Είμαι περίεργος...

Status
Not open for further replies.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.481
Reaction score
142.186
Δε τα αφήνεις αυτά στην άκρη λέω γω, ώστε αν είσαι καλό παιδί να σου δώσει ο σκαλούμπαξ τα ψηφιακά του τραγουδάκια?
ε?

Ας θεωρήσουμε, έτσι για να κατευνάσουμε τα πνεύματα, ότι ο Βασίλης δεν έχει και τόσο άδικο, το ερώτημα όμως που προκύπτει για έναν άνθρωπο που θέλει να ακούσει τη μουσικούλα του εν έτει 2008-9, είναι αν αποτελεί λογική επιλογή η ενασχόληση με το μαύρο δίσκο, τις κεφαλές, τις βελόνες, τους βραχίονες, τους προ-προ της ρία ισοστάθμισης, τους προ και τα ενδιάμεσα καλώδια, σε σχέση με ένα σκληρό και ένα ντακ, συνδεδεμένα με οπτική ίνα...

Νομίζω πως η απάντηση δεν επιδέχεται αντίρρησης, είτε ως προς το συνολικό κόστος, είτε ως προς τη δυσκολία στησίματος και συντήρησής τους, είτε ως προς την ευκολία απόκτησης τέτοιου υλικού είτε ως προς την συμβατότητα με τα πράγματα που έρχονται...

Απ'όπου κι αν το δεις, είναι τελειωμένη υπόθεση...

Ο σημερινός νέος, με τα βιώματά του και τον πλούσιο σε τεχνολογία τρόπο ζωής του, δικαιολογημένα δεν έχει αφήσει κανένα περιθώριο για παραξενιές βινυλιακής προέλευσης, είναι ασύμβατος με τον προ-προ, με τις κεφαλές κινητού πηνίου και με την τεχνολογία του προηγούμενου αιώνα, αντίθετα είναι από την πρώτη ημέρα της ζωής του απολυτα συμβατός με USB στικάκια και αποθήκευση μουσικής στο σκληρό δίσκο...

Αυτές τις συμβατότητες ακολουθούν οι εταιρίες που βλέπουν μπροστά (όπως η Linn) και προσφέρουν δικτυακά ντακ και φλακ για ντάουνλόαντ σε ποιότητα μάστερ υλικού, αυτά είναι τα δεδομένα του αιώνα μας, και όσοι αρνούνται πεισματικά να τα αντιμετωπίσουν με το σαφώς λανθασμένο επιχείρημα της δήθεν ποιοτικής ανωτερότητας του απαρχαιωμένου μέσου που προτιμούν, δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα στις μέρες μας, οι απόψεις τους χάνουν κάθε αξιοπιστία και βαρύτητα.

Οι ολοκληρωμένες απόψεις ανθρώπων όπως ο Τσαντουλής σπανίζουν, ενώ ταυτόχρονα την εμπειρία και γνώση τέτοιων ανθρώπων δε μπορούμε να περιμένουμε από τσαρλατάνους που μάταια επιμένουν σε χαμένες μάχες.

Η ορθολογική αντιμετώπιση του θέματος δεν είναι κατά την άποψή μου η με απόλυτα κριτήρια αναζήτηση του τέλειου μέσου αναπαραγωγής, ιδίως όταν τα τεχνικά κριτήρια οριοθέτησης της ποιότητας μεταβάλλονται με την ταυτόχρονη αναπόφευκτη τεχνολογική εξέλιξη, μέρος της οποίας επιβάλλει το κοινό πιά φαινόμενο της εναλλαγής φορμά ήχου, καθώς τα φορμά ακολουθούν το ένα την πτώση του άλλου, αλλά (πιο σημαντικό) ιδίως όταν θέματα όπως ηχείο - οδήγηση - χώρος έχουν τόσο πολύ μεγαλύτερη επίπτωση στο ηχητικό αποτέλεσμα από την απλή σύγκριση των μέσων που καθιστούν μάταιη την ενασχόληση με κοινώς αηδίες...

Γι'αυτό, η ορθολογική αντιμετώπιση του θέματος οφείλει να συμπεριλαμβάνει βασικές έννοιες όπως κόστος, χρηστικότητα, συμβατότητα, ευκολία, απαιτούμενες γνώσεις, συγκριτική ωφέλεια των μερών που απαρτίζουν ένα σύστημα, στόχους και ιδιαιτερότητες του καθενός.

