Επίσκεψη στην ΟΝ ΤΕLECOMS!

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Μπραβο παιδια μπραβο πραγματικα για την κινηση σας αυτη.
Εγω παντως τα ακουσα ολα πολυ ενθαρρυντικα οταν ειδικα βλεπεις μεγαλες επενδυσεις και ορεξη , αυτο απο μονο του ειναι εγγυηση.
Καθε αρχη και δυσκολη και με λιγη υπομονη θα ειμαστε σε καλο επιπεδο συντομα.
Δεν ξερω απο το ξενερωμα το μεγαλο, μας φερατε λιγο στα ισια μας.:cool_4:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Εγω θα πω μπραβο οταν ΟΛΑ τα προβληματα που εχουν εξαλειφθουν.
BETA TEST αλλες εταιρειες κανουν ΠΡΙΝ βγουν στην αγορα τα νεα πακετα, η ΟΝ θελησε να τα βγαλει αμεσως λανθασμενα κατα την αποψη μου.
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Ενώ οι άλλες εταιρίες είναι απολύτως έτοιμες...

Όπως η Τellas, η vivondi ο ΟΤΕ η hol κλπ...

Το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι αυτό... ειδικά στις τηλεπικοινωνίες νομίζω το μεγάλο πρόβλημα είναι ο ΟΤΕ...
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Ως καταναλωτες σπευδουμε να δωσουμε τα λεφτα μας με την λογικη του "0.10€ φτηνοτερη η ταδε εταιρεία",χωρις να κοιταμε το καθ'αυτου προϊον.

Ετσι οι εταιρείες καθοριζουν αναλογα την στρατηγικη τους,κορόιδα δεν ειναι να αντιμετωπισουν σοβαρα τον πελατη οταν δεν το ζητα η ίδια η αγορα ή οι ελεγκτικοι της μηχανισμοί.
 


Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Οσον αφορά το re-encoding που αναφέρεται πιο επάνω , ναι είναι σωστό να μην μετατραπεί σε h.264 διότι έχουμε εκτός απο την απώλεια του mpeg2 ( και είναι μεγάλη ) προσθέτεις και άλλη απώλεια ( του h.264 ) ... ενώ με το re-encode σε mpeg2 έχεις την ίδια ακριβώς πληροφορία. Εαν η λήψη γινόταν σε lossless code , τότε και σε xvid που λέει ο λόγος θα ήταν πολύ καλό το αποτέλεσμα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lossless

βέβαια σε lossless εκπομπή θα είχαμε bitrate της τάξης του 400-2000mbits ... Αμφιβάλω εαν έχουν το χρήμα για τέτοιο sat πακέτο ...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν νομίζω ότι μιλάνε για re-encoding. Ελπίζω το ΜPEG2 να το περνούν κατευθείαν στην πλατφόρμα ως MPEG2. Αλλιώς, οποιοδήποτε re-encoding έχει losses...Δηλαδή αν πάρεις 1GB data και τα κάνεις 2 φορές κωδικοποίηση με ΜPEG2, το αποτέλεσμα είναι χειρότερο από τη 1 φορά. Κάθε φορά το χειροτερεύεις...
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν βάζει κάποιος το Link, γιατί έψαξα, έψαξα, δεν το βρήκαι, και δεν έχουμε όλοι τον χρόνο να δούμε 150 σελίδες.
Ευχαριστώ
 


Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
wtf?????

αυτη η απαντηση ειναι μετα τη συναντηση?

αν ναι τοτε η αυτος δεν σας τα ειπε καλα
η εσεις δεν καταλαβατε χριστο
η το παιξε κινεζος παροχος.

ομολογω πως δεν καταλαβαινω κυριε πρετεντερη
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
1ον) p2p ΔΕΝ δουλευουν με το Pirelli , ουτε καν το MSN κανει login.
2ον) Το κλιπακι με τα παιδια που μπηκαν σε ξενο Router δεν το εχει δει ο τυπος ?
 


