Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.591
Reaction score
105.992
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

πως βάζεις κύριε στο καλύτερο προβολέα σου DC3 ενώ υπάρχει το DC4
Αν έβαζε το DC4 μπορεί να έβγαινε στη τιμή των άλλων δύο:126:

και να μην ήθελε να βγει τόσο ακριβός.

Βέβαια αργότερα ίσως βγάλει.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Zαχο, μας εβαλες τα γυαλια!
Σε ευχαριστουμε πολυ για την αψογη καταχωρηση των αποψεων σου.

Για το θεμα της κουρασης τωρα, πρεπει να σε ενημερωσω πως-δυστυχως-
αυτο συμβαινει με ορισμενα ατομα κατα την θεαση DLP
Στην συγκεκριμενη περιπτωση(του συγκριτικου) μαλιστα το φαινομενο ενισχυεται
καθως τα ματια ειναι "υποχρεωμενα" να παρατηρουν δυο οθονες
και να στρεφονται συνεχως δεξια και αριστερα.

Εαν ομως εχεις παρατηρησει το ιδιο φαινομενο και σε θεαση ενος
προβολεα μονο, και με αυτο εννοω οχι να κανεις καποια τεστ αλλα
να καθησεις για μερικα λεπτα και να παρακολουθησεις μια ταινια
οπως θα την παρακολουθουσες σπιτι σου, τοτε φοβαμαι πως οι
DLP δεν ειναι για σενα...
 

Μηνύματα
44
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ποιά βάση οροφής με clearance 30-40 πόντους περίπου, συστήνουμε για τον JVC ?
Με τέτοια απόσταση από το ταβάνι θα υπάρχουν πάλι τα προβλήματα που ανέφερες Αντρέα ?

Ευχαριστώ...
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Ποιά βάση οροφής με clearance 30-40 πόντους περίπου, συστήνουμε για τον JVC ?
Με τέτοια απόσταση από το ταβάνι θα υπάρχουν πάλι τα προβλήματα που ανέφερες Αντρέα ?

Ευχαριστώ...
Στρατη, στους 40 ποντους απο το ταβανι την τοποθετησαμε και
εμεις οποτε...:122:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Σχετικα με το θεμα της οξυτητας στον Optoma...
Υπαρχει ενα μενου που ονομαζεται Pure engine.
Ενα απο τα υπομενου του ονομαζεται pure detail και εχει
αριθμησεις απο το "0" εως το "3".
Αυτο ηταν γυρισμενο στο "1".
Πρεπει να σας πω πως το ειχαμε δοκιμασει με τον Πανο καποια
στιγμη(μεσω Blu Ray) και δεν μας αρεσε καθολου και το απενεργοποιησαμε.
Ρωτησα μολις τον ΒΛ εαν ο ενεργοποιησε και μου απαντησε πως οχι.
Οποτε η καποιο...ποντικακι(βλ. ΠΒ:142:) το εβαλε κατα λαθος η ηρθε
default κατοπιν της αλλαγης θυρας και πηγης(απο blu ray σε htpc:141:)

Παρ'ολα αυτα ακομα και μετα την απενεργοποιηση του και με το
sharpness στο 1(χαμηλοτατο σημειο) ο Optoma υπερεχει
στην οξυτητα απεναντι στους τριτσιπους αντιπαλους του.
(Ο JVC επαιζε με default sharpness στο "0" και ο Sony με, επισης
default, "10")
Απλα εφυγαν οι ενοχλητικες διπλες ακμες.

Αυτα για την αποκατασταση...:126:
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Καλημέρα σε όλους,
καταρχήν ενα μεγάλο μπράβο για όσους κόπιασαν γι'αυτό το συγκριτικό ,το οποίο το περίμενα πως και πως(φαντάζομαι και άλλοι:126:)
Ήθελα να ποστάρω από χθες με μία βασική ερώτηση ,αλλά με πρόλαβε ενμέρει ο Zakhos η οποία αφορά την τρισδιάστατη
εικόνα των προβολέων.Μου κάνει εντύπωση η βαθμολογία
που πέρνει ο Jvc (χωρίς να αμφισβητώ την κρίση του Zakhos)
και αυτό διότι όταν είδα τον 80άρη στον Ανδρέα έμεινα κάγκελο:112: σε αυτόν τον τομέα και στην κίνηση φυσικά.
Οπότε θέλω να ρωτήσω και τους υπόλοιπους
παρευρισκόμενους , ποιός ήταν ο καλύτερος στο 3D
και αν βάλουν και βαθμό δεν θα με πείραζε:114:

Αυτά από εμένα και καλή συνέχεια.