Σε τέτοιο πεδίο σκέψης, χάνεται η δήθεν σημαντικότητα του μέσου με δήθεν απόλυτα κριτήρια ποιότητας, ενώ στο πιο απλό καθημερινό σκεπτικό όπου ενισχύεται η δήθεν σημαντικότητα αυτή του μέσου, χάνεται η ουσία, χάνεται το δάσος...

Μπορεί να ακούγεται που και που η επίσης γραφική θεώρηση του "ανεξαρτήτως τιμής" ηχοσυστήματος ή έστω καλυτερότερου τάδε ή δείνα, και για να γίνω πιο συγκεκριμένος του καλύτερου μέσου ανεξαρτήτως τιμής, αλλά κανείς εκ των συμμετεχόντων δεν πληρεί το εν λόγω κριτήριο, καθώς όλα τα ηχοσυστήματα, έστω και τα ακριβότερα των μελών, δεν αποτελούν ως κόστος καν την ακίδα ενός τέτοιου (χωρίς χρηματικά όρια) ηχοσυστήματος που μπορεί να έχει μόνο ίσως ο τάδε σεϊχης, με πχ τα μεγάλα γουίσντομ των 700.000 δολαρίων με μια 24 άδα από κρέλ ρίφερενς στην απλή προτεινόμενη πολυενίσχυση της μαμάς εταιρίας, με ρύθμιση χώρου από τον επικεφαλής της ίδιας εταιρίας......

Εν ολίγοις, σε λίαν επιεικώς μέτρια ηχεία - ηχοσυστήματα με σαφή μειονεκτήματα οδήγησης ή και χώρου, οι δήθεν βαρύγδουπες δηλώσεις για την σαφή υπεροχή ενός πεπαλαιωμένου μέσου έχουν όση βαρύτητα έχει η γνώμη περί διεθνούς μακρο-οικονομικής ανάπτυξης της κυρα-Γιώργαινας στα περίχωρα της Ποποβίτσας του νομού Ξάνθης, η οποία καλοκάγαθη γυναίκα δεν ξέρει γραφή και ανάγνωση, ξύλο απελέκητο, δεν έχει δει ποτέ τηλεόραση κι ούτε έχει διαβάσει εφημερίδα, και μια ζωή αρμέγει γίδια....

Οι γραφικές παρουσίες όπως και οι συνειδητές επιλογές του καθενός είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, η πραγματικότητα είναι απτή και δεν επιδέχεται διαλόγου.
 




Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
Με δεδομένο το πρωτότυπο (αναλογικό ή ψηφιακό original master ), με απόλυτα κριτήρια και με τα σημερινά μέσα, θεωρώ απίθανο μια εκτύπωση σε βινύλιο (45 ή 33 στροφών ) να πλησιάσει σε πιστότητα το ψηφιακό αντίγραφο του ιδιου πρωτοτύπου. Απλά δεν γίνεται ούτε θα γίνει ποτέ. Επαναλαμβάνω, με τα σημερινά μέσα και με κορυφαίους μηχανικούς από κάθε σχολή.
Οταν όμως υπεισέρχεται ο παράγοντας της υποκειμενικότητες και όταν τα δείγματα έχουν υποστεί διαφορετική επεξεργασία (post-processing) τότε τα αποτελέσματα της ακουστικής εκτιμησης εύκολα αντιστρέφονται.

Με λίγα λόγια, οι περισσότεροι καλούνται να κρίνουν με υποκειμενικά κριτήρια δύο εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες, με διαφορετικά δείγματα δίσκων που εκ των πραγμάτων κανένα από αυτά δεν εκτυπώθηκε με απόλυτα κριτήρια, δηλαδή δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο η απόλυτη ηλεκτρονική ταύτιση του αντιγράφου με το πρωτότυπο.

Κάποια στιγμή θα ήθελα να σας δείξω "in real time" πως αναπαράγονται απλές κυματομορφές από τα αναλογικά πικάπ και πως αναπαράγονται οι ίδιες κυματομορφές από τα ψηφιακά πικάπ, με ή χωρίς την επίδραση εξωτερικών παρεμβολών από το ίδιο το υλικό (κυματομορφή) που αναπαράγουν εκείνη τη στιγμή.
 

Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

1) Η αναπαραγωγή καλών εγγραφών “direct cut” 45 στροφών από βινύλιο παραμένει αξεπέραστη. Δεν υπάρχει μέσον (από αυτά που χρησιμοποιεί ο μέσος audiophile χομπίστας) που μπορεί να ξεπεράσει αυτήν την ποιότητα αναπαραγωγής.

Δεν συμφωνώ με το παραπάνω για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα. Μόνο σε τυχαία δείγματα και σε τυχαίες ακουστικές συνθήκες θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
GKar,

Σε έχω καλέσει δύο (2) φορές στο σπίτι σε ακροάσεις που έχω οργανώσει για να μη λες αυτά που λες...

Και δεν έχεις έρθει...

Φαντάζομαι ομως ότι έχεις άλλες εμπειρίες...

Μπορείς να μας διαφωτίσεις ποιές εμπειρίες σε κάνουν να τα λες αυτά?
 

Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
GKar,

Σε έχω καλέσει δύο (2) φορές στο σπίτι σε ακροάσεις που έχω οργανώσει για να μη λες αυτά που λες...

Και δεν έχεις έρθει...

Φαντάζομαι ομως ότι έχεις άλλες εμπειρίες...

Μπορείς να μας διαφωτίσεις ποιές εμπειρίες σε κάνουν να τα λες αυτά?
Σε ευχαριστώ Χρήστο και για τις δύο (2) προσκλήσεις. Συγγνώμη που δεν είρθα και τις δύο (2) φορές.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Με δεδομένο το πρωτότυπο (αναλογικό ή ψηφιακό original master ), με απόλυτα κριτήρια και με τα σημερινά μέσα, θεωρώ απίθανο μια εκτύπωση σε βινύλιο (45 ή 33 στροφών ) να πλησιάσει σε πιστότητα το ψηφιακό αντίγραφο του ιδιου πρωτοτύπου. Απλά δεν γίνεται ούτε θα γίνει ποτέ. Επαναλαμβάνω, με τα σημερινά μέσα και με κορυφαίους μηχανικούς από κάθε σχολή.
Οταν όμως υπεισέρχεται ο παράγοντας της υποκειμενικότητες και όταν τα δείγματα έχουν υποστεί διαφορετική επεξεργασία (post-processing) τότε τα αποτελέσματα της ακουστικής εκτιμησης εύκολα αντιστρέφονται.

Με λίγα λόγια, οι περισσότεροι καλούνται να κρίνουν με υποκειμενικά κριτήρια δύο εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες, με διαφορετικά δείγματα δίσκων που εκ των πραγμάτων κανένα από αυτά δεν εκτυπώθηκε με απόλυτα κριτήρια, δηλαδή δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο η απόλυτη ηλεκτρονική ταύτιση του αντιγράφου με το πρωτότυπο.

Κάποια στιγμή θα ήθελα να σας δείξω "in real time" πως αναπαράγονται απλές κυματομορφές από τα αναλογικά πικάπ και πως αναπαράγονται οι ίδιες κυματομορφές από τα ψηφιακά πικάπ, με ή χωρίς την επίδραση εξωτερικών παρεμβολών από το ίδιο το υλικό (κυματομορφή) που αναπαράγουν εκείνη τη στιγμή.
Πολύ εύκολα βγάζεις συμπεράσματα και φαίνεται να αγνοείς αρκετά.
Υπάρχουν δίσκοι βινυλίου και cd, sacd, dvd, dvd-a που έχουν γίνει ταυτόχρονα από την ίδια πηγή και από τον ίδιο μηχανικό με τον καλύτερο τρόπο.
Φυσικά αγνοώντας τέτοιες εκδόσεις βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Και ενώ στερείσαι τέτοιων εμπειριών επιπλέον ισχυρίζεσαι και ως ηδήμων.
Λίαν επιεικώς έχεις βαθειά μεσάνυχτα.
Επισης μιλάς για υποκειμενικότητα την οποία βλέπεις να υπάρχει σε όσους σκέφτονται διαφορετικά από σένα. Και φυσικά οι δικοί σου ισχυρισμοί χαρακτηρίζονται από αντικειμενικότητα.
Επίσης μιλάς για κυματομορφές αναλογικού και ψηφιακού. Φέρε μας και καμιά κυματομορφή κάποιας ορχήστρας που παίζει ζωντανά.

