Γυρίζοντας σελίδα...immersive.

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.604
Reaction score
43.550
-> απο τα στατιστικα λειπει το youtube , και η επαναπωληση μεσω discogs, και βεβαια το Bandcamp.
-> η Ελλαδα αποτελει αμελητεο μερος του οποιου συνολου (εμπεριεχεται στην RIAA μεσα απο μεταπωλητες/εισαγωγεις κτλ), και κατα βαση ελαχιστος τζιρος γινεται με καινουριους δισκους απο τα οποια δισκαδικα (κατα βαση μονο επαναπωληση συμβαινει - μεσω discogs).
->μην ξεχναμε το επαυξημενο κοστος παραγωγης μιας κυκλοφοριας, σε σχεση βεβαια με ολα τα υπολοιπα μεσα.
 

Μηνύματα
18.386
Reaction score
21.876
Πανκροκ ... Η σωστή (και λογική) ερμηνεία δεν είναι ούτε να συγκρίνουμε το εντελώς (σχεδόν) τζάμπα streaming με αυτό που κοστίζει για την απόκτηση του, είτε βινύλιο είτε cd. Κάνω λάθος ;
 

Μηνύματα
17.343
Reaction score
24.830
Πιο τσάμπα streaming ; Για συνδρομές μιλάμε όχι για YouTube πχ που είναι μια ιστορία από μόνο του και βρίσκεται εκτός παραδοσιακών τρόπων προώθησης μουσικής
 

Μηνύματα
18.386
Reaction score
21.876
Πιο τσάμπα streaming ; Για συνδρομές μιλάμε όχι για YouTube πχ που είναι μια ιστορία από μόνο του και βρίσκεται εκτός παραδοσιακών τρόπων προώθησης μουσικής
Ε, και αυτό τζάμπα είναι συγκριτκά με το να αγοράζεις και για τις επιλογές που δίνει.
Το θέμα είναι που θα πάνε στο μέλλον οι τιμές, όταν μπλα μπλα ..
 

Μηνύματα
17.343
Reaction score
24.830
Ναι ίσως αλλά όμως κλπ.
Είναι αρκετά σύνθετο το θέμα.
Για κάποιον που αγόραζε πχ 20 δίσκους το χρόνο το tidal πχ βγαίνει φθηνότερο , για κάποιον που αγόραζε 4 με 5 βγαίνει ακριβότερο ωστόσο η πρόσβαση σχεδόν στα πάντα φέρνει πελάτες που μπορεί να μην αγόραζαν τίποτα για πολύ καιρό.
Επιπλέον όσον αφορά τη συνδρομή, από τι στιγμή που υπάρχει και δωρεάν μουσική σχετικά καλής πιστότητας πχ διαδικτυακό ραδιόφωνο δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για εντυπωσιακή αύξηση της συνδρομής.
Ακόμα οι συνδρομητές ειναι λίγοι δεν είναι μια σημαντική ποσότητα όπου η αύξηση της συνδρομής μπορεί να φέρει κέρδη χωρίς να κινδυνεύεις να χάσεις πολλούς συνδρομητές και να γυρίσει τούμπα
Θα μάθουμε ομως σύντομα
 

Μηνύματα
18.386
Reaction score
21.876
Ναι ίσως αλλά όμως κλπ.
Είναι αρκετά σύνθετο το θέμα.
Για κάποιον που αγόραζε πχ 20 δίσκους το χρόνο το tidal πχ βγαίνει φθηνότερο , για κάποιον που αγόραζε 4 με 5 βγαίνει ακριβότερο ωστόσο η πρόσβαση σχεδόν στα πάντα φέρνει πελάτες που μπορεί να μην αγόραζαν τίποτα για πολύ καιρό.
Επιπλέον όσον αφορά τη συνδρομή, από τι στιγμή που υπάρχει και δωρεάν μουσική σχετικά καλής πιστότητας πχ διαδικτυακό ραδιόφωνο δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για εντυπωσιακή αύξηση της συνδρομής.
Ακόμα οι συνδρομητές ειναι λίγοι δεν είναι μια σημαντική ποσότητα όπου η αύξηση της συνδρομής μπορεί να φέρει κέρδη χωρίς να κινδυνεύεις να χάσεις πολλούς συνδρομητές και να γυρίσει τούμπα
Θα μάθουμε ομως σύντομα
Σωστό και να μην ξεχνάμε (άω) ότι ο κόσμος πληρώνει και ενα σωρό άλλες συνδρομές για πολλά άλλα (τηλεόραση κλπ).
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.100
Τέτοιες διαφωνίες δεν είχαμε ούτε επί χρυσής εποχής impreza vs evo σε αντίστοιχα φόρα πριν 20 περίπου χρόνια.
Τελικά ποιο ήταν καλύτερο. Ποιο έστριβε ;🤩🤩
Όλες οι απαντήσεις εδώ, φρέσκο φρέσκο (δείτε πάνω δεξιά για ημερομηνία κυκλοφορίας):