Μηνύματα
279
Reaction score
2
Από τη στιγμή που τους τα λένε τόσοι ψαγμένοι άνθρωποι έχουν και το μαχαίρι έχουν και το πεπόνι. Και μη ξεχνάτε ότι ο χρόνος κυλάει αντίστροφα για αυτούς... η Forthnet ετοιμάζεται πυρετωδώς, το ίδιο και οι άλλοι. Δεν έχουν μονοπώλιο το 10 Μbbs. Aν συνεχίσουν να κωφέυουν στις κλήσεις για μη κλειδωμένα routers θα το χάσουν το τρένο. Μη γελιόμαστε. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών ADSL τη ψάχνει πια. Και χρησιμοποιεί το internet για downloading , torents, emule, online gaming για να μή μιλήσω για κάποιους (υποφαινόμενος) που κάνουν χρήση της γραμμής και ενός υπολογιστή στην αποθήκη για web, file και ftp server σε linux. Και ποιο είναι το κοινό σε όλες τις παραπάνω δραστηριότητες ???

Σωστά μαντέψατε. Άπόλυτος και χωρίς όρους έλεγχος στο router μου. Δεν θέλεις να ακούς τον κάθε πικραμένο που δεν ξέρει να το ρυθμίσει και σου απασχολεί προσωπικό? ¨Ασε το pirelli για τους "κοτσόβολος users, όπως -έυστοχα βαπτίστηκαν ερρείμην- και δώσε την ελευθερία σε όποιον θέλει να χρησιμοποιεί ότι router θέλει, έστω και χωρίς υποστήριξη. Πρέπει να το πάρουν χαμπάρι. Ο κόσμος διψάει για γρήγορο internet, όχι να βλέπει μπαγιάτικη "Καλημέρα Ζωή". Mη μου πείτε πως αν η γραμμή της on ήταν 1Μbbs και έδινε και την ΙPTV θα τρέχατε όλοι....Τα 10Μbbs και τα 800κb/s είναι το δέλεαρ για όλους μας.

Και κάποιος -πολύ εύστοχα- εδώ μέσα είπε, πως εμείς είμαστε αυτοί που συμβουλεύουν τους Κοτόβολος users. Όλοι έχουμε ερωτηθεί από συγγενείς, συναδέλφους, φίλους τι σύνδεση να πάρουν "γιατί εσύ τη ψάχνεις και ξέρεις ρε Φώντα για πε και σε μας να μη μας πιάσουν κορόιδο..."
Αν η on ικανοποιήσει εμάς θα πάρει τους κοτσόβολους. Γιατί οι κοτσόβολοι μόνοι τους ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Hθελα να ήξερα. ΣΕ FORA ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ????
 

Μηνύματα
4.547
Reaction score
4.737
Όταν προσφέρουν υπηρεσίες και πειραματίζονται στην ουσία στους πελάτες μόνο κακό θα τους επιφέρει. Μέτα σαν δικαιολογία φταίει ο οτε η μια άλλη γκαντεμιά.
Εμένα σαν πελάτη δεν με ενδιαφέρει τι φταίει. Με ενδιαφέρει με το που θα δώσω τα ωραία μου λεφτάκια να παίρνω αυτό που μου υπόσχονται.
Σε ένα τρίμηνο όλες οι εταιρείες θα δίνουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες και αν τώρα οι άλλοι κάνουν πειράματα και στο τέλος δώσουν την υπηρεσία αν λειτουργεί σωστά όλοι εκεί θα πάνε.
 


Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
χμμμ... 3Gbit σύνδεση? χμμμ... καλα, καλα...
δίκτυο οπτικών ινών... χμμμ.. ναι, καλα......

Προς ενημέρωσή σας, αν η ΟΝ είχε δίκτυο οπτικών ινών τόσο ανεπτυγμένο, γιατί οι κλήσης προς τα περισσότερα κέντρα του ΟΤΕ δρομολογούντε μέσω Tellas....

