Δίλιτρα BMW και Mini με 306 ίππους

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.605
Μπήκε παραλληλάκι χθες, το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή, φυσικά με δράματα*.

Μικρούτσικη βελτίωση 330Hp± απο 306, 480Nm± απο 450, αφού ο κύριος περιορισμός είναι το απόλυτο όριο των 500Nm για το σανζμάν.
Έγινε λίγο επιθετικότερο και ευκολότερο στο γύρισμα αφού δίνει πιο απότομα και σε ελαφρά χαμηλότερες στροφές ροπή με αποτέλεσμα το ταχύτερο κλείδωμα τετρακίνησης.
Ήρθε στη θέση 4 απο τις 7, δεν έβγαλε errors παρά τις "επίμονες" προσπάθειές μου πηγαίνοντας προς supermarket με Ντολμαδάκι να κρατιέται απ' όπου έβρισκε στην κρυφή διαδρομή δοκιμών. :biggrin:

Τις επόμενες μέρες θα δοκιμαστεί στην θέση 5 or higher. :whistling:
Ζέστη, υγρασία και επίπεδο θάλασσας είναι το καταλληλότερο τεστ για να βρεθεί η ρύθμιση ώστε να μην ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αν και με το αυτόματο που κατεβάζει μια ή και περισσότερες στο τέρμα πάτημα τα πράγματα είναι κάπως απλούστερα και μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ το κόψιμο τουρμπίνας** που θα συμβεί με manual και 6η απο χαμηλές στροφές αν ανεβάσεις πολλή πίεση.







*Μου έπεσε ο αγωγός προς την εισαγωγή αέρα πριν το φίλτρο και έσπασε ένα κομματάκι σε μια άκρη (μη ουσιώδες), πήγα να το κολλήσω με ξεχασμένη super glue και έκανα τα χέρια μου πουτ@να, δεν κόλλησε και το πέταξα. >:(
Η μιά απο τις τρεις φίσες, της πίεσης τουρμπίνας έπεσε στο κενό ανάμεσα στους σωλήνες ψύξης και έψαχνα δέκα λεπτά μέχρι να έρθει το Ντολμαδάκι να τηνε ψαρέψει, η φίσα θέσης εκκεντροφόρων δεν ήθελε με τίποτα να ανοίξει και έγινε μικροζημιά, αλλά η τρίτη της πίεσης εισαγωγής μπήκε εύκολα... :rolleyes:

** Φρικάρει το αυτοκινητάκι νομίζοντας οτι κάτι χάλασε, μένεις απο turbo για προστασία, πηγαίνεις σαν να έχεις 75Hp χωρίς να μπορείς να πατήσεις πολύ γκάζι και απαιτείται restart. Ευτυχώς εν κινήσει στα προηγούμενα, ελπίζω και σ' αυτό.
 


VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
6.844
Reaction score
9.296
Αντε σου έβαλα ένα λαικ γιατί σε λυπήθηκε η ψυχή μου 2 ώρες μετά και να μην έχει ασχοληθεί κανείς με την "τεχνολογία" σου.
Θα του εβαζα και εγω αλλα δεν εχω καταλαβει για τι πραγμα μιλαει.
 

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.605
Θα του εβαζα και εγω αλλα δεν εχω καταλαβει για τι πραγμα μιλαει.
Ξέρετε τώρα λοιπόν πώς νιώθουν οι υπόλοιποι όταν γράφετε για μαγειρέματα και μάζεμα χόρτων. :biggrin: :p



S, πέρασα απο τη Ρωξάνη σήμερα και μαύρισα που ήταν κλειστή. :cry::cry:


PS. Το Μινάκι έγραφε σήμερα Καπανδρίτι-Βαρνάβα-Γραμματικό-Σέσι-Γραμματικό-Βαρνάβα-Παραλία Βαρνάβα και πίσου. :gamer:
Much kwlik.
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
16.175
Reaction score
38.574
Μπήκε παραλληλάκι χθες, το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή, φυσικά με δράματα*.