Το μόνο σου επιχείρημα είναι οι μετρήσεις οι οποίες τις περισσότερες φορές δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα του ήχου.
Και φυσικά τα αφτιά σου δεν φαίνεται να μπορείς να εμπιστευτείς. Πιθανόν στερείσαι εμπειριών ακουστικής ζωντανής μουσικής. Μάλλον έχεις απαίδευτα αφτιά.
Αυτά καταλαβαίνω διαβάζοντας τα παραπάνω. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
13.983
Reaction score
11.664
Κάποια στιγμή θα ήθελα να σας δείξω "in real time" πως αναπαράγονται απλές κυματομορφές από τα αναλογικά πικάπ και πως αναπαράγονται οι ίδιες κυματομορφές από τα ψηφιακά πικάπ, με ή χωρίς την επίδραση εξωτερικών παρεμβολών από το ίδιο το υλικό (κυματομορφή) που αναπαράγουν εκείνη τη στιγμή.
Αυτό θα ήθελα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το δω. Κύριε Γιώργο, όταν αποφασίσετε να το δείξετε μη με ξεχάσετε.

Επίσης έχω την απορία πώς βγαίνει το σήμα απλών κυματομορφών (ημιτόνων και μάλλον πάνω από 4 KHz) μετά από το βαθυπερατό φίλτρο ενός CD player.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Δεν συμφωνώ με το παραπάνω για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα. Μόνο σε τυχαία δείγματα και σε τυχαίες ακουστικές συνθήκες θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.
Θα έχεις κάνει πολλές συγκρίσεις και θα κατέληξες στο συμπέρασμα αυτό. Ή μάλλον είναι και αυτό αυθαιρετο όπως και τα παραπάνω. Λ.Σ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.481
Reaction score
142.186
Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Θα έχεις κάνει πολλές συγκρίσεις και θα κατέληξες στο συμπέρασμα αυτό. Ή μάλλον είναι και αυτό αυθαιρετο όπως και τα παραπάνω. Λ.Σ.
Tώρα εσύ δηλαδή μας διαφώτισες...

Αυτό είναι προσφορά, ε?

Μας προσφέρεις γνώσεις τώρα, ε?


Πιθανόν στερείσαι εμπειριών ακουστικής ζωντανής μουσικής. Μάλλον έχεις απαίδευτα αφτιά.
Τελικά όσοι διαφωνούν μαζί σου έχουν "απαίδευτα αυτιά", έτσι; Εκεί που οι άλλοι μιλούν με επιχειρήματα εσύ μιλάς για έλλειψη εμπειριών ζωντανής μουσικής, και το συνεχίζεις με τα αυτιά του καθενός! Καλά ρε παιδί μου, δε σκέφτηκες ποτέ ότι σε ένα τεχνικής φύσης σπορ δε μπορείς συνέχεια να λες τα ίδια και τα ίδια?

Άσε που τις απαντήσεις των διαφόρων μελών τις γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου, και συνεχίζεις να γελοιοποιείσαι με αυτό, καθώς κατ'επανάληψη έχει ειπωθεί πως ο g.kar έχει και παραέχει εμπειρίες λάιβ μουσικής αφού παίζει ο ίδιος μουσική, αλλά εσύ το χαβά σου, αλλά έχω μια απορία:

Τώρα που στο λέω περίτρανα ότι το παλικάρι σπουδάζει πχ μουσική και παίζει όλη μέρα κιθάρα και σαξόφωνα και δε ξέρω γω τι άλλο, τώρα που πάει κατα διαόλου το δήθεν τρανό επιχείρημά σου περί έλλειψης μουσικής παιδείας και εκπαιδευμένων ώτων, τώρα τι θα κάνεις? θα συμφωνήσεις μαζί του ή θα βρείς άλλη ανοησία να πεις?

Αμάν, με σκάσατε κε Στεφανίδη με την εκπληκτική επιχειρηματολογία σας περί στέρησης ακουστικών εμεπιριών ζωντανής μουσικής και εκπαιδευμένων ώτων!

