνουν τον γύρο της αφρικής με κόστος ίσως 9 ψήφιο.
τα επιπλέον πετρέλαια και ναύλα για τα πλοία που θα κάνουν τον γύρο της αφρικής είναι επίσης 9 ψήφια.

μιλάμε για μαλακία του (ίσως) δισεκατομμυρίου , όχι απλά πράμματα. ποιοί θα κινηθούν προς αποζημίωση και πως θα κινηθεί το θέμα μπορεί να δημιουργήσει και άλλα θέματα, από την πλοιοκτήτρια εταιρία, την εταιρία διαχείρισης ή ακόμα και τον ναυλωτή.

πριν κάποια χρόνια χρεοκόπησε σε μια νύχτα η hanjin (αντίστοιχου μεγέθους εταιρία με την evergreen) και τ απόνερά της ακούμπησαν τεράστιες εταιρίες (δαναός, κωνσταντακόπουλος πχ )
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060
Αδιανόητο πάντως, πώς μια βλακεία 2-3 Ινδών φτωχοδιαβολων μπορεί να επηρεάσει την παγκόσμια οικονομία.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060
ένας αποδεκτός συνδυασμός πληρώματος είναι ανατολικοευρωπαίοι (βούλγαροι/ουκρανοί) αξιωματικοί και φιλιππίνοι κατώτερο πλήρωμα. είναι σχετικά φθηνοί και σχετικά υπεύθυνοι (κατά μέσο όρο)
πληρώματα φουλ φιλιππίνοι, φουλ ινδοί , φουλ κινέζοι είναι κατά μέσο όρο της καταστροφής.

 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.403
Reaction score
94.001

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.403
Reaction score
94.001


 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.116
Reaction score
30.060
Εαν ηταν οι καιρικες συνθήκες οπως λενε η αιτία, τοτε πώς, δεδομένου ότι οπως ειδαμε και σε βιντεο τα πλοια εκει πηγαίνουν με σταθερη ταχυτητα σε κομβόι, εγινε και κολλησε απο ολα τα πλοία το συγκεκριμένο;
 

Μηνύματα
14.870
Reaction score
20.414
Φαίνεται ότι πήγαινε πιο γρήγορα λογικά το πρώτο πλοίο στο κονβοι με κάπου 13 μίλια . Μάλλον τον τράβηξε το νερό στην μια όχθη και στην προσπάθεια του να έρθει ξανά στο κέντρο το κάρφωσε.
Είναι αυτό που λέγαμε ότι έχουν πρόβλημα αυτά τα οποία να κρατήσουν χαμηλή ταχύτητα.
Ε
Αν συνέβει και απώλεια ισχύος ήρθε μια έδεσε.
Το κομποδεμα πλέον της ζημίας παίρνει την ανηφόρα
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.064
δεν ξέρω τι είδους βοήθεια τους στείλαμε...
αλλά πιστεύω με καμιά 10αριά δικούς μας Ρομά τόσες μέρες θα το είχαν κάνει κομμάτια και θα το ξανασυναρμολογούσαν στο Πορτ Σαιντ :laugh:
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Είχα την εντύπωση ότι είχε ανοιχτεί νέο κανάλι στο Σουέζ. Το παλιό δεν υπάρχει ακόμα, για τα μικρότερα πλοία τουλάχιστον;
Επίσης, σε αυτές τις συνθήκες πώς και δεν έχουν ρυμουλκά και πλοηγό;
 

Μηνύματα
14.870
Reaction score
20.414
Το καινούριο κανάλι ειναι στη βόρεια μεριά οπότε είναι ένα για πάνω και ένα για κάτω .

Νότια από τις λίμνες είναι μονό
 

gid

Μηνύματα
7.319
Reaction score
8.541
Δείτε εδώ πώς κόλλησε, στο τελευταίο βίντεο. Έκανε το σαϊνι ο πλοηγός υπερδιόρθωση, σαν αρχάριος.

 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • spylab
    Shalom
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.315
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top