- Μηνύματα
- 797
- Reaction score
- 1
Δεν είναι ακριβώς έτσι, νομίζω.
Το περιοδικό βασίζει την κυκλοφορία του στην αντικειμενικότητά του.
Αν το κοινό καταλάβει ότι το περιοδικό παύει να είναι αντικειμενικό, τότε σταματά να το αγοράζει.
Αν σταματήσει το κοινό να αγοράζει το περιοδικο τότε τέρμα η κυκλοφορία και άρα και οι διαφημίσεις.
Κάνένα μεγάλο ξένο περιοδικό δεν έχει πρόβλημα να ξεφωνήσει τον οποιοδήποτε κατασκευαστή, οσοδήποτε μεγάλος και αν είναι.
Αλλά εδώ το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό και δεν εξαντλείται σε κακή ή καλή κριτική.
Δίνω ξανά το παράδειγμα που έχω δώσει και σε άλλο post:
Μεγάλο περιοδικό που μόλις κυκλοφόρησε, προτείνει, στο τρέχον τεύχος του ως καλύτερη, τηλεόραση που έχει αποσυρθεί λόγω των προβλημάτων της από την κυκλοφορία τουλάχιστον εδώ και 1 μήνα.
Δόλος ή Ασχετοσύνη;
Πιστεύω το δεύτερο..... Γιατί μέχρι στιγμής θα πρέπει να έχουν πάρει τουλάχιστον 50 τηλεφωνήματα από τους αντιπροσώπους των άλλων κατασκευαστών τηλεοράσεων που επίσης διαφημίζονται στο περιοδικό...
Μπορεί όμως και το πρώτο.... Φαντάσου τον μέσο άσχετο αναγνώστη του περιοδικού που θέλει να αγοράσει τηλεόραση και είναι διατεθειμένος να "σκάσει" και τα 6500 Ευρουδάκια που κόστιζε η συγκεκριμένη. Παίρνει το περιοδικό, νομίζει ότι ενημερώθηκε και μετά πηγαίνει στο κατάστημα: Ποιό είναι το πιθανότερο σενάριο; Να του πεί ο καταστηματάρχης ότι η τηλεόραση αυτή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ από την άλλη του ίδιου κατασκευαστή, που και πιο εξελιγμένη είναι (αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) και φθηνότερη.
Επίσης είναι άλλο το να λέγονται μεν, να μην τονίζονται ιδιαίτερα δε, τα συγκεκριμένα ελαττώματα και ΑΛΛΟ το να γίνεται σύγκριση ανομοίων πραγμάτων, ή να δίνονται χονδροειδώς παραπειστικές πληροφορίες που να μην ανταποκρίνονται όχι μόνο στο αποτέλεσμα του όποιου test αλλά σε αυτό που μπορεί να δεί και ν' ακούσει το μέσο αυτί και μάτι του μέσου άσχετου αναγνώστη.
Το περιοδικό βασίζει την κυκλοφορία του στην αντικειμενικότητά του.
Αν το κοινό καταλάβει ότι το περιοδικό παύει να είναι αντικειμενικό, τότε σταματά να το αγοράζει.
Αν σταματήσει το κοινό να αγοράζει το περιοδικο τότε τέρμα η κυκλοφορία και άρα και οι διαφημίσεις.
Κάνένα μεγάλο ξένο περιοδικό δεν έχει πρόβλημα να ξεφωνήσει τον οποιοδήποτε κατασκευαστή, οσοδήποτε μεγάλος και αν είναι.
Αλλά εδώ το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό και δεν εξαντλείται σε κακή ή καλή κριτική.
Δίνω ξανά το παράδειγμα που έχω δώσει και σε άλλο post:
Μεγάλο περιοδικό που μόλις κυκλοφόρησε, προτείνει, στο τρέχον τεύχος του ως καλύτερη, τηλεόραση που έχει αποσυρθεί λόγω των προβλημάτων της από την κυκλοφορία τουλάχιστον εδώ και 1 μήνα.
Δόλος ή Ασχετοσύνη;
Πιστεύω το δεύτερο..... Γιατί μέχρι στιγμής θα πρέπει να έχουν πάρει τουλάχιστον 50 τηλεφωνήματα από τους αντιπροσώπους των άλλων κατασκευαστών τηλεοράσεων που επίσης διαφημίζονται στο περιοδικό...
Μπορεί όμως και το πρώτο.... Φαντάσου τον μέσο άσχετο αναγνώστη του περιοδικού που θέλει να αγοράσει τηλεόραση και είναι διατεθειμένος να "σκάσει" και τα 6500 Ευρουδάκια που κόστιζε η συγκεκριμένη. Παίρνει το περιοδικό, νομίζει ότι ενημερώθηκε και μετά πηγαίνει στο κατάστημα: Ποιό είναι το πιθανότερο σενάριο; Να του πεί ο καταστηματάρχης ότι η τηλεόραση αυτή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ από την άλλη του ίδιου κατασκευαστή, που και πιο εξελιγμένη είναι (αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) και φθηνότερη.
Επίσης είναι άλλο το να λέγονται μεν, να μην τονίζονται ιδιαίτερα δε, τα συγκεκριμένα ελαττώματα και ΑΛΛΟ το να γίνεται σύγκριση ανομοίων πραγμάτων, ή να δίνονται χονδροειδώς παραπειστικές πληροφορίες που να μην ανταποκρίνονται όχι μόνο στο αποτέλεσμα του όποιου test αλλά σε αυτό που μπορεί να δεί και ν' ακούσει το μέσο αυτί και μάτι του μέσου άσχετου αναγνώστη.