ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
Ιδρυτής
- Μηνύματα
- 30.058
- Reaction score
- 729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80
Λοιποοοον,οσα ακολουθησουν ειναι αποτελεσμα της εβδομαδιαιας
"συμβιωσης" μου με JVC και Optoma και της πανω απο τετραμηνο
αντιστοιχης με τον Sony.
Με αυτο θελω να πω πως καθε ημερα της εβδομαδας που περασε
"τραβιομουν" στα κρυφα και εκανα τα δικα μου πειραματα, ειχα
τις δικες μου παρατηρησεις ωστε να μπορω να τις αποτυπωσω και
να τις περασω σε εσας αργοτερα.
Και να που εφτασε η ωρα.
Απο την αρχη ο 750 μου εδειξε πως διεφερε απο τους υπολοιπους
JVC που ειχα δει.Ακομα και οταν παιζοντας με blu ray και μεσω της
ενισχυμενης ΤΗΧ προρυθμισης "φωναζε" πως δεν θα υπηρχε η γνωστη
κιτρινιλα.
Οσο για την συγκλιση?Αριστη!
Η ομοιομορφια σχεδον αψογη.
Τα προβληματα αρχισαν οταν τον τοποθετησαμε σε βαση οροφης
οπου ξαφνικα μας θυμισε τους "παλιους, καλους JVC"
Οι γωνιες θαμπωσαν σε σχεση με το κεντρο και η ανομοιομορφια,
ιδιαιτερα προς τα δεξια της εικονας αυξηθηκε σημαντικα.
Η αντιθεση ομως παρεμεινε εκει.Μια αντιθεση η οποια, αν και δεν
εφτασε τους αριθμους εκεινους που εφτασε η αντιστοιχη που ειχε
μετρησει ο Π.Β. στον 80αρη, στα ματια μου ηταν μεγαλυτερη απο
τον αντιπαλο του.
Εδω υπαρχει και φωτεινοτητα επισης.Μην φανταστειτε την φωτεινοτητα
εκεινη που σου παρεχουν ορισμενοι DLP(Βλ Infocus 83)αλλα αρκετη
για να σου γεμισει μια πολυ μεγαλη οθονη.
Μαυρο και φως μαζι λοιπον.
Σε συνδυασμο με την αψογη χρωματικη ρυθμιση που πετυχε ο ΒΛ
ειχαμε στα χερια μας εναν κορυφαιο high end(να σκασεις Τσαρουχα)
βιντεοπροβολεα.
Ποιος να πιστευε ποτε τετοια χρωματα σε JVC?
Θα το λεω και θα το ξαναλεω...
Τι του ελειπε λοιπον?
Τιποτα.
Τιποτα, εκτος...
Εκτος απο το γεγονος οτι τον βαλαμε διπλα σε δυο προβολεις
με δυνατοτητα frame interpolation.
Καποιος εγραψε σε ενα απο τα προηγουμενα μηνυματα οτι "
οποιο προβολικο μεσο δεν ακολουθησει αυτη την λυση ειναι καταδικασμενο"
Ακριβως ετσι ειναι!
Διπλα στους αλλους δυο της παρεας εδειχνε...αναπηρος.
Παρ'οτι εχει απο την φυση του καλη κινηση δυστυχως αυτο και μονο
δεν ηταν αρκετο.
Τι αλλο του ελειπε?
Αυτο που λειπει σε ολους τους τριτσιπους μολις βαλις διπλα τους
εναν DLP με μεγαλο ansi contrast.
Δειχνει ο φτωχος της παρεας-η στην περιπτωση μας οι φτωχοι
της παρεας)
Σαφως τα πραγματα αλλαζουν στις σκοτεινες σκηνες και εδω
η τριτη διασταση ειναι υπερ τους.
Και εδω επικρατει η υποκειμενικη επιλογη την οποια ειμαι υποχρεωμενος
να δεχτω απο την στιγμη που δεν υπαρχει τελειο μηχανημα που
να καλυπτει και τις δυο παραμετρους.
Για τον Optoma HD82 ειχα διαβασει ηδη πολλα.
Lens shift οριζοντιο και καθετο(ειναι ο πρωτος Optoma που
εβαλα στις βασεις δαπεδου και δεν χρειαστηκε να τοποθετησω
βιβλια απο πισω λογω μεγαλου οφσετ:120
μεγαλο ζουμ και frame
interpolation.
