Τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα επελαύνουν και στην Ελλάδα.
www.kathimerini.gr
Εδαφος φαίνεται να κερδίζει η BYD, η οποία έχει εξελιχθεί σε έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές της Tesla παγκοσμίως. Τα επιβατικά της αυτοκίνητα έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2024, με διανομέα τον όμιλο Σφακιανάκη, και πλέον μετρούν 1.560 ταξινομήσεις κατά τους εννέα πρώτους μήνες του 2025.
Στην κορυφή των κινεζικών σημάτων βρίσκεται η MG, η οποία αν και ξεκίνησε ως βρετανική μάρκα, ανήκει πλέον στον κινεζικό όμιλο SAIC Motor Corporation, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Κίνας, με έμφαση κυρίως σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Συγκεκριμένα, η MG, με εμπορική εκπροσώπηση από τον όμιλο Συγγελίδη, εμφάνισε 3.707 ταξινομήσεις στο φετινό εννεάμηνο, καταλαμβάνοντας μερίδιο 3,3% στο σύνολο της αγοράς.
Την κορυφαία τριάδα συμπληρώνει η Chery, η οποία εκπροσωπείται μέσω του ομίλου Σπανός με 267 ταξινομήσεις, ενώ ακολουθούν η Lynk&Co με 218, η DFSK με 204, η Jaecoo με 139, η Leapmotor με 136, η Omoda με 88, η Geely με 71, η Χpeng με 7, η Dongfeng με 7, η Seres με 4, η Voyah με 4, η Ghangan με 3, η Zeekr με 3 και η NIO με 2.
In the year of its third consecutive victory at the 24 Hours of Le Mans with the 499P, Ferrari presents the F76, the first car created exclusively for the digital world in the form of an NFT.