Υ.Γ Περιμένουμε πάντως κι'άλλα:105:
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Λοιπόν μετά από 17 σελίδες σε μόλις 1,5 μέρα!!! μπαίνω κι εγώ για να γράψω την γνώμη μου από το παράλληλο τεστ τριών κορυφαίων προβολικών.

Πριν μπω στα επιμέρους να γράψω δυο-τρία γενικά πραγματάκια. Εδώ και κανά δυο χρόνια ζω με έναν Optoma HD70 που αντικατέστησε έναν Infocus X1 που είχα πριν. Αναγνωρίζω λοιπόν στον εαυτό μου ένα ισχυρό technology loyalty (είμαι DLPακιας) και ένα ασθενές brand loyalty (συμπαθω την Optoma για το value/maney factor που δίνει στα μηχανάκια της).
Τα παραπάνω τα γράφω για να είμαι ξεκάθαρος και με τους φίλους που θα διαβάσουν την γνώμη μου για να αποφασίσουν προς τα που θα κατευθυνθούν.

Νομίζω λοιπόν ότι οι τεχνολογίες σε αυτή την κατηγορία τιμής (μεσαία/υψηλή) συγκλίνουν πολύ ως προς το αποτέλεσμα. Αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει στην χαμηλότερη κατηγορία τιμής (τουλάχιστον μέχρι την γενία LCD που έχω δει με τα παστέλ χρώματα και την θολή εικόνα). Αυτό είναι ένα πολύ βασικό σημάδι ωριμότητας (διαφορετικοί τεχνολογικοί δρόμοι να οδηγούν σε παρόμοια αποτελέσματα). Θα μου πείτε ότι οι DLP κερδίζουν την μάχη του ANSI (λόγος αντίθεσης στην ίδια σκηνή) και οι απόγονοι του LCD την μάχη του On-Off (λόγος αντίθεσης ανάμεσα σε μαύρη και λευκή εικόνα). Αυτό είναι αλήθεια αλλά από την άλλη ακόμα και εδώ οι διαφορές είναι σημαντικά μειωμένες.

Επίσης νομίζω ότι και οι τρεις προβολείς έχουν φτιαχτεί για πολύ μεγαλύτερες οθόνες. Στα δικά μου μάτια (είμαι οπαδός του όσο γίνεται μεγαλύτερη οθόνη) και οι τρεις ασφυκτυουσαν στις 92 ίντσες της stewart.

Ας πάμε όμως να δούμε έναν έναν τους μονομάχους:

JVC HD750
Είναι η πρώτη φορά που έβλεπα έναν JVC. Η αλήθεια είναι ότι με όσα είχα διαβάσει για τους βασιλειάδες του on-off από προηγούμενες γενιές περίμενα κάτι περισσότερο (η σύγκλιση που λέγαμε...). O JVC είναι ο καλύτερος στα πατερνάκια που μας έδειξε ο Παναγιώτης. Φαίνεται να σκίζει τους άλλους δύο, ειδικά στις ακίνητες φωτό αναλυτικότητας. Από την άλλη το μάτι έχει έναν διαφορετικό τρόπο να συμπεριφέρεται. Αντιλαμβάνεται την κινούμενη εικόνα διαφορετικά και δίνει σημασία σε άλλα σημεία. Από τον JVC λοιπόν πήρα την γεύση μιας γυναίκας που θα μπορούσα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί της και να μου χαρίσει μια ευτυχισμένη ζωή.