Με το που το ανοιξαμε με τον Πανο-και καθως αυτος σαλιαριζε
με την εξωτερικη του εμφανιση εγω ανυπομονουσα να τον δω
"στην πριζα"-ειπα μεσα μου "αυτος μου αρεσει".
Ποτε δεν εκρυψα τις DLP καταβολες μου και παντα ενα τετοιο
υψηλο ansi με αφηνει με ανοιχτο το στομα.
Και εδω ομως υπηρξαν προβληματα.
Αν και επαιξε σχεδον απροβληματιστα μεσω blu ray στην ρυθμιση
Dynamic black Cinema 2 δεν συνεβη το ιδιο και μεσω HTPC.
Η μαλλον ειμαι φειδωλος στις εκφρασεις μου.
Το αποτελεσμα ηταν καταστροφικο!
Η ιριδα να γυρναει οποτε γουσταρε με αποκλιση.λεπτων.
Δοκιμασαμε την Cinema 1 και ολα ηρθαν αψογα.
Μαλιστα καποιος μπορει να δοκιμασει το εξης.
Ακουμπαμε το αυτι μας επανω στον προβολεα, και ενω αυτος παιζει,
ακουμε την ιριδα να γυριζει, διχως να υπαρχει ορατο αποτελεσμα
στην εικονα.
Το αλλο προβλημα υπηρξε στην ελλειψη CMS
Γνωστο αυτο με την Optoma και αν και προσπαθησα να βρω
ακρη μεσω της...νομιμης οδου ελαβα την απαντηση "Η Optoma
δεν διαθετει επισημα service menu και ακομα και εαν διεθετε
δεν θα ηθελε να το γνωριζετε"
Ας ειναι!
Εγω εαν ειχα την εικονα που πετυχε ο Βαγγελης θα ημουν μια
χαρα ευχαριστημενος και ας μην ηταν και ISF
Μονο για πολυ λιγο ειδα Sony και Optoma μαζι και μονο για
να διαπιστωσω το θεμα της κινησης.
Η πηγη ηταν blu ray.
Εχω την εντυπωση λοιπον, και εδω θα διαφωνησω με τον ΜΑΧ,
πως ο Optoma υπερτερει κατα τι στην πλαγια κινηση.Δεν ειμαι
ομως απολυτα βεβαιος και δεν ορκιζομαι απλα θα ελεγα πως
και η ιδια η τεχνολογια τον βοηθα.
Αντιθετα, και εδω θα συμφωνησω με τον ΜΑΧ, υπερτερει στις
κατακορυφες και διαγωνιες κινησεις με την πρωτη ματια.
Η αντιθεση(on/off) του, ενω ειναι πολυ καλη για DLP , διπλα στα θηρια
που επαιζε φανηκε λιγη.
Αν και στεκεται τιμια διπλα τους, ο λατρης του μαυρου θα επιλεξει
προφανως κατι αλλο.
Ο toxotis 70 ζητησε να μην υπολογισουμε χρηματα και καλα εκανε(διοτι ετσι ειναι το σωστο)
ΟΜΩΣ στην κατηγορια που "παιζει" ο HD 82 ειναι απολυτος νικητης
σε οποιοδηποτε μοντελο μου ερχεται στο μυαλο(απο αυτα που εχω δει)
Δικαιολογια εγκαταστασης δεν υπαρχει πλεον το μονο που μπορει
να πει κανεις ειναι πως τον ενοχλει το φαινομενο του ουρανιου
τοξου(εαν ειναι ορατο στον συγκεκριμενο)
Μεχρι την κατηγορια των 4.000 ευρω ο απολυτος νικητης.
Για τον Sony 80 εχω γραψει ηδη κατεβατα και δεν χρειαζεται
να προσθεσω η να αφαιρεσω τιποτα απο οσα εχω δηλωσει εως τωρα.
Ηταν το πρωτο συγκριτικο που δυκολευτηκα παρα πολυ για να
επιλεξω νικητη.
Στο τελος ομως τα καταφερα.
Νικιτης ειναι...και οι τρεις!!!
Οποιος τους εχει ηδη η σκεφτεται να τους αποκτησει προκειται
να κανει τον εαυτο του ευτυχισμενο.
