Ενισχυτης για Infinity Kappa 400

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.076
Reaction score
53.788
-
Όπως το έγραψες ακριβώς, όχι.

Τα ηχεία στις μέρες μας δεν είναι εντελώς κουκουρούκου, τα περισσότερα έχουν μία σχετικώς αξιοπρεπή συμπεριφορά στο φάσμα. Το αντίθετο συμβαίνει στους χώρους ακρόασης, οι οποίοι έχουν μία εντελώς αναξιοπρεπη συμπεριφορά στο φάσμα, με αποτέλεσμα ένα σχετικώς νορμάλ ηχείο να ακούγεται χάλια στο χώρο μας, και φυσικά να ακούγεται διαφορετικά από χώρο σε χώρο.

Δηλαδή, η ηχητική ταυτότητα του χώρου επιβάλλεται στην όποια ηχητική ταυτότητα του ηχείου.

Δηλαδή ακούς το χώρο, ακούς πως παίζει ο χώρος, και δεν ακούς το ηχείο, δεν ακούς πως παίζει το ηχείο.

Το ηχείο απλώς διεγείρει το χώρο, εκεί σταματάει το έργο του. Μετά αναλαμβάνει τα ηνία ο χώρος και στο τέλος τη δική του ηχητική σφραγίδα απολαμβάνεις, ασχέτως αν ασχολείσαι με καλώδια ρεύματος.. ;)
- οπότε δεν βλέπω να διαφωνούμε , διότι γράφοντας : η τελική ηχητική ταυτότητα βασίζεται στα ηχεία και πως αυτά διεγείρουν τον χώρο , . . . τι άλλο εννοώ από το ότι ακούμε τον χώρο διεγερμένο από τα ηχεία ;
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Κωστα ξερεις ποσο εκτιμω τις γνωσεις σου και τις αποψεις σου αλλα οσο κακγουρια κι αν ειναι κατι σαν αυτο που προτεινα το εχω δει να δουλευει. (δεν προτεινα φιμωση BTW και δεν ειναι η πρωτη φορα που τετοιες μεθοδοι εχουν χρησημοποιηθει απο κατασκευαστες)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
-


- οπότε δεν βλέπω να διαφωνούμε , διότι γράφοντας : η τελική ηχητική ταυτότητα βασίζεται στα ηχεία και πως αυτά διεγείρουν τον χώρο , . . . τι άλλο εννοώ από το ότι ακούμε τον χώρο διεγερμένο από τα ηχεία ;
Επιμένεις... :D

Βρε δεν είναι εντελώς λάθος, αλλά δεν είναι και εντελώς σωστό!:p

Άντε να στο ξαναγράψω εντελώς σωστά:

Η τελική ηχητική ταυτότητα βασίζεται στο πώς αντιδρά ο χώρος από την διέγερσή του λόγω των ηχείων.

Οκ? Κατάλαβες τη λεπτή διαφορά; 8-)

Δηλαδή, τα ηχεία διεγείρουν σωστά το χώρο, αλλά ο χώρος αντιδρά λάθος.
Άρα, δε μας ενδιαφέρει το πώς διεγείρουν τα ηχεία το χώρο, αλλά πώς αυτός αντιδρά στην διέγερση.

Η ανεπάρκεια διέγερσης του χώρου από το ηχείο, είναι άλλη υπόθεση. Εκεί όντως μας ενδιαφέρει το πώς διεγείρουν τα ηχεία το χώρο. Ανεπάρκεια διέγερσης έχουμε με μικρά ηχεία σε μεγάλο χώρο. Οκ?

Δηλαδή, αυτό ακριβώς που λες, το πώς διεγείρουν τα ηχεία το χώρο, ορίζει μόνο την επαρκή οδήγηση του χώρου από το ηχείο, κατ'αντιστοιχο τρόπο με την επαρκή οδήγηση του ηχείου από τον ενισχυτή.

Οι τονικές αλλοιώσεις όμως, που δίνουν την ηχητική σφραγίδα, είναι άλλη υπόθεση, πχ ο ενισχυτής να είναι λαμπατος παλιάς σχολής και να έχει πτώση απόκρισης στα άκρα του φάσματος. Μπορεί να επαρκεί η ισχύς του για την οδήγηση του ηχείου, αλλά θα έχει χαρακτήρα, τονικές αλλοιώσεις.

Άντε, το ξεχειλωσα..

(Φυσικά ακούμε τον χώρο διεγερμένο από τα ηχεία, και η όποια ηχητική ταυτότητα είναι απλώς οι τονικές αλλοιώσεις του χώρου.)
[DOUBLEPOST=1484656239][/DOUBLEPOST]
Κωστα .. οσο κακγουρια κι αν ειναι κατι σαν αυτο που προτεινα το εχω δει να δουλευει.
Ναι φίλε μου, κι εγώ το ίδιο.
Αυτά ακριβώς έκανα και γω κάποτε.:fuckyou:
Συγκεκριμένα, από το 1986 μέχρι περίπου το 1993, τέτοιες ιστορίες έχω πολλές να σου πω. ;)
Τότε ήταν της μόδας το ρικοφον. :p:D
Οι δικές μου οι καγκουριές, αν ήταν λεφτά θα ήμουν πιο πλούσιος από τον Σώρρα!

Μη σκάς, τις δικές μου πρακτικές είμαι ο πρώτος που τις καταδικάζω στυγνά, ασάλιωτα. Και νιώθω καλά γι'αυτό, διότι απλά δε το συσχετιζω με το μέγεθος του πουλιού μου το στέρεο και τις λάθος μου επιλογές σε αυτό το ηλίθιο χόμπι! ;)
 
Last edited:


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.076
Reaction score
53.788
Επιμένεις... :D

Βρε δεν είναι εντελώς λάθος, αλλά δεν είναι και εντελώς σωστό!:p

Άντε να στο ξαναγράψω εντελώς σωστά:

Η τελική ηχητική ταυτότητα βασίζεται στο πώς αντιδρά ο χώρος από την διέγερσή του λόγω των ηχείων.

Οκ? Κατάλαβες τη λεπτή διαφορά; 8-)

(Φυσικά ακούμε τον χώρο διεγερμένο από τα ηχεία, και η όποια ηχητική ταυτότητα είναι απλώς οι τονικές αλλοιώσεις του χώρου.)
[DOUBLEPOST=1484656239][/DOUBLEPOST]
!
- επιμένω γιατί στην πράξη συμφωνούμε , ίσως έχει να κάνει με το πως εκφράζεται κανείς
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
Το συμπλήρωσα, ξαναδες το... :)

Κουόταρες το αρχικό μου μήνυμα, λιγο πιο μετά το ξεχειλωσα..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
Οι ανεπάρκειες οδήγησης, είναι δυνατές σε 4 σημεία της αλυσίδας:

1) οδήγηση των σταδίων του προ από την πηγή
2) οδήγηση των σταδίων του τελικού από τον προ
3) οδήγηση των ηχείων από τους τελικούς
4) οδήγηση του χώρου από τα ηχεία

Η ανεπάρκεια οδήγησης είναι ο μεγαλύτερος βραχνας στο οντιο, αμέσως μετά το χώρο. ;)

Φυσικά, η ανεπάρκεια οδήγησης μπορεί να οδηγεί και σε τονικές αλλοιώσεις, εκτός των άλλων εξίσου σημαντικών προβλημάτων που προκύπτουν.

Παρόλα αυτά, ο χώρος παραμένει αδιαμφισβήτητα ο άρχοντας. Εξ'ου και οι πιο προηγμένες τεχνολογίες της εποχής μας ασχολούνται ακριβώς με αυτό το θέμα του χώρου και την επίλυσή του, όπως το φωτεινό παράδειγμα της μπανγκενολουφσεν. ;)

Ταυτόχρονα βεβαίως, οι τεχνολογίες του σήμερα επιλύουν τα προβλήματα οδήγησης, προσφέροντας όλο και περισσότερες ολοκληρωμένες λύσεις ασύρματων ενεργών ηχείων με ενισχυτικες βαθμίδες μεγάλης ισχύος και επαρκές SPL σε όλο το φάσμα ακόμα και από μικρού μεγέθους ηχεία, όπως τα φαντομ. ;)

Έτσι, βγάζουν από την εξίσωση την άγνοια του χρήστη, ο οποίος είναι δεδομένο ότι θα έκανε λάθος επιλογές οδήγησης, ανεπαρκέστερες του ανεπαρκούς. :)
 
Last edited:


Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Ετσι με αυτα και με αυτα ,πας να αγορασεις ενα ηχοσυστημα σε ενα καταστημα, σου αρεσει...σκας τα λεφτακια σου και μετα ερχεσαι σπιτακι σου , το στηνεις και οταν το ακουσεις ειναι αρκετα διαφορετικος ο ηχος του .
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Ετσι με αυτα και με αυτα ,πας να αγορασεις ενα ηχοσυστημα σε ενα καταστημα, σου αρεσει...σκας τα λεφτακια σου και μετα ερχεσαι σπιτακι σου , το στηνεις και οταν το ακουσεις ειναι αρκετα διαφορετικος ο ηχος του .
Παντα.
 


Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Παντα.
Να σημειωσω εδω οτι συμφωνω 100% με τον Costas EAR οσον αφορα την επιδραση του χωρου στο ηχητικο αποτελεσμα αλλα παρ ολα αυτα τις καγκουριες που ειπα πιο πισω θα τις δοκιμαζα. Τσαμπα ειναι ετσι κι αλλιως.
 

Μηνύματα
30.040
Reaction score
29.785
Πέραν όλων αυτών των δυσθεώρητων και πομποδών λύσεων , γιατί κανένας δεν προτείνει στον άνθρωπο , να αλλάξει την μία εκ των δύο βατικών αντιστάσεων του Tweeter , με λίγο μεγαλύτερη ή μικρότερη αντίστοιχα για να εφαρμόσει μία μείωση της τάξης των 3 db σε όλο το φάσμα που παίζει το tweeter, μπας και σωθεί με μία minimum επέμβαση 100% αναστρέψιμη.
 


Μηνύματα
1.830
Reaction score
1.064
Αυτο που θα με βοηθουσε θα ηταν προτασεις απο εταιρειες με ενισχυτες που να εχουν ζεστο ηχο και οχι πανω απο 1000 ευρω
εαν υπαρχει κατι τετοιο. Τουλαχιστον να ξερω οτι απο θεμα ενισχυτη ειμαστε οκ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
Πέραν όλων αυτών των δυσθεώρητων και πομποδών λύσεων , γιατί κανένας δεν προτείνει στον άνθρωπο , να αλλάξει την μία εκ των δύο βατικών αντιστάσεων του Tweeter , με λίγο μεγαλύτερη ή μικρότερη αντίστοιχα για να εφαρμόσει μία μείωση της τάξης των 3 db σε όλο το φάσμα που παίζει το tweeter, μπας και σωθεί με μία minimum επέμβαση 100% αναστρέψιμη.
Διότι αλλάζοντας την εν σειρά αντίσταση σε ένα μεγάφωνο, αλλάζει το σημείο κρος μόνο του ενός μεγαφώνου και εμφανίζονται τα κενά στο φάσμα, ή αυξάνεται η αλληλοεπικάλυψη των μεγαφώνων, δηλαδή αχταρμας που δε διορθώνεται με τίποτα. Ηλεκτρικά το σημείο κρος υπολογίζεται με βάση την εμπέδηση του μεγαφώνου. Για να ρίξεις τη στάθμη του τουιτερ, χρειάζεται διαιρέτης τάσης, αλλιώς L pad, δηλαδή 2 αντιστάσεις, μία εν σειρά και μία παράλληλα. Αυτό θα επηρεάσει μόνο το ζομπελ, κι όχι το σημείο κρος, το οποίο παραμένει σταθερό με L pad πτώσης ευαισθησίας.8-)

Η τοποθέτηση μιας εν σειρά αντίστασης στο τουιτερ, ανήκει απλώς στην κατηγορία των καγκουριών. :p

Ταυτόχρονα, αυτή η λύση της εν σειρά αντίστασης, δεν λύνει το πρόβλημα της τονικής αλλοίωσης, απλώς κατεβάζει τη στάθμη του μισού ακουστού φάσματος, αν πρόκειται για ηχεία 2 δρόμων, δηλαδή μετατοπίζει το πρόβλημα σε χαμηλότερη στάθμη, μαζί με το υπόλοιπο φάσμα του μεγαφώνου, χωρίς να λύνει το πρόβλημα, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει πρόβλημα μετατόπισης του σημείου κρος.:fuckyou:

Δεν κάνω την τρίχα ΤΡΙΧΙΑ μαρκούλη μου, δίνω ορθές οδηγίες. :fuckyou:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
Όπως μπορείς να δεις εδώ, τέρμα κάτω στη σελίδα, με μία σμαλ θιελ παράμετρο του μεγαφώνου (εμπέδηση) υπολογίζονται με ακρίβεια οι αναγκαίες αντιστάσεις για την επιθυμητή πτώση ευαισθησίας του μεγαφώνου, μετρούμενη σε ντιμπι.

Αμέσως πιο πάνω είναι ο τύπος υπολογισμού του ζομπελ, ο οποίος εξαρτάται από το συνολικό καθαρό ωμικο φορτίο (Re) και από την επαγωγική αντίσταση (ισοδυναμία του κυκλώματος) που για το μεγάφωνο είναι άλλη μία σμαλ θιελ παράμετρος. Οπότε, οι αντιστάσεις του L pad οφείλουν να συνυπολογιστούν στο Re του ζομπελ, διότι η ωμική αντίσταση είτε βρίσκεται εντός του πηνίου του μεγαφώνου είτε σε σειρά πριν το μεγάφωνο, δεν έχει διαφορά στο συνολικό υπολογιζόμενο Re για ομαλοποίηση της εμπέδησης του κλάδου μέσω δικτυωματος ζομπελ. ;)

Η εμπέδηση του μεγαφώνου, να θυμίσω ότι είναι η μιγαδική του αντίσταση, δηλαδή το σύνολο ωμικής, χωρητικής και επαγωγικής αντίστασης.

Η σχεδίαση ηχείου (συμπεριλαμβανομένου προφανώς του κρος) είναι επιστήμη, όχι ένα σύνολο από μπακάλικες λύσεις... ;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.009
Reaction score
145.054
Η τοποθέτηση μιας εν σειρά αντίστασης στο τουιτερ, ανήκει απλώς στην κατηγορία των καγκουριών. :p
Παρότι την διαδικασία αυτή την προβάλλουν ως "λύση ισοσταθμισης" πολλές γνωστές εταιρείες, οι οποίες προμηθεύουν τον αγοραστή με σετ αντιστάσεων για αυτή τη χρήση (όπως και η μαγκνεπαν), η άνωθεν δήλωσή μου είναι απολύτως ακριβής. Κι αυτές οι εταιρείες καγκουριές προωθούν! ;)

Θυμάμαι ένα περιστατικό στην έκθεση Hi-End που πραγματοποιήθηκε στην ΔΕΘ εδώ στην Θεσσαλονίκη, αν θυμάμαι καλά το 1993, όπου ρώτησα στο περίπτερο του τότε αντιπροσώπου των μαγκνεπαν, αν χρειάζεται τροποποίηση το κρος του τουιτερ όταν προσθέτω τις παρεχόμενες αντιστάσεις σε σειρά με το ριμπον (προφανώς εγώ ήδη είχα τροποποιήσει το κρος, υπολογίζοντας την διαφορά με την προσθήκη της αντίστασης, απλώς έκανα χαβαλέ). Η απάντηση των τεχνικών της αντιπροσωπείας ήταν αυστηρά αρνητική. Την ίδια στιγμή όμως, επιβεβαίωσε την ανάγκη αλλαγής του κρος (με αφαίρεση κάποιων πυκνωτών από ένα ματσάκι παράλληλων πυκνωτών σε ένα σημείο του κρος του τουιτερ) ο ίδιος ο κατασκευαστής που όλως τυχαίως βρέθηκε εκεί! Ήταν παρέα με τον άλλο τρελό, τον τιμ ντε παραβιντσίνι, ο οποίος τότε εξηγούσε τι είναι η τάξη λειτουργίας Α2. :fuckyou:

Εγώ δούλευα σε κείνη την έκθεση, παρουσίαζα τον πρωτοεμφανιζόμενο πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο (!!!!!), και κάποιες νέες σειρές ενισχυτών και ηχείων. :D:p
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.196
Μηνύματα
3.045.152
Members
38.540
Νεότερο μέλος
jabe
Top