SONY VW80
Εδώ έχουμε μια γυναίκα που όχι μόνο μπορείς να περάσεις το υπόλοιπο της ζωής σου μαζί της, αλλά χαίρεσαι να την κυκλοφορείς και να σε χαζεύουν μαζί της. Τα χρώματα του SONY είχαν ένα πιο έντονο (punch) χαρακτήρα που εμένα μου άρεσε. Θα μου πείτε αυτό είναι και η πιστή απόδοση του transfer; Αφήνω τα παιδιά που θα τον μετρήσουν να μας απαντήσουν σε αυτό. Στα πατερνάκια δεν τα κατάφερνε τόσο καλά όσο ο JVC αλλά στα δικά μου μάτια απέδιδε τις λεπτομέρειες καλύτερα.

Optoma HD82
Μια κλάση αναλύσεων (720->1080) και αρκετές γενιές μετά από το προβολέα που έχω κρεμασμένο σπίτι μου. Τι να πω ρε παιδιά... είπα και στην αρχή ότι είμαι DLPακιας για να μην παρεξηγηθώ, εμένα μου άρσε πιο πολύ ο φτηνός. Όχι απλά είναι γυναίκα που μπορείς να ζήσεις μαζί της, να την κυκλοφορείς και να σε χαζεύουν... αλλά και να σου χαρίζει συγκινήσεις που οι άλλες "νοικοκυρές" δεν μπορούν.

Συμπληρωματικά Θέματα

Κίνηση
Ο JVC δεν είναι κακός. Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλός, ίσως άριστος, με βάση ότι ξέραμε μέχρι τώρα. Αυτό όμως που του καταλογίζουμε είναι η αδυναμία του να βελτιώσει, να ξεπεράσει τους περιορισμούς του transfer 24p. Εδώ λοιπόν θέλουμε να δούμε παραπάνω από αυτά που μας δίνει ο σκηνοθέτης μέσω του transfer. Θέλουμε να μας παρεμβάλει ο προβολέας καρέ που έχει επινοήσει ο επεξεργαστής του λαμβάνοντας υπόψη τα προηγουμενα και τα επόμενα. Αυτή την "ωμή" παρέμβαση στο transfer την κάνουν ο SONY και ο Optoma με πολύ καλά αποτελέσματα. Έχουν λοιπόν ένα πολύ σοβαρό προβάδισμα στην κίνηση. Μεταξύ τους εγώ δεν μπορώ να βρω νικητή μιας και δεν τους είδαμε σε απευθείας αντιπαράθεση και με πραγματικές συνθήκες θέασης (σημαντικό τμήμα της ταινίας, κι όχι μπρος πίσω). Εκεί που έχω απορία είναι πως σύσσωμη η παρέα (ακόμα και οι πιουρίστες της), δέχεται την παρέμβαση των επεξεργαστών και δεν απαιτεί να δείχνει ο προβολέας μόνο αυτό που υπάρχει στο transfer. Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Ότι βελτιώνει αυτό που βλέπω μου αρέσει και το θέλω στον προβολέα μου.

Οξύτητα/sharpeness/USM/whatever
Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται. Οι οπαδοί της καθαρής αλήθειας είναι έτοιμοι να πετάξουν στην πυρά τους αλλόθρησκους που θα μπουν ανάμεσα στον σκηνοθέτη/ δντη φωτογραφίας και στα μάτια τους. Σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να διαφωνήσω. Και εγώ θα ήθελα να βλέπω ότι μου δίνει ο σκηνοθέτης. Είναι όμως αυτό πάντα εφικτό; Ο σκηνοθέτης θέλει να δώσει εμετική κίνηση με 24p; Η απάντηση είναι όχι και αυτος είναι ένας τεχνολογικός περιορισμός. Ο σκηνοθέτης θέλει να μας δώσει την φλου, "αναλογικη", out of focus, (ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε), εικόνα; Ο καθένας ας δώσει την δικη του απάντηση. Αλλά ελάτε στην θέση ενός σκηνοθέτη που θέλει να δώσει μια εικόνα ultra extra sharp που να βγάζει βολβούς ματιών και τους πετάει στο έδαφος. Θα μπορούσε να το πετύχει αυτό με τους "αναλογικούς" SONY JVC;

Στο θέμα της απόδοσης ακίνητης εικόνας οι DSLR είναι οι απόλυτοι κυριάρχοι τα τελευταία χρονια. Ακόμα και έκει όμως, όσοι έχουν ασχοληθεί θα γνωρίζουν, ότι ανάλογα με το μέσω που θα παρουσιάσεις τις φωτό χρειάζεσαι περισσότερο ή λιγότερο unsharp mask. Τί είναι αυτό; μα φυσικά μια παρόμοια τεχνική με αυτή που εφαρμόζει η optoma. O σκηνοθέτης όμως δεν μπορεί να ξέρει σε τι μέσο θα παρουσιαστεί το έργο του.