Πολλά μπορεί κανείς να διαφημίζει και άλλα τόσα να λέει... Σου δείχνει και τα ωραία 15αχίλιαρα SUNάκια, αντε και κανα storage (δεν ξέρω τι έχουν απο αυτό) και μετά σου λέει ότι θες...

Δεν λέω, επενδύσεις έχουν γίνει και μάλιστα σοβαρές. Κανεις δεν αμφιβάλει ότι η εταιρεία ήρθε για να μείνει.... Αλλά μην πιστεύετε ότι σας λένε... απο την άλλη, δεν νοιάζει τον τελικό πελάτη το πως γίνετε τι, απο την στιγμή που θα παίρνει την υπηρεσία που πρέπει να του παρέχετε...

Οπότε, τελικά..... ποιος ο λόγος ύπαρξης του σχολίου μου??? ......
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
ΠΡΟΣ: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ(Psyx)

Κοιν: Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κηφισίας 60, 15125 Μαρούσι
Φαξ: 210-6105049
Κοιν: Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Κηφισίας 1-3, 15123 Αμπελόκηποι
Φαξ: 210-6475628
Κοιν: Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών
Ιερού Λόχου 3, 15124 Μαρούσι
Φαξ: 210-6387666
Κοιν: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Υπουργείο Ανάπτυξης
Πλατ.Κάνιγγος, 10181 Αθήνα
Φαξ: 210-3829640
Κοιν: Συνήγορος του Καταναλωτή
Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
Φαξ: 210-6460414


Μαρούσι, 4 Απριλίου 2007
ΟΝ/ΕΤ/ΟP/ΚG. 324

ΘΕΜΑ: Απάντηση στην από 27.3.2007 επιστολή


Αγαπητέ κε. xxxxxxxx,
Αγαπητοί Κύριοι και Κυρίες,
Αγαπητοί συνδρομητές,

Σε απάντηση της από 27 Μαρτίου 2007 επιστολής σας, η Εταιρεία μας επιθυμεί να σας διατυπώσει και εγγράφως την πολιτική της και τις απόψεις της αναφορικά με τα θέματα τα οποία θίγετε στην ανωτέρω επιστολή.

H Εταιρεία μας είναι μια εταιρεία Τηλεπικοινωνιών Νέας Γενιάς, που ξεκίνησε την εμπορική της λειτουργία στις 24 Ιανουαρίου 2007, προσφέροντας μια σειρά πρωτόγνωρων υπηρεσιών σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες μέσω ενός ιδιόκτητου μητροπολιτικού δικτύου οπτικών ινών στην Αττική, μήκους άνω των 170 χλμ.

Με στόχο την πλήρη και καλύτερη δυνατή πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες του εμπορικού πακέτου της Εταιρείας μας «Όλα σε ένα», όλοι οι οικιακοί πελάτες λαμβάνουν από την Εταιρεία μας, χωρίς χρέωση ως χρησιδάνειο, ένα σετ πρωτοποριακού εξοπλισμού που περιλαμβάνει ένα μόντεμ/ρούτερ (Pirelli) και ένα set-top-box (Sagem).

Ο εξοπλισμός αυτός είναι ρυθμισμένος από την Εταιρεία μας εκ των προτέρων, προκειμένου να είμαστε σε θέση να παρέχουμε σε όλους τους συνδρομητές μας της την πληρέστερη και καλύτερη δυνατή πρόσβαση και λειτουργία όλων των υπηρεσιών (τηλέφωνο, Ίντερνετ και βίντεο), οι οποίες είναι διαθέσιμες μέσω του ιδιόκτητου δικτύου μας.

Η πρακτική αυτή είναι αναγκαία και οι ρυθμίσεις δεν μπορούν να τροποποιηθούν (ούτε από τον χρήστη, ούτε από την On Telecoms κατόπιν αιτήματος του χρήστη) λόγω του καινοτόμου χαρακτήρα των παρεχόμενων υπηρεσιών και ειδικά των υπηρεσιών video, που απαιτούν για την ορθή λειτουργία τους τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις.