Λές κι όλοι οι άλλοι εδώ εκτός από σας πλέκουν φύκια, μόνο εσείς πια εκπαιδεύσατε τα ώτα σας κι ως εκ τούτου να σκύψουμε στα συμπεράσματά σας!

Μα είναι δυνατόν μεγάλοι άνθρωποι να τα πιστεύετε αυτά που λέτε?

(Πριν μου απαντήσετε κ. Στεφανίδη, αν μου απαντήσετε που δε το βλέπω, απαιτώ πρώτα να διαβάσετε πολύ καλά όλα τα γραφόμενά μου, κι όχι μόνο την αράδα που σας βολεύει, όπως φαίνεται ότι κάνετε με όλο τον κόσμο, ότι τους υποτιμάτε όλους ιδιαιτέρως, δυστυχώς το μόνο που καταφέρνετε είναι να μην έχει καμιά αξιοπιστία και βαρύτητα ο λόγος σας)

ΥΓ αν νομίζει κανείς ότι κάνω το συνήγορο του G.Kar να μου το πεί να σκάσω στα γέλια, κι εγώ κι αυτός!
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Πολύ εύκολα βγάζεις συμπεράσματα και φαίνεται να αγνοείς αρκετά.
Υπάρχουν δίσκοι βινυλίου και cd, sacd, dvd, dvd-a που έχουν γίνει ταυτόχρονα από την ίδια πηγή και από τον ίδιο μηχανικό με τον καλύτερο τρόπο.
Φυσικά αγνοώντας τέτοιες εκδόσεις βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Και ενώ στερείσαι τέτοιων εμπειριών επιπλέον ισχυρίζεσαι και ως ηδήμων.
Λίαν επιεικώς έχεις βαθειά μεσάνυχτα.
Επισης μιλάς για υποκειμενικότητα την οποία βλέπεις να υπάρχει σε όσους σκέφτονται διαφορετικά από σένα. Και φυσικά οι δικοί σου ισχυρισμοί χαρακτηρίζονται από αντικειμενικότητα.
Επίσης μιλάς για κυματομορφές αναλογικού και ψηφιακού. Φέρε μας και καμιά κυματομορφή κάποιας ορχήστρας που παίζει ζωντανά.

Το μόνο σου επιχείρημα είναι οι μετρήσεις οι οποίες τις περισσότερες φορές δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα του ήχου.
Και φυσικά τα αφτιά σου δεν φαίνεται να μπορείς να εμπιστευτείς. Πιθανόν στερείσαι εμπειριών ακουστικής ζωντανής μουσικής. Μάλλον έχεις απαίδευτα αφτιά.
Αυτά καταλαβαίνω διαβάζοντας τα παραπάνω. Λ.Σ.
Λ.Σ.
 

Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
Επίσης έχω την απορία πώς βγαίνει το σήμα απλών κυματομορφών (ημιτόνων και μάλλον πάνω από 4 KHz) μετά από το βαθυπερατό φίλτρο ενός CD player.
Πέτρο, η πιο απλή ηλεκτρική κυματομορφή που μπορεί με τεχνητά μέσα να αναπαράγει ο άνθρωπος είναι η γνωστη σε όλους μας ημιτονοειδής. Κάτω από ιδανικές συνθήκες, εάν την αναλύσεις σε επιμέρους συχνότητες θα διαπιστώσεις ότι αυτή αποτελείται από μια και μοναδική συχνότητα που την ονομάζουμε και θεμελιώδη. Εάν το σύστημα εισάγει παραμόρφωση θα δημιουργηθούν και άλλες συνιστώσες που δεν υπήρχαν στην αρχική κυματομορφή.