Δέχομαι φυσικά ότι η πιθανή αδυναμία ρυθμισης αυτού του χαρακτηριστικού δημιουργεί ένα θέμα με τον Optoma.
Όλα τα παραπάνω σχετικά με την οξύτητα είναι προσωπικές απόψεις και προσδοκώ την προστασία των moderators από την επίθεση που θα δεχτώ (δεν βρίσκω το χαμόγελο, αλλά ελπίζω να είναι φανερό ότι αστειεύομαι).

Με βάση τα παραπάνω είναι νομίζω σαφές ποια είναι η σειρά κατάταξης αν λάβουμε υπόψη μας την τιμή (Optoma->SONY->JVC). Όταν money is not an issue θα ήθελα να δω και τον optoma σε απευθείας αντιπαράθεση με τον sony για να είμαι σίγουρος (Optoma ή SONY->JVC).

Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλήψω να ευχαριστήσω τους εικοδεσπότες, τα παιδιά που ασχολήθηκαν με την διοργάνωση και όσους γνωρισα και περάσαμε ένα ευχάριστο απόγευμα Σαββάτου. Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα.
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Κάνετε απίστευτες προσπάθειες..
Δίνετε άπειρες ώρες από τον χρόνο σας..( δεν έχουμε λόγια να σας ευχαριστήσουμε για τις πληροφορίες που μας δίνετε..)

Και αυτό για να στήσετε και να ρυθμίσετε απόλυτα σωστά όλους αυτούς τους προβολείς..

Πολύ σωστά ζητάτε τη όσο πιο πιστή χρωματική απόδοση του καλλιτεχνικού έργου..

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να μην θέλετε το ίδιο πιστή να είναι και η κίνηση στο καλλιτεχνικό έργο??
Είναι δυνατόν να μην κρίνεται ένας προβολέας αποκλειστικά και μόνο στα 24 και με απενεργοποιημένα ΟΛΑ τα συστήματα βελτίωσης κίνησης??
Τι θα πει βελτίωση των 24 f ?
Αλλοίωση είναι..

Και εμένα στο μάτι , η πιο χαμηλή ρύθμιση στον 80άρη είναι όχι αποδεκτή αλλά ευχάριστη σε σχέση με το απενεργοποιημένο motion flow και 100% πιστό στην κινηματογραφική δημιουργία κίνηση..
Αλλά είναι λάθος και προσωπική προτίμηση πλέον..

Αν δηλαδή ο Βογιατζάκης γούσταρε εξωγήινες γυναίκες θα τίγκαρε τα fleshtones στα πράσινα??:138::138:

Κάπου αναφέρθηκε πως με αυτό το σύστημα είναι σα να είσαι στα..γυρίσματα της ταινίας..
Έτσι ακριβώς...δίκιο έχει ο άνθρωπος..
Μόνο που δεν μπορεί να είναι καλό αυτό...καταστροφικό είναι.
Μόνο σε παιχνίδια θα μπορούσαμε να το κάνουμε και όχι σε φιλμ..

Ναι η προτίμηση και η κολοκυθόπιττα ισχύουν και καλά κάνουν , αλλά τα συγκριτικά που φτύνετε "αίμα" όλοι σας για να γίνουν όπως πρέπει νομίζω πως θα πρέπει να πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με όλα τα "βελτιωτικά" κίνησης κλειστά..
native 24p..
Κινηματογράφος 100%
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Κάνετε απίστευτες προσπάθειες..
Ναι η προτίμηση και η κολοκυθόπιττα ισχύουν και καλά κάνουν , αλλά τα συγκριτικά που φτύνετε "αίμα" όλοι σας για να γίνουν όπως πρέπει νομίζω πως θα πρέπει να πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με όλα τα "βελτιωτικά" κίνησης κλειστά..
native 24p..
Κινηματογράφος 100%
Το πραγματικό ερώτημα είναι τι ακριβώς θέλουμε; Κινηματογράφο 100% ή αυτό που θα ήθελε να μας δείξει ο σκηνοθέτης (αλλά δεν μπορεί με την υπάρχουσα τεχνολογία στις κινηματογραφικές αίθουσες);