Και μην δινετε και πολυ σημασια σε οσα γραφουν οι τρελλοι(εμεις
δηλαδη:137
Λοιποοοον,οσα ακολουθησουν ειναι αποτελεσμα της εβδομαδιαιας
"συμβιωσης" μου με JVC και Optoma και της πανω απο τετραμηνο
αντιστοιχης με τον Sony.
Με αυτο θελω να πω πως καθε ημερα της εβδομαδας που περασε
"τραβιομουν" στα κρυφα και εκανα τα δικα μου πειραματα, ειχα
τις δικες μου παρατηρησεις ωστε να μπορω να τις αποτυπωσω και
να τις περασω σε εσας αργοτερα.
Και να που εφτασε η ωρα.
Απο την αρχη ο 750 μου εδειξε πως διεφερε απο τους υπολοιπους
JVC που ειχα δει.Ακομα και οταν παιζοντας με blu ray και μεσω της
ενισχυμενης ΤΗΧ προρυθμισης "φωναζε" πως δεν θα υπηρχε η γνωστη
κιτρινιλα.
Οσο για την συγκλιση?Αριστη!
Η ομοιομορφια σχεδον αψογη.
Τα προβληματα αρχισαν οταν τον τοποθετησαμε σε βαση οροφης
οπου ξαφνικα μας θυμισε τους "παλιους, καλους JVC"
Οι γωνιες θαμπωσαν σε σχεση με το κεντρο και η ανομοιομορφια,
ιδιαιτερα προς τα δεξια της εικονας αυξηθηκε σημαντικα.
Η αντιθεση ομως παρεμεινε εκει.Μια αντιθεση η οποια, αν και δεν
εφτασε τους αριθμους εκεινους που εφτασε η αντιστοιχη που ειχε
μετρησει ο Π.Β. στον 80αρη, στα ματια μου ηταν μεγαλυτερη απο
τον αντιπαλο του.
Εδω υπαρχει και φωτεινοτητα επισης.Μην φανταστειτε την φωτεινοτητα
εκεινη που σου παρεχουν ορισμενοι DLP(Βλ Infocus 83)αλλα αρκετη
για να σου γεμισει μια πολυ μεγαλη οθονη.
Μαυρο και φως μαζι λοιπον.
Σε συνδυασμο με την αψογη χρωματικη ρυθμιση που πετυχε ο ΒΛ
ειχαμε στα χερια μας εναν κορυφαιο high end(να σκασεις Τσαρουχα)
βιντεοπροβολεα.
Ποιος να πιστευε ποτε τετοια χρωματα σε JVC?
Θα το λεω και θα το ξαναλεω...
Τι του ελειπε λοιπον?
Τιποτα.
Τιποτα, εκτος...
Εκτος απο το γεγονος οτι τον βαλαμε διπλα σε δυο προβολεις
με δυνατοτητα frame interpolation.
Καποιος εγραψε σε ενα απο τα προηγουμενα μηνυματα οτι "
οποιο προβολικο μεσο δεν ακολουθησει αυτη την λυση ειναι καταδικασμενο"
Ακριβως ετσι ειναι!
Διπλα στους αλλους δυο της παρεας εδειχνε...αναπηρος.
Παρ'οτι εχει απο την φυση του καλη κινηση δυστυχως αυτο και μονο
δεν ηταν αρκετο.
Τι αλλο του ελειπε?
Αυτο που λειπει σε ολους τους τριτσιπους μολις βαλις διπλα τους
εναν DLP με μεγαλο ansi contrast.
Δειχνει ο φτωχος της παρεας-η στην περιπτωση μας οι φτωχοι
της παρεας)
Σαφως τα πραγματα αλλαζουν στις σκοτεινες σκηνες και εδω
η τριτη διασταση ειναι υπερ τους.
Και εδω επικρατει η υποκειμενικη επιλογη την οποια ειμαι υποχρεωμενος
να δεχτω απο την στιγμη που δεν υπαρχει τελειο μηχανημα που
να καλυπτει και τις δυο παραμετρους.
Για τον Optoma HD82 ειχα διαβασει ηδη πολλα.
Lens shift οριζοντιο και καθετο(ειναι ο πρωτος Optoma που
εβαλα στις βασεις δαπεδου και δεν χρειαστηκε να τοποθετησω
βιβλια απο πισω λογω μεγαλου οφσετ:120
interpolation.