Μικρούτσικη βελτίωση 330Hp± απο 306, 480Nm± απο 450, αφού ο κύριος περιορισμός είναι το απόλυτο όριο των 500Nm για το σανζμάν.
Έγινε λίγο επιθετικότερο και ευκολότερο στο γύρισμα αφού δίνει πιο απότομα και σε ελαφρά χαμηλότερες στροφές ροπή με αποτέλεσμα το ταχύτερο κλείδωμα τετρακίνησης.
Ήρθε στη θέση 4 απο τις 7, δεν έβγαλε errors παρά τις "επίμονες" προσπάθειές μου πηγαίνοντας προς supermarket με Ντολμαδάκι να κρατιέται απ' όπου έβρισκε στην κρυφή διαδρομή δοκιμών. :biggrin:

Τις επόμενες μέρες θα δοκιμαστεί στην θέση 5 or higher. :whistling:
Ζέστη, υγρασία και επίπεδο θάλασσας είναι το καταλληλότερο τεστ για να βρεθεί η ρύθμιση ώστε να μην ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αν και με το αυτόματο που κατεβάζει μια ή και περισσότερες στο τέρμα πάτημα τα πράγματα είναι κάπως απλούστερα και μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ το κόψιμο τουρμπίνας** που θα συμβεί με manual και 6η απο χαμηλές στροφές αν ανεβάσεις πολλή πίεση.







*Μου έπεσε ο αγωγός προς την εισαγωγή αέρα πριν το φίλτρο και έσπασε ένα κομματάκι σε μια άκρη (μη ουσιώδες), πήγα να το κολλήσω με ξεχασμένη super glue και έκανα τα χέρια μου πουτ@να, δεν κόλλησε και το πέταξα.
>:(

Η μιά απο τις τρεις φίσες, της πίεσης τουρμπίνας έπεσε στο κενό ανάμεσα στους σωλήνες ψύξης και έψαχνα δέκα λεπτά μέχρι να έρθει το Ντολμαδάκι να τηνε ψαρέψει, η φίσα θέσης εκκεντροφόρων δεν ήθελε με τίποτα να ανοίξει και έγινε μικροζημιά, αλλά η τρίτη της πίεσης εισαγωγής μπήκε εύκολα... :rolleyes:

** Φρικάρει το αυτοκινητάκι νομίζοντας οτι κάτι χάλασε, μένεις απο turbo για προστασία, πηγαίνεις σαν να έχεις 75Hp χωρίς να μπορείς να πατήσεις πολύ γκάζι και απαιτείται restart. Ευτυχώς εν κινήσει στα προηγούμενα, ελπίζω και σ' αυτό.
Τον @Bhutia τον καταλαβαίνω καλύτερα
 

Μηνύματα
372
Reaction score
937
Μπήκε παραλληλάκι χθες, το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή, φυσικά με δράματα*.

Απο τον Αλωνιστιωτη πηγες καμια βολτα να ρωτησεις;;
 

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.605
Απο τον Αλωνιστιωτη πηγες καμια βολτα να ρωτησεις;;
Δεν έχει κανείς άλλος τέτοια ακόμα. Για άλλα θα πάω στον Νίκο. :)
 

Μηνύματα
38
Reaction score
73
@Zizik Κανένα pop+bang κάνει η εξάτμιση(αν έχεις της μάνας του ακόμα); Η Μ135i μόνο σε startup με ζεστή μηχανή και κατά τα άλλα τσιμουδιά.
Και ακόμα περιμένω το update που θα έχει και Android Auto :lazy:
 

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.605
@Zizik Κανένα pop+bang κάνει η εξάτμιση(αν έχεις της μάνας του ακόμα); Η Μ135i μόνο σε startup με ζεστή μηχανή και κατά τα άλλα τσιμουδιά.
Και ακόμα περιμένω το update που θα έχει και Android Auto :lazy:
Τα ίδια. Κάνει λίγα εν κινήσει μα δεν ακούγονται εύκολα μέσα στο αυτοκίνητο.
Δεν αλλάζω γενικά εξατμίσεις, είναι μια χαρά αυτή.
 

Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.605
Σήμερα πήγαμε στον Παρνασσό με το Μινάκι, στο εγκαταλειμμένο πιά Athens Ski Club στο οποίο έχω να κάνω σκι απο τα μέσα της δεκαετίας του ΄80 και να το δω απο τα τέλη των '90s. Πάει σχεδόν όλη η άσφαλτος, χαλίκι πλέον. 😇



20200531_150424.jpg


20200531_144409.jpg


20200531_151213.jpg


Καπλάνη στην Αράχωβα για νιάμ φαγάκι, Χαιρώνεια στο γυρισμό.

20200531_182005.jpg





Πολύ οικονομικό το πουλάκι μου, κάτω απο 15 λίτρα ανα 100km. :rolleyes: :biggrin:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.994
Μηνύματα
2.364.384
Members
35.171
Νεότερο μέλος
Rodios
Top