Εγώ πάντως πλέον πάω στον κινηματογράφο μόνο σηκωτός και για να κάνω το χατήρι της γυναίκας μου που προτιμά κάπου κάπου να δει μια θολή ταινία με παρέα παρά μια καλύτερη εικόνα. Για μένα λοιπόν home cinema 100%, το benchmark (αυτο που προσπαθούμε να πετύχουμε) ΔΕΝ είναι η κινηματογραφική αίθουσα. Για μένα ακόμα και entry level προβολείς σαν τον δικο μου ειναι πολύ μπροστά...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Γιώργο ο σκηνοθέτης όταν ειπε στον καμεραμαν πανάρισε και ακολούθα αυτό το σκάφος στην Βενετία που κινείται... δεν του είπε βάλε στροβοσκόπια στα μάτια σου....

Και σε οποιον προβολέα περαν του sony80 & του Optoma82 αυτή η κίνηση στο πανάρισμα ήταν στροβοσκοπική... τελεία και πάυλα...

Αρα τι θές τελικά να πάιζει ο προβολέας καρέ καρέ γιατί ετσι είναι "φυσικό"? ή να σου πάιζει ξεκούραστα στα μάτια σου?

Εγώ θέλω ξεκούραση οφθαλμών!!! Και αυτό θα μου κοστίσει... δυστυχώς...
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Μια σημαντική ερώτηση πάντως έγινε μερικά μηνύματα παραπάνω. Μήπως μπορεί ένα HTPC με την περίσσια ισχύος που διαθέτει πλέον να κάνει την δουλειά των επεξεργαστών του SONY και του Optoma, με πολλές περισσότερες ρυθμίσεις έτσι ώστε να μπορούν όλοι να βρουν την εικόνα που τους ταιριάζει;
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Γιώργο ο σκηνοθέτης όταν ειπε στον καμεραμαν πανάρισε και ακολούθα αυτό το σκάφος στην Βενετία που κινείται... δεν του είπε βάλε στροβοσκόπια στα μάτια σου....
Ακριβώς!!! Αν ήθελε κάτι τέτοιο θα το έκανε με άλλη τεχνική και δεν θα ήταν σκηνοθέτης ταινιών αλλά videoclip των 80s...
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Όχι παιδιά...τότε είναι άκυρα ΟΛΑ τα συγκριτικά...
Βάλτε ότι χρώμα γουστάρετε ,ότι κίνηση θέλετε, ας προβάλλουμε και πάνω σε κουρτίνα γιατί έτσι μας αρέσει..
Όταν ο Λάμπρου και ο Βογιατζάκης βγάζουν τα μάτια τους για 2-3 μέρες ώστε να παρουσιάσουν σε εμάς ΑΚΡΙΒΩΣ ότι θα έπρεπε να βλέπουμε από αυτό που έχει καταγραφεί σε φίλμ , τότε δεν πρέπει να συγκρίνεις μεταξύ τους προβολείς με ενεργοποιημένα τα βελτιωτικά κίνησης..
Το τί θέλεις εσύ , καλά κάνεις και το θέλεις..
Αλλά αυτό θα έχει να κάνει με ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ προβολέα που παρουσιάζεις και το έξτρα χαρακτηριστικό του...και όποιος θέλει το χρησιμοποιεί..
Σε ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ προβολέων με κινηματογραφικό υλικό και μετά από τόση προσπάθεια για σωστή χρωματική απόδοση δεν "επιτρέπεται" κατά την άποψή μου διπλασιασμός των καρέ
..
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Εχω εκπλαγει!:111:
Να δω τετοιο κατεβατο απο τον Αριστομενη δεν το περιμενα ποτε.
Και μαλιστα με σπασμενο χερι...

