Εκθεση Εικονα και Ηχος 2022


Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
Γι αυτόν το λόγο εξάλλου ο ίδιος δεν παρουσιάζω setup δομημένο με τέτοια ενισχυτικά, έχοντας διαπιστώσει πως όσο καλές αποκρίσεις και να εξαχθούν με μελετημένη διαχείριση σήματος και βοήθεια επεξεργαστή , στην πράξη θα δημιουργούσα φρούδες ελπίδες σε άλλους ενδιαφερόμενους αναγνώστες ισχυριζόμενος ότι θ'άκουγα υποτίθεται χορταστικά και οποιοδήποτε μουσικό ιδίωμα.
Καλά κάνεις και δεν παρουσιάζεις (αλλά και εφαρμόζεις επεξεργασία) αλλά όχι για τους λόγους που αναφέρεις παραπάνω για είδωλα κλπ αλλά για άλλους (που και αυτούς τους έχεις αναφέρει απο ότι έχω διαβάσει σε άλλα πόστ σου).
Πρώτον, ένας κλασσικός τρόπος να προάγεται το μέγεθος στα εικονικά είδωλα - μέσα από το ίδιο το σήμα και όχι πρώιμες ανακλάσεις - θα ήταν ο εμπλουτισμός του σήματος με δεύτερη αρμονική συνιστώσα;, φαινόμενο που υφίσταται σε πληθώρα από μονοτελικές λυχνιακές τοπολογίες. Διατίθεται μέχρι και ... VST plugin με τέτοια λειτουργία.
Δεν προκαλεί μόνο αύξηση ειδώλων που δεν είναι κακό (και μην μου αρχίσεις να μου λές για πραγματικότητες και εαν ήταν οι μουσικοί στο δωμάτιο κλπ), δεν το προκαλεί σε όλο το συχνοτικό φάσμα που είναι κακό λόγω ανισορροπίας, ανάλογα την λυχνιακή υλοποίηση και τοπολογία αυτό ποικίλει και ρυθμίζεται, βοηθάει και στις χαμηλές εντάσεις ακρόασης και μέχρι θα έλεγα ένα headroom των κάποιων (υπέρ αρκετών db) που μετά όμως γίνεται υπερβολικό εάν και πάλι κλιπάρει όμορφα ως γνωστόν (το ίδιο ισχύει και για το βινύλιο, μέχρι και 20 db +) εξασφαλίζοντας πολύ καλύτερο άκουσμα (και) σε χαμηλές εντάσεις με καλύτερη μεταφορά μεταβατικών, ανάλυσης, αλλά κυρίως αρμονικής πληροφορίας. Αλλά και να θεωρήσουμε ότι είναι παραμόρφωση (που είναι, ένα είδος άσχετα πόσο ενοχλητικό ή ευεργετικό ή αρεστό για κάποιον) είναι ένα συμβιβασμός που κάνει κάποιος για να έχει τα άλλα συν που έχει μια λυχνιακή υλοποίηση και δεν θα αναφέρω εδω αλλά είναι κυρίως η υψηλή ανάλυση, όχι ψεύτικες λεπτομέρειες που κουράζουν ή είναι αφύσικες και δεν υπάρχουν στην πραγατικότητα, σωστή κατανομή αλλά και "ανάπτυξη" δυναμικών σε όλο το φάσμα, δημιουργία 3 D και όχι δυσδιάστατης σκηνής, με μεγαλή και σωστή απόσταση μεταξύ των οργάνων αλλά κυρίως φυσικής ροής μη διακοπτόμενης και decay της νότας αυτών μέσα σε αυτό το 3 D στημένο (ιλούσιον φυσικά) σκηνικό. Τα τελευταία αναφερόμενα που αποτελούν και δημιουργούν και την περιβόητη "μουσικότητα" (και όχι άλλα που νομίζουν πολλοί) ακόμη διαφεύγουν των άλλων υλοποιήσεων. Μπορεί το 3 D να έχει επιτευχθεί σε καλές (και ακριβές) υλοποιήσεις αυτών αλλά και πάλι χμμμμμ (έχω ενστάσεις σοβαρές για την ποιότητα αυτής) αλλά η ροή και το decay όχι. Εάν έχει επιτευχθεί είναι σε λίγα και εγω δεν τα γνωρίζω, δεν αποκλέιω ποτέ τίποτε. Επίσης και σε τρανζίστορ υπάρχουν και μπορεί να επιλέξει ένας κατασκευαστής να αφήσει δεύτερες αρμονικές για λόγους που σχετίζονται με τα παραπάνω αναφερόμενα για τις λάμπες (που εκεί όμως είναι αναπόφευκτο , τουλάχιστον σε καθαρή τρίοδική λειτουργία). Εξάλλου ο ¨καλός" ήχος δεν είναι εξάλειψη όλων των αρμονικών παραμορφώσεων όπως νομίζει ο κόσμος αλλά ο κατάλληλος συσχετισμός μεταξύ τους και το σβησιμό τους σε έναν συγκεκριμένο ρυθμό αλλά και σε συγκεκριμένο ρυθμό μεταξύ των. Καθαρά χωρίς παραμόρφωση υλοποιήσεις έχουν γίνει και σε επίπεδο λυχνιών και τρανζίστορ και το άκουσμα ήταν απαράδεκτο. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να το επιτύχουν. Τέτοια "πειράματα" έχουν γίνει απο παλιά. Αυτά είναι απλά για συζήτηση σε φόρουμ και απο άσχετους. Ο κατσκευαστές οι καλοί ξέρουν καλά τι κάνουν και οι καταναλωτές οι καλοί επίσης ξέρουν καλά τι κάνουν και τι επιζητούν, που ακριβώς συμβιβάζονται και για ποιούς λόγους και τι είναι πραγματικότητα και τι είναι παπ@ριές μέντολες και θεωρίες διηγώντας τες να περνάει η ζωή. Και πολλά άλλα .....
Δεύτερον, αναμένω να προτείνεις λυχνιακό τελικό με τιμή κάτω του διχίλιαρου για να δω ΄΄φως αληθινό΄΄ σε πληθώρα μουσικών ιδιωμάτων αντί του ΄΄πότε κρύο πότε ζέστη΄΄ απ'όσα λυχνιακά ενισχυτικά είχα χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα.
Δεν καταλάβαίνω την σχέση του ερωτήματος σου σε κάτι που έγω αναφέρθηκα ότι πρέπει να γίνει για εκπαιδευτικούς λόγους όπως και να ακούς πολλές (όλες) και διάφορες τοπολογίες. Απλώς επειδή λυχνιακές υλοποιήσεις ο κόσμος δεν έχει την δυνατότητα, πληθώρα αλλά και ευκαιρία να ακούσει ή είναι βαριά επηρρεασμένος εναντίον τους απο "ειδήμονες¨δεν τις δίνει κάν ευκαιρία και όταν αυτό γίνεται, γίνεται κάτω απο bias απο αυτά που έχει ηδη ακούσει ή διαβάσει γιατί νομίζει ότι "ενημερώνεταΙ" αλλά και εαν σταθεί τυχερός θα ακούσει με κανένα ακατάλληλο ηχείο και θα βγάλει κακά συμπεράσματα. Δνε είναι plug and play η ιστορία.
"Φως αληθινό " μπορείς να δείς αλλά με πολυ καλή και κάπως (όχι πολυ) ακριβή λυχνιακή υλοποίηση. Πάλι όμως δεν μπορείς να έχεις αυτό που εσυ επιζητάς απο όσο σε γνωρίζω. "Φως αληθινό" δεν υπάρχει όμως και σε αυτά που θεωρείς ότι υπάρχει, απλώς εσυ θεωρείς ότι υπάρχει γιατί μένεις στα ¨δυνατά" τους στοιχεία και όχι στις "αδυναμίες" τους. Κατανοήτο επίσης με τις μουσικές με παρα πολύ χαμηλό περιεχόμενο που ακούς. Στη θεωρία έχεις δίκιο. Στην πράξη όχι. Εξάλλου συμβιβασμός είναι όλα και η λάμπα έχει τους δικούς της. Όταν δεν τις έχει μάλιστα μπορεί να είναι και συνήθως είναι χειρότερη και τότε πάρτε τρανζιστορ χα χα (δες τι με έκανες να πω χα χα).