Σας επισημαίνουμε ότι, σε αντιδιαστολή με τα όσα αναφέρονται στην ανωτέρω επιστολή σας, αυτός ο εξοπλισμός υποστηρίζει την πρόσβαση σε δημοφιλείς εφαρμογές Internet όπως ΙΜ, online games, P2P και torrents, χωρίς την ανάγκη διαφορετικών ρυθμίσεων από τον χρήστη.

Προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων, σας αναφέρουμε ότι δεν υφίσταται καμία διαδικασία ή πολιτική ενεργοποίησης θυρών (ports) από την Εταιρεία μας, ούτε καμία διαδικασία αλλαγής ρυθμίσεων, όπως διατυπώνετε στην επιστολή σας. Όπως προαναφέραμε, ο εξοπλισμός ο οποίος παρέχεται από την Εταιρεία μας και οι ρυθμίσεις αυτού δεν δύνανται να τροποποιηθούν.

Επίσης, σας αναφέρουμε ότι η έννοια της “απεριόριστης πρόσβασης στο Internet/Διαδίκτυο” αναφέρεται διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, σε χρόνο και όγκο (“time and volume”), την οποία και παρέχει η ON Telecoms.

Επιπρόσθετα, αναφορικά με το θέμα της ασφάλειας των συστημάτων και των δεδομένων των συνδρομητών και του απορρήτου των επικοινωνιών, σας τονίζουμε ότι η Εταιρεία μας και οι εργαζόμενοι σε αυτήν δεν έχουν καμία πρόσβαση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των συνδρομητών. Αντιθέτως, η Εταιρεία μας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να εξασφαλίζει την ασφάλεια και το απόρρητο των επικοινωνιών. Ο εξοπλισμός, που παρέχεται, έχει εγκατεστημένο ‘firewall’, το οποίο εγγυάται την ασφάλεια της σύνδεσης από οιονδήποτε τρίτον (συμπεριλαμβανομένης της Εταιρείας μας). Σε τυχόν αλλαγή των ρυθμίσεων ή άλλης επέμβασης και τροποποίησης, η ON Telecoms δεν θα ήταν σε θέση να εγγυηθεί την ασφάλεια αυτών. Βάσει των ανωτέρω, πιστεύουμε ότι λανθασμένα αναφέρετε για αυξημένο κίνδυνο από τη χρήση κοινών κωδικών πρόσβασης, παράνομης πρόσβασης τρίτων μέσω ‘http πρόσβασης στο Web Management Interface του δρομολογητή’. Σας επισημαίνουμε ότι ουδείς έχει πρόσβαση στο δίκτυο και επιπροσθέτως, πέραν των ανωτέρω διαβεβαιώσεών μας περί ασφαλείας του εξοπλισμού, των συστημάτων και των δεδομένων, ικανοποιούμε το αίτημά σας για προσωπικούς κωδικούς στον εξοπλισμό, ώστε να δύνασθε να αλλάξετε το username και το password.

Δεν συμφωνούμε με τους ισχυρισμούς σας περί επανειλημμένης παραπλάνησής σας εκ μέρους της Εταιρείας μας, καθώς θεωρούμε ότι οι πληροφορίες, οι όροι και τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στον διαδικτυακό τόπο της ON Telecoms (www.ontelecoms.com), καθώς και η ενημέρωση που σας παρείχε το τμήμα Customer Care και τα στελέχη μας, υπήρξε πλέον εξυπηρετική προσπαθώντας κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο να σας διαφωτίσουν για τις υπηρεσίες μας και να σας παρέχουν ικανοποιητικές απαντήσεις στις εξειδικευμένες και πολλές φορές περίπλοκες και τεχνικές ερωτήσεις που κάθε φορά διατυπώνατε.