Τι να πω, εχετε ξεπερασει ολοι τους εαυτους σας:607:
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Οξύτητα/sharpeness/USM/whatever
Εδώ τα πράγματα περιπλέκονται. Οι οπαδοί της καθαρής αλήθειας είναι έτοιμοι να πετάξουν στην πυρά τους αλλόθρησκους που θα μπουν ανάμεσα στον σκηνοθέτη/ δντη φωτογραφίας και στα μάτια τους. Σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να διαφωνήσω. Και εγώ θα ήθελα να βλέπω ότι μου δίνει ο σκηνοθέτης. Είναι όμως αυτό πάντα εφικτό; Ο σκηνοθέτης θέλει να δώσει εμετική κίνηση με 24p; Η απάντηση είναι όχι και αυτος είναι ένας τεχνολογικός περιορισμός. Ο σκηνοθέτης θέλει να μας δώσει την φλου, "αναλογικη", out of focus, (ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε), εικόνα; Ο καθένας ας δώσει την δικη του απάντηση. Αλλά ελάτε στην θέση ενός σκηνοθέτη που θέλει να δώσει μια εικόνα ultra extra sharp που να βγάζει βολβούς ματιών και τους πετάει στο έδαφος. Θα μπορούσε να το πετύχει αυτό με τους "αναλογικούς" SONY JVC;
φιλε μου η αναλογικη εικονα ΔΕΝ ειναι φλου.Μην κανεις το λαθος απο αυτα που γραφονται.Γι'αυτο φωναζω εγω.Οι CRT μπορει μερικες φορες να ειναι φλου,δεν ειναι το ιδιο πραγμα.
Αναλογικη εικονα ειναι το φιλμ οπως γυριστηκε.Σε βεβαιωνω οτι πολυ σπανια ειναι φλου και μονο οταν το θελει επιτηδες ο φωτογραφος.ΠΧ.Στα πλανα οπου ειδατε υπαρχει και το
Κατακτηση της Δυσης που ειχε ενα αρνητικο σαν την πλατεια Συνταγματος και εβγαζε ματια.
Ωστοσο,βλεπεις οτι και μεταξυ "παλιων" μελων υπαρχει θεμα περι ευκρινειας και οξυτητας.
Στους συγκεκριμενους προβολεις προφανως ο Οπτομα ειναι "τσιτα" σε οξυτητα,λαθος,αλλα
στα μακρινα πλανα απ'την αλλη μερια οι LCOS μπορει να θελουν ενα τσιμπηματακι στην οξυτητα πανω απο τις σωστοτατες ρυθμισεις του κ.Βογιατζακη.Ειναι αρκετα πολυπλοκο το θεμα.
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Εχω εκπλαγει!:111:
Να δω τετοιο κατεβατο απο τον Αριστομενη δεν το περιμενα ποτε.
Και μαλιστα με σπασμενο χερι...

Τι να πω, εχετε ξεπερασει ολοι τους εαυτους σας:607:
Το υπαγόρευσα στην γραμματέα μου (και πάλι δεν βρίσκω το smile για να δείξω ότι κάνω πλάκα).
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

φιλε μου η αναλογικη εικονα ΔΕΝ ειναι φλου.Μην κανεις το λαθος απο αυτα που γραφονται.Γι'αυτο φωναζω εγω.Οι CRT μπορει μερικες φορες να ειναι φλου,δεν ειναι το ιδιο πραγμα.
Αναλογικη εικονα ειναι το φιλμ οπως γυριστηκε.Σε βεβαιωνω οτι πολυ σπανια ειναι φλου και μονο οταν το θελει επιτηδες ο φωτογραφος.ΠΧ.Στα πλανα οπου ειδατε υπαρχει και το
Κατακτηση της Δυσης που ειχε ενα αρνητικο σαν την πλατεια Συνταγματος και εβγαζε ματια.
Ωστοσο,βλεπεις οτι και μεταξυ "παλιων" μελων υπαρχει θεμα περι ευκρινειας και οξυτητας.
Στους συγκεκριμενους προβολεις προφανως ο Οπτομα ειναι "τσιτα" σε οξυτητα,λαθος,αλλα
στα μακρινα πλανα απ'την αλλη μερια οι LCOS μπορει να θελουν ενα τσιμπηματακι στην οξυτητα πανω απο τις σωστοτατες ρυθμισεις του κ.Βογιατζακη.Ειναι αρκετα πολυπλοκο το θεμα.
Συμφωνώ Δημήτρη, ότι η αναλογική εικόνα δεν είναι απαραίτητα φλου. Άλλωστε την πιο wow-τρισδιάστατη-sharp-να ξεκολλάει_από_την_οθόνη εικόνα την έχω δει στα slides που τραβάει ο πατέρας μου (εντελώς αναλογικό μέσο). Για αυτό και έβαλα το "αναλογικό" μέσα σε εισαγωγικά. Για να δείξω ότι είναι ένας όρος περιγραφής της φλου εικόνας του κινηματογράφου με τον οποίο δεν συμφωνώ.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