Όσον αφορά μάρκες τι να σου πω, δεν είμαι έμπορος να προωθώ ή να προτείνω μάρκες και για αυτό δεν το κάνω. Εκτός ότι δεν μπορώ να τις ξέρω όλες. Αυτά που περιέγραψα παραπάνω ως βασικά χαρακτηριστικά είναι πολύ πιο χρήσιμα για να αναγνωρίσει κάποιος κάποια πράγματα απο την αναφορά μαρκών. Και ισχύουν και για όλα ώς στόχος.

Το όριο των 2.000 ευρώ δεν ξέρω γιατί μπαίνει ; Εαν είναι για το θέμα σκηνής 3 D και μόνο στο οποίο αναφερόταν η ανταλλαγή πόστ μας τότε όλες σχεδόν το πετυχαίνουν πλέον, νομίζω. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος καθώς εμένα η δική μου είναι πολλαπλάσιας αυτής που αναφέρεις αξίας. Όσον αφορά όμως τα άλλα (τα σχεδόν όλα που λέω), όντως μάλλον είναι πολύ παραπάνω χρήματα αλλά και πάλι όχι τόσο πολύ. Σε τρανζιστορ για να τα έχεις αυτά (και πάλι δεν τα έχεις μεχρι και 25-30.000 που έχω ακούσει αλλά όπως και να έχει δεν τα έχω ακούσει όλα) ... εκεί να δεις τι χρήματα θέλεις. Τέσπα δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων. Το θέμα χρήματα γενικά είναι χαζοσυζήτηση πάντα, δεν έχει νόημα. Το νόημα είναι να καταλάβουμε τι γίνεται και μετά ο καθένας όπου μπορεί να κινηθεί κινείται. Ο αγοραστής ξέρει και εαν καταλάβει ... θα την βρεί την άκρη μόνος του με την κατάλληλη έρευνα. Οι επιλογές πάντως είναι όντως λίγες στην Ελλάδα και συνήθως ακριβές. Απο σχετικά φθηνά αυτά που θεωρώ και έχω ακούσει και είναι τίμια είναι νομίζω τα Cayin. Η αγορά λάμπας και η απόφαση να "μπλεξεις" με αυτές έχει και άλλα εμπόδια. Το εαν κάποιος βρεί κάτι που τον ενθουσιάζει και σε τι βαθμό ώστε να αναγκάσει τον εαυτό του να μπει σε ταλαιπωρία χα χα είναι δικιά του απόφαση, εαν αξίζει και πόσο αξίζει και σε χρήματα και σε ηχητική ευχαρίστηση.
Επειδή όμως μίλησα ότι ο σκοπός της παρότρυνσης μου να το κάνει είναι εκπαιδευτικός , για αυτό προτείνω να πάει να ακούσει μια σχετικά ακριβή σε τιμή, ότι τελος πάντων μπορεί να ακούσει. Μετά το πως και εάν θα εκμεταλλευτεί αυτή την εμπειρία είναι δικιά του δουλειά και ευθύνη. Ο σκοπός μου δεν είναι να κάνω κάποον να προχωρήσει σε αγορά. Είναι άλλος. Αλλά εξάλλου δεν έχει σημασία κάθως το 90 % εδω απο ότι βλεπω δεν πιστεύει κάν ότι υπάρχουν διαφορές σε τίποτε και ούτε τις ακούει. Οπότε .... τζάμπα το σάλιο. Εγώ , ότι αποφασίσει ο καθένας για τον εαυτό του ως καλύτερο, δεν τραβάω κανένα ζόρι και ούτε έχω κάποιο συμφέρον.
 
