- Μηνύματα
- 1.206
- Reaction score
- 2.769
Δυστηχώς το support τους για τους οικιακούς πελάτες σταματάει στον εξοπλισμό τους. Όλες οι εταιρίες αυτό κάνουν.Κανονικά είναι υποχρεωμένοι!!!
Τι σημαίνει καλά κανουν; Να δώσουν σωστές οδηγίες, δεν ζητάω κατι παράλογο ούτε να μου στήσουν το δίκτυο
Σε εταιρικό πελατολόγιο ειναι πιο ευέλελικτοι μέν αλλά και εκεί μην περιμένεις παπάδες.
Μετά σου πετάνε θα στείλω τεχνικό με χρέωση αφού έχεις αλλάξει εξοπλισμό και τέλος.