Στους συγκεκριμενους προβολεις προφανως ο Οπτομα ειναι "τσιτα" σε οξυτητα, λαθος, αλλα στα μακρινα πλανα απ'την αλλη μερια οι LCOS μπορει να θελουν ενα τσιμπηματακι στην οξυτητα πανω απο τις σωστοτατες ρυθμισεις του κ.Βογιατζακη. Ειναι αρκετα πολυπλοκο το θεμα.

Δημήτρη μου, σύμφωνα με τα πατερνάκια αναφοράς πάντα, και οι τρεις προβολείς είχαν παραπάνω οξύτητα από το κανονικό, απλά ο JVC και ο Sony είχαν λίγη οξύτητα παραπάνω από όση θα έπρεπε, ενώ ο Optoma είχε αφύσικα υπερβολική οξύτητα στην εικόνα του, απλά και μόνο επειδή το Pure detail ήταν ενεργοποιημένο στο 1. Για την ακρίβεια μάλιστα, και έτσι όπως αναφέρεται στο manual του Optoma, το Pure detail λειτουργεί σαν ενισχυτικό του ΕΕ, πράγμα που είναι ακόμα χειρότερο, μια και δημιουργεί διπλά και τριπλά είδωλα!!!

Όσο για σένα Σκαφάτε, αν υπαινιχθείς ξανά ότι μπορεί να πήγα εγώ και να ενεργοποίησα το Pure detail στον Optoma θα σε πάρει και θα σε σηκώσει! :141: :142:

Μόνος μου έδειχνα στα μέλη τα διπλά και τριπλά είδωλα που δημιουργούσε ο Optoma στα πατερνάκια αναφοράς λόγω της οξύτητας που ήταν τσίτα, ήταν δυνατόν λοιπόν να κάνω ηθελημένα τέτοια ζημιά στην εικόνα του προβολέα;! :118:

Πάντα βεβαίως για τα δικά μου μάτια, γιατί όπως είδες στα μέλη άρεσε πολύ έτσι όπως έπαιζε ο Optoma, παρόλο που για τα πατερνάκια αναφοράς και για τους πιουρίστες της εικόνας, η εικόνα του ήταν πέρα για πέρα λάθος όσον αφορά την οξύτητα!

Δημήτρη μου, ελπίζω ότι θα διοργανωθεί και δεύτερη μάζωξη για τα παλαιότερα μέλη, στην οποία θα δεις ότι ο JVC παίζει καμπάνα σύμφωνα με τα πατερνάκια αναφοράς. Θα διαπιστώσεις όμως ταυτόχρονα, και με τρόπο αναμφισβήτητο, ότι παίζει ήδη με ελαφρά τσιμπημένη οξύτητα, στα πατερνάκια αναφοράς φαίνεται ξεκάθαρα αυτό. Πώς ήταν δυνατόν λοιπόν να πάω να του ανεβάσω ακόμα και άλλο την οξύτητα;! :118:
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Όσοι κατακρίνουν τα βελτιωτικά της κίνησης, αντιπαραβάλλοντας "βελτιωτικά" ευκρίνειας, κάνουν λάθος συνειρμούς:

1) Σας έχει διαφύγει η λεπτομέρεια πως στον κινηματογράφο προβάλλονται 48 καρέ το δευτερόλεπτο και όχι 24. Βεβαίως, δεν υπάρχει interpolation αλλά απλός διπλασιασμός με μηχανικό shutter.