Last edited:

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.007
Reaction score
1.466
Βρέθηκα κι εγώ στο δωμάτιο του αδελφού forum όπου ο Βασίλης @billpeppas έκανε τον κόπο να φέρει τον εξοπλισμό του και να μας δείξει πώς μετράει μια τηλεόραση με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και πώς μπορεί να γίνει μετά από καλιμπράρισμα. Είναι μια διαδικασία που πάνω από 10 χρόνια ήθελα να δω, να μάθω, να κάνω. Κάποτε σε ένα άλλο φόρουμ, παλιά, κυκλοφορούσε και ένα μετρητικό μεταξύ των μελών του, αλλά κάποια στιγμή χάθηκαν τα ίχνη του.

Επί το έργο λοιπόν:

View attachment 267665

Η οθόνη του software στην πρώτη εργοστασιασή μέτρηση της TV:

View attachment 267666

Δε θυμάμαι αν η παραπάνω μέτρηση ήταν του vivid ή του Cinema προφίλ. Πραγματικά ό,τι να 'ναι... dE=18;;;
Μετά το calibration το dE έπεσε το 0,77 και είμαι σίγουρος ότι αν ο Βασίλης είχε περισσότερο χρόνο, θα το έριχνε κι άλλο, μόνο χρησιμοποιώντας το menu της τηλεόρασης. Αν μπει στο παιχνίδι σαν πηγή ο Mad VR, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο νούμερο. Φαίνεται στο μάτι; Μάλλον όχι, αλλά αυτός που το κάνει, ειδικά αν είναι και ο ιδιοκτήτης της τηλεόρασης, το ξέρει.

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και την παρουσίαση, Βασίλη!
Εμένα, σίγουρα μου άνοιξες την όρεξη, τηλεόραση και βιντεοπροβολέας περιμένουν!
Κρίμα!!! Το έχασα αυτό. Άστε που θα ήταν το καλύτερο της έκθεσης. Πότε έγινε αυτή η επίδειξη; Την Κυριακή ή το Σαββάτο;
 

D

Deleted member 50795

Guest
Καλά κάνεις και δεν παρουσιάζεις (αλλά και εφαρμόζεις επεξεργασία) αλλά όχι για τους λόγους που αναφέρεις παραπάνω για είδωλα κλπ αλλά για άλλους (που και αυτούς τους έχεις αναφέρει απο ότι έχω διαβάσει σε άλλα πόστ σου).

Δεν προκαλεί μόνο αύξηση ειδώλων που δεν είναι κακό (και μην μου αρχίσεις να μου λές για πραγματικότητες και εαν ήταν οι μουσικοί στο δωμάτιο κλπ), δεν το προκαλεί σε όλο το συχνοτικό φάσμα που είναι κακό λόγω ανισορροπίας, ανάλογα την λυχνιακή υλοποίηση και τοπολογία αυτό ποικίλει και ρυθμίζεται, βοηθάει και στις χαμηλές εντάσεις ακρόασης και μέχρι θα έλεγα ένα headroom των κάποιων (υπέρ αρκετών db) που μετά όμως γίνεται υπερβολικό εάν και πάλι κλιπάρει όμορφα ως γνωστόν (το ίδιο ισχύει και για το βινύλιο, μέχρι και 20 db +) εξασφαλίζοντας πολύ καλύτερο άκουσμα (και) σε χαμηλές εντάσεις με καλύτερη μεταφορά μεταβατικών, ανάλυσης, αλλά κυρίως αρμονικής πληροφορίας. Αλλά και να θεωρήσουμε ότι είναι παραμόρφωση (που είναι, ένα είδος άσχετα πόσο ενοχλητικό ή ευεργετικό ή αρεστό για κάποιον) είναι ένα συμβιβασμός που κάνει κάποιος για να έχει τα άλλα συν που έχει μια λυχνιακή υλοποίηση και δεν θα αναφέρω εδω αλλά είναι κυρίως η υψηλή ανάλυση, όχι ψεύτικες λεπτομέρειες που κουράζουν ή είναι αφύσικες και δεν υπάρχουν στην πραγατικότητα, σωστή κατανομή αλλά και "ανάπτυξη" δυναμικών σε όλο το φάσμα, δημιουργία 3 D και όχι δυσδιάστατης σκηνής, με μεγαλή και σωστή απόσταση μεταξύ των οργάνων αλλά κυρίως φυσικής ροής μη διακοπτόμενης και decay της νότας αυτών μέσα σε αυτό το 3 D στημένο (ιλούσιον φυσικά) σκηνικό. Τα τελευταία αναφερόμενα που αποτελούν και δημιουργούν και την περιβόητη "μουσικότητα" (και όχι άλλα που νομίζουν πολλοί) ακόμη διαφεύγουν των άλλων υλοποιήσεων. Μπορεί το 3 D να έχει επιτευχθεί σε καλές (και ακριβές) υλοποιήσεις αυτών αλλά και πάλι χμμμμμ (έχω ενστάσεις σοβαρές για την ποιότητα αυτής) αλλά η ροή και το decay όχι. Εάν έχει επιτευχθεί είναι σε λίγα και εγω δεν τα γνωρίζω, δεν αποκλέιω ποτέ τίποτε. Επίσης και σε τρανζίστορ υπάρχουν και μπορεί να επιλέξει ένας κατασκευαστής να αφήσει δεύτερες αρμονικές για λόγους που σχετίζονται με τα παραπάνω αναφερόμενα για τις λάμπες (που εκεί όμως είναι αναπόφευκτο , τουλάχιστον σε καθαρή τρίοδική λειτουργία). Εξάλλου ο ¨καλός" ήχος δεν είναι εξάλλειψη όλων των αρμονικών παραμορφώσεων όπως νομίζει ο κόσμος αλλά ο κατάλληλος συσχετισμός μεταξύ τους και το σβησιμό τους σε έναν συγκεκριμένο ρυθμό αλλά και σε συγκεκριμένο ρυθμό μεταξύ των. Καθαρά χωρίς παραμόρφωση υλοποιήσεις έχουν γίνει και σε επίπεδο λυχνιών και τρανζίστορ και το άκουσμα ήταν απαράδεκτο. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να το επιτύχουν. Τέτοια "πειράματα" έχουν γίνει απο παλιά. Αυτά είναι απλά για συζήτηση σε φόρουμ και απο άσχετους. Ο κατσκευαστές οι καλοί ξέρουν καλά τι κάνουν και οι καταναλωτές οι καλοί επίσης ξέρουν καλά τι κάνουν και τι επιζητούν, που ακριβώς συμβιβάζονται και για ποιούς λόγους και τι είναι πραγματικότητα και τι είναι παπ@ριές μέντολες και θεωρίες διηγώντας τες να περνάει η ζωή. Και πολλά άλλα .....