IMG-b457858d491591c38fcc88a880becbfe-V.jpg
 



Μηνύματα
1.037
Reaction score
1.214
Κάτι εξαιρετικό που προέκυψε και το συνειδητοποίησα σήμερα που έφτασα σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο με το Dirac, είναι ότι με αυτό το ηχείο το digital clipping επέρχεται σε πολύ υψηλότερες στάθμες. Μέχρι στιγμής έχω ένα κέρδος 3db και πιθανόν να βρεθεί και κάτι παραπάνω.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.518
Reaction score
142.300
Το σοβαρό σπινοραμα του ηχείου, είναι σωστή βάση για άριστη χρήση DSP, όχι για speaker correction, αλλά μόνο για room correction.

Κακά ηχεία, απαιτούν DSP για speaker correction. Κακά ηχεία είναι όσα δεν έχουν ομαλό σπινοραμα..

Το ελαττωμένο δυναμικό εύρος που χρειάζεται το DSP του ντιρακ για αυτό το ηχείο, μεταφράζεται σε αυξημένο διαθέσιμο sinad του σεταπ.

Ταυτόχρονα, όσο μικρότερη χρήση DSP γίνεται, τόσο καλύτερο το ηχητικό αποτέλεσμα, διότι δεν υπάρχει αθώο DSP, πάντα ακολουθείται από ηχητικά μειονεκτήματα η χρήση του DSP, αλλά είναι απαραίτητο, άρα όσο λιγότερο είναι απαραίτητο, τόσο καλύτερα θα ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα.

Όλα ξεκινάνε από τη χρήση ηχείου με πολύ σοβαρό σπινοραμα.

Το Α και το Ω του σεταπ, είναι σπινοραμα και χώρος.
 

Μηνύματα
1.382
Reaction score
2.815
Για αυτό σε τελείως χάλια χώρο ( χωρίς subs ) η ακρόαση χωρίς ισοστάθμιση ,είναι πιο ευχάριστη ;
( για κανονικά ηχεία μιλάμε και όχι χρέπια )

( edit: απάντησε ήδη ο έαρ ,)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.518
Reaction score
142.300
Για αυτό σε τελείως χάλια χώρο ( χωρίς subs ) η ακρόαση χωρίς ισοστάθμιση ,είναι πιο ευχάριστη ;
( για κανονικά ηχεία μιλάμε και όχι χρέπια )

( edit: απάντησε ήδη ο έαρ ,)
Ακριβώς.

Χρειάζεται πολύ ήπια διόρθωση χώρου, όταν αυτός είναι χάλι μαύρο, δεν κάνεις ποτέ 100% διόρθωση, αν κάνεις, θα βλέπεις μια όμορφη γραμμή στο γράφημα απόκρισης, και θα ακούγεται χάλια.

Η διόρθωση καλού ηχείου σε κακό χώρο, σημαίνει ότι καταστρέφεις μια καλή ον αξις απόκριση, για να φτιάξεις το μίγμα άμεσης/έμμεσης.
Είναι λάθος.

Πάντα θα πρέπει να εξαντληθούν όλα τα υπόλοιπα μέσα, πριν καταφύγεις στο DSP. Γυρνάς προς τα έσω το ηχείο, αλλάζεις θέση, βάζεις λίγο υλικό σε κάνα τοίχο, κάνεις τέλος πάντων ότι περνάει από το χέρι σου για να φτιάξεις όσο καλύτερο τελικό αποτέλεσμα γίνεται, πριν καταφύγεις σε DSP.

Η επιλογή ενός ηχείου με σοβαρό σπινοραμα, είναι η πρώτη κίνηση που οφείλεις να κάνεις.
 

Μηνύματα
1.382
Reaction score
2.815
Το σοβαρό σπινοραμα του ηχείου, είναι σωστή βάση για άριστη χρήση DSP, όχι για speaker correction, αλλά μόνο για room correction.

Κακά ηχεία, απαιτούν DSP για speaker correction. Κακά ηχεία είναι όσα δεν έχουν ομαλό σπινοραμα..

Το ελαττωμένο δυναμικό εύρος που χρειάζεται το DSP του ντιρακ για αυτό το ηχείο, μεταφράζεται σε αυξημένο διαθέσιμο sinad του σεταπ.