2) Ο περιορισμός των 24 καρέ, γιατί περί περιορισμού πρόκειται, έχει ρίζες και καταβολές που έχουν συζητηθεί διεξοδικά. Αυτό αποφάσισε η βιομηχανία και με αυτό δουλεύουν. Τα κριτήρια ήταν κατά βάση οικονομοτεχνικής και πρακτικής φύσεως. Επέλεξαν το ελάχιστο κοινό παρονομαστή. Δεν νομίζω ότι υπάρχει σκηνοθέτης που να ικανοποιείται με στροβοσκοπική κίνηση όταν θέλει φυσική και δεν μπορεί.

3) Όσα χρόνια βλέπαμε DVD, κανείς δε βγήκε να πει γιατί επιταχύνουμε το φιλμ 4% και διπλασιάζουμε τα καρέ. Αντιθέτως, θεωρούσαμε εαυτούς πολύ τυχερούς σε σχέση με τους Αμερικάνους.

4) Το interpolation δεν αλλοιώνει την πληροφορία. Απλά καταπολεμά τον περιορισμό του μέσου. Υπάρχουν 10άδες αλγόριθμοι και αντίστοιχες πατέντες. Αντιθέτως, μιάσματα τύπου pure-μη-χέσω-detail, αλλοιώνουν την πληροφορία. Διαβάζουν Χ και παραδίδουν Υ. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορείς να μιλάς για calibration και επίπεδη απόκριση συχνοτήτων, που είναι και το ζητούμενο.

5) Το οποιοδήποτε φίλτρο κρίνεται με βάση διεθνή πρότυπα calibration και όχι το μάτι του Μήτσου. Από τη στιγμή που το φίλτρο γίνεται αιτία αποτυχίας στο ανάλογο pattern, τότε απορρίπτεται.

6) Ο προβολέας δεν είναι τηλεόραση. Αν κάποιος επιθυμεί στη θέση του πανιού 120" να βάλει μια Plasma αντίστοιχων διαστάσεων με γεια του και χαρά του. Έχει κάθε δικαίωμα να επιθυμεί μεγάλη διάσταση και αυτόφωτα πάνελ. Αρκεί να μην μπλέκει τα μύδια με τα φρίδια. Εδώ είναι η κατηγορία των προβολέων και κρίνουμε προβολείς.

Κατά τα άλλα, περί ορέξεως...
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Εντυπώσεις από συγκριτικό JVC DLA-HD750 vs Optoma HD82 vs Sony VPL-VW80

4) Το interpolation δεν αλλοιώνει την πληροφορία. Απλά καταπολεμά τον περιορισμό του μέσου. Υπάρχουν 10άδες αλγόριθμοι και αντίστοιχες πατέντες. Αντιθέτως, μιάσματα τύπου pure-μη-χέσω-detail, αλλοιώνουν την πληροφορία. Διαβάζουν Χ και παραδίδουν Υ. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορείς να μιλάς για calibration και επίπεδη απόκριση συχνοτήτων, που είναι και το ζητούμενο.

Κατά τα άλλα, περί ορέξεως...
Κατά μια έννοια και το interpolation διαβάζει 24 frame κάθε δευτερόλεπτο και παραδίδει αυτά τα 24 μαζί με μερικά ακόμα που υπολόγισε με αυτούς τους δεκάδες αλγόριθμους και πατέντες. Φυσικά όταν κρίνουμε με βάση πατερνάκια με ακίνητες εικόνες αυτό δεν γίνεται αντιληπτό. Είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος είχε πρόσβαση σε αυτούς τους αλγόριθμους θα μπορούσε να κατασκευάσει αντίστοιχα πατερνάκια κινούμενης εικόνας που να μην φαίνονται σωστά στον SONY και στον Optoma.

Για μένα όμως αυτό δεν θα είχε καμία σημασία αν μπορούσα να δω τις ταινίες μου με παναρίσματα που να θυμίζουν ομαλή κίνηση κάμερας.

Φυσικά στο περί ορέξεως δεν θα διαφωνήσει κανείς...
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.448
Μηνύματα
3.012.141
Members
38.455
Νεότερο μέλος
takis971
Top