Δεν καταλάβαίνω την σχέση του ερωτήματος σου σε κάτι που έγω αναφέρθηκα ότι πρέπει να γίνει για εκπαιδευτικούς λόγους όπως και να ακούς πολλές (όλες) και διάφορες τοπολογίες. Απλώς επειδή λυχνιακές υλοποιήσεις ο κόσμος δεν έχει την δυνατότητα, πληθώρα αλλά και ευκαιρία να ακούσει ή είναι βαριά επηρρεασμένος εναντίον τους απο "ειδήμονες¨δεν τις δίνει κάν ευκαιρία και όταν αυτό γίνεται, γίνεται κάτω απο bias απο αυτά που έχει ηδη ακούσει ή διαβάσει γιατί νομίζει ότι "ενημερώνεταΙ" αλλά και εαν σταθεί τυχερός θα ακούσει με κανένα ακατάλληλο ηχείο και θα βγάλει κακά συμπεράσματα. Δνε είναι plug and play η ιστορία.
"Φως αληθινό " μπορείς να δείς αλλά με πολυ καλή και κάπως (όχι πολυ) ακριβή λυχνιακή υλοποίηση. Πάλι όμως δεν μπορείς να έχεις αυτό που εσυ επιζητάς απο όσο σε γνωρίζω. "Φως αληθινό" δεν υπάρχει όμως και σε αυτά που θεωρείς ότι υπάρχει, απλώς εσυ θεωρείς ότι υπάρχει γιατί μένεις στα ¨δυνατά" τους στοιχεία και όχι στις "αδυναμίες" τους. Κατανοήτο επίσης με τις μουσικές με παρα πολύ χαμηλό περιεχόμενο που ακούς. Στη θεωρία έχεις δίκιο. Στην πράξη όχι. Εξάλλου συμβιβασμός είναι όλα και η λάμπα έχει τους δικούς της. Όταν δεν τις έχει μάλιστα μπορεί να είναι και συνήθως είναι χειρότερη και τότε πάρτε τρανζιστορ χα χα (δες τι με έκανες να πω χα χα).

Όσον αφορά μάρκες τι να σου πω, δεν είμαι έμπορος να προωθώ ή να προτείνω μάρκες και για αυτό δεν το κάνω. Εκτός ότι δεν μπορώ να τις ξέρω όλες. Αυτά που περιέγραψα παραπάνω ως βασικά χαρακτηριστικά είναι πολύ πιο χρήσιμα για να αναγνωρίσει κάποιος κάποια πράγματα απο την αναφορά μαρκών. Και ισχύουν και για όλα ώς στόχος.

Το όριο των 2.000 ευρώ δεν ξέρω γιατί μπαίνει ; Εαν είναι για το θέμα σκηνής 3 D και μόνο στο οποίο αναφερόταν η ανταλλαγή πόστ μας τότε όλες σχεδόν το πετυχαίνουν πλέον, νομίζω. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος καθώς εμένα η δική μου είναι πολλαπλάσιας αυτής που αναφέρεις αξίας. Όσον αφορά όμως τα άλλα (τα σχεδόν όλα που λέω), όντως μάλλον είναι πολύ παραπάνω χρήματα αλλά και πάλι όχι τόσο πολύ. Σε τρανζιστορ για να τα έχεις αυτά (και πάλι δεν τα έχεις μεχρι και 25-30.000 που έχω ακούσει αλλά όπως και να έχει δεν τα έχω ακούσει όλα) ... εκεί να δεις τι χρήματα θέλεις. Τέσπα δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων. Το θέμα χρήματα γενικά είναι χαζοσυζήτηση πάντα, δεν έχει νόημα. Το νόημα είναι να καταλάβουμε τι γίνεται και μετά ο καθένας όπου μπορεί να κινηθεί κινείται. Ο αγοραστής ξέρει και εαν καταλάβει ... θα την βρεί την άκρη μόνος του με την κατάλληλη έρευνα. Οι επιλογές πάντως είναι όντως λίγες στην Ελλάδα και συνήθως ακριβές. Απο σχετικά φθηνά αυτά που θεωρώ και έχω ακούσει και είναι τίμια είναι νομίζω τα Cayin. Η αγορά λάμπας και η απόφαση να "μπλεξεις" με αυτές έχει και άλλα εμπόδια. Το εαν κάποιος βρεί κάτι που τον ενθουσιάζει και σε τι βαθμό ώστε να αναγκάσει τον εαυτό του να μπει σε ταλαιπωρία χα χα είναι δικιά του απόφαση, εαν αξίζει και πόσο αξίζει και σε χρήματα και σε ηχητική ευχαρίστηση.
Επειδή όμως μίλησα ότι ο σκοπός της παρότρυνσης μου να το κάνει είναι εκπαιδευτικός , για αυτό προτείνω να πάει να ακούσει μια σχετικά ακριβή σε τιμή, ότι τελος πάντων μπορεί να ακούσει. Μετά το πως και εάν θα εκμεταλλευτεί αυτή την εμπειρία είναι δικιά του δουλειά και ευθύνη. Ο σκοπός μου δεν είναι να κάνω κάποον να προχωρήσει σε αγορά. Είναι άλλος. Αλλά εξάλλου δεν έχει σημασία κάθως το 90 % εδω απο ότι βλεπω δεν πιστεύει κάν ότι υπάρχουν διαφορές σε τίποτε και ούτε τις ακούει. Οπότε .... τζάμπα το σάλιο. Εγώ , ότι αποφασίσει ο καθένας για τον εαυτό του ως καλύτερο, δεν τραβάω κανένα ζόρι και ούτε έχω κάποιο συμφέρον.
…..Bhutia,….plss…μην απαντήσεις..:geek:
 



Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Κρίμα!!! Το έχασα αυτό. Άστε που θα ήταν το καλύτερο της έκθεσης. Πότε έγινε αυτή η επίδειξη; Την Κυριακή ή το Σαββάτο;
Σάββατο 15:30 περίπου ξεκίνησε. Έγινε και Κυριακή κάτι παρόμοιο από το Μανώλη Καστρουνή, αλλά δεν πήγα και δεν ξέρω λεπτομέρειες.

Σε μια ουτοπία, τα 2 μεγάλα forums AVSite και AVClub θα ήμασταν μαζί στο ίδιο δωμάτιο.
 

Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
Τι τα θες τόσα εργαλεία;

Απογοητεύεις κάποιους που στήνουν εικόνα με το μάτι και με καλώδια, και ήχο με το αυτί και με καλώδια.
Δουλειά οποιουδήποτε "κάποιου" απλού ανθρώπου αλλά και χομπίστα ακόμη είναι μόνο να ακούει και να βλέπει και δεν χρειάζεται κανένα εργαλείο. Μετρήσεις και εργαλεία έχουν μόνο οι κατασκευαστές και οι ειδικοί στο σέρβις ή στην τοποθέτηση είτε ηχειακών συστημάτων, και γενικώς όλων των οπτικοακουστικών συστημάτων.

Ο συγκερκιμένος κύριος και άλλοι φαντάζομαι έχουν τις γνώσεις να κάνουν ότι κάνουν και ο απλός άνθρωπος πρέπει να τους καλεί για να κάνουν το έργο τους.

Τα άλλα όλα είναι στην ουσία ιστορίες για αρκούδες και χομπίστικες απόψεις και υλοποιήσεις για να περνάει η ώρα. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να κάνει σωστή και καλή δουλειά χωρίς να καλέσει επαγγελματία, εκτός εαν αυτός ο ίδιος είναι της αντίστοιχης "δουλειάς" και ξέρει καλύτερα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Καλά κάνεις και δεν παρουσιάζεις (αλλά και εφαρμόζεις επεξεργασία) αλλά όχι για τους λόγους που αναφέρεις παραπάνω για είδωλα κλπ αλλά για άλλους (που και αυτούς τους έχεις αναφέρει απο ότι έχω διαβάσει σε άλλα πόστ σου).

Δεν προκαλεί μόνο αύξηση ειδώλων που δεν είναι κακό (και μην μου αρχίσεις να μου λές για πραγματικότητες και εαν ήταν οι μουσικοί στο δωμάτιο κλπ), δεν το προκαλεί σε όλο το συχνοτικό φάσμα που είναι κακό λόγω ανισορροπίας, ανάλογα την λυχνιακή υλοποίηση και τοπολογία αυτό ποικίλει και ρυθμίζεται, βοηθάει και στις χαμηλές εντάσεις ακρόασης και μέχρι θα έλεγα ένα headroom των κάποιων (υπέρ αρκετών db) που μετά όμως γίνεται υπερβολικό εάν και πάλι κλιπάρει όμορφα ως γνωστόν (το ίδιο ισχύει και για το βινύλιο, μέχρι και 20 db +) εξασφαλίζοντας πολύ καλύτερο άκουσμα (και) σε χαμηλές εντάσεις με καλύτερη μεταφορά μεταβατικών, ανάλυσης, αλλά κυρίως αρμονικής πληροφορίας. Αλλά και να θεωρήσουμε ότι είναι παραμόρφωση (που είναι, ένα είδος άσχετα πόσο ενοχλητικό ή ευεργετικό ή αρεστό για κάποιον) είναι ένα συμβιβασμός που κάνει κάποιος για να έχει τα άλλα συν που έχει μια λυχνιακή υλοποίηση και δεν θα αναφέρω εδω αλλά είναι κυρίως η υψηλή ανάλυση, όχι ψεύτικες λεπτομέρειες που κουράζουν ή είναι αφύσικες και δεν υπάρχουν στην πραγατικότητα, σωστή κατανομή αλλά και "ανάπτυξη" δυναμικών σε όλο το φάσμα, δημιουργία 3 D και όχι δυσδιάστατης σκηνής, με μεγαλή και σωστή απόσταση μεταξύ των οργάνων αλλά κυρίως φυσικής ροής μη διακοπτόμενης και decay της νότας αυτών μέσα σε αυτό το 3 D στημένο (ιλούσιον φυσικά) σκηνικό. Τα τελευταία αναφερόμενα που αποτελούν και δημιουργούν και την περιβόητη "μουσικότητα" (και όχι άλλα που νομίζουν πολλοί) ακόμη διαφεύγουν των άλλων υλοποιήσεων. Μπορεί το 3 D να έχει επιτευχθεί σε καλές (και ακριβές) υλοποιήσεις αυτών αλλά και πάλι χμμμμμ (έχω ενστάσεις σοβαρές για την ποιότητα αυτής) αλλά η ροή και το decay όχι. Εάν έχει επιτευχθεί είναι σε λίγα και εγω δεν τα γνωρίζω, δεν αποκλέιω ποτέ τίποτε. Επίσης και σε τρανζίστορ υπάρχουν και μπορεί να επιλέξει ένας κατασκευαστής να αφήσει δεύτερες αρμονικές για λόγους που σχετίζονται με τα παραπάνω αναφερόμενα για τις λάμπες (που εκεί όμως είναι αναπόφευκτο , τουλάχιστον σε καθαρή τρίοδική λειτουργία). Εξάλλου ο ¨καλός" ήχος δεν είναι εξάλειψη όλων των αρμονικών παραμορφώσεων όπως νομίζει ο κόσμος αλλά ο κατάλληλος συσχετισμός μεταξύ τους και το σβησιμό τους σε έναν συγκεκριμένο ρυθμό αλλά και σε συγκεκριμένο ρυθμό μεταξύ των. Καθαρά χωρίς παραμόρφωση υλοποιήσεις έχουν γίνει και σε επίπεδο λυχνιών και τρανζίστορ και το άκουσμα ήταν απαράδεκτο. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να το επιτύχουν. Τέτοια "πειράματα" έχουν γίνει απο παλιά. Αυτά είναι απλά για συζήτηση σε φόρουμ και απο άσχετους. Ο κατσκευαστές οι καλοί ξέρουν καλά τι κάνουν και οι καταναλωτές οι καλοί επίσης ξέρουν καλά τι κάνουν και τι επιζητούν, που ακριβώς συμβιβάζονται και για ποιούς λόγους και τι είναι πραγματικότητα και τι είναι παπ@ριές μέντολες και θεωρίες διηγώντας τες να περνάει η ζωή. Και πολλά άλλα .....