Το Triple Play πακέτο μας «Όλα σε ένα», το οποίο περιλαμβάνει την πρωτοποριακή τριπλή υπηρεσία τηλέφωνο, Ίντερνετ και βίντεο, είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες κυρίως οικιακών χρηστών, όπως οικογενειών, και θεωρούμε ότι δεν καλύπτει εκτός “οικιακού” σκοπού και “οικιακής χρήσης” ενέργειες. Κατά συνέπεια, τυχόν εξελιγμένες, επαγγελματικές ή άλλου είδους ανάγκες σας, ή χρήση άλλων τεχνικών ενεργειών, να ικανοποιούνται από άλλα πακέτα της Εταιρείας μας, όπως το “ON Office” ή το “ON Business”. Όπως αναφέρετε και εσείς στην επιστολή σας «ενδέχεται κάποιους προχωρημένους χρήστες του διαδικτύου να μην τους ενδιαφέρει το Triple Play, αλλά μόνο η υπηρεσία πρόσβασης ADSL». Σε αυτές τις περιπτώσεις άλλα πακέτα που προσφέρει η Εταιρεία μας θα μπορούσαν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες σας σε πρόσβαση ADSL.

Η ΟΝ Telecoms επένδυσε στην δημιουργία ενός εκτενούς ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών τεχνολογίας νέας γενιάς, με σκοπό να φέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπηρεσίες Triple Play (τηλέφωνο, Ίντερνετ και βίντεο) μέσω ανταγωνιστικών πακέτων στις καλύτερες τιμές. Σε περίπτωση που οι υπηρεσίες του πακέτου Triple Play της Εταιρείας μας «Όλα σε ένα», που σας παρέχουμε, δεν αντιπροσωπεύουν πλήρως τις ανάγκες σας, θα σας παρέχουμε κάθε δυνατή συνδρομή για να ακυρώσετε τις σχετικές αιτήσεις ή/και να διακόψετε τις σχετικές συνδέσεις.

Σας ευχαριστούμε για την επιλογή σας στην εταιρεία μας, απολογούμαστε για τυχόν ταλαιπωρία σας και είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε περαιτέρω χρειαστείτε. Επίσης θα θέλαμε να σας τονίσουμε ότι εκτιμούμε ιδιαίτερα την επικοινωνία μας αυτή και τις τεχνικές παρατηρήσεις που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.


Με τιμή,

_________________
Κάρολος Γκίκας
Γενικός Διευθυντής Λειτουργιών
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Και κάποιος -πολύ εύστοχα- εδώ μέσα είπε, πως εμείς είμαστε αυτοί που συμβουλεύουν τους Κοτόβολος users. Όλοι έχουμε ερωτηθεί από συγγενείς, συναδέλφους, φίλους τι σύνδεση να πάρουν "γιατί εσύ τη ψάχνεις και ξέρεις ρε Φώντα για πε και σε μας να μη μας πιάσουν κορόιδο..."
Αν η on ικανοποιήσει εμάς θα πάρει τους κοτσόβολους. Γιατί οι κοτσόβολοι μόνοι τους ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Hθελα να ήξερα. ΣΕ FORA ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ????
Συμφωνώ και επαυξάνω!
Αυτό που ίσως δεν ρώτησαν στα focus groups που έκαναν είναι πως αποφασίζει ο απλός καταναλωτής...
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Η ΟΝ έκανε όντως επενδύσεις και ποντάρει σε 2 πράγματα:

1. Το ONREC
2. Το ότι ποτέ δεν θα έχει πρόβλημα με τις ταχύτητες. Η διασύνδεση είναι τώρα 3Gbit. Το δίκτυό τους έχει μέγιστο τα 40 Gbit. Τα μηχανήματα είναι έτοιμα και περιμένουν.... αυτό δηλαδή στο οποίο οι άλλοι υστερούν...

Όμως δεν φτάνουν αυτά...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.394
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top