Το ημίτονο συχνότητας 4 KHz (4.000 Hz) που αναφέρεις βρίσκεται μέσα στο εύρος των ακουστικών συχνοτήτων (audio band: 20Hz-20.000 Hz) και δεν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα κατά την ψηφιοποίηση (Α/D) ή την απο-ψηφιοποίηση (D/A).
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Πρφανώς ανήκω σε εκείνη την μειονότητα των γραφικών που εκτιμούν υπό προϋποθέσεις και χρησιμοποιούν κατά κόρον και τα δύο μέσα.
me 2
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Αγαπητέ costa EAR το να είναι κάποιος μουσικός μπορεί να λέει αλλά μπορεί και να μην λέει τίποτα.
Μπορώ να σου φέρω πλείστα παραδείγματα όπως Phil Collins, H. Von Karajan [σίγουρα σούπερ μουσικοί] που πρώτοι υποστήριξαν το cd στην πρωτόγονή του μορφή και μοστραραν σε διαφημήσεις, ακριβοπληρωμένες φυσικά.
Υπάρχουν και μουσικοί όπως ο Neil Young, η σοπράνο Elizabeth Schwatzkopf ο κιθαρίστας John Williams που σε μακροσκελής δηλώσεις τους έχουν αναδείξει την μεγάλη απάτη του μέσου ιδιαίτερα στην πρώτη του μορφή. Αυτοί φυσικά δεν διαφήμισαν τίποτε ούτε πληρώθηκαν σαν τους προηγούμενους. Η δε Elizabeth Schwarkopf σύζυγος του ιδιοκτήτη της Ορχήστρας Φιλαρμόνια και μεγαλομετόχου της ΕΜΙ, Walter Legge, είχε και συμφέρον το να υποστηρίξει το cd.
Προσωπικά κρίνω και απαντώ τους συνομιλητές μου σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν και δεν με ενδιαφέρουν οι τίτλοι ή η ιδιότητά τους. Μάλιστα όταν η ιδιότητά τους δεν συνάδει με τις τοποθετήσεις τους. Και σαν είναι μουσικός κάποιος [που με πληροφόρησες]τι σημαίνει δηλαδή; Έχει το αλάθητο; Ή θα πρέπει να το βουλώσουμε;

Έχω θέσει ερωτήματα τα οποία δεν απαντούν κάποιοι. Δικαίωμά τους. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιος υποστηρίζει το τάδε ή το δείνα μέσο αναπαραγωγής, όπως δεν με ενδιαφέρουν και οι λόγοι που ο καθένας από αυτούς το υποστηρίζει.
Με ενδιαφέρει το αντικείμενο, ενημερώνομαι και συμμετέχω για να μάθω περισσότερα. Εχω τη δυνατότητα να φιλτράρω τις πληροφορίες που διαβάζω και να αντιλαμβάνομαι στο μέτρο του δυνατού το επίπεδο του περιεχομένου είτε πρόκειται για κάποια επιστημονική έρευνα είτε πρόκειται για τεκμηριωμένες απόψεις ανθρώπων ικανών να συμμετέχουν επικοδομητικά σε μια συζήτηση.
Εχω την αίσθηση ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε κάτω από μια συνεχή και άκαρπη αντιπαράθεση απόψεων, ειδικά όταν το θέμα αρχίζει να γίνεται τεχνικό.
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Λουκα λιγο μας τα μπερδευεις και με το συμπαθειο. Δηλαδη όταν αποδειχθηκε ότι ο ανθρωπος εχει εμπειριες ακουστικες δινεις την εντυπωση ότι τα γυρνας και ενδεχομενως αυτό δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια.
Οι καλλιτεχνες που αναφερεις ολοι σεβαστοι και αγαπητοι αλλα κοινος παρανομαστης ολοι του χτες. Και ο χαρακτηρισμος σου ότι καποιοι καλλιτεχνες υποστηριζουν ότι το cd είναι μεγαλη απατη αυτό αν μη τι άλλο είναι τουλαχιστον υπερβολικο και δεν θα επρεπε να το γραψεις. Δηλαδη τοσοι καλλιτεχνες που για πολλα χρονια γραφαν την μουσικη τους και εξακολουθουν να γραφουν σε cd είναι απατεωνες (η υποστηριζουν καποια απατεωνια). Δεν ξερω αν αυτό εννοεις αλλα τουλαχιστον τετοια εντυπωση δινεις.
 

Μηνύματα
436
Reaction score
0
Ευτυχώς που υπάρχει και ο Τσαντουλής, νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που του αρέσουν εξίσου αναλογικά και ψηφιακά...
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.186
Μηνύματα
3.004.371
Members
38.426
Νεότερο μέλος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΞΑΣ
Top