Δεν καταλάβαίνω την σχέση του ερωτήματος σου σε κάτι που έγω αναφέρθηκα ότι πρέπει να γίνει για εκπαιδευτικούς λόγους όπως και να ακούς πολλές (όλες) και διάφορες τοπολογίες. Απλώς επειδή λυχνιακές υλοποιήσεις ο κόσμος δεν έχει την δυνατότητα, πληθώρα αλλά και ευκαιρία να ακούσει ή είναι βαριά επηρρεασμένος εναντίον τους απο "ειδήμονες¨δεν τις δίνει κάν ευκαιρία και όταν αυτό γίνεται, γίνεται κάτω απο bias απο αυτά που έχει ηδη ακούσει ή διαβάσει γιατί νομίζει ότι "ενημερώνεταΙ" αλλά και εαν σταθεί τυχερός θα ακούσει με κανένα ακατάλληλο ηχείο και θα βγάλει κακά συμπεράσματα. Δνε είναι plug and play η ιστορία.
"Φως αληθινό " μπορείς να δείς αλλά με πολυ καλή και κάπως (όχι πολυ) ακριβή λυχνιακή υλοποίηση. Πάλι όμως δεν μπορείς να έχεις αυτό που εσυ επιζητάς απο όσο σε γνωρίζω. "Φως αληθινό" δεν υπάρχει όμως και σε αυτά που θεωρείς ότι υπάρχει, απλώς εσυ θεωρείς ότι υπάρχει γιατί μένεις στα ¨δυνατά" τους στοιχεία και όχι στις "αδυναμίες" τους. Κατανοήτο επίσης με τις μουσικές με παρα πολύ χαμηλό περιεχόμενο που ακούς. Στη θεωρία έχεις δίκιο. Στην πράξη όχι. Εξάλλου συμβιβασμός είναι όλα και η λάμπα έχει τους δικούς της. Όταν δεν τις έχει μάλιστα μπορεί να είναι και συνήθως είναι χειρότερη και τότε πάρτε τρανζιστορ χα χα (δες τι με έκανες να πω χα χα).

Όσον αφορά μάρκες τι να σου πω, δεν είμαι έμπορος να προωθώ ή να προτείνω μάρκες και για αυτό δεν το κάνω. Εκτός ότι δεν μπορώ να τις ξέρω όλες. Αυτά που περιέγραψα παραπάνω ως βασικά χαρακτηριστικά είναι πολύ πιο χρήσιμα για να αναγνωρίσει κάποιος κάποια πράγματα απο την αναφορά μαρκών. Και ισχύουν και για όλα ώς στόχος.

Το όριο των 2.000 ευρώ δεν ξέρω γιατί μπαίνει ; Εαν είναι για το θέμα σκηνής 3 D και μόνο στο οποίο αναφερόταν η ανταλλαγή πόστ μας τότε όλες σχεδόν το πετυχαίνουν πλέον, νομίζω. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος καθώς εμένα η δική μου είναι πολλαπλάσιας αυτής που αναφέρεις αξίας. Όσον αφορά όμως τα άλλα (τα σχεδόν όλα που λέω), όντως μάλλον είναι πολύ παραπάνω χρήματα αλλά και πάλι όχι τόσο πολύ. Σε τρανζιστορ για να τα έχεις αυτά (και πάλι δεν τα έχεις μεχρι και 25-30.000 που έχω ακούσει αλλά όπως και να έχει δεν τα έχω ακούσει όλα) ... εκεί να δεις τι χρήματα θέλεις. Τέσπα δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων. Το θέμα χρήματα γενικά είναι χαζοσυζήτηση πάντα, δεν έχει νόημα. Το νόημα είναι να καταλάβουμε τι γίνεται και μετά ο καθένας όπου μπορεί να κινηθεί κινείται. Ο αγοραστής ξέρει και εαν καταλάβει ... θα την βρεί την άκρη μόνος του με την κατάλληλη έρευνα. Οι επιλογές πάντως είναι όντως λίγες στην Ελλάδα και συνήθως ακριβές. Απο σχετικά φθηνά αυτά που θεωρώ και έχω ακούσει και είναι τίμια είναι νομίζω τα Cayin. Η αγορά λάμπας και η απόφαση να "μπλεξεις" με αυτές έχει και άλλα εμπόδια. Το εαν κάποιος βρεί κάτι που τον ενθουσιάζει και σε τι βαθμό ώστε να αναγκάσει τον εαυτό του να μπει σε ταλαιπωρία χα χα είναι δικιά του απόφαση, εαν αξίζει και πόσο αξίζει και σε χρήματα και σε ηχητική ευχαρίστηση.
Επειδή όμως μίλησα ότι ο σκοπός της παρότρυνσης μου να το κάνει είναι εκπαιδευτικός , για αυτό προτείνω να πάει να ακούσει μια σχετικά ακριβή σε τιμή, ότι τελος πάντων μπορεί να ακούσει. Μετά το πως και εάν θα εκμεταλλευτεί αυτή την εμπειρία είναι δικιά του δουλειά και ευθύνη. Ο σκοπός μου δεν είναι να κάνω κάποον να προχωρήσει σε αγορά. Είναι άλλος. Αλλά εξάλλου δεν έχει σημασία κάθως το 90 % εδω απο ότι βλεπω δεν πιστεύει κάν ότι υπάρχουν διαφορές σε τίποτε και ούτε τις ακούει. Οπότε .... τζάμπα το σάλιο. Εγώ , ότι αποφασίσει ο καθένας για τον εαυτό του ως καλύτερο, δεν τραβάω κανένα ζόρι και ούτε έχω κάποιο συμφέρον.
…..Bhutia,….plss…μην απαντήσεις..:geek:
Αναρωτιέμαι πού...να μην πρωτοαπαντούσα, στη ΄΄Λόλα με τις λάμπες΄΄ ή στα περί χρήσης sub σε γειτονική ενότητα... :sneaky:

O thva μπορεί να ΄΄ζητάει΄΄ εμμέσως κάτι πιο υπερβατικό,να παραβλέψω σα να μη συνέβησαν ποτέ όλα όσα έχω βιώσει κατά το άκουσμα κομματιών με πλήρες ενεργειακό περιεχόμενο καθώς και ιδιώματα που δεν θα σήκωναν αμβλύνσεις στις εκτελέσεις όπως τουλάχιστον παρήχθησαν κι εγκρίθηκαν από τους αρμόδιους συντελεστές, όσο εξευγενισμένες και να ήταν οι πρώτες.

Θα μου ήταν αδύνατον να μεταχειρίζομαι αποκλειστικά λυχνιακό τελικό για καθημερινή χρήση υπό οποιαδήποτε συνθήκη.Εξίσου προβληματικό ν'αναλογιζόμουν σε ποια αναπάντεχη περίσταση μπορεί να έβγαινε στη φόρα η λεπτεπίλεπτη φύση κάποιων κατασκευών.Έχω ξεκαθαρίσει από το ξεκίνημα της παρουσίας στο forum ότι νοοτροπία μου είναι τα μηχανήματα να εξυπηρετούν τον χρήστη και όχι αντιστρόφως.

Το συμβολικό όριο σε αντίτιμο απόκτησης σημαίνει ότι δεν θα προτεινόταν εμμέσως η ακρόαση σε λυχνιακούς ενισχυτές κάποιων χιλιάδων ευρών με την επίκληση της μουσικότητας που υποτίθεται θα στερούνταν άλλες πιο χρηστικές και προσιτές τοπολογίες κι εφόσον ικανοποιείτο η απατηλή υπόσχεση να ΄΄βράσουν στο ζουμί΄΄ ή να έκοβαν τα...αυτιά τους οι ενδιαφερόμενοι σαν σύγχρονοι Van Gogh άμα δεν θα γινόταν ν'αποκτήσουν τα αντικείμενα πόθου.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
Αναρωτιέμαι πού...να μην πρωτοαπαντούσα, στη ΄΄Λόλα με τις λάμπες΄΄ ή στα περί χρήσης sub σε γειτονική ενότητα... :sneaky:

O thva μπορεί να ΄΄ζητάει΄΄ εμμέσως κάτι πιο υπερβατικό,να παραβλέψω σα να μη συνέβησαν ποτέ όλα όσα έχω βιώσει κατά το άκουσμα κομματιών με πλήρες ενεργειακό περιεχόμενο καθώς και ιδιώματα που δεν θα σήκωναν αμβλύνσεις στις εκτελέσεις όπως τουλάχιστον παρήχθησαν κι εγκρίθηκαν από τους αρμόδιους συντελεστές, όσο εξευγενισμένες και να ήταν οι πρώτες.

Θα μου ήταν αδύνατον να μεταχειρίζομαι αποκλειστικά λυχνιακό τελικό για καθημερινή χρήση υπό οποιαδήποτε συνθήκη.Εξίσου προβληματικό ν'αναλογιζόμουν σε ποια αναπάντεχη περίσταση μπορεί να έβγαινε στη φόρα η λεπτεπίλεπτη φύση κάποιων κατασκευών.Έχω ξεκαθαρίσει από το ξεκίνημα της παρουσίας στο forum ότι νοοτροπία μου είναι τα μηχανήματα να εξυπηρετούν τον χρήστη και όχι αντιστρόφως.

Το συμβολικό όριο σε αντίτιμο απόκτησης σημαίνει ότι δεν θα προτεινόταν εμμέσως η ακρόαση σε λυχνιακούς ενισχυτές κάποιων χιλιάδων ευρών με την επίκληση της μουσικότητας που υποτίθεται θα στερούνταν άλλες πιο χρηστικές και προσιτές τοπολογίες κι εφόσον ικανοποιείτο η απατηλή υπόσχεση να ΄΄βράσουν στο ζουμί΄΄ ή να έκοβαν τα...αυτιά τους οι ενδιαφερόμενοι σαν σύγχρονοι Van Gogh άμα δεν θα γινόταν ν'αποκτήσουν τα αντικείμενα πόθου.
Να κάνεις ότι θές Bhutia και να προτείνεις ότι θεωρείς καλύτερο για τον εαυτό και για τους άλλους. Το σκεπτικό με το οποίο γράφω εγω είναι εντελώς διαφορετικό απο το δικό σου και με διαφορετικές επιδιώξεις. Εγω πάντως απάντηση απο εσένα δεν ζήτησα. Η δική μου αφορούσε μόνο κάποια συγκεκριμένα πράγματα και σε περιορισμένο πλαίσιο στα οποία ανφέρθηκες, όχι να γίνει μπουσουλας αγορών, χρήσης ή οτιδήποτε άλλο αναφέρεις.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Να κάνεις ότι θές Bhutia και να προτείνεις ότι θεωρείς καλύτερο για τον εαυτό και για τους άλλους. Το σκεπτικό με το οποίο γράφω εγω είναι εντελώς διαφορετικό απο το δικό σου και με διαφορετικές επιδιώξεις. Εγω πάντως απάντηση απο εσένα δεν ζήτησα. Η δική μου αφορούσε μόνο κάποια συγκεκριμένα πράγματα και σε περιορισμένο πλαίσιο στα οποία ανφέρθηκες, όχι να γίνει μπουσουλας αγορών, χρήσης ή οτιδήποτε άλλο αναφέρεις.
Το κάνω ούτως ή άλλως και δεν βλέπω λόγο να συγχυζόμασταν γι αυτό.Δεν υπάρχει κάτι ΄΄να χωρίσουμε΄΄ ούτε πρόθεση να πικάρω χαρακτήρες.Έχω παροτρύνει και στο παρελθόν όποιον θέλει να εξερευνήσει τη ΄΄μουσικότητα΄΄ των λυχνιακών τοπολογιών να έχει πρώτα μεριμνήσει για διευθέτηση σε άλλους τομείς που αντικειμενικώς θα προηγούνταν για να μη χαλούσε αδίκως η όλη απόλαυση.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
και δεν βλέπω λόγο να συγχυζόμασταν γι αυτό.
Δεν συγχύζομαι. Απλώς θεωρήσα ότι το πόστ σου δεν έχει κανένα συσχετισμό με αυτό που συζητάγαμε. Κάνεις συχνά συσχετισμούς που ο άλλος δεν είναι ο σκοπός του. Γράφουμε σε συγκεκριμένα ειδικά πλαίσια που είναι αποσπασματικά. Δεν είναι ανάγκη απο καθετί να βγάζουμε συμπέρασμα που αφορά το ¨συνολικό" "καλύτερο", "βολικότερο", "οικονομικότερο" "προτινόμενο" κλπ. Αυτό απλώς είναι η ένστασή μου και ο λόγος του "εκνευρισμού" μου. ;)

Εαν τα παραπάνω ήταν ο σκοπός και εγω δεν θα έγραφα έτσι, ούτε αυτά που έγραψα. Θες εγώ σε ένα πόστ να καλύψω ότι έχεις καλύψει εσυ σε 20 χρόνια και άλλοι δεν έχουν καλύψει σε μια ζωή;
 
Last edited:





Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
εχει και το yellowbox μια εκθεση νομιζω 5-6 για πειτε τι σας εκανε εντυπωση σε αυτη την εκθεση??
Πολύ καλό. :D :D

Δεν δουλεύουν οι τουαλέτες και τα ζώα κατουρούν έξω απο την λεκάνη και πάνω στο καπάκι. :D
 

Μηνύματα
232
Reaction score
281
Πολύ καλό. :D :D

Δεν δουλεύουν οι τουαλέτες και τα ζώα κατουρούν έξω απο την λεκάνη και πάνω στο καπάκι. :D
χαχαχα ναι μπορω να πω δεν ηταν και εξαιρετικη πρωτη εμπειρία
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
εχει και το yellowbox μια εκθεση νομιζω 5-6 για πειτε τι σας εκανε εντυπωση σε αυτη την εκθεση??
Οι μαύροι...ελέφαντες στα δωμάτια.Απορώ πώς δεν θα τους προσέξουν αρκετοί επισκέπτες.
 

Μηνύματα
12.495
Reaction score
14.648
Μα εγώ του τόνισα απλώς ότι σε ένα ακατάλληλο χώρο όπως είναι τα σαλόνια για κριτικές ακροάσεις αναγκαστικά θα πρέπει να τοποθετηθεί η θέση ακρόασης αρκετά κοντά στα ηχεία. Αυτό άλλωστε πρότεινε και ο ίδιος παλιότερα πριν φάει την φλασια με το σπινοραμα:p
Επειδή όμως στα σπίτια μας αυτό δεν γίνεται για διάφορους λόγους, είτε γιατί έχουν μεγάλα ηχεία είτε γιατί θέλουν και εικόνα όπως εγώ και δεν θέλουν να βλέπουν ταινίες στο 1.5 μέτρο είτε γιατί δεν μπορούν να τα τοποθετήσουν εκεί που πρέπει, είναι απαραίτητη η παθητική φροντίδα,ανεξαρτήτως σπινοραματος και ισοστάθμιστη.
Εμένα μη μου τα λές, σου έβαλα λαικ και συμφωνώ. Ο γκουρού μας έβαλε χέρι όμως. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.730
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top