Ταυτόχρονα, όσο μικρότερη χρήση DSP γίνεται, τόσο καλύτερο το ηχητικό αποτέλεσμα, διότι δεν υπάρχει αθώο DSP, πάντα ακολουθείται από ηχητικά μειονεκτήματα η χρήση του DSP, αλλά είναι απαραίτητο, άρα όσο λιγότερο είναι απαραίτητο, τόσο καλύτερα θα ακούγεται το τελικό αποτέλεσμα.

Όλα ξεκινάνε από τη χρήση ηχείου με πολύ σοβαρό σπινοραμα.

Το Α και το Ω του σεταπ, είναι σπινοραμα και χώρος.
Τι ωραία μαθήματα είναι αυτά …..
Για αυτό το κόκκινο ακούγεται καλύτερα από το πράσινο, το διορθωμένο.
Αρα μια απλή παράθεση μιας καμπύλης απόκρισης δεν λέει πάντα την αλήθεια

edit : πάλι προλαβες να απαντήσεις :)
είσαι μεγάλος δάσκαλος τελικά
 

Attachments


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.518
Reaction score
142.300
μια απλή παράθεση μιας καμπύλης απόκρισης δεν λέει πάντα την αλήθεια
Καμία αλήθεια δε λέει τελικά. Ούτε καν μισή.

Είναι η μόνη άχρηστη, εντελώς άχρηστη απεικόνιση. 😎

Χρήσιμη είναι αυτή πριν την όποια διορθωση, και η όψη της διόρθωσης σε γράφημα στο φάσμα. 😎

Η τελική πραγματική καμπύλη απόκρισης, δε χρειάζεται πουθενά, δεν εξυπηρετεί κανέναν σκοπό. Α, για τα μάτια του κοζμου μόνον. 😜😂

Στο γράφημα που δείχνεις, η διόρθωση εύρους έως και πάνω από 15 ντεσιμπέλ, και η καρμπόν προς το ανάποδο διόρθωση απόκρισης για να βγει "κούκλα στο μάτι", είναι πιο λάθος από το λάθος το ίδιο. Ο ορισμός του λάθους είναι. Δεν είναι "πιο λάθος ψοφάς", είναι ο ψόφος μετά το λάθος.

Σε τονώσεις και υποχωρήσεις απόκρισης, κάνουμε μια διόρθωση "με μέτρο", για "τα μάτια του κόσμου", δηλαδή αν φεύγει 10 ντεσιμπέλ πάνω ή κάτω, δίνουμε 3 ντεσιμπέλ κάτω ή πάνω. Όσα ίσα.

Άπατα βαρέλια είναι αυτά. Όσο και να ρίξεις μέσα, δε γεμίζει, κι άμα σου δείχνει ότι γεμίζει, απλώς σου λέει ψέματα.

Προκειμένου μάλιστα να ζορισουμε κάνα μεγάφωνο σε δύσκολο για αυτό φάσμα, δε δίνουμε ούτε 1 ντεσιμπέλ θετική διόρθωση. Να δώσουμε, σε τμήμα του φάσματος που δε ζοριζεται.

Ιδανικά θα πρέπει να εφαρμόζουμε μόνον αρνητική διόρθωση.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.355
Reaction score
88.787
Κάτω από την Schroeder διορθώνουμε με dsp, χωρίς υπερβολές. Παίζει ο χώρος και όχι το ηχείο.

Στα μεσαιοπρίμα πρέπει να παίζει σωστά το ηχείο εκ κατασκευής. Σπινόραμα. Αλλάζουμε μόνο την τονικότητα, δηλαδή λιγότερα ή περισσότερα πρίμα-μπάσα αναλογα τα γούστα μας.

Το target curve πρέπει να είναι αποτέλεσμα καλής κατασκευής ηχείου και όχι στόχος για παρέμβαση του χρήστη.

Σε άθλια ηχεία, ίσως έχει νόημα η παρέμβαση του χρήστη με dsp.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.518
Reaction score
142.300
Η βασική αρχή είναι πως το DSP είναι εντελώς απαραίτητο, αλλά όσο λιγότερο απαραίτητο είναι, τόσο καλύτερα θα δουλεύει το DSP και τόσο καλύτερο θα είναι το συνολικό τελικό αποτέλεσμα.

Από το παραπάνω, συνάγεται και το εξής συμπέρασμα:

Όσο λιγότερο απαραίτητο φαίνεται να είναι το DSP, τόσο πιο σημαντική θα είναι η δουλειά που θα κάνει.
Αντιθέτως, όσο πιο απαραίτητο φαίνεται να είναι, τόσο πιο σκατά θα τα κάνει.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.232
Μηνύματα
3.005.764
Members
38.433
Νεότερο μέλος
free77
Top