Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.157
Reaction score
27.377
Λεωφόρος Μεσογείων, σήμερα. Το πρόλαβαν.


στα αστεία της ημέρας τα σχόλια που άρχισαν να εμφανίζονται στα socials. "Κάτι βάζουν στα καύσιμα για να μας πιέσουν να πάρουμε ηλεκτρικά. Δεν εξηγείται αλλιώς."
 

TGD

Μηνύματα
6.787
Reaction score
6.897
Μήπως ήταν κι αυτό παλιά μετατροπή σε υγραέριο;
Κι αν υπάρχει θέμα, θα βγει κάποιο πόρισμα και εγκύκλιος ελέγχου για τα ΚΤΕΟ;
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.157
Reaction score
27.377
Θεσσαλονίκη/ Καλαμαριά σήμερα το βράδυ.



Η φωτιά ξεκίνησε από σταθμευμένο BMW X6. Κάηκε άλλο ένα καινούργιο Ford.

FB_IMG_1692424829672.jpg
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.157
Reaction score
27.377
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.157
Reaction score
27.377
Αυτό που έλεγα σε άλλο θέμα, με ένα μοσχοπουλειμένο αυτοκίνητο.

Ευρωπαϊκό
Screenshot_20230827_135741_Chrome.jpg


Λατινικής Αμερικής.
Screenshot_20230827_135629_YouTube.jpg
 

TGD

Μηνύματα
6.787
Reaction score
6.897
Δικύλινδρο υβριδικό ντήζελ από την VW με 0,8 lt/100km. Μπορούσαν λοιπόν να τα καταφέρουν καλύτερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τριάντα χρόνια πίσω, μα δεν ενδιαφέρθηκαν και τώρα τρέχουν να προλάβουν τα ηλεκτρικά.
 


Μηνύματα
7.161
Reaction score
1.122
Δικύλινδρο υβριδικό ντήζελ από την VW με 0,8 lt/100km. Μπορούσαν λοιπόν να τα καταφέρουν καλύτερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τριάντα χρόνια πίσω, μα δεν ενδιαφέρθηκαν και τώρα τρέχουν να προλάβουν τα ηλεκτρικά.
Τεχνολογίες για μείωση κατανάλωσης ρύπων υπάρχουν αμέτρητες. Το θέμα είναι αν ήταν διατεθειμένος ο καταναλωτής να τις πληρώσει. Τώρα πια που τα Polo έχουν 25-30.000€ αντί για 15.000 που είχαν 10-15 χρόνια πριν, και σε συνδυασμό με την εξέλιξη της τεχνολογίας μπορούν να υιοθετηθούν και νέες τεχνολογίες.
 

TGD

Μηνύματα
6.787
Reaction score
6.897
Το υβριδικό σχέδιο της Toyota και το ηλεκτρικό της Tesla στηρίχθηκαν ακριβώς στο ότι οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν αυτές τις τεχνολογίες (ακόμα κι αν είναι ακριβότερες). Μέχρι και η BMW με το i3 που το έβγαλε για επείδιξη τεχνολογίας δεν πίστευε ότι πούλησε τόσα κομμάτια και το κράτησε σε παραγωγή τόσα χρόνια.

Αλλά πρέπει να είναι σαφές τι πληρώνει και ποιο είναι το πλεονέκτημα. Και κάτι τέτοιο δεν είναι ορατό με βελτιώσει τύπου Euro5 -> Euro6 και λίγο ακριβότερο, αλλά με άλματα που κοστολογούνται οριακά στο "ναι είναι πιο ακριβό, αλλά το αξίζει να τα δώσω".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.157
Reaction score
27.377
Δεν υπάρχει μόνο το "ναι είναι πιο ακριβό, αλλά το αξίζει να τα δώσω". Υπάρχει και το "ναι είναι καλύτερο, αλλά είναι και ακριβότερο και δεν μπορώ να τα δώσω¨. Άλλος ήταν ο πελάτης του Polo των 15.000€ και άλλος των 25.000€. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτός που έδινε τα 15 δίνει και τα 25. Το πιθανότερο είναι να έχασε πελάτες παρά να τους αύξησε. Αλλά στο ταμείο ίσως και να μη φαίνεται αυτό αν τα κέρδη είναι περισσότερα. Υπάρχει πολύ κόσμος που δεν αλλάζει όχημα γιατί δεν έχει, εκεί που έφτασαν. Γνωρίζω κόσμο που κατέβηκε κατηγορία στην ανάγκη για νέο όχημα.

Ότι και να λέμε είναι εξοργιστικό να θες 25Κ για ένα Clio, Polo, Yaris etc.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
6.787
Reaction score
6.897
Ακριβώς. Μπορείς να συγκρίνεις τη απτή διαφορά ποιότητας που έπερνες με 50% αύξηση 10 χρόνια πίσω. Τώρα; Γιατί δεν υπάρχει η διαφορά; Γιατί δεν εξέλιξαν 10 χρόνια την τεχνολογία που θα τους έδινε αυτή τη διαφορά, χάρη στη λογική "κανένας δεν θα τα δώσει, γιατί να ασχοληθώ".

Η Toyota ασχολήθηκε και έδρεψε καρπούς, η Tesla ασχολήθηκε και θα ξεκίνησε κι αυτή να μαζεύει το χρήμα. Οι άλλοι έμειναν στο κύρος.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
170.836
Μηνύματα
2.848.190
Members
37.824
Νεότερο μέλος
Panagiotis DAZ
Top