Με το που το ανοιξαμε με τον Πανο-και καθως αυτος σαλιαριζε
με την εξωτερικη του εμφανιση εγω ανυπομονουσα να τον δω
"στην πριζα"-ειπα μεσα μου "αυτος μου αρεσει".
Ποτε δεν εκρυψα τις DLP καταβολες μου και παντα ενα τετοιο
υψηλο ansi με αφηνει με ανοιχτο το στομα.
Και εδω ομως υπηρξαν προβληματα.
Αν και επαιξε σχεδον απροβληματιστα μεσω blu ray στην ρυθμιση
Dynamic black Cinema 2 δεν συνεβη το ιδιο και μεσω HTPC.
Η μαλλον ειμαι φειδωλος στις εκφρασεις μου.
Το αποτελεσμα ηταν καταστροφικο!
Η ιριδα να γυρναει οποτε γουσταρε με αποκλιση.λεπτων.
Δοκιμασαμε την Cinema 1 και ολα ηρθαν αψογα.
Μαλιστα καποιος μπορει να δοκιμασει το εξης.
Ακουμπαμε το αυτι μας επανω στον προβολεα, και ενω αυτος παιζει,
ακουμε την ιριδα να γυριζει, διχως να υπαρχει ορατο αποτελεσμα
στην εικονα.
Το αλλο προβλημα υπηρξε στην ελλειψη CMS
Γνωστο αυτο με την Optoma και αν και προσπαθησα να βρω
ακρη μεσω της...νομιμης οδου ελαβα την απαντηση "Η Optoma
δεν διαθετει επισημα service menu και ακομα και εαν διεθετε
δεν θα ηθελε να το γνωριζετε"
Ας ειναι!
Εγω εαν ειχα την εικονα που πετυχε ο Βαγγελης θα ημουν μια
χαρα ευχαριστημενος και ας μην ηταν και ISF
Μονο για πολυ λιγο ειδα Sony και Optoma μαζι και μονο για
να διαπιστωσω το θεμα της κινησης.
Η πηγη ηταν blu ray.
Εχω την εντυπωση λοιπον, και εδω θα διαφωνησω με τον ΜΑΧ,
πως ο Optoma υπερτερει κατα τι στην πλαγια κινηση.Δεν ειμαι
ομως απολυτα βεβαιος και δεν ορκιζομαι απλα θα ελεγα πως
και η ιδια η τεχνολογια τον βοηθα.
Αντιθετα, και εδω θα συμφωνησω με τον ΜΑΧ, υπερτερει στις
κατακορυφες και διαγωνιες κινησεις με την πρωτη ματια.
Η αντιθεση(on/off) του, ενω ειναι πολυ καλη για DLP , διπλα στα θηρια
που επαιζε φανηκε λιγη.
Αν και στεκεται τιμια διπλα τους, ο λατρης του μαυρου θα επιλεξει
προφανως κατι αλλο.
Ο toxotis 70 ζητησε να μην υπολογισουμε χρηματα και καλα εκανε(διοτι ετσι ειναι το σωστο)
ΟΜΩΣ στην κατηγορια που "παιζει" ο HD 82 ειναι απολυτος νικητης
σε οποιοδηποτε μοντελο μου ερχεται στο μυαλο(απο αυτα που εχω δει)
Δικαιολογια εγκαταστασης δεν υπαρχει πλεον το μονο που μπορει
να πει κανεις ειναι πως τον ενοχλει το φαινομενο του ουρανιου
τοξου(εαν ειναι ορατο στον συγκεκριμενο)
Μεχρι την κατηγορια των 4.000 ευρω ο απολυτος νικητης.
Για τον Sony 80 εχω γραψει ηδη κατεβατα και δεν χρειαζεται
να προσθεσω η να αφαιρεσω τιποτα απο οσα εχω δηλωσει εως τωρα.
Ηταν το πρωτο συγκριτικο που δυκολευτηκα παρα πολυ για να
επιλεξω νικητη.
Στο τελος ομως τα καταφερα.
Νικιτης ειναι...και οι τρεις!!!
Οποιος τους εχει ηδη η σκεφτεται να τους αποκτησει προκειται
να κανει τον εαυτο του ευτυχισμενο.
Και μην δινετε και πολυ σημασια σε οσα γραφουν οι τρελλοι(εμεις